» Plotki transferowe - lato 2017 - tydzień 35 - DEADLINE

dodał: spamer dnia: 2017-08-28 15:37:09 komentarzy: 203

Poniżej przedstawiamy plotki transferowe dotyczące Tottenhamu. Konkretne doniesienia będziemy pisać w osobnych, pojedynczych newsach. Zapraszamy do dyskusji.

KONIEC OKIENKA TRANSFEROWEGO LATO 2017!!

Czwartek (31.08)

- Andre Gomes ma zostać wypożyczony do Tottenhamu na rok z opcją wykupu. [SkySports]

OFICJALNIE: Fernando Llorente zawodnikiem Tottenhamu!!

- Spurs wciąż negocjują transfer Rossa Barkleya. [London Evening Standard]

- Llorente przebywa od rana w Londynie za zgodą Swansea i zostanie piłkarzem Tottenhamu. [Guillem Balague]

- Swansea porozumiała się z Manchesterem City w sprawie transferu Bony'ego. Następca Llorente? [SkySports]

- Llorente jest blisko Tottenhamu. Kwota transferu ma wynieść ok. 12 milionów funtów. [Lyall Thomas]

- OFICJALNIE: Serge Aurier zawodnikiem Tottenhamu!

- Jeśli Llorente dołączy do Spurs, Vincent Jansen przeniesie się do WBA. [BirminghamMail]

- Swansea zaakceptowało ofertę za Fernando Llorente. [The Independent & BBC]

- Tottenham spotkał się z agentami Moussy Dembele (Celtic) w zeszłym tygodniu w Londynie oraz w obecnym w Paryżu. [Twitter ManuLonjon - Yahoo Sports]

- Tottenham nadal walczy o Andre Gomesa z Barcelony. Po pomocnika zgłosił się również West Ham United. [The Telegraph]

- Divock Origi opuści w tym okienku transferowym Liverpool, jego następnym klubem nie będzie Tottenham a Wolfsburg. [The Times]

- Tottenham dołączył do wyścigu o Fernando Llorente ze Swansea. [ESPN]

Środa (30.08)

OFICJALNIE: Juan Foyth zawodnikiem Spurs!

- Serge Aurier otrzymał pozwolenie na pracę w Wielkiej Brytanii. Zawodnik  ma podpisać 5-letnią umowę ze Spurs, kwota jaką Koguty mają zapłacić to 23 mln funtów. [DailyMail]

- Spurs złożyli ofertę Leicester City za napastnika Demarai Gray w wysokości 25 mln funtów. Włodarze Lisów oczekują 30 mln funtów. [The Mirror]

- Jeremy Toljan, który był obserwowany przez Tottenham przechodzi do Borussii Dortmund za 5 mln euro. [IBT]

- Denis Suarez nie chce opuszczać Barcelony, ma zamiar walczyć o miejsce w składzie pod wodzą Ernesto Valverde. 23-latek ma klauzulę odejścia wynoszącą 50 mln euro. [IBT]

- Divock Origi mógłby przejść do Tottenhamu pod warunkiem, że Liverpool pozyska Thomasa Lemara. Napastnikiem interesują się również kluby z Niemiec i Francji. [The Independent]

- AFC Bournemouth poinformowało, że Joshua King przedłużył kontrakt do 2021 roku. Tottenham interesował się napastnikiem w obecnym okienku transferowym. [ASInfo]

- Chelsea składa ofertę za Rossa Barkleya w wysokości 25 mln funtów, lecz Everton odrzuca. The Toffees oczekują 40 mln funtów. [DailyStar]

Wtorek (29.08)

- Hiszpan Pape Cheikh Diop, którym interesował się Tottenham, przechodzi do Lyonu. [OfficialSite Olympique Lyon]

- Włoskie media donoszą, Keita Balde Diao porozumiał się z AS Monaco. Zawodnik dzisiaj lub jutro ma przejść testy medyczne, Lazio zainkasuje 30 mln euro + bonusy. [Calciomercato]

- Oficjalnie, Kevin Wimmer podpisał 5 letni kontakt ze Stoke City. Tottenham za transfer otrzyma 15 mln funtów + 3 mln funtów w bonusach. [The Mirror & Offical Site Stoke City FC]

- Dzisiaj popołudniu Serge Aurier ma podjąć decyzję czy przejdzie do Czerwonych Diabłów czy Kogutów. [Metro]

Poniedziałek (28.08)

- Moussa Sissoko podczas videochatu na Instagramie stwierdził, że nigdzie nie odejdzie podczas obecnego okienka transferowego pomimo różnych plotek. [Football.London]

- Według włoskich doniesień, Inter Mediolan rozpoczął rozmowy w sprawie Moussy Sissoko. W grę miałoby wchodzić wypożyczenie na rok z opcją wykupu. [Calciomercato.com]

- Ojciec Divock Origi stwierdził, że możliwie jest przejście jego syna do Tottenhamu. [Telegraph]

- Cel Tottenhamu Pape Cheikh Diop przeniesie się do Lyonu. Podpisać ma kontakt do 2021 roku. Francuzi zaproponowali Hiszpanom niecałe 14 mln funtów plus 9 mln w bonusach. [DailyMail]

- Juan Foyth potwierdził w rozmowie z gazetą argentyńską, że przenosi się do Londynu. [El Dia]

- Kevin Wimmer dzisiaj miał przejść testy medyczne w Stoke, kwota jaką ma dostać Tottenham to 15 mln funtów + 3 mln bonusów. [The Mirror]

Komentarze

Tylko zalogowani użytkownicy mogą pisać komentarze

Autor: Adam12 Wysłano: 1 września 2017; 10:56

Uwierz mi ze jestem baaaardzo wyluzowanym czlowiekiem :) nie chce sie licytowac ale moge Ci przypomniec jal trafiles z naszym miejscem w zeszltm sezonie - zobaczycie sezon bedzie ch.jowy, poza top 4. Soru ale Eriksen i Demvele to akurat zawodnicy o ktorych wiadomo ze sa swietni. Sam nie rozumialem pierwszego sezonu Pocha i wczesniej AVB czemu taki gtajek siedzi na lawce. Z Janssen i Fazio moze trafiles, ale naprawde nie czyni to z Ciebie speca. Ja bede pamietal o Twoich typach w Evertonie na twn sezon i przypomne Ci za jakis czas jak znowu zaczniesz sie madrzyc.
Freddie wyjdziesz za mnie? Jak nie to moze przynaniej napijmy sie wody bo widze ze postzegamy pilke i to co sie wokol niej dzieje w dokladnie ten sam sposob :)

nie chce sie licytowac ale moge Ci przypomniec jal trafiles z naszym miejscem w zeszltm sezonie - zobaczycie sezon bedzie ch.jowy, poza top 4. Soru ale Eriksen i Demvele to akurat zawodnicy o ktorych wiadomo ze sa swietni. Sam nie rozumialem pierwszego sezonu Pocha i wczesniej AVB czemu taki gtajek siedzi na lawce. Z Janssen i Fazio moze trafiles, ale naprawde nie czyni to z Ciebie speca. Ja bede pamietal o Twoich typach w Evertonie na twn sezon i przypomne Ci za jakis czas jak znowu zaczniesz sie madrzyc.
Freddie wyjdziesz za mnie? Jak nie to moze przynaniej napijmy sie wody bo widze ze postzegamy pilke i to co sie wokol niej dzieje w dokladnie ten sam sposob :) ">odpowiedz
Autor: Drakiur Wysłano: 1 września 2017; 10:10

Okno się skończyło panowie, Gomes nie może już przyjść.

odpowiedz
Autor: Spurs Wysłano: 1 września 2017; 10:10

W jońcu wypozycxamy tego Gomesa czy nie

odpowiedz
Autor: Freddie91 Wysłano: 1 września 2017; 09:57

Drakiur, widzisz, że doszliśmy do momentu w którym kluby nie chcą sprzedawać zawodników. Wszyscy mają kasy w brud.

To okno to kompletne wariactwo i nie wiem czemu w kolejnym miałoby być inaczej. Może być trudno kupować dobrych piłkarzy, bo kluby nie palą się do negocjacji.

Prawda jest taka, że piłka jest w momencie, w którym nadchodzą wielkie zmiany. Ciężko prorokować jakie na tym etapie, ale zmienić się coś musi bo przecież nie będą za 5 lat płacić miliarda za zawodników. Dlatego na prawdę głupotą jest przewidywać kto, kiedy i gdzie odejdzie, dzień po bardzo zwariowanym oknie transferowym.

odpowiedz
Autor: spamer Wysłano: 1 września 2017; 09:43

>>malko2311 napisał:
>>Skąd info o Gomesie??

Sorry mój błąd, jeszcze nie ma oficjalki.
Poniosło mnie trochę.

odpowiedz
Autor: malko2311 Wysłano: 1 września 2017; 09:32

Skąd info o Gomesie??

odpowiedz
Autor: Kotip Wysłano: 1 września 2017; 09:17

>>;Drakiur napisał:
>>;Przewiduję marny sezon, Panowie. A jak ja już czarno widzę to jest źle. Ciężko będzie zatrzymać Alliego i Eriksena po sezonie. Rose raczej na bank odejdzie.

To się kupi kogoś innego za hajs z nich. ***** przeżywasz, za rok będzie nowy stadion i nowe kontrakty i podwyżki. Też jestem zawiedziony tym, że porządnego grajka na skrzydła nie ma (tak wiem Drakiur że Poch tej taktyki nie stosuje ze skrzydłowymi) potrzeba kogoś kto namiesza pod polem karnym przeciwnika a llorente to predzej egzekutor niż rozgrywający. Także może w okienku zimowym kogoś się kupi.
Z drugiej strony za sukces trzeba odnotować to, że z pierwszego składu poleciał tylko Walker, a reszta została.

Btw. Kto spodziewał się że nikogo konkretnego po Aurier nie kupimy, a kto myślał że uda się barkley'a lub innego grajka kupić. Ja należałem do tej pierwszej grupy nauczony poprzednimi okienkami transferowymi w wykonaniu kogutów. ;)

rakiur napisał:
>>;Przewiduję marny sezon, Panowie. A jak ja już czarno widzę to jest źle. Ciężko będzie zatrzymać Alliego i Eriksena po sezonie. Rose raczej na bank odejdzie.

To się kupi kogoś innego za hajs z nich. ***** przeżywasz, za rok będzie nowy stadion i nowe kontrakty i podwyżki. Też jestem zawiedziony tym, że porządnego grajka na skrzydła nie ma (tak wiem Drakiur że Poch tej taktyki nie stosuje ze skrzydłowymi) potrzeba kogoś kto namiesza pod polem karnym przeciwnika a llorente to predzej egzekutor niż rozgrywający. Także może w okienku zimowym kogoś się kupi.
Z drugiej strony za sukces trzeba odnotować to, że z pierwszego składu poleciał tylko Walker, a reszta została.

Btw. Kto spodziewał się że nikogo konkretnego po Aurier nie kupimy, a kto myślał że uda się barkley'a lub innego grajka kupić. Ja należałem do tej pierwszej grupy nauczony poprzednimi okienkami transferowymi w wykonaniu kogutów. ;)">odpowiedz
Autor: Drakiur Wysłano: 1 września 2017; 08:48

Przewiduję marny sezon, Panowie. A jak ja już czarno widzę to jest źle. Ciężko będzie zatrzymać Alliego i Eriksena po sezonie. Rose raczej na bank odejdzie.

odpowiedz
Autor: Underek Wysłano: 1 września 2017; 02:01

Moje przewidywania sie nie sprawdzaja... hehehehe

Sezon 14/15, w środku pola rządzą Bentaleb-Mason, Mousa raptem 1100 minut w lidze. Pod każdym postem meczowym spamowałem słowem Dembele domagając się go w składzie.

Był moment 2 lata temu, kiedy wielu polskich kibiców Spurs wypychało z klubu Eriksena, ja broniłem Christiana niczym Rejtan, twierdzac ze to wielki piłkarz i nie nalezy go ruszac.

Krytykowałem od początku kupno takich piłkarzy jak Fazio czy Janssen.

Zdarzały mi się pomyłki, np. nie wierzylem w Diera na defmidzie, ale akurat ja sprawdzalność mam całkiem niezłą i tyle.

odpowiedz
Autor: Underek Wysłano: 1 września 2017; 00:38

Adam12, sugeruje ochlonac przed siadaniem do klawiatury. Sprawdzalnosc moich przewidywan jest calkiem dobra, od początku byłem wielkim przeciwnikiem takich transferow jak Janssen, rozpisywalem i analizowalem dlaczego ten transfer nie wypalil.

odpowiedz
Autor: MatiM Wysłano: 1 września 2017; 00:35

Czyli Janssen zostaje? Teraz to już w ogóle gość sobie nie pogra

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 1 września 2017; 00:16

potwierdzenie Llorente jest!

odpowiedz
Autor: kondis23 Wysłano: 1 września 2017; 00:05

Szkoda, a pezydałaby się jakas 8, ostatnia 8 jaką sciągnęliśmy to był chyba paulinho, obecnie to nawet takiej typowej 8 nie mamy, Gomes by się fajnie zgrał.

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 1 września 2017; 00:02

okno zamknięte, ale transakcje spływają

odpowiedz
Autor: kokos14 Wysłano: 1 września 2017; 00:01

A kiedyś jakwelbeck przychodził do analow o 3 dopiero się świat dowiedział ze tam przeszedł

odpowiedz
Autor: kokos14 Wysłano: 1 września 2017; 00:00

Mogą być opóźnione godzinę ze wzgledu na to ze jest różnica czasowa między nami a Anglia tak mi się wydaje

odpowiedz
Autor: Rusek Wysłano: 31 sierpnia 2017; 23:57

2 minutes to go, i co z tym Barkleyem?

odpowiedz
Autor: kondis23 Wysłano: 31 sierpnia 2017; 23:44

35*

odpowiedz
Autor: kondis23 Wysłano: 31 sierpnia 2017; 23:43

Everton się dogadał z Chelsea w sprawie transferu Rossa, kwota odstępnego to 45mln funtów, Barkley jechał już do Londynu na testy, ale w między czasie się rozmyśił i transfer upadł.

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 31 sierpnia 2017; 23:22

Barkley jakieś szopki odwala;)

">odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 31 sierpnia 2017; 22:48

Barkleya ściągnęli z kursów, musiał być jakiś komunikat, że zostaje...

odpowiedz
Autor: JINCHURIKI Wysłano: 31 sierpnia 2017; 22:42

Skoro Gomes leci, to widocznie zostali przy Barkleyu. Dzisiaj, albo za rok za "damkę".

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 31 sierpnia 2017; 22:41

Gomes leci w dół...

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 31 sierpnia 2017; 22:38

http://www.skysports.com/transfer-centre

ja tylko czytam

odpowiedz
Autor: JINCHURIKI Wysłano: 31 sierpnia 2017; 22:34

Czy ktoś podrzuci dobry link do oglądania sky sports news?

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 31 sierpnia 2017; 22:28

kursy na Gomesa lecą...coś będzie ciężko

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 31 sierpnia 2017; 22:24

Gomes wszedł z ławki...wypożyczenie nie wymaga obecności piłkarza?!

odpowiedz
Autor: malko2311 Wysłano: 31 sierpnia 2017; 22:03

to już z Llorente oficialka jest:D

jeszcze Gomes albo Barkley i Można się bawić!!!!



jeszcze Gomes albo Barkley i Można się bawić!!!!">odpowiedz
Autor: kondis23 Wysłano: 31 sierpnia 2017; 21:58

Na Sky Llorente w koszulce z kogutem na piersi.

odpowiedz
Autor: dv8spurs Wysłano: 31 sierpnia 2017; 21:49

Wiem, że nie na temat.

Ale co te nasze młode Koguty zrobiły z Młotami, to aż się cieplej na serduszku robi ( ͡° ͜ʖ ͡°).

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 31 sierpnia 2017; 21:49

LLORENTE IN THE SHIRT

Fernando Llorente's agent and brother Chus has posted a picture of the striker in a Spurs shirt on Facebook.

He says: "After some very difficult days, very happy with the decision made..."

odpowiedz
Autor: Drakiur Wysłano: 31 sierpnia 2017; 21:47

https://storify.com/services/proxy/2/OpuLcjtE95Fq3VFYCxn5QA/https/d2kmm3vx031a1h.cloudfront.net/3RQcOSuvTrOhDuK6dbc4_LLORENTE.png

Llorente oficjalnie.

odpowiedz
Autor: Drakiur Wysłano: 31 sierpnia 2017; 21:44

Kurde nikt tu nie mówi o trofeach co roku ale ostatnie co wstawiliśmy do gabloty to Puchar Ligi jeszcze za Ramosa w 2008....

odpowiedz
Autor: Adam12 Wysłano: 31 sierpnia 2017; 20:22

>>Lolo napisał:
>>No i wicemistrze i co? Trofeów jak nie było tak nie ma. Grając ciągle to co grają pewnego poziomu nie przeskoczą. A potem nie potrafią w lidze europy wygrać 2 meczów z rzędu. Drugie miejsce nie jest złe. Fajnie, że jest lepiej niż kilka lat temu ale tu trzeba myśleć co dalej aby co sezon nie brakowało kilku punktów bo Maurycy nie miał żadnego planu B.

Czyli nie dostrzegasz.
To powiem tak zebys zrozumial. Arien Robben 80% swoich goli strzeli schodzac z prawego skrzydla i uderzajac lewa noga. Przewidywalne? Tak. Trudne do zatrzymania? Jak cholera.

odpowiedz
Autor: malko2311 Wysłano: 31 sierpnia 2017; 20:05

jak przyjdzie loernte i Gomes to będzie bardzo dobre okienko w Naszym wykonaniu:)
fakt szkoda ze tak późno ale bedzie git!!!!

COYS!!!


fakt szkoda ze tak późno ale bedzie git!!!!

COYS!!!">odpowiedz
Autor: MatiM Wysłano: 31 sierpnia 2017; 19:08

Powiem więcej, jeszcze kilka lat temu byliśmy postrzegani jako średniak ligi

odpowiedz
Autor: Freddie91 Wysłano: 31 sierpnia 2017; 19:08

No to w klubie myślą co dalej, mianowicie:

- mamy młodą i mocną kadrę
- jak widzisz transfery też są robione
- mamy drużynę i własny styl
- budujemy stadion

A mówisz, że jesteśmy przewidywalni... przypomnę Ci że byliśmy najskuteczniejszą drużyną w PL. Myślę, że większość ekip z PL zazdrości nam takiej ";przewidywalności",

rzewidywalności",

">odpowiedz
Autor: MatiM Wysłano: 31 sierpnia 2017; 19:08

Ale wy biadolicie o te trofea. Wbijcie sobie do głów, że nie jesteśmy żadnym hegemonem, żeby co sezon zdobywać trofea.

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 31 sierpnia 2017; 18:58

No i wicemistrze i co? Trofeów jak nie było tak nie ma. Grając ciągle to co grają pewnego poziomu nie przeskoczą. A potem nie potrafią w lidze europy wygrać 2 meczów z rzędu. Drugie miejsce nie jest złe. Fajnie, że jest lepiej niż kilka lat temu ale tu trzeba myśleć co dalej aby co sezon nie brakowało kilku punktów bo Maurycy nie miał żadnego planu B.

odpowiedz
Autor: Adam12 Wysłano: 31 sierpnia 2017; 18:31

Underek po prostu przestan jojczec i cwaniakowac, bo historia pokazuje ze zaden z Ciebie expert i nawet jesli siedzisz w pilce zawodowo nie czyni to z Ciebie alfy i omegi, a wrecz niektore Twoje przepowiednie stawiaja Cie po drugiej stronie tego bieguna. Wiec przestan krytykowac ludzi, ktorzy o futbolu wiedza wiecej od Ciebie i nas wszystkich razem wzietych. Przestan krytykowac Levego, ktory o realizacji transferow zjada Ciebie i nas lewym poldupkiem. Tak jak pisze Freddie, nasza druzyna czyni ciagly postep wiec moze czas zaufac wladzom tego klubu i trzymac kciuki za mistrzostwo, ktore nie przepadlo po 3 kolejkach i oknie transferowym. A okno w naszym wykonaniu od lat ma dokladnie taki sam schemat, takze oceny najwczesniej 1 wrzesnia. A i tak teoretycznie dobry zawodbik na papierze, jakimi sa na pewno Llorente i Aurier, moga nie wypalic, co czyni pierszowrzesniowe oceny zwyklymi zyczeniami.
Ja bardzo nie chcw Barkleya a moze grubo sie myle? Moze przyjdzie i Poch spowoduje ze wieczny talent zrobi 3 kroki w przod i mnie i nas wszystlich zadziwi? Oby, nie obraze sie :)

Lolo a Ciebie podsumuje tymi slowami - jestesmy banalnym do rozszyfrowania wicemistrzem anglii. Mam nadzieje ze dostrzegasz w tym zdaniu jego glupote.



Lolo a Ciebie podsumuje tymi slowami - jestesmy banalnym do rozszyfrowania wicemistrzem anglii. Mam nadzieje ze dostrzegasz w tym zdaniu jego glupote.">odpowiedz
Autor: Freddie91 Wysłano: 31 sierpnia 2017; 17:11

Jak na tym wychodzimy?

7-8 lat temu plasowaliśmy się w okolicach 8 miejsca w tabeli
...
pozostałe lata oscylowaliśmy koło 4 miejsca, często jednak poza czwórką
...
a ostatnie dwa kiedy gramy pozycyjnym to 3 i 2 miejsce czyli postęp ogromny.

O co więc pytasz? Albo na jakiej podstawie wnosisz? Wyznacznikiem dla Ciebie jest mecz z Burnley rozumiem?

odpowiedz
Autor: kokos14 Wysłano: 31 sierpnia 2017; 17:04

Cicho juz z llorente ..

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 31 sierpnia 2017; 17:02

>>Freddie91 napisał:
>>Jak nie będziemy, jak będziemy? <br />
<br />
Przecież prawie dwa sezony gramy w 90% atak pozycyjny.

I jak na tym wychodzimy? Jesteśmy banalni do rozszyfrowania bo niezależnie od wyniku przez 90 minut gramy to samo i w tym samym tempie.

odpowiedz
Autor: MatiM Wysłano: 31 sierpnia 2017; 16:28

Dobrze, że ucichły plotki o odejściu Rose'a

odpowiedz
Autor: Underek Wysłano: 31 sierpnia 2017; 15:35

Kane jest dobry na kontry, po prostu bedzie taranowal zamiast wyprzedzac ;)

">odpowiedz
Autor: Freddie91 Wysłano: 31 sierpnia 2017; 15:17

Jak nie będziemy, jak będziemy?

Przecież prawie dwa sezony gramy w 90% atak pozycyjny.

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 31 sierpnia 2017; 15:10

Zamienił stryjek Wincentego na Fernando. Przydałby się jakiś szybki i zwinny napastnik. Nie będziemy chyba przez cały sezon męczyć bułę i mieć 3x więcej podań od przeciwnika. Czasami trzeba zagrać z kontry. W ogóle fajnie by było mieć trochę więcej możliwości taktycznych a z dwoma niezbyt szybkimi napastnikami to Maurycy dużo nie pokombinuje.

odpowiedz
Autor: Underek Wysłano: 31 sierpnia 2017; 15:05

>>MatiM napisał:
>>>>kiriak napisał:<br />
>>Llorente i ??? przeczuwam Gomesa z Barcy<img src=<br />
<br />
Tylko nie on. To już chyba tego Barkleya bym wolał, choć też za nim nie przepadam

No właśnie dylemat. Barkley jest fajny, ale lubi grać wysoko. Pytanie, czy dałby radę w naszym systemie zastępować też Dembele, czy tylko Eriksena.

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 31 sierpnia 2017; 14:55

Barkley na razie nie schodzi z radaru

odpowiedz
Autor: MatiM Wysłano: 31 sierpnia 2017; 14:54

>>kiriak napisał:
>>Llorente i ??? przeczuwam Gomesa z Barcy<img src=

Tylko nie on. To już chyba tego Barkleya bym wolał, choć też za nim nie przepadam

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 31 sierpnia 2017; 14:52

Llorente i ??? przeczuwam Gomesa z Barcy:)

">odpowiedz
Autor: folig4 Wysłano: 31 sierpnia 2017; 14:49

Podobno Trippier doznał kontuzji na zgrupowaniu

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 31 sierpnia 2017; 14:25

Aurier, Llorente, Sanchez, podobno ciągle walczą o Barkley'a. W sumie jakby dopięli jeszcze to, to na papierze naprawdę bardzo fajne okienko by się z tego zrobiło. Jeśli Aurier się ogarnie mentalnie, to wydaje mi się, że będzie genialny strzał. Tego Janssen'a jeszcze opchnąć, bo i tak jak ma być Llorente to już w ogóle nie będzie grał.

Barkley, kiedyś zapowiadał się świetnie, może taka zmiana otoczenia mu da trochę świeżości.

odpowiedz
Autor: outsidethebox Wysłano: 31 sierpnia 2017; 14:16

W pierwszym wywiadzie jakby zapowiada zmianę na lepsze Aurier :D

">odpowiedz
Autor: kokos14 Wysłano: 31 sierpnia 2017; 14:07

Llorente przechodzi testy medyczne w Hotspur way

odpowiedz
Autor: El Madridista. Wysłano: 31 sierpnia 2017; 14:02

Oj coś czuje, że Aurier to będzie świetne wzmocnienie na ten długi sezon. Wierzę, że Poche wiedział na co się decyduje.

odpowiedz
Autor: Underek Wysłano: 31 sierpnia 2017; 14:00

Lyall twierdzi, że ani WBA ani Stoke nie chca Janssena.

odpowiedz
Autor: Underek Wysłano: 31 sierpnia 2017; 13:55

Aurier piłkarsko bardzo dobry, ale zastanawiam się jak się czuje Trippier, który rozegrał bardzo dobry sezon i zapowiadało się, że będzie piłkarzem peirwszego składu.

Oby ten Aurier nie rozwalił szatni...

KWP chyba za dużo sobie nie pogra wobec tego.

odpowiedz
Autor: Underek Wysłano: 31 sierpnia 2017; 13:52

>>Adam12 napisał:
>>>>Underek napisał:<br />
>>Bardzo dobrze, szkoda tylko że trzeba było czekać tak długo. <br /><br />
<br /><br />
<br />
<br />
To jeszcze powiedz mi czemu fakt jego przyjscia to 'bardzo dobrze' i co wiesz o grze tego zawodnika? Ile jego meczy widziales?

Nie widziałem, dlatego nie piszę, że to bardzo dobry piłkarz, tylko bardzo dobrze, że udało się w końcu dopiąć transfer młodego obrońcy. Dzięki temu w kadrze jest 4 stoperów, Foyth i tak nie będzie zawodnikiem pierwszego wyboru. Rozumiem, że chciałeś się przyczepić, ale tu Ci nie wyszło. To transfer niskiego ryzyka, może się okazać super grajkiem, a może szrotem. W jego przypadku mamy komfort.

odpowiedz
Autor: Adam12 Wysłano: 31 sierpnia 2017; 13:51

Kur.wa boję się tego gościa, tak jak pisze Miles, duże wyzwanie dla Pocha. Jak gość nie będzie grał, będzie pokazywał rogi, jak będzie szkoda mi Trippiera który zasłużył na prawdziwą szansę

odpowiedz
Autor: Drakiur Wysłano: 31 sierpnia 2017; 13:49

W pierwszym wywiadzie powiedział, że chce udowodnić swój profesjonalizm na boisku i poza nim. No zobaczymy :p

">odpowiedz
Autor: MilesLives Wysłano: 31 sierpnia 2017; 13:48

Świetny zawodnik, o ile Poch ogarnie jego charakter - super transfer. Jeśli przyjdzie Llorente to okienko nie najgorsze - było by niezłe gdyby te transfery zaklepać tak z miesiąc temu :V

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 31 sierpnia 2017; 13:37

Aurier oficjalka, następny Llorente?

odpowiedz
Autor: spamer Wysłano: 31 sierpnia 2017; 12:41

a Llorente woli do Chelsea, wiec sagi ciąg dalszy :)

">odpowiedz
Autor: Adam12 Wysłano: 31 sierpnia 2017; 12:03

Nie gadaj, ostatnimi laty dziadek sypie niezłymi sumkami :)

">odpowiedz
Autor: Drakiur Wysłano: 31 sierpnia 2017; 11:52

Za dużo we mnie Wengera :D

">odpowiedz
Autor: Adam12 Wysłano: 31 sierpnia 2017; 11:41

32 lata, spokojnie 2 może pograć. Uważasz że 15 mln to dużo? Myślisz że Swansea pozbędzie się swojego najlepszego strzelca za ile? 7mln? Właśnie zarobili na Sigurdssonie 50, kasy raczej im nie brakuje

odpowiedz
Autor: PachPuch Wysłano: 31 sierpnia 2017; 11:34

Aż nie chce mi się wierzyć że Llorente ma przejść do nas :/

W ogóle to potrzeba nam lewego wahadłowego. Davies jest dobry tylko na zmiennika. KWP grywał na lewej stronie ale nie wiem jak mu tam szło po za tym jest za młody jeszcze. Nie wiadomo jeszcze w jakiej dyspozycji będzie Rose po kontuzji i czy w ogóle będzie u nas grać.

odpowiedz
Autor: Drakiur Wysłano: 31 sierpnia 2017; 11:22

Co do Lanziniego zgoda. Mahrez moim zdaniem nie w naszym typie. Za "miękki", chudy jak patyk, przewraca się od pierdnięcia.

Llorente jest spoko, tylko nie za 15 mln.

odpowiedz
Autor: Adam12 Wysłano: 31 sierpnia 2017; 11:22

Plotka o Llorente już nie taką plotką. BBC o tym informuje. Janssen na wypożyczenie, Llorente u nas za 15 baniek. Dla mnie spoko jako zmiennik Kane'a, zawsze go lubiłem, w Hiszpani strzelał, w Swansea sobie poradził. A jednocześnie Janssen się ogrywa.

odpowiedz
Autor: coys24 Wysłano: 31 sierpnia 2017; 11:21

Boss chyba nie ma ochoty mówić po angielsku w robocie :D Najpierw Sanchez,Gazzaniga i Foyth i do tego Llorente ;D

Najpierw Sanchez,Gazzaniga i Foyth i do tego Llorente ;D">odpowiedz
Autor: Spurs Wysłano: 31 sierpnia 2017; 11:18

Boże...Llorente

odpowiedz
Autor: Adam12 Wysłano: 31 sierpnia 2017; 11:01

Zdecydowanie wolałbym Mahreza od barkleya. I nie mów Drakuir że to typowy skrzydłowy bo spokojnie może grać jak ofensywny pomocnik. Ale troche za dużo sobie Leicester życzy. A jeszcze chętniej widziałbym u nas Lanziniego z West Hamu.

Underek znowu brakuje Ci czasu? Przeprowadzasz pilną relację z Estadio Ciudad de La Plata?

odpowiedz
Autor: Drakiur Wysłano: 31 sierpnia 2017; 10:40

Nie gramy klasycznymi skrzydłowymi już od dawna, bo z przodu grają Eriksen i Alli. Radzę się pogodzić, skrzydłowych w tej taktyce już nie zmieścisz.

odpowiedz
Autor: Kotip Wysłano: 31 sierpnia 2017; 10:24

Jacy obrońcy? Wylatuje Rose i masz ogóra (na skrzydle) Daviesa, który nijak pasuje na skrzydło, ani szybkości ani dryblingu. Po prawej bedzie Aurier i Trippier ale i jemu szybkości brakuje. Zresztą niech się skupi też na defensywie. To mają być Ci skrzydłowi? Nie rozśmieszaj mnie. Zresztą ja sobie nie wyobrażam grać całego sezonu obrońcami na skrzydłach, bo Poch ich zajedzie.

odpowiedz
Autor: Drakiur Wysłano: 31 sierpnia 2017; 10:16

Mahrez to miał jeden dobry sezon i z powrotem jest ogórem. Poza tym to skrzydłowy, a u nas za skrzydłowych do robią obrońcy.

Mówię się o Llorente, ale kurde no nie za 15 mln. Przecież gość ma 32 lata...

Barkleyem interesuje się Chelsea, ale Barkley interesuje się Pochettino.

Aurier już klepnięty, tylko czekamy na oficjalkę.

odpowiedz
Autor: Kotip Wysłano: 31 sierpnia 2017; 10:12

To jak nie di Maria to może mahrez? Nie kupować Barkley'a.. Kontuzja i nie wiadomo jaką formę będzie prezentować. A mahrez to kot i tylko pod dobre skrzydła żeby trafił i będzie kręcił każdego

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 31 sierpnia 2017; 08:34

Barkley znów na tapecie i plotki o Llorente

odpowiedz
Autor: Kotip Wysłano: 31 sierpnia 2017; 08:32

>>kiriak napisał:
>>Nie będzie żadnego di Marii

Pesymista

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 31 sierpnia 2017; 08:14

Nie będzie żadnego di Marii

odpowiedz
Autor: Kotip Wysłano: 31 sierpnia 2017; 08:11

On ma zarobki w granicach 150000 £ tygodniowo. Transfer unreal.

To zejdzie do 100000 i będzie cacy, jak chce zdobyć mistrzostwo Anglii i przy okazji Ligę Mistrzów to ja bym brał w ciemno!

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 31 sierpnia 2017; 08:04

>>Kotip napisał:
>>;Dawać Di Marie!

On ma zarobki w granicach 150000 £ tygodniowo. Transfer unreal.

awać Di Marie!

On ma zarobki w granicach 150000 £ tygodniowo. Transfer unreal.">odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 31 sierpnia 2017; 07:55

Origi do Wolsburga

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 31 sierpnia 2017; 07:50

Andre Gomes z Barcelony na celowniku, wypożyczenie

odpowiedz
Autor: Kotip Wysłano: 31 sierpnia 2017; 07:40

Dawać Di Marie!

odpowiedz
Autor: LilyWhite Wysłano: 30 sierpnia 2017; 23:06

>>Rusek napisał:
>>No Barkley.

Tez mam nadzieje ze nie sprowadzimy Barkley'a w tym okienku

odpowiedz
Autor: LilyWhite Wysłano: 30 sierpnia 2017; 23:04

Myślę że chodzi o napastnika i pomocnika, ponoć znów interesujemy sie Dembele( tym z Celticu)

odpowiedz
Autor: LilyWhite Wysłano: 30 sierpnia 2017; 23:01

>>dv8spurs napisał:
>>>>LilyWhite napisał:<br />
>>Oprócz Auriera przyjść ma jeszcze 2 innych graczy. <br />
<br />
Miało być 4-5 zawodników, przyszli Foyth, Gazzaniga, Sanchez, Aurier(dopinany transfer) to kto jeszcze ma przyjść?

Widocznie zmienili zdanie, Lyall Thomas podal niedawno ta informacje na tt: "Told if Spurs have their way, they'll get two more in after Aurier... "

odpowiedz
Autor: Rusek Wysłano: 30 sierpnia 2017; 22:53

No Barkley.

odpowiedz
Autor: dv8spurs Wysłano: 30 sierpnia 2017; 22:34

>>LilyWhite napisał:
>>Oprócz Auriera przyjść ma jeszcze 2 innych graczy.

Miało być 4-5 zawodników, przyszli Foyth, Gazzaniga, Sanchez, Aurier(dopinany transfer) to kto jeszcze ma przyjść?

odpowiedz
Autor: LilyWhite Wysłano: 30 sierpnia 2017; 22:16

Oprócz Auriera przyjść ma jeszcze 2 innych graczy.

odpowiedz
Autor: dv8spurs Wysłano: 30 sierpnia 2017; 19:57

Jeszcze niech przyjdzie Serge Aurier i będzie chyba skład kompletny, bo na napastnika nie liczę by jakiegoś sprowadzono w tzw. last minute :)

">odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 30 sierpnia 2017; 17:45

Ale przyjdzie jakiś napastnik czy gramy Kejnem aż padnie na zawał? :)

">odpowiedz
Autor: kokos14 Wysłano: 30 sierpnia 2017; 17:45

Foyth oficjalka

odpowiedz
Autor: Adam12 Wysłano: 30 sierpnia 2017; 17:30

>>Underek napisał:
>>Bardzo dobrze, szkoda tylko że trzeba było czekać tak długo. <br />
<br />


To jeszcze powiedz mi czemu fakt jego przyjscia to 'bardzo dobrze' i co wiesz o grze tego zawodnika? Ile jego meczy widziales?

odpowiedz
Autor: Adam12 Wysłano: 30 sierpnia 2017; 17:26

'No widzisz, a ja żyję nie tylko piłką ale również z piłki, więc czasem warto zaufać osobie, która gościa dużo razy oglądała.'
Underek to napisz bardzo Cie prosze jak oceniasz gre Davinsona Sancheza. Jako osoba zwiazana z pilka (dziennikarstwo?) pewnie masz ogromna wiedze na temat jego gry i wiesz lepiej niz Real Madryt ktory bardzo go chcial tyle ze gosc jest rozsadny i wie ze na ten moment usiadlby tam na lawce, wiec wybral zespol w ktorym ma szanse grac (nie jest powiedzane ze bedzie). Chcialbym poznac Twoja opinie na jego temat. Albo najlepiej jakbys mogl wyprognozowac jak potoczy sie kariera Wimmera w WBA i jak Sancheza u nas. Kto wie, moze jakims cudem wyjdzie Ci lepiej niz prognoza miejsca Tottenhamu w lidze na poczatku zeszlego sezonu? W koncu zajmujesz sie tym zawodowo.
Troche rozdwojebie - Sanchez jeden dobry sezon a zazdroscisz Evertonowi Sandro Ramireza. Przypomnij ile on zagral dobrych sezonow? Klassen? Tyle ogladales Ajax i uwazasz ze poradzi sobie w Anglii? W-g mnie zginie ze swoim stylem gry. Ale zobaczymy za rok kto sie lepiej zna na pilce. Everton zobil swietne ruchy w postaci Sigurdssona, Schneiderlina i Rooneya. O Sandro nic nie wiem, moze jest swietny a moze wyjdzie kupa. Tak samo zreszta jak z naszym Davinsonem. Obiecujace koty w worku.
I na koniec - naprawde uwazasz ze 42mln za zawodnika ktorego chca w Madrycie to duzo? W dodatku kiedy placi angielski klub? Serio? Ale serio serio? Ty naprawde siedzisz zawodowo w pilce noznej czy tylko udajesz zeby brzmiec na godnego uwagi? Newsflash - czasy kiedy moglismy oskubac Ajax na Eriksenie juz dawno sie skonczyly.
Co do Auriera zgadzamy sie, swietny pilkarz ale tez boje sie o roz..banie szatni. Dobrze ze nie przyszedl Keita Balde bo taki duet szatnie roz..bal by na bank, mimo duzych pilkarskich umiejetnosci. Mam tez nadzieje ze nie kupimy Barkleya bo to taki angielski wyrobnik. Wiem ze to juz nierealne ale naprawde marzylek o Ziolce, gosc do rywalzacji/rotacji z Eriksenem/Allim bylby idealny. Duza kasa za transfer, ale nie zazyczylby sobie ogromnej to tygodniowki... narazie, bo w-g mnie ten mlody polak wyladuje w koncu w naprawde duzym klubie. No nic, mam nadzieje ze wyczarujemy kogos jego pokroju, moze nie kalibru, ale kogos o podobnym stylu gry. Pozyjemy zobaczymy. Juz niedlugo.

odpowiedz
Autor: Freddie91 Wysłano: 30 sierpnia 2017; 17:14

Tego to już nie pamiętam i nie o to mi chodzi. Łatwo się wydaję cudzą kasę i strzela stwierdzeniami:

Lepiej byłoby dać 35 mln za Auriera i mieć go półtora miesiąca temu, niż teraz mieć go za 25.

To tylko przykład, zmień sobie nazwisko i kwotę na dowolnie inne. Takie głosy tu chodzą. Jasne, że lepiej. Nie wasza kasa, to lepiej :)

Najlepiej byłoby tydzień po otwarciu okienka mieć kompletną kadrę, najlepiej z Mesjaszem, Cristiankiem i Neymarem. Tylko piłka to nie koncert życzeń, a kibic Spurs powinien to wiedzieć najlepiej.



Najlepiej byłoby tydzień po otwarciu okienka mieć kompletną kadrę, najlepiej z Mesjaszem, Cristiankiem i Neymarem. Tylko piłka to nie koncert życzeń, a kibic Spurs powinien to wiedzieć najlepiej.">odpowiedz
Autor: Underek Wysłano: 30 sierpnia 2017; 17:09

Dier zostal kupiony bardzo wcześnie akurat ;) .

. ">odpowiedz
Autor: Underek Wysłano: 30 sierpnia 2017; 17:08

Bardzo dobrze, szkoda tylko że trzeba było czekać tak długo.

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 30 sierpnia 2017; 17:05

BREAKING NEWS

Tottenham have confirmed the arrival of Juan Foyth from Estudiantes.

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 30 sierpnia 2017; 17:04

Foyth oficjalnie u nas!

odpowiedz
Autor: Freddie91 Wysłano: 30 sierpnia 2017; 17:02

Ostatnia moja wypowiedź w kwestii Wimmera. Definitywnie kończę ten temat.

Ja jestem w stanie się z Tobą zgodzić, że zagrał więcej dobrych, niż złych meczów. Z tym, że ostatni dobry był w 2015 roku.

W ostatniej kampanii zagrał ok. 10 meczów z czego może ze 2-3 były przeciętne, reszta dramatyczna. Miał więc swoje szanse.

Ja jestem również w stanie zaakceptować Twój tok myślenia, co doprowadziło go do tak słabej formy. Tylko, że jestem kibicem Tottenhamu, a nie Wimmera. Nie interesuje mnie przyczyna, tylko obecny stan rzeczy.

A wygląda on tak, że Wimmer był wyborem nr 3 (z braku konkurencji - w innym wypadku, po takim sezonie byłby nr 4, czy 5) bez żadnych szans na zmianę swojej sytuacji. Po kupieniu za grube hajsy Davinsona z automatu stał się nr 4. Chodzą ploty o Foythu, więc być może nawet 5. W takim wypadku sprzedaż go za kwotę równą wartość dwóch Glików sprzed roku uważam to za ZNAKOMITY ruch.

Ja zgadzam się, że jak pogra w Stoke to może być z niego niezły gracz. Niezły w kategorii średniaka PL, u nas już by nie zagrał. Nie po tym co prezentował przed rokiem i w presezonie.

Jest to transakcja WIN-WIN. My pozbywamy się balastu, on ma szanse na gre, a Stoke na niezłego zawodnika. Gdyby u nas został przepadłby na zawsze. Pytanie czego Ty w tym nie rozumiesz?

A co do kolejnej kwestii, która wzbudza w Tobie oburzenie, mianowicie sposób finalizowania transferów....

Już jednemu tu mówiłem, życie to nie FM. Na transfer składa się wiele czynników. Chęć gry zawodnika, płaca, prestiż klubu i inne bzdury. Łatwo mówić tego chce, tego chce i tego chce. Niestety, albo stety nie jesteśmy szejkami i nie nazywamy się MU. Obecna polityka transferowa doprowadziła nas z poziomu obecnego WBA do jednego z kandydatów do mistrzostwa. Trochę zaufania.

Najbardziej mnie śmieszy krytyka w stylu "Levy żydzi miliona". No jakoś nikt się nie darł, że Dele czy Dier przychodzi do nas za 5mln a nie za 50. Łatwo się wydaję cudzą kasę. W piłce obecnie są zwariowane czasy, a my w tym wszystkim staramy się zachować rozsądek. W końcu to wszystko pieprznie (bo prędzej czy później musi) i pytanie kto na tym wygra. Przekonamy się za kilka lat.

A obecnie więcej luzu. Bo dopiero co sukcesem była walka do końca o 4 miejsce, a teraz wicemistrzostwo traktowane jest jak hańba.

Powoli i do przodu! COYS!

odpowiedz
Autor: Rusek Wysłano: 30 sierpnia 2017; 15:52

Jak Chelsea podkupi Barkleya to będzie lipa. No i nie kupimy jednak po promocji. Teraz to 35 baniek jak nic.

odpowiedz
Autor: Rusek Wysłano: 30 sierpnia 2017; 15:48

Do kiedy dokładnie to okno pieprzone trwa?

odpowiedz
Autor: Craggmar Wysłano: 30 sierpnia 2017; 15:44

Underek, wg Ciebie miara piłkarza jest to czy rozegrał więcej dobrych niż złych spotkań?? Wimmer wg mnie jest słaby bo z silnymi przeciwnikami grał totalny piach, nie jestesmy klubem w ktorym obronca moze sobie pozwolic na jakikolwiek brak umiejętności rozegranoa nawet jesli gra w miare poprawnie w decensywie. Wimmer totalnie sie gubil przy pressingu i zeby do kogos podać musiał sie odwrócić w jego stronę jak w jakiejs starej fifie... Nie wiem skad u Ciebie taki zachwyt do niego.

odpowiedz
Autor: mihorchyk Wysłano: 30 sierpnia 2017; 15:44

HERE'S JOHNNY

odpowiedz
Autor: Underek Wysłano: 30 sierpnia 2017; 15:22

Zresztą, sam transfer Davinsona też został fatalnie przeprowadzony, powinien być już w presezonie i zgrywać się z resztą składu.

odpowiedz
Autor: Underek Wysłano: 30 sierpnia 2017; 15:20

>>Freddie91 napisał:
>>Wiesz dlaczego nastaje cisza?<br />
<br />
Dlatego, że w pewnym momencie dyskusja z Tobą nie ma najmniejszego sensu.<br />
<br />
Twoja racja jest najtwojsza, cytując klasyka.<br />
<br />
Pytałeś m.in. mnie, więc żeby zaspokoić Twoją rozbudzoną ciekawość. Obejrzałem kilka meczów w LE, a Eredivise oglądam dość często z czego najczęściej właśnie Ajax. Łącznie mocnych kilka, albo słabych kilkanaście jego występów.<br />
<br />
Możesz mnie równie dobrze zapytać ile razy oglądałem PSG, Napoli czy Atletico. Oglądam wszystkie mecze Tott (w miarę możliwości) a poza tym jak czas pozwala. Nie samą piłką człowiek żyje.<br />
<br />
Ale jak mnie zapytasz czy dobrym zawodnikiem jest Saul to też Ci powiem, że zajebistym - chociaż widziałem go równie często jak Davinsona (w ostatnim sezonie, bo oczywiście seniorską karierę ma dłuższą w Europie).

No widzisz, a ja żyję nie tylko piłką ale również z piłki, więc czasem warto zaufać osobie, która gościa dużo razy oglądała.

Z twoich wypowiedzi wynika, że Wimmer to jakieś totalne gówno, zaginiony brat Chiricesa. Za nic nie przyjmujesz tego, że rozegrał więcej meczów dobrych niż złych, ani nie przyjmujesz racjonalnych argumentów, dlaczego rozgrywał słabe mecze. Stwierdasz, że Wimmer słaby bo słaby i tyle.

odpowiedz
Autor: MatiM Wysłano: 30 sierpnia 2017; 15:19

Aha, wolałbyś wymienić zawodnika któremu wyszedł jeden sezon (Son) na zawodnika któremu jeszcze żaden sezon nie wyszedł (Meyer)? Bardzo mądre

odpowiedz
Autor: Freddie91 Wysłano: 30 sierpnia 2017; 15:17

Wiesz dlaczego nastaje cisza?

Dlatego, że w pewnym momencie dyskusja z Tobą nie ma najmniejszego sensu.

Twoja racja jest najtwojsza, cytując klasyka.

Pytałeś m.in. mnie, więc żeby zaspokoić Twoją rozbudzoną ciekawość. Obejrzałem kilka meczów w LE, a Eredivise oglądam dość często z czego najczęściej właśnie Ajax. Łącznie mocnych kilka, albo słabych kilkanaście jego występów.

Możesz mnie równie dobrze zapytać ile razy oglądałem PSG, Napoli czy Atletico. Oglądam wszystkie mecze Tott (w miarę możliwości) a poza tym jak czas pozwala. Nie samą piłką człowiek żyje.

Ale jak mnie zapytasz czy dobrym zawodnikiem jest Saul to też Ci powiem, że zajebistym - chociaż widziałem go równie często jak Davinsona (w ostatnim sezonie, bo oczywiście seniorską karierę ma dłuższą w Europie).

odpowiedz
Autor: Kotip Wysłano: 30 sierpnia 2017; 15:00

1. Nie narzekałem na transfer davisona, więc nie wrzucaj wszystkich do jednego koszyka.
2. Mieliśmy taki głośny i drogi transfer z holandii, który po jednym dobrym sezonie i zdobyciu króla strzelców przeszedł do nas. Dlatego większość z was jest sceptycznie jest nastawiona na tego davinsona i kwotę jaką za niego zaplacilismy.
3. Kolego nie wiem jak Ciebie, ale mnie drażni bierność w sprowadzeniu gracza ofensywnego. Jedynym konkretnym nazwiskiem jest barkley, a że znam go z PL to wiem, że większej jakości do przodu nie wniesie niż skrzydłowy z prawdziwego zdarzenia, możecie się mnie czepiać macie do tego prawo, ale ja patrząc na brak skrzydeł w naszej grze zastanawiam się jak to długo wszystko będzie trwało. Bo wybaczcie Alli pasuje bardziej żeby wykończyć akcje, Eriksen podać/ dośrodkować z gry (bo rożne od roku nie są jego silną stroną) Lamela kontuzja, Nkudu kontuzja, Sissoko bardziej pasuje na pozycje środkowego pomocnika niż skrzydłowego oraz Son tego to ja w ogóle nie trawię, cieszyłbym się jakby został sprzedany albo wymieniony za Meyera. Koreńcowi wyszedł jeden sezon i każdy się jara. Dlatego domagam się aby jakość gry z przodu wzrosła tak jak na klub, który gra w LM i zajmuje miejsca w top 4 przystało.

odpowiedz
Autor: Underek Wysłano: 30 sierpnia 2017; 14:55

Moja krytyka dotyczy tego, że jest 30 sierpnia i drużyna nie jest ani trochę mocniejsza niż była po meczu z Hull City. A od tego jest okienko transferowe, żeby drużynę wzmocnić.

odpowiedz
Autor: Underek Wysłano: 30 sierpnia 2017; 14:54

>>MatiM napisał:
>>;Prawie wszystkie w lidze Europy i gość ma odbiór, którego mu pozazdrościć mogą najlepsi obrońcy świata

Naprawdę uważasz, że dobrze grał z Schalke i Lyonem na wyjeździe?

rawie wszystkie w lidze Europy i gość ma odbiór, którego mu pozazdrościć mogą najlepsi obrońcy świata

Naprawdę uważasz, że dobrze grał z Schalke i Lyonem na wyjeździe? ">odpowiedz
Autor: Underek Wysłano: 30 sierpnia 2017; 14:52

>>;Dżejkob napisał:
>>Zresztą "<img src=

Urocze jest to, że zawsze kiedy pytam o to, ile wypowiadająca osoba oglądała meczów Ajaxu z Davinsonem w składzie, to nastaje cisza.

Czy Davinson to dobry piłkarz? Tak.
Czy Davinson ma ogromny potencjał? Tak.
Czy jest ryzykownym transferem? Tak.

Rudiger i Lindelof mają na ten moment wyższe umiejętności, nieporównywalnie większe doświadczenie, a kosztowali nieco mniej niż Davinson, przykłady tych obrońców przywołałem jedynie żeby podkreślić, jak wysoka to była cena.

Aurier to bardzo dobry piłkarz, pytanie tylko czy nie rozwali szatni.


żejkob napisał:
>>Zresztą "<img src=

Urocze jest to, że zawsze kiedy pytam o to, ile wypowiadająca osoba oglądała meczów Ajaxu z Davinsonem w składzie, to nastaje cisza.

Czy Davinson to dobry piłkarz? Tak.
Czy Davinson ma ogromny potencjał? Tak.
Czy jest ryzykownym transferem? Tak.

Rudiger i Lindelof mają na ten moment wyższe umiejętności, nieporównywalnie większe doświadczenie, a kosztowali nieco mniej niż Davinson, przykłady tych obrońców przywołałem jedynie żeby podkreślić, jak wysoka to była cena.

Aurier to bardzo dobry piłkarz, pytanie tylko czy nie rozwali szatni.


">odpowiedz
Autor: Dżejkob Wysłano: 30 sierpnia 2017; 14:37

Zresztą ";przeciwnicy" Levy'ego napierdalali na transfer Davinsona i mówili, że go nie znają(nie znają najlepszego CB młodego pokolenia, który gdyby został teraz w Ajaxie to kwestią czasu transfer do Barcy/klubu z topu, o ile jeszcze w tym okienku by go ktoś nie podkupił) i myśleli, że Aurier (top 5 rb na świecie) to napastnik, teraz czytam, że Rudiger lepszy, nawet mi was nie żal

rzeciwnicy" Levy'ego napierdalali na transfer Davinsona i mówili, że go nie znają(nie znają najlepszego CB młodego pokolenia, który gdyby został teraz w Ajaxie to kwestią czasu transfer do Barcy/klubu z topu, o ile jeszcze w tym okienku by go ktoś nie podkupił) i myśleli, że Aurier (top 5 rb na świecie) to napastnik, teraz czytam, że Rudiger lepszy, nawet mi was nie żal">odpowiedz
Autor: Dżejkob Wysłano: 30 sierpnia 2017; 14:34

Wszyscy zdrowi? Kupiliśmy zaok 40 milionów Davinsona i teraz za 25 sprowadzamy Auriera, za hajs ze sprzedaży Walkera i Wimmera kupiliśmy dwóch lepszych zawodników i jeszcze prawdopodobnie zostanie na Foytha. Poch mówi o trzech transferach, czyli sprowadzimy zapewne jeszcze kogoś do przodu (Origi, Gray, Barkley, ktokolwiek)

Dobre okienko w naszym wykonaniu, a wy (Underek przede wszystkim, myślałem, że już opuściłeś na dobre i poziom raka w komentach drastycznie spadnie) będziecie narzekać na Levy'ego dla zasady bo to takie fajne. I to wypominanie transferu Sissoko, litości, czasem warto pomyśleć, uwierzcie.

odpowiedz
Autor: Underek Wysłano: 30 sierpnia 2017; 14:13

>>Kotip napisał:
>>Znając politykę transferową kupimy tylko tego Foyth'a.. którego kupujemy przez pół okienka. Czemu ten klub tak pierdoli się z kupnem graczy? Zamiast mieć konkretne plany w czerwcu/lipcu i kupować w przed startem sezonu to oni czekają jak utargują do ostatniego dnia. Cały Tottenham.. Człowiek byłby zdrowszy gdyby nie było żadnych plotek a same oficjalki albo ich brak, bo tak to czekamy i nic z tego nie ma zazwyczaj. <img src=

Bo Łysy probuje zaoszczedzic jakieś grosze, a potem i tak kończy się przepłacaniem pod koniec okienka.

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 30 sierpnia 2017; 13:44

Everton want £35million for Ross Barkley, according to the Liverpool Echo.

odpowiedz
Autor: spamer Wysłano: 30 sierpnia 2017; 13:40

Czyli jest szansa na pozytywną wiadomość w dniu dzisiejszym.

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 30 sierpnia 2017; 13:29

BREAKING NEWS

Serge Aurier's move to Tottenham is imminent, according to Sky sources.

In the past few minutes, we've been told by his representatives he has been granted a work permit enabling him to finalise his transfer.

The clubs agreed a £23m deal last week and Aurier has completed his medical and agreed personal terms.

PSG had set a midday deadline for Aurier to sort out that permit - or he could have been transferred to Barcelona or Juventus, where a permit would not be required.

We are told there was interest from Manchester United and Chelsea - but Aurier has chosen Tottenham and cited Mauricio Pochettino and chairman Daniel Levy as major factors in his decision.

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 30 sierpnia 2017; 13:25

chyba się Aurier w końcu do nas wybiera:)

">odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 30 sierpnia 2017; 13:09

Origi proponowany Monaco plus kasa za Lemara...ekhm

odpowiedz
Autor: Kotip Wysłano: 30 sierpnia 2017; 13:06

Znając politykę transferową kupimy tylko tego Foyth'a.. którego kupujemy przez pół okienka. Czemu ten klub tak pierdoli się z kupnem graczy? Zamiast mieć konkretne plany w czerwcu/lipcu i kupować w przed startem sezonu to oni czekają jak utargują do ostatniego dnia. Cały Tottenham.. Człowiek byłby zdrowszy gdyby nie było żadnych plotek a same oficjalki albo ich brak, bo tak to czekamy i nic z tego nie ma zazwyczaj. ;)

">odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 30 sierpnia 2017; 12:09

oby się udało z Origi...

odpowiedz
Autor: MatiM Wysłano: 30 sierpnia 2017; 11:41

Prawie wszystkie w lidze Europy i gość ma odbiór, którego mu pozazdrościć mogą najlepsi obrońcy świata

odpowiedz
Autor: Underek Wysłano: 30 sierpnia 2017; 11:26

>>MatiM napisał:
>>Rudiger lepszy od Sancheza xDDDD Toś teraz dojebał

Ile meczów z udziałem Sancheza widziałeś? Tylko szczerze.

odpowiedz
Autor: THfan Wysłano: 30 sierpnia 2017; 10:58

Cisza jak cholera. Wszyscy zajmują się tylko Coutinho.

Foyth na 100% przejdzie, ale z Aurierem mogą być niezłe jaja jak jednak pójdzie do MU. Mimo wszystko wydaje się to plotą, bo przecież mówiono, że uzgodnił już z nami warunki kontraktu....

Nie mogę przeboleć Balde....

Jak Levy nie kupi nikogo do ofensywy, to będzie porażka - Eriksen rozgrywa już 2 lub 3 sezon rozgrywając pewnie ponad 90% meczów w sezonie.

odpowiedz
Autor: PiVi Wysłano: 30 sierpnia 2017; 01:12

tak z innej bajki , nie uważacie że Sissoko byłby lepszy jakoś ŚP , jest silny , dynamiczny , wygrywa pojedynki główkowe i wgl. Według mnie marnuje się na skrzydle :/

odpowiedz
Autor: MatiM Wysłano: 29 sierpnia 2017; 23:27

Rudiger lepszy od Sancheza xDDDD Toś teraz dojebał

odpowiedz
Autor: Underek Wysłano: 29 sierpnia 2017; 23:27

>>malko2311 napisał:
>>co do Rudigera to nie jestem taki pewny bo jak na razie nic nie gra, a lindelofa jeszcze w akcji nie wiedziałem więc wstrzymał bym się z ocenianiem ich gry na angielskich boiskach już teraz.....

Nie oceniam ich gry w Anglii

odpowiedz
Autor: malko2311 Wysłano: 29 sierpnia 2017; 23:26

co do Rudigera to nie jestem taki pewny bo jak na razie nic nie gra, a lindelofa jeszcze w akcji nie wiedziałem więc wstrzymał bym się z ocenianiem ich gry na angielskich boiskach już teraz.....

odpowiedz
Autor: Underek Wysłano: 29 sierpnia 2017; 23:24

Pisanie o czyichś argumentach brednie to właśnie jest "ad personam".

odpowiedz
Autor: Freddie91 Wysłano: 29 sierpnia 2017; 23:23

Nie podoba mi się jak do mnie piszesz.

Cała moja wypowiedź była merytoryczna, a żadnych wycieczek do Ciebie nie robiłem. Powiedziałem, że jesteś narzekaczem - bo jesteś.

Zjebaną logikę masz co najwyżej Ty mój drogi, Ale domyślam się, że tego nie rozumiesz i jakoś nie specjalnie mnie to dziwi.

odpowiedz
Autor: Underek Wysłano: 29 sierpnia 2017; 23:20

Ja zazdroszczę wzmocnień Evertonowi. Klaasen, Sandro, Keane...

odpowiedz
Autor: Underek Wysłano: 29 sierpnia 2017; 23:19

>>malko2311 napisał:
>>Underek coś się tak uczepił tej ceny? pokaż mi normalne ceny w angielskich klubach??? Anglików już od 2-3 sezonów łoi się z kasy, bo jak by sanchez miał iść do Włoch to by poszedł za 20 mln (z bonusami) , i skończcie tę dyskusję bo to nie ma sensu sprzedany i już.....

Mniej kosztowali Rudiger i Lindelof. Obaj doświadczenie i umiejętności mają znacznie wyższe.

odpowiedz
Autor: Underek Wysłano: 29 sierpnia 2017; 23:17

Jeżeli podążymy twoją zjebaną logiką, to pierwszy sezon po kontuzji Walker grał na poziomie Naughtona, był wiecznie spóźniony i miał kiepskie czucie piłki. Pewnie jakby go wtedy opchnąć do jakiegoś Sunderlandu za 12 baniek to pękałbyś z dumy jaki super interes.

odpowiedz
Autor: malko2311 Wysłano: 29 sierpnia 2017; 23:15

Underek coś się tak uczepił tej ceny? pokaż mi normalne ceny w angielskich klubach??? Anglików już od 2-3 sezonów łoi się z kasy, bo jak by sanchez miał iść do Włoch to by poszedł za 20 mln (z bonusami) , i skończcie tę dyskusję bo to nie ma sensu sprzedany i już.....

odpowiedz
Autor: Underek Wysłano: 29 sierpnia 2017; 23:14

" Nasz Kevinek dyrygował obroną i do przerwy 0:2 z ogórami?"

Pamiętam ten mecz, nawet go oglądałem. W tym meczu obok Wimmera grał Carter-Vickers, który grał żenująco, sprokurował idiotycznego karnego. Do tego w bramce był Vorminator, który także generował dużo chaosu i zawalił pierwszego gola.

Czy naprawdę nie możemy rozmawiać o faktach?

odpowiedz
Autor: malko2311 Wysłano: 29 sierpnia 2017; 23:11

szanse na transfery są 50/50 to znaczy:
Pączek chce a Levy nie:D

">odpowiedz
Autor: Underek Wysłano: 29 sierpnia 2017; 23:11

"Od tej pory nie dostał wcale mało szans"

Dostał mało szans.

"kiedy kupiliśmy lepszego zawodnika na tą pozycję, to już paranoja i zwykłe brednie. "

Ile razy oglądałeś Ajax w zeszłym sezonie, z ręką na sercu? Ja z tego co oglądałem, uważam że chłopak ma wielki potencjał, natomiast jego cena jest niedorzeczna, a sam jest jednak niewiadomą. Dopiero jeden sezon w Europie.

Rozumiem, że brak argumentów merytorycznych zamierzasz przykrywać kiepskim ad personam?

Zdrowy Wimmer mógłby być świetną alternatywą dla Vertsa, lewonożny, zgrany, rozumiejący taktykę. Co więcej, Wimmer na ławce umożliwiałby granie 3-4-1-2 mając na ławce zabezpieczenie na newralgicznych pozycjach.

Jedynym plusem tego dealu jest rozsądna cena.

odpowiedz
Autor: MatiM Wysłano: 29 sierpnia 2017; 23:07

I bardzo dobrze. Całe okienko się modlę, żeby tego przereklamowanego angola nie kupował Tottenham

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 29 sierpnia 2017; 22:24

pappapaapap Chelsea rzuciła sidła na Barkleya...

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 29 sierpnia 2017; 22:01

>>Freddie91 napisał:
>>Aktualizacja bo widzę dalsze brednie.<br />
<br />
Czemu mówisz o braku szansy z Millwall, a nie wspomnisz o Wycombe? Nasz Kevinek dyrygował obroną i do przerwy 0:2 z ogórami?<br />
<br />
Wszystko zależy od tego kto i jak patrzy. <br />
<br />
Wyć z żalu nad gościem, który zagrał dobry mecz w 2015 to przesada. Na prawdę dawno tu takich bzdur nie było.

polać mu, dobrze prawi!

odpowiedz
Autor: Freddie91 Wysłano: 29 sierpnia 2017; 21:43

Aktualizacja bo widzę dalsze brednie.

Czemu mówisz o braku szansy z Millwall, a nie wspomnisz o Wycombe? Nasz Kevinek dyrygował obroną i do przerwy 0:2 z ogórami?

Wszystko zależy od tego kto i jak patrzy.

Wyć z żalu nad gościem, który zagrał dobry mecz w 2015 to przesada. Na prawdę dawno tu takich bzdur nie było.

odpowiedz
Autor: Freddie91 Wysłano: 29 sierpnia 2017; 21:38

Też uważam, że w sumie nie mamy o czym rozmawiać.

Bo o czym w ogóle jest dyskusja?

Gość miał dobry okres, cieszyłem się, że mamy takiego zmiennika. Wrócił Jan i usiadł na ławce, co jest chyba logiczne dla nas wszystkich. Od tej pory nie dostał wcale mało szans. W każdym meczu był elektryczny. Z City dostał wędkę w przerwie, ale pamiętam też inne jego dramatyczne mecze - choćby Monaco w LM.

W żadnym meczu zeszłego sezonu nie dał argumentu za tym, żeby dostał choć jedną więcej szansę. A dostawał, przez to, że nie mieliśmy innego wyboru. Tych meczów nie było tak mało, bo pewnie koło dziesięciu. Przez cały sezon pracował na transfer out, trafiła się okazja i go nie ma.

Dodam też, że trochę pograł w presezonie no i też niczym mnie nie przekonał.

Prawda jest taka, że jest na tej stronie pewna grupa narzekaczy, w której jesteś jedną z wiodących postaci. Narzeka się tu na wszystko na co można. Niektóre z tych żali mają chociaż jakiekolwiek podstawy - wtedy milczę, choć mnie nie raz skręca.

Ale płacz nad sprzedażą Wimmera, kiedy kupiliśmy lepszego zawodnika na tą pozycję, to już paranoja i zwykłe brednie.

Dlatego masz rację. O czym my w ogóle dyskutujemy?

odpowiedz
Autor: Underek Wysłano: 29 sierpnia 2017; 21:32

Juz pomijam fakt, ze nastepca Wimmera zostaje wielka niewiadoma.

odpowiedz
Autor: Underek Wysłano: 29 sierpnia 2017; 21:32

>>;Drakiur napisał:
>>Tylko że te 16 było podczas zastępowania Janka, a te 4 to cały zeszły sezon w którym grał kupę...

Naprawdę nie mozna bylo mu dac szansy z durnym Millwall?

rakiur napisał:
>>Tylko że te 16 było podczas zastępowania Janka, a te 4 to cały zeszły sezon w którym grał kupę...

Naprawdę nie mozna bylo mu dac szansy z durnym Millwall? ">odpowiedz
Autor: Underek Wysłano: 29 sierpnia 2017; 21:31

Aurier podobno woli United, a ten Foyth to jest kolejna z licznych kompromitacji Levy'ego, 2 miesiace transfer dopinać, pewnie po to zeby zaoszczedzic milion funtów.

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 29 sierpnia 2017; 21:20

wiadomo coś o Aurierze, Foyth?! martwi mnie ta cisza...

odpowiedz
Autor: Twardy2 Wysłano: 29 sierpnia 2017; 21:06

Fajnie sobie tutaj rozmawiacie, ale do końca 48 godzin, a dalej nie ma nawet pół kupionego zawodnika...

odpowiedz
Autor: Drakiur Wysłano: 29 sierpnia 2017; 21:01

Tylko że te 16 było podczas zastępowania Janka, a te 4 to cały zeszły sezon w którym grał kupę...

odpowiedz
Autor: Underek Wysłano: 29 sierpnia 2017; 20:48

Dopoki naginasz rzeczywistosc nie mamy o czym rozmawiac.

Ja dodam tylko ze Wimmer na te z 20 spotkan z Kogutem ewidentnie słabe miał może ze 4. Jeśli po 4 meczach skreślasz piłkarza...

odpowiedz
Autor: malko2311 Wysłano: 29 sierpnia 2017; 19:10

Freddie ma rację każdy piłkarz ma swoją rolę w drużynie wiedział na co się pisze że będzie rezerwowym, gry był potrzebny to grał jak nie to siedział na ławce niestety rola rezerwowego jest taka że ma wejść z ławki i dać chodziarz przyzwoitą zmianę, Wimmer nie spełniał tych warunków i został sprzedany koniec kropka.....

odpowiedz
Autor: Freddie91 Wysłano: 29 sierpnia 2017; 18:45

No i koło zamknięte.

Grał słabo to nie dostawał szans. Nie ma czego tłumaczyć.

Uważasz, że Maurycy powinien zdjąć Jana i ogrywać Wimmera? Zawodnik jeśli jest zmiennikiem i chciałby coś z tym zrobić powinien udowadniać swoją wartość w momencie kiedy dostaje szanse.

On dostał kilka i za każdym razem dawał mocny argument do tego, żeby się go pozbyć w pierwszym możliwym momencie.

Kupiliśmy Davinsona, więc nara. Pieniądze ok, wszyscy zadowoleni. My bo mamy niezły szmal i już sprowadzonego zawodnika, on bo będzie grał, tylko Ty narzekasz. Norma z resztą.

odpowiedz
Autor: Underek Wysłano: 29 sierpnia 2017; 18:18

>>lucek8584 napisał:
>>"Sprzedaż Wimmera to jawny sabotaż i działanie na szkodę klubu, no chyba że przyjdzie ten cały Foyth"<br />
<br />
Hmm, też uważam, że nasz Maurycy to straszny bandyta.

Maurycy to nie ma w kwestii transferów nic do gadania, no może poza Gazzanigą.

odpowiedz
Autor: Underek Wysłano: 29 sierpnia 2017; 18:18

"dłuższej odsiadce na ławce to był PARODYSTĄ"

Tłumaczę od kilku komentarzy, dlaczego grał słabo. Brak ogrania i kontuzja w okresie przygotowawczym.

W sezonie 15/16 do składu wskoczył pod koniec stycznia i od razu grał bardzo dobrze. Po pół roku na ławce. Czyli brak ogrania nie był takim problemem, bo przepracował okres przygotowawczy.

W zeszłym sezonie było takie wydarzenie jak Euro, do tego kontuzja - bardzo ciężko dojść do formy w takich warunkach. Piłkarza buduje się meczami, Wimmer po tragicznym meczu z City nie dostawał szans nawet z takimi rywalami jak Fulham i Millwall.

odpowiedz
Autor: Drakiur Wysłano: 29 sierpnia 2017; 18:17

>>Underek napisał:
>>Fakt, że Sissoko może być świetnym środkowym pomocnikiem jest przez Pochettino ignorowany.


O, w to mi graj. Cieszyłem się mega z transferu Sissoko bo myślałem że będzie spoko rywalem dla Dembele o środek. Kto w ogóle oprócz selekcjonera Francji myślał że on jest skrzydłowym :x

odpowiedz
Autor: lucek8584 Wysłano: 29 sierpnia 2017; 18:13

"Sprzedaż Wimmera to jawny sabotaż i działanie na szkodę klubu, no chyba że przyjdzie ten cały Foyth"

Hmm, też uważam, że nasz Maurycy to straszny bandyta.

odpowiedz
Autor: Freddie91 Wysłano: 29 sierpnia 2017; 18:10

Underek, pamięć ludzka jest widze krótka.

Sabotażem to było trzymanie Wimmera nawet na ławce.

Może i faktycznie miał więcej meczów dobrych niż złych, bo grał nieźle kiedy zastępował kontuzjowanego Vertonghena i grał kilka kolejek pod rząd. To tak, wtedy mi się podobał.

Wrócił jednak Janek, Toby nie do wyjęcia - to chyba logiczne, że usiadł na ławce. Od tej pory jak był potrzebny załatać dziurę w jakimś meczu, po dłuższej odsiadce na ławce to był PARODYSTĄ i tykającą bombą. Na jego i tylko jego konto spada kilka straconych punktów z tamtego sezonu

A co do rotacji, to wybacz ale na środku obrony potrzebna jest stabilizacja. Rotacja na środku obrony to strzał w kolano.

Za transfer out Wimmera powinniśmy wszyscy na kolanach do Częstochowy lecieć, bo pozbyliśmy się gościa który był potrzebny jak ślepej kurze ziarno za 3x taki szmal za jaki przychodził.

odpowiedz
Autor: Craggmar Wysłano: 29 sierpnia 2017; 17:46

>>Underek napisał:

"Trofea wygrywa się szeroką ławką rezerwowych. "

Tu też jak najbardziej się zgadzam, ale akurat nie środkowych obrońców ;))

)

">odpowiedz
Autor: Craggmar Wysłano: 29 sierpnia 2017; 17:34

>>Underek napisał:

<br />
Mylisz pozycje.<br />

Wcale nie mylę, nie chciało mi się juz rozbijać na dmf i cmf tym bardziej że występują w jednej linii bo z posta litania by wyszła więc to uprościłem ;) oczywiście ze Dier i Wanyama to typowi DMF a Dembele i Winks CMF, tylko to za różnica jeśli dalej jest ich po dwóch na jedną pozycję a na 2x DMF się nie gra bo wychodzi cyrk :P

<br />
Fakt, że Sissoko może być świetnym środkowym pomocnikiem jest przez Pochettino ignorowany.<br />

Tu sie jak najbardziej zgadzam, dla mnie od początku powinien być ustawiany w środku a nie na skrzydle (chociaż jest całkiem szybki)


oczywiście ze Dier i Wanyama to typowi DMF a Dembele i Winks CMF, tylko to za różnica jeśli dalej jest ich po dwóch na jedną pozycję a na 2x DMF się nie gra bo wychodzi cyrk :P

<br />
Fakt, że Sissoko może być świetnym środkowym pomocnikiem jest przez Pochettino ignorowany.<br />

Tu sie jak najbardziej zgadzam, dla mnie od początku powinien być ustawiany w środku a nie na skrzydle (chociaż jest całkiem szybki)


">odpowiedz
Autor: Underek Wysłano: 29 sierpnia 2017; 16:54

" Na DMF jest Wanyama, boski Dembele i Dier, dalej Ali, Ericksen, Son, Sissoko, wktótce oby Lamela ( który przed kontuzją zaczynał grać bosko, niczym Ericksen z delikatną argentyńską "magią", naprawdę byłem nim zachwycony choć nie sądziłem że po pierwszym sezonie coś z niego będzie). W napadzie pozostaja Kane i Janssen"

Mylisz pozycje.

Na pozycji numer 6, tego schodzącego między dwóch stoperów i rozbijającego ataki mamy dwóch: Wanyame i Diera, z czego jeden musi też łatać na środku obrony.

Na pozycji numer 8 mamy dwóch: Dembele i Winksa. Do tego Eriksen mógłby grać głębiej (jeśli ktoś w środku pola widzi prawie-napastnika Allego to sugeruję odstawienie FIFY).

Fakt, że Sissoko może być świetnym środkowym pomocnikiem jest przez Pochettino ignorowany.

Ja uważam, że potrzebujemy jeszcze jednego stopera lub defensywnego pomocnika. Do tego wymiany Janssena na prawdziwego napastnika, a przede wszystkim zaufania piłkarzom, których już mamy. Sissoko, Nkodou.

odpowiedz
Autor: Underek Wysłano: 29 sierpnia 2017; 16:51

"dając że będziemy grac 3-4-2-1 to mamy 3 światowej klasy środkowych obrońców, od biedy Diera (wg mnie to aż świat, zawsze można przejsć na 2 środkowych). "

Trofea wygrywa się szeroką ławką rezerwowych.

odpowiedz
Autor: Underek Wysłano: 29 sierpnia 2017; 16:50

>>kiriak napisał:
>>>>Underek napisał:<br />
>>Sprzedaż Wimmera to jawny sabotaż i działanie na szkodę klubu, no chyba że przyjdzie ten cały Foyth. <br />
<br />
jaki sabotaż?! 15-18 mln za wiecznie elektrycznego rezerwowego?!

Wimmer zagrał w Tottenhamie więcej dobrych niż złych meczów, natomiast jest ofiarą tego, że Pochettino nie ma pojęcia o rotowaniu składem.

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 29 sierpnia 2017; 16:08

>>Craggmar napisał:
>>Nie ogarniam tego płaczu i marudzenia połowy osób, jakie sabotaże, jaki pierwszy skład?? Zakładając że będziemy grac 3-4-2-1 to mamy 3 światowej klasy środkowych obrońców, od biedy Diera (wg mnie to aż świat, zawsze można przejsć na 2 środkowych). Jeśli chodzi o bocznych to mamy Trippiera, Davisa i Rose'a. Jak dla mnie Trippier nie jest gorszy od Walkera, przeciwnie, przypomina mi go nieco młodszego; daje tyle samo w ofensywie i odstaje jeszcze w defensywie ze względu na brak doświadczenia (a teraz niech każdy sobie przypomni jakie wpadki miał Walker jeszcze ze 2-3 sezony temu a jakie Tripp ma teraz <img src=



KWP może grać na obu stronach, ale to jeszcze nie jego czas;)

">odpowiedz
Autor: Craggmar Wysłano: 29 sierpnia 2017; 15:56

PS. Zapomniałem jeszcze wspomnieć o Winksie ;)

">odpowiedz
Autor: Craggmar Wysłano: 29 sierpnia 2017; 15:54

Nie ogarniam tego płaczu i marudzenia połowy osób, jakie sabotaże, jaki pierwszy skład?? Zakładając że będziemy grac 3-4-2-1 to mamy 3 światowej klasy środkowych obrońców, od biedy Diera (wg mnie to aż świat, zawsze można przejsć na 2 środkowych). Jeśli chodzi o bocznych to mamy Trippiera, Davisa i Rose'a. Jak dla mnie Trippier nie jest gorszy od Walkera, przeciwnie, przypomina mi go nieco młodszego; daje tyle samo w ofensywie i odstaje jeszcze w defensywie ze względu na brak doświadczenia (a teraz niech każdy sobie przypomni jakie wpadki miał Walker jeszcze ze 2-3 sezony temu a jakie Tripp ma teraz ;)), także potencjał tego zawodnika jest ogromny. Z Rose'm wiadomo co jest, także konieczny wydaje mi się transfer bocznego obrońcy, najlepiej takiego co gra na obu stronach, ponieważ wg mnie Davis to osoba która jednak nigdy nie wejdzie na najwyższą półkę bo gubi się w ofensywie. Na DMF jest Wanyama, boski Dembele i Dier, dalej Ali, Ericksen, Son, Sissoko, wktótce oby Lamela ( który przed kontuzją zaczynał grać bosko, niczym Ericksen z delikatną argentyńską "magią", naprawdę byłem nim zachwycony choć nie sądziłem że po pierwszym sezonie coś z niego będzie). W napadzie pozostaja Kane i Janssen. Podsumowując, potrzebujemy obustronnego bocznego obrońcy, konkretnego wzmocnienia środka pola które otworzy więcej możliwości ustawień (Barkley byłby idealny, ale ja trzymam kciuki żeby też Erick wrócił do formy) i napastnika jeśli Janssen odejdzie, choć dałbym mu jeszcze szansę.
Kończąc TRAGEDII NIE MA!

), także potencjał tego zawodnika jest ogromny. Z Rose'm wiadomo co jest, także konieczny wydaje mi się transfer bocznego obrońcy, najlepiej takiego co gra na obu stronach, ponieważ wg mnie Davis to osoba która jednak nigdy nie wejdzie na najwyższą półkę bo gubi się w ofensywie. Na DMF jest Wanyama, boski Dembele i Dier, dalej Ali, Ericksen, Son, Sissoko, wktótce oby Lamela ( który przed kontuzją zaczynał grać bosko, niczym Ericksen z delikatną argentyńską "magią", naprawdę byłem nim zachwycony choć nie sądziłem że po pierwszym sezonie coś z niego będzie). W napadzie pozostaja Kane i Janssen. Podsumowując, potrzebujemy obustronnego bocznego obrońcy, konkretnego wzmocnienia środka pola które otworzy więcej możliwości ustawień (Barkley byłby idealny, ale ja trzymam kciuki żeby też Erick wrócił do formy) i napastnika jeśli Janssen odejdzie, choć dałbym mu jeszcze szansę.
Kończąc TRAGEDII NIE MA!">odpowiedz
Autor: PiVi Wysłano: 29 sierpnia 2017; 15:22

****owo to wygląda , mamy tylko 1 skład

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 29 sierpnia 2017; 15:08

>>Underek napisał:
>>Sprzedaż Wimmera to jawny sabotaż i działanie na szkodę klubu, no chyba że przyjdzie ten cały Foyth.

jaki sabotaż?! 15-18 mln za wiecznie elektrycznego rezerwowego?!

odpowiedz
Autor: Underek Wysłano: 29 sierpnia 2017; 14:55

Moglibyśmy się zainteresować Mourą z PSG.

odpowiedz
Autor: Underek Wysłano: 29 sierpnia 2017; 14:51

Sprzedaż Wimmera to jawny sabotaż i działanie na szkodę klubu, no chyba że przyjdzie ten cały Foyth.

odpowiedz
Autor: Pocsa. Wysłano: 29 sierpnia 2017; 14:03

Jak Aurier przejdzie do United to się załamię

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 29 sierpnia 2017; 13:00

Marsylia z ofertą za Origiego

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 29 sierpnia 2017; 12:23

https://www.skybet.com/football/transfer-specials/event/20293022?aff_id=11941&dcmp=ss_betlink_LIVE_STOKE#mktsubgrp-caption-89242488


Auriera dają jako pewniaka, zobaczymy

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 29 sierpnia 2017; 12:21

Ku... mać!!! Keita Balde w Monaco...

odpowiedz
Autor: Freddie91 Wysłano: 29 sierpnia 2017; 12:20

Ja to rozumiem, tylko powstaje jałowa dyskusja.

Dla każdego kto wierzy w transfer Auriera do MU proponuję zagrać za stówkę, nie wiem jaki podatek mają w UK, ale patol za darmo, na serio warto.

Ludzie narzekają na politykę transferową, zapominając o tym, że w ostatnim czasie za frytki pozyskaliśmy 3/4 drużyny.

Szczerze? Wolę taką politykę, niż kupowanie wszystkich piłkarzy z tej planety za kosmiczne pieniądze, a'la City.

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 29 sierpnia 2017; 12:18

Stoke w pogoni za Janssenem?

odpowiedz
Autor: spamer Wysłano: 29 sierpnia 2017; 12:17

Dzięki kriak, o tego Pana mi chodziło. Zdaje się, że transfery troche lepiej były dogrywane i potrafił znaleźć perełki w dobrej cenie: Alli, Dier.

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 29 sierpnia 2017; 12:09

Aha no i ten Foyth, zapominam o nim bo nigdy nie widziałem go w akcji.
Ciężko takiego młodego chłopaka, po przenosinach za ocean liczyć jako pewny punkt i ogromne wzmocnienie.

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 29 sierpnia 2017; 12:08

Deal za Wimmera pierwsza klasa, żeby tylko ta kasa szła w transfery + wypłaty. Ten Aurier koniecznie, Barkley ewentualnie, albo jakaś alternatywa na tym samym poziomie za mniejsze pieniądze (do zrobienia, Barkley to żaden magik) i napastnik na ławkę, byłoby ok. Tylko czas się kończy i boję się, że albo się skończy na Aurier'rze albo w ogóle na niczym jak mu ManU zielonymi pomacha.

odpowiedz
Autor: spamer Wysłano: 29 sierpnia 2017; 11:53

>>Freddie91 napisał:
>>Jak wy lubicie te ploty.<br />
<br />
Skąd spamer wiesz, że Aurier woli do MU? Rozumiem, że jesteś w kontakcie?<br />
<br />
Bo aż z ciekawości wszedłem na skybeta sprawdzić jaki jest kurs na jego przenosiny i...<br />
<br />
Tottenham 1,05<br />
MU 15,00.<br />
<br />
<br />
Wszystko co napiszą jakieś szmatławce to wy łykacie jak pelikany i sami się nakręcacie. Bez sensu.

Witaj Freddie91,
zgodnie z tematem ";Plotki transferowe" staram się przekazywać najświeższe doniesienia, oczywiście próbuje weryfikować je w kilku źródłach. Jedno miejsce to za mało, chyba że jest to wystarczająco wiarygodna gazeta.

Co do Aurier, informacja o jego wyborze miedzy Nami a ManU pojawiła się w kilku miejscach.

lotki transferowe" staram się przekazywać najświeższe doniesienia, oczywiście próbuje weryfikować je w kilku źródłach. Jedno miejsce to za mało, chyba że jest to wystarczająco wiarygodna gazeta.

Co do Aurier, informacja o jego wyborze miedzy Nami a ManU pojawiła się w kilku miejscach. ">odpowiedz
Autor: Freddie91 Wysłano: 29 sierpnia 2017; 11:31

Jak wy lubicie te ploty.

Skąd spamer wiesz, że Aurier woli do MU? Rozumiem, że jesteś w kontakcie?

Bo aż z ciekawości wszedłem na skybeta sprawdzić jaki jest kurs na jego przenosiny i...

Tottenham 1,05
MU 15,00.


Wszystko co napiszą jakieś szmatławce to wy łykacie jak pelikany i sami się nakręcacie. Bez sensu.

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 29 sierpnia 2017; 11:29

>>spamer napisał:
>>;Pamiętacie jak się nazywał gość od scoutingu, który odszedł rok temu bo się rzekomo nie dogadywał z prezesem?

Paul Mitchell?

amiętacie jak się nazywał gość od scoutingu, który odszedł rok temu bo się rzekomo nie dogadywał z prezesem?

Paul Mitchell?
">odpowiedz
Autor: spamer Wysłano: 29 sierpnia 2017; 11:27

Pamiętacie jak się nazywał gość od scoutingu, który odszedł rok temu bo się rzekomo nie dogadywał z prezesem?

odpowiedz
Autor: Kotip Wysłano: 29 sierpnia 2017; 11:21

Wimmer odchodzi przychodzi sanches
Walker odchodzi narazie nie przyszedł nikt bo Aurier wybierze samolot do manchesteru a nie do londynu (Foyth, który jest kolejną melodią przyszłości jak kiedyś Yedlin)
Bilans jest w ch.j na plusie a my bedziemy sie jebac z barkleyem za 50 mln funtow.. Skauting poprostu w tym klubie przeraża ;) I jakoś to się bedzie dalej toczyło

PS. Rok temu był temat albo komentarze dotyczące przewidywań na koniec sezonu czyli: miejsce, rozczarowanie, największy plus i coś tam jeszcze było. A w tym roku czegoś takiego nie ma ;/

I jakoś to się bedzie dalej toczyło

PS. Rok temu był temat albo komentarze dotyczące przewidywań na koniec sezonu czyli: miejsce, rozczarowanie, największy plus i coś tam jeszcze było. A w tym roku czegoś takiego nie ma ;/">odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 29 sierpnia 2017; 11:05

oficjalka, Wimmer w Stoke za 18 mln z bonusami

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 29 sierpnia 2017; 10:38

>>spamer napisał:
>>;Ponoć Aurier woli do Man Utd, ładnie się dzieje.


ku... mać, a miała być ostatnia prosta

onoć Aurier woli do Man Utd, ładnie się dzieje.


ku... mać, a miała być ostatnia prosta
">odpowiedz
Autor: Underek Wysłano: 29 sierpnia 2017; 10:37

- Ojciec Divock Origi stwierdził, że możliwie jest przejście jego syna do Tottenhamu. [Telegraph]

O rany, tak tak tak tak

odpowiedz
Autor: spamer Wysłano: 29 sierpnia 2017; 10:35

Ponoć Aurier woli do Man Utd, ładnie się dzieje.

odpowiedz
Autor: Kotip Wysłano: 29 sierpnia 2017; 09:42

Właśnie, jedno konkretne pytanie co z tym Lamelą? Operację miał i ucichło wszystko, tak samo z nkudu co z nim?

odpowiedz
Autor: PachPuch Wysłano: 29 sierpnia 2017; 08:37

W ogóle to kiedy wróci ten Lamela ? : /

odpowiedz
Autor: Kotip Wysłano: 29 sierpnia 2017; 08:08

Po to cholera, że z bieżącą ekipą nie pociągniemy całego sezonu? Kiedy wróci Lamela, Rose? Z przodu jest póki co słabo chłopaki nie mogą się wgryźć w mecz, Kejn wstrzelić (boli mnie to że jansenowi nie daje pograć), Alli podryblować, o Sonie to ja nic nie mówię bo zawsze będę na nie na jego osobę. Eriksen jedynie ciągnie do przodu i coś robi. Dlatego przyda się konkurencja z przodu. Dlatego potrzebne są TRANSFERY, a piszą o barkley'u i keicie, a i tak zadnego z nich nie kupimy. Kto zna ten zespół a raczej jego politykę ten wie, że nikogo nie kupimy ;)

">odpowiedz
Autor: Rooster87 Wysłano: 29 sierpnia 2017; 08:00

Kupili bramkarza i środkowego obrońcę.

Niemal pewne są kolejne dwa transfery - kolejnego ŚO oraz Auriera.

Ja rozumiem frustrację wynikającą z zawiedzionych oczekiwań (Neymar niestety wybrał PSG), ale po co taki kłamliwy ton?

odpowiedz
Autor: Twardy2 Wysłano: 28 sierpnia 2017; 21:34

Czy oni ***** kogokolwiek kupią? Levy naprawdę przestaje być śmieszny, a robi się żenujący.

odpowiedz
Autor: spamer Wysłano: 28 sierpnia 2017; 21:08

wybaczcie autorowi doniesień transferowych, jeszcze nie doszedł do siebie po wczorajszym meczu ;)

">odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 28 sierpnia 2017; 20:05

Sissoko do Interu?

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 28 sierpnia 2017; 19:59

Kevin Wimmer has passed his medical at Stoke ahead of a £18m move from Tottenham, according to Sky sources.

odpowiedz
Autor: malko2311 Wysłano: 28 sierpnia 2017; 19:54

hehe

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 28 sierpnia 2017; 19:44

Ciężko mi ogarnąć ten natłok informacji.

odpowiedz
Autor: malko2311 Wysłano: 28 sierpnia 2017; 19:18

Kokos nie podobnie tylko już jest zawodnikiem lyonu

odpowiedz
Autor: kokos14 Wysłano: 28 sierpnia 2017; 18:48

ten cały pepe cheikh noname podobno w Lyonie miał przejść dzisiaj testy medyczne.

odpowiedz
Autor: kokos14 Wysłano: 28 sierpnia 2017; 16:25

podobno miał dzisiaj wimmer przejść testy medyczne w Stoke :D 15 baniek za niego

15 baniek za niego">odpowiedz
Autor: Jablona Wysłano: 28 sierpnia 2017; 16:20

Cisza.

odpowiedz
Sonda serwisowa

Graczem meczu z Brighton był:






pokaż wyniki
Zawodnik meczu
Tottenham 5:1 Stoke
Son Heung-Min

Gole: 1
Asysty: 1
Liczba głosów: 64%
Statystyki serwisu

Najnowszy użytkownik: Mickwns
Strona istnieje od: 1766 dni
Użytkowników online: 0
Gości online: 64
Newsów: 5644
Lista online:

Partnerzy
serwisu
  • http://www.iss-sport.pl/shop,team,76
  • Tottenham3
  • Tottenham3
  • best gol
  • Bonusy Bukmacherskie
Wyjazdy-na-mecze