» Liga Mistrzów - 3 kolejka. AS Monaco - Tottenham.

dodał: Lolo dnia: 2025-10-22 13:42:54 komentarzy: 107

W środowy wieczór, w ramach 3. kolejki rozgrywek Ligi Mistrzów, Tottenham podejmie na wyjeździe AS Monaco. Nadchodząca rywalizacja ma duże znaczenie zarówno dla jednego jak i drugiego zespołu. Francuzi zanotowali kiepskie wejście w kampanię i potrzebują punktów. Koguty natomiast będą chciały umocnić się w górnej części tabeli.

AS Monaco nie znajduje się w dobrej formie. W ostatnich pięciu meczach odnieśli tylko jedno zwycięstwo (5:2 z Metz), zaliczyli aż trzy remisy (2:2 z Manchesterem City w Lidze Mistrzów, 2:2 z Niceą oraz 1:1 z Angers), a także ponieśli jedną porażkę (1:3 z Lorient).  Tottenham  może się pochwalić trochę lepszym bilansem w pięciu ostatnich spotkań. Koguty odniosły dwa zwycięstwa (3:0 z Doncaster w Pucharze Ligi Angielskiej i 2:1 z Leeds United), zanotowali dwa remisy (1:1 z Wolves oraz 2:2 z Bodo/Glimt) oraz ponieśli jedną porażkę (1:2 z Aston Villą).

Rywalizacja AS Monaco z Tottenhamem Hotspur jest bardzo krótka i ogranicza się wyłącznie do europejskich pucharów. Oba kluby ostatni raz spotkały się w fazie grupowej Ligi Mistrzów 2016/2017. Oba mecze zakończyły się zwycięstwami Francuzów – 2:1 w Londynie i 2:1 w Monako. Od tamtej pory zespoły nie miały okazji zmierzyć się ponownie.

Sytuacja kadrowa:

AS Monaco: Kontuzjowani są Lamine Camara, Eric Dier, Lukas Hradecky, Christian Mawissa, Paul Pogba, Denis Zakaria. Niepewny występu jest Vanderson.

Tottenham: Kontuzjowani są Boissouma, Dragusin, Davies, Kulusevski, Maddison, Romero, Solanke, Takai, Udogie. Nie zgłoszony do gry jest Tel.

 

Transmisja: Canal+ Extra 5

Start: 21:00

Sędzia: Marco Guida (Włochy)

Komentarze

Tylko zalogowani użytkownicy mogą pisać komentarze

Autor: McFlay Wysłano: 25 października 2025; 15:00

>> ortgon90 napisał:
>> Dajcie Frankowi trochę czasu ile arteta miał okienek transferowych zanim zaczęli grać jak należy u nas też się to musi dokonać do tego naszych 3 najlepszych wg mnie piłkarsko zawodników ma kontuzje tj kulu madi i solankę a i nie zapomnij że odszedł son nawet z tamtego sezonu jest osiem razy lepszy niż odobert
Czas panowie czas pamiętajcie że w poukładanie drużyny nie pomaga fakt że gramy co 3 dni ile jest realnie treningów plus kadra jeszcze
_______________________________

Tu się zgodzę, tak ja pisałem niżej Frank to długodystansowiec i trzeba mu dać czasu. Son był okropny i nawet gorszy od dzisiejszego odoberta

odpowiedz
Autor: McFlay Wysłano: 25 października 2025; 14:58

>> TypNiepokorny napisał:
>> Nie zgodzę się- nie mamy donrych piłkarzy. Sam zresztą piszesz, że Poch miał łatwo bo miał Dembele a teraz środka pola wręcz brak. Zwalnianie trenerów na potęgę to ćwiczą od lat w naszej ekstraklapie i widać jak to działa i gdzie jesteśmy pilkarsko.

_______________________________

Zawodnicy którzy grają dobrze w innych klubach niż nas to jacy to zawodnicy? I przechodzą do nas i stają się słabi ? Drogi kolego a Dembele wrzucił do środka pola bodajże Jol w Fulham a Poch go jeszcze bardziej cofnął a wcześniej grał jako cofnięty napastnik lub ofensywny pomocnik . Dzięki Pochowi stał się najlepszą wersją siebie.

odpowiedz
Autor: ortgon90 Wysłano: 25 października 2025; 14:41

Dajcie Frankowi trochę czasu ile arteta miał okienek transferowych zanim zaczęli grać jak należy u nas też się to musi dokonać do tego naszych 3 najlepszych wg mnie piłkarsko zawodników ma kontuzje tj kulu madi i solankę a i nie zapomnij że odszedł son nawet z tamtego sezonu jest osiem razy lepszy niż odobert
Czas panowie czas pamiętajcie że w poukładanie drużyny nie pomaga fakt że gramy co 3 dni ile jest realnie treningów plus kadra jeszcze

odpowiedz
Autor: TypNiepokorny Wysłano: 25 października 2025; 09:46

Nie zgodzę się- nie mamy donrych piłkarzy. Sam zresztą piszesz, że Poch miał łatwo bo miał Dembele a teraz środka pola wręcz brak. Zwalnianie trenerów na potęgę to ćwiczą od lat w naszej ekstraklapie i widać jak to działa i gdzie jesteśmy pilkarsko.

odpowiedz
Autor: McFlay Wysłano: 24 października 2025; 17:49

Najważniejsze w twojej wypowiedzi jest to że trener wyciągał z zawodników co mieli i to jest bardzo ważne. Moim zdaniem to zdecydowanie więcej niż 20 % o którym piszesz. Przypomnę po raz kolejny kupujemy bardzo dobrych zawodników a u nas nagle nie umieją grać w piłkę. Wszystko musi kliknąć pomiędzy piłkarzami a trenerem i całym sztabem no i dochodzi prezes. Jak bym zwalniał i zatrudniał trenerów do czasu aż wszystko będzie grać. Wydaje mi się że akurat Frank to długodystansowiec i dałbym mu trochę więcej czasu. Z Kane się nie zgodzę może by kopnął trochę więcej bramek ale dalej by wyglądało marnie i byśmy się męczyli. Harry nie jest typem napastnika który sam sobie kreuje sytuację potrzebuje pomocy a u nas jej teraz nie ma.

odpowiedz
Autor: TypNiepokorny Wysłano: 24 października 2025; 12:58

>> Lolo napisał:
>> Mogło być gorzej. Mogli przegrać z drużyną z Giblartaru :)
_______________________________

Zawsze może być gorzej. Myślę, ze nasi chłopcy jeszcze nie raz to udowodnią ;)

odpowiedz
Autor: TypNiepokorny Wysłano: 24 października 2025; 12:56

To, żę środek pola to nasza największa bolączka to ja wiem nie od dziś. A co do Pocha to oczywiście, że Dembele tam robił niesamowitą robotę, tak samo jak Redknappowi robote robił młody Modric. Dlatego napisałem od czasów Pocha i super trafionego składu, bo wtedy udało się pozbierać fajnych grajków, a Poch wyciągnął z nich co najlepsze mieli.
Ja jestem zdania, że trener to max 20% druzyny. Podstawa to zawodnicy. Jakby taki Guardiola przyszedł dajmy na to do Notthingam Forrest to biłby się co roku o mistrzostwo czy chocby top4?

A Harry zawsze by pomógł. To był gwarant 20+ goli w sezonie, a poza tym facet potrafi rozegrać, przytrzymać piłkę, złapać na sobie faul - nawet jak dostanie trudną piłkę. A taki Richi ma prawie same straty, Solanke troche lepiej, ale tez bez szalu. Może ten Kolo odpali, zobaczymy. I jak odpali to zobaczymy jak sie latem dogadaja z PSG.

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 24 października 2025; 01:28

Mogło być gorzej. Mogli przegrać z drużyną z Giblartaru :)

odpowiedz
Autor: McFlay Wysłano: 23 października 2025; 20:22

Don Fabio go komuś wciśnie we Włoszech, Madrycie go chcieli. To zamienimy na Connora i elo. Za ery Pocha to było łatwo bo mial Dembele. Środek pola to nasz najwieksza bolączka a wręcz jego brak. No i szybkość konstruowania akcji. Przez to mamy problemy w ofensywie. U nas nawet Harry by nic nie pomógł bo by były same wrzutki

odpowiedz
Autor: TypNiepokorny Wysłano: 23 października 2025; 13:16

A tymczasem Kane wczoraj strzelił 20 bramkę w sezonie. Gruuuubo.
Jak poszedł do Bayernu wszystkim znajomym mówiłem że w ciągu tych 3 lat kontraktu pobije rekord Lewego (41 goli w bundeslidze) i dalej podtrzymuje to zdanie - w tym sezonie przebije.
Prze-ku-tas.

odpowiedz
Autor: TypNiepokorny Wysłano: 23 października 2025; 11:48

My to w zasadzie od ery Pocha i super trafionego składu gramy piach, z małymi epizodami, typu początek Ange czy wiosna Conte.
Zmiana trenera nie ma sensu, trzeba planu zeby ogarnac sklad, nie stanie sie to w rok. Ten sezon bedzie slaby, trzeba sie z tym po prostu pogodzic.
Zimą/latem wzmocnić porządnie środek pola + kupic solidnego napadziora. Co do 9tki to rzeczywiście widać, że z tego Kolo może być naszym najlepszym wyborem. Zobaczymy jak sie ogarnie i jak u niego ze zdrowiem bedzie.

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 23 października 2025; 08:48

Drużynie od dłuższego czasu doskwiera stojanow. Nie ma szybkiego rozegrania, druga linia zostaje w tyle i robią się zbyt duże przestrzenie, do tego Richarlison odbija się od wszystkich albo kładzie i nie przytrzymuje piłki. Co mnie wczoraj najbardziej przerażało to to, jak Monaco wchodziło środkiem. Każdy atak był niebezpieczny, z Villą było podobnie. To znów rodzi pytanie: na ch.uj nam Bentancur i Palinha skoro mało kreują a w środku i tak dziura? Palinha to jeszcze stara się coś w odbiorze.
Zgadzam się z kolegą niżej, ale przecież człapak Bentancur dostał nowy kontrakt.

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 23 października 2025; 08:45

>> McFlay napisał:
>> Pierwsze co musimy zrobic to wyjebac bentancura
_______________________________

Kolega zapomniał, że on właśnie przedłużył kontrakt :D Umościł tu sobie milutkie gniazdko za świetne pieniądze i nigdzie się nie rusza. NIGDZIE. Podobnie jak wielu innych dziadów z którymi uwiązaliśmy się kontraktami, nierzadko na wiele lat (Tel, Odobert, Solanke, Richarlison, Gray, Johnson). Przepłacone, obs.rane przeciętniaki. Jak już tu trafili to się będą trzymać pazurami klubu i nie wypchasz ich tak łatwo (Bissouma, fawelarz itd.)

Taki Odobert to podejrzewam do dziś nie może uwierzyć w swoje szczęście, że ze spadkowicza z PL trafił tutaj i do tego gra w pierwszym składzie xDDD

Kreowany na naszego zbawcę Simons na razie powiela regułę pt. "Gwiazda Budesligi odbija się od Premier League jak od ściany". Oby się ogarnął szybko bo gra coraz gorzej.

Nasz trener gra schematami które nie działają, w wywiadach pomeczowych mówi że wie co poprawić, ale w kółko popełnia te same błędy taktyczne - dokąd to zmierza ?

odpowiedz
Autor: McFlay Wysłano: 23 października 2025; 07:18

Pierwsze co musimy zrobic to wyjebac bentancura, gosciu udaje ze jest pod gra i ucieka od odpowiedzialnoscia a w defensywie go nie ma. Nie wiem grać na 8 Sarem czy bergvalem a później kulu lub madders. Boczni obrońcy w ogóle nie obiegają w tempo naszych skrzydłowych. Musi wrócić Udogie. Nie chce nic mówić o naszych podaniach przyspieszających lub na dobieg bo ich nie ma. Gra jest tak wolna i na stojąco że drużyny z a klasy mogą z nami rywalizować

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 22 października 2025; 23:32

Ostatnie 5 meczów to max 3 strzały celne na mecz.

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 22 października 2025; 23:32

>> KRIS napisał:
>> >> kiriak napisał:

Z drugiej strony, jak wróci część składu, to może gra się poprawi.
_______________________________

Może, bo nie wiadomo w.jakiej dyspozycji wrócą. Znając zycie w chvjowej i zanim dojdą do jakiejkolwiek formy będzie marzec
_______________________________
Niech będzie i marzec, byle to miało ręce i nogi. Żeby trener dostawał wzmocnienia, których potrzebuje, przesiać szrot. Mamy nowego trenera, nowego prezesa, nie ma opcji żeby to sobie ot tak pykło. Potrzeba czasu.
Musi być jakaś tam wizja, ile razy Artetę już i kibice i eksperci i generalnie wszyscy zwalniali? A on sobie dłubał, aż wydłubał drużynę, która w tym sezonie powalczy o mistrza. Co Wam więcej da Iraola niż Frank? W tej chwili ofensywny futbol nie wchodzi u nas w grę, nie z tym atakiem. Tel, Richi, Solanke, to są nasze 9. Pierwszy nie nadaje się do niczego, dwóch kolejnych przez większość kariery bazowało na szybkich kontratakach. Defensywę mamy solidną (chociaż bramkarz potrzebny na już), z przodu mamy gości, którzy wiedzą jak kończyć z kontry. W pełnym zestawieniu jesteśmy ładnie zbudowani, żeby grać jak Atletico za najlepszych czasów. Frank jest to w stanie ogarnąć.
Ale to się niestety nie zadzieje z dnia na dzień. Też jestem wkurzony, bo wyglądamy okropnie. Ale z drugiej strony, jaki sens ma przy obecnym składzie ofensywny trener?

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 22 października 2025; 23:21

>> mefisto52 napisał:
Zero totalne, żadnej piłki prostopadłej, zagrania na jeden kontakt, wejścia środkiem boiska. Wszystko co robimy w meczu jest dziełem przypadku. Wrzutką w pole karne na ślepo, rzutem różnym, wyrzutem z autu. Tak się nie da regularnie punktować ani zajść wyżej w żadnych pucharach.
_______________________________

My tak gramy praktycznie od początku sezonu

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 22 października 2025; 23:20

>> kiriak napisał:
>> Trzeba było brać Glasnera lub Iraole,.ale Łysy wziął opcję tanio i ****.owo

Z drugiej strony, jak wróci część składu, to może gra się poprawi. Przeciwnym argumentem jest totalny brak kreacji i pozwalanie na wjazdy przeciwnika środkiem pola
_______________________________

Ile już razy tak gadaliśmy? Zmieniają się trenerzy, zmienia się skład, a dalej jest bryndza.
Jak na moje, tutaj potrzeba długofalowego planu, niech już będzie ten Frank, lepiej on niż Ange. Niech buduje, niech pracuje.
Erę łysego mamy za sobą. Gdzie tu szukać kreacji, jak Maddison kontuzjowany, a Simmons póki co nie dojeżdża?
Mnie bardziej martwi plaga kontuzji, kolejny raz. Zmieniają się trenerzy, a ilość kontuzji ciągle kłuje w oczy.

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 22 października 2025; 23:19

>> kiriak napisał:

Z drugiej strony, jak wróci część składu, to może gra się poprawi.
_______________________________

Może, bo nie wiadomo w.jakiej dyspozycji wrócą. Znając zycie w chvjowej i zanim dojdą do jakiejkolwiek formy będzie marzec

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 22 października 2025; 23:05

Trzeba było brać Glasnera lub Iraole,.ale Łysy wziął opcję tanio i ****.owo

Z drugiej strony, jak wróci część składu, to może gra się poprawi. Przeciwnym argumentem jest totalny brak kreacji i pozwalanie na wjazdy przeciwnika środkiem pola

odpowiedz
Autor: mefisto52 Wysłano: 22 października 2025; 23:01

100 minut bez jakiejkolwiek składnej akcji ofenstlywnej. Zero totalne, żadnej piłki prostopadłej, zagrania na jeden kontakt, wejścia środkiem boiska. Wszystko co robimy w meczu jest dziełem przypadku. Wrzutką w pole karne na ślepo, rzutem różnym, wyrzutem z autu. Tak się nie da regularnie punktować ani zajść wyżej w żadnych pucharach. Marnujemy czas z kolejnym parodystą na ławce trenerskiej i tyle. Sezon można już spisać na straty bo tu się nic nie zmieni w sposobie gry aż do wyje.bania Franka.

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 22 października 2025; 23:01

>> kiriak napisał:
- wyróżnienie dla Muaniego za grę bez piłki i zastawianie się, niech Riczi patrzy i patrzy

_______________________________

Walczył, starał sie. Przechwycił piłkę po której poszła sytuacja która spjerdolił Brenancio. Niech wraca do swojej najlepszej formy i zaczyna w wyjściowej 11-tce

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 22 października 2025; 22:59

Beznadziejny mecz, zero zgrania, regres wielu zawodników.
Na plus:
- Gray
- Vicario
- wyróżnienie dla Muaniego za grę bez piłki i zastawianie się, niech Riczi patrzy i patrzy

odpowiedz
Autor: bela Wysłano: 22 października 2025; 22:57

Archie Gray na plus w defensywie. Jedyny pozytyw jaki mi przychodzi do głowy po tym meczu

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 22 października 2025; 22:56

>> KRIS napisał:
>> Ale.będzie gowno gowno gownooooo

Przygotujcie sie na płacz i zgrzytanie zębów
_______________________________

:D

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 22 października 2025; 22:55

Wsadź se w doope ten remis panie Frank

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 22 października 2025; 22:54

Patrzcie, graja na czas, remis ich zadowala , kurva xD

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 22 października 2025; 22:49

Johnson zawsze był kaleki, ale chociaz takie oczywistości ładował. No ale nie dziś.

odpowiedz
Autor: TypNiepokorny Wysłano: 22 października 2025; 22:49

Ale bida. Gramy na czas. Brawo druzyna

odpowiedz
Autor: bobo Wysłano: 22 października 2025; 22:48

Ten Johnson to jakaś kaleka jest

odpowiedz
Autor: TypNiepokorny Wysłano: 22 października 2025; 22:48

Brawo Johnson

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 22 października 2025; 22:48

Brennanek xD

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 22 października 2025; 22:44

>> bela napisał:
>> Bez Maddisona nie ma komu ich wykonywac xd
_______________________________

To niech Kudus bije. Albo Spence. Albo ciotka Krysia, jak już się bronimy, to ze stałych fragmentów powinniśmy być groźni. A ten stoi, czai się i bije stojącą piłkę w aut.

odpowiedz
Autor: McFlay Wysłano: 22 października 2025; 22:43

Monako wystarczy że ma piłkę to już jest groźnie

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 22 października 2025; 22:42

Trzeci mecz w LE i trzecie absolutnie kurva żałosne widowisko. Zero taktyki, piła do Kudusa moze coś wymysli albo laga na Fawelarza i strata albo pierdylion wrzutek bez efektu.

Kurva jaki wstyd, powoli mam dość

Chcieliśta wuefiste to macie gre jak na WF-ie.

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 22 października 2025; 22:42

Ale się czuję zażenowany. Tą grą na czas, tym ich leżeniem, ogólnie całokształtem. Makabra

odpowiedz
Autor: bela Wysłano: 22 października 2025; 22:42

Ale mamy farta co Monaco marnuje okazje

odpowiedz
Autor: bela Wysłano: 22 października 2025; 22:42

Bez Maddisona nie ma komu ich wykonywac xd

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 22 października 2025; 22:41

Ktoś kiedyś wytłumaczy Porro, że nie umie bić wolnych? Czy będzie tak nakvrwiał, jak swego czasu Kane, wszystko jak leci?

odpowiedz
Autor: McFlay Wysłano: 22 października 2025; 22:40

Porro xd

odpowiedz
Autor: bela Wysłano: 22 października 2025; 22:39

Spence za Kudusa czyli jak, bronimy wyniku? xd

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 22 października 2025; 22:39

Spence za Kudusa xD Brentford, tak bardzo

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 22 października 2025; 22:38

Toż te farfocle powinny przegrywać już 4-0

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 22 października 2025; 22:37

Po fiasku z kupnem Eze angielska fanbaza cieszyła sie z kupna Simonsa, twierdząc ze to nawet lepiej bo jest lepszy od Eze

Kurva xD

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 22 października 2025; 22:37

Ale chociaż połamał Francuza, brawo Simmons, po to cię ściągaliśmy.

Tragedia. Będzie w dupę dziś jak nic, nie ma komu grać, nie wiadomo jak grać, generalnie burdel jak zwykle.

odpowiedz
Autor: ortgon90 Wysłano: 22 października 2025; 22:36

Gramy tak bez jaj że to jest masakra zero walki dreptamy
Wygląda na to że chyba słabo fizycznie jesteśmy przygotowani

odpowiedz
Autor: darosec88 Wysłano: 22 października 2025; 22:36

Jak wyciągniemy remis z tego zalosnego meczu to będzie sukces

odpowiedz
Autor: bela Wysłano: 22 października 2025; 22:36

Vicario pare razy ładnie obronił, reszta strzałów Monaco zbyt lekka i słaba; jedyne powody dlaczego jeszcze nie przegrywamy

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 22 października 2025; 22:35

Simmons zwalnia każdą akcję, ja rozumiem w PL fizycznie nie dojechać, ale na tle Francuzów nie powinien odstawać.

odpowiedz
Autor: bela Wysłano: 22 października 2025; 22:35

piłka przed polem karnym - Simons oddaje na skrzydło xd

odpowiedz
Autor: TypNiepokorny Wysłano: 22 października 2025; 22:33

Brawo Simmons

odpowiedz
Autor: TypNiepokorny Wysłano: 22 października 2025; 22:32

Wróciłem na drugą połowę,wypiłem kawe i zaraz usnę.

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 22 października 2025; 22:31

Simons kopnął piłkę w ogóle ?

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 22 października 2025; 22:30

Ja się spieszę z drugiej zmiany, żeby chociaż druga polowe obejrzeć, no i oglądam i w sumie to chyba kurva zaraz do roboty wrócę.

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 22 października 2025; 22:29

Ale ta drużyna jest żałosna.

odpowiedz
Autor: McFlay Wysłano: 22 października 2025; 22:27

Czemu kurva nikt nie doskakuje do strzelającego

odpowiedz
Autor: bela Wysłano: 22 października 2025; 22:26

Odobert już padł czyli czas na Lorda Johnsona

odpowiedz
Autor: bela Wysłano: 22 października 2025; 22:24

Wywalaj już tego Richarlisona, to już wole Tela na szpicy (w lidze)

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 22 października 2025; 22:19

Zapominalskim przypominam że Bentancur niedawno przedłużył kontrakt xD

odpowiedz
Autor: McFlay Wysłano: 22 października 2025; 22:13

U nas co 4 mecze powinien przychodzić nowy trener i może by to jakoś wyglądało xD

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 22 października 2025; 22:11

Aż sie kurva prosi o zmiany, ale nie, po co.

Niech Brentfordziarz czeka na 0:1

odpowiedz
Autor: McFlay Wysłano: 22 października 2025; 22:01

>> kiriak napisał:
>> Jest stabilnie czyli ch.ujowo. jak łatwo dopuszczamy do rozegrania przez przeciwnika to aż ściska. Z przodu każdy ruch nie w tę stronę tak, jakby oni ze sobą pierwszy raz grali. Richarlison to się za głowę potrafi łapać, a wolny jak żółw i stoi zawsze gdzieś obok.
_______________________________

No bo gramy tak wolno, ze wszyscy się ustawiają na 16 i czekają na cud. Zero kombinacji. Dalej gra wygląda jak na wfie.

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 22 października 2025; 21:56

Jest stabilnie czyli ch.ujowo. jak łatwo dopuszczamy do rozegrania przez przeciwnika to aż ściska. Z przodu każdy ruch nie w tę stronę tak, jakby oni ze sobą pierwszy raz grali. Richarlison to się za głowę potrafi łapać, a wolny jak żółw i stoi zawsze gdzieś obok.

odpowiedz
Autor: McFlay Wysłano: 22 października 2025; 21:51

>> KRIS napisał:
>> >> McFlay napisał:
>> >> KRIS napisał:
>> >> McFlay napisał:
>> Ktoś mi powie gdzie jest Rodrigo Paulina ?
_______________________________

Grają w poprzek i do tyłu
_______________________________
Taa, a jak atakujemy to stoją jak kołki na 30 metrze i unikają gry.
_______________________________

Bo to.Panie nie so grajki, to so pozoranty
_______________________________

Zgadza się, jeden taki w składzie by jeszcze zginął w tłumie ale dwóch już nie. No i oni powinni doskakiwać do tych zawodników co strzelają z dystansu. A jak dojdzie do tego vicario który nie dojedzie z głową na mecz to każdy strzał to gol xD

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 22 października 2025; 21:49

Rozumiem że ze zmianami czekamy do 0:1

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 22 października 2025; 21:47

>> McFlay napisał:
>> >> KRIS napisał:
>> >> McFlay napisał:
>> Ktoś mi powie gdzie jest Rodrigo Paulina ?
_______________________________

Grają w poprzek i do tyłu
_______________________________
Taa, a jak atakujemy to stoją jak kołki na 30 metrze i unikają gry.
_______________________________

Bo to.Panie nie so grajki, to so pozoranty

odpowiedz
Autor: McFlay Wysłano: 22 października 2025; 21:45

>> KRIS napisał:
>> >> McFlay napisał:
>> Ktoś mi powie gdzie jest Rodrigo Paulina ?
_______________________________

Grają w poprzek i do tyłu
_______________________________
Taa, a jak atakujemy to stoją jak kołki na 30 metrze i unikają gry. A reszta czeka na 16 na wrzutkę

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 22 października 2025; 21:45

Kolejna okazja - Danso

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 22 października 2025; 21:42

>> McFlay napisał:
>> Ktoś mi powie gdzie jest Rodrigo Paulina ?
_______________________________

Grają w poprzek i do tyłu

odpowiedz
Autor: bela Wysłano: 22 października 2025; 21:40

No tak szczerze to Bergvall wyglądał lepiej u grubego niż u Franka xd

odpowiedz
Autor: McFlay Wysłano: 22 października 2025; 21:40

Ktoś mi powie gdzie jest Rodrigo Paulina ? Muszą uczestniczyć w rozegraniu a nie tylko statystować

odpowiedz
Autor: ortgon90 Wysłano: 22 października 2025; 21:39

Bergval z meczu na mecz coraz gorzej
Odobert dla mnie mega bezpłciowa gra na alibi zero walki zadziornośći jak panienka

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 22 października 2025; 21:38

My tu śmichy chichy, mecz trwa i parę okazji juz mieliśmy (VDV, Fawelarz, strzał Porro). Niech marnują dalej

odpowiedz
Autor: McFlay Wysłano: 22 października 2025; 21:35

>> KRIS napisał:
>> >> mefisto52 napisał:
>> Gramy po prostu jak Brendford, którego celem numer 1 było nie spaść z ligi.
_______________________________

W punkt haha
_______________________________

Przecież Brenford nigdy nie było zagrożone spadkiem xd z takimi pokemonami jakich oni mieli to po pierwszym sezonie powinni polecieć. A z wielu pokemonów za grosze przerobili na bardzo dobrych graczy patrz wissa, mbemo czy inny norgard

odpowiedz
Autor: McFlay Wysłano: 22 października 2025; 21:31

Ale Odobert tak szybko zmienia kierunek biegi że kolega z Monako dalej biegnie w przeciwnym kierunku xd

odpowiedz
Autor: bela Wysłano: 22 października 2025; 21:31

co jak co ale na ten moment to nasza ofensywa w tym meczu istnieje wyłącznie przez Odoberta

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 22 października 2025; 21:31

>> mefisto52 napisał:
>> Gramy po prostu jak Brendford, którego celem numer 1 było nie spaść z ligi.
_______________________________

W punkt haha

odpowiedz
Autor: bela Wysłano: 22 października 2025; 21:30

oczywiście richy

odpowiedz
Autor: McFlay Wysłano: 22 października 2025; 21:30

Richy jak długo

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 22 października 2025; 21:30

Temu R9.

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 22 października 2025; 21:30

Fawelarz tu kurvio ziebana

odpowiedz
Autor: mefisto52 Wysłano: 22 października 2025; 21:28

Thomas Frank nie ma w sobie DNA Spurs za który pokochaliśmy ten klub. Gramy po prostu jak Brendford, którego celem numer 1 było nie spaść z ligi. Do nas nadałby się ktoś z wizją gry ofensywnej typu Iraola czy Kompany. Jednak zdaję sobie sprawę, że żadnego poważnego trenera nie kręci ten pier.dolnik zwany Tottenhamem.

odpowiedz
Autor: bela Wysłano: 22 października 2025; 21:26

>> ortgon90 napisał:
>> Niech ktoś mi napisze jeden argument za odobertem
_______________________________

Jedyna alternatywa na jego pozycję to ewentualnie Simons. O Johnsonie nie chcę słyszeć. Co do Odoberta, mimo że aktualnie to nie jest zawodnik na pierwszy skład, to wierzę w jego potencjał i powinien mieć więcej jaj i strzelać po dryblingu jak Son za dawnych lat

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 22 października 2025; 21:25

>> Lolo napisał:
>> O, Richarlison gra.
_______________________________

Biega, z tym graniem to bym nie przesadzał

odpowiedz
Autor: mefisto52 Wysłano: 22 października 2025; 21:24

>> ortgon90 napisał:
>> Niech ktoś mi napisze jeden argument za odobertem
_______________________________

Żaden tak jak z Dragusinem, Grayem, Johnsonem, Odobertem, Richarlisonem, Scarlettem... po prostu są słabi a taktyka Franka też kompletnie w niczym nie pomaga. Wręcz neutralizuje każde pozytywne cechy naszych zawodników.

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 22 października 2025; 21:24

I jak tam, podoba Wam się TO GOWNO ?

odpowiedz
Autor: McFlay Wysłano: 22 października 2025; 21:22

Graya mi to my zmarnujemy, bo jest u nas zapchaj dziura. Odobert cos tam probuje dryblowac i tylko to mu czasami wychodzi

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 22 października 2025; 21:22

O, Richarlison gra.

odpowiedz
Autor: ortgon90 Wysłano: 22 października 2025; 21:19

Niech ktoś mi napisze jeden argument za odobertem

odpowiedz
Autor: bela Wysłano: 22 października 2025; 21:18

Z taką grą to niedługo nam wbiją

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 22 października 2025; 21:04

Odobert ty cherlawy dzieciaku

odpowiedz
Autor: bela Wysłano: 22 października 2025; 21:03

chyba jednak Gray na lewej

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 22 października 2025; 21:02

Aha, jestem tez ciekaw kiedy skontuzjuje sie Kudus, bo Franio ora tego chłopa niemiłosiernie

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 22 października 2025; 20:55

>> bela napisał:
>> Dziwny skład ogólnie. Co do Kolo Muani'ego to chłop jednak w pierwszym meczu u nas wszedł z ławki i po paru minutach nie miał siły biegać więc ciężko powiedzieć jak u niego z formą na ten moment.
_______________________________

Tak jest najprawdopodobniej, jak przyszedł do nas to miał zaległości treningowe, potem doszła kontuzja.
Tak czy siak ja bardzo liczę na tego chłopaka bo na tych drewniaków tj. fawelarza i obsranke to ja juz nie mogę patrzeć

odpowiedz
Autor: bela Wysłano: 22 października 2025; 20:49

Mam na myśli mecz jeszcze przed kontuzją

odpowiedz
Autor: bela Wysłano: 22 października 2025; 20:46

Dziwny skład ogólnie. Co do Kolo Muani'ego to chłop jednak w pierwszym meczu u nas wszedł z ławki i po paru minutach nie miał siły biegać więc ciężko powiedzieć jak u niego z formą na ten moment.

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 22 października 2025; 20:46

>> KRIS napisał:
>> Ale.będzie gowno gowno gownooooo

Nie wiem co ten biedny Sarr zrobił Franiowi, na początku sezonu nasz najlepszy gracz, ale nie - trzeba zgruzować chlopa xD

Przygotujcie sie na płacz i zgrzytanie zębów
_______________________________

Może się Frank obraził za jego działania treningowe na Muanim. Na konferencji powiedział wtedy, że za uraz Kolo podziękujcie Sarrowi. Chyba trener jest wrażliwcem i czasami mu się ulewa:)

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 22 października 2025; 20:36

Ale.będzie gowno gowno gownooooo

Nie wiem co ten biedny Sarr zrobił Franiowi, na początku sezonu nasz najlepszy gracz, ale nie - trzeba zgruzować chlopa xD

Przygotujcie sie na płacz i zgrzytanie zębów

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 22 października 2025; 20:32

>> mefisto52 napisał:
>> Trzymanie Kolo Muaniego na ławce to nasza taktyka tajna. Pewnie na treningach gra jak Harry Kane, dlatego go nie wystawiamy, żeby nie miał liczb żadnych. Wtedy wroci do PSG, nikt go nie kupi, my wchodzimy do gry, kupujemy go za grosze. Z miejsca wskakuje do składu i zdobywa tytuł króla strzelców.
_______________________________
:D:D:D

odpowiedz
Autor: mefisto52 Wysłano: 22 października 2025; 20:24

Trzymanie Kolo Muaniego na ławce to nasza taktyka tajna. Pewnie na treningach gra jak Harry Kane, dlatego go nie wystawiamy, żeby nie miał liczb żadnych. Wtedy wroci do PSG, nikt go nie kupi, my wchodzimy do gry, kupujemy go za grosze. Z miejsca wskakuje do składu i zdobywa tytuł króla strzelców.

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 22 października 2025; 20:08

10 nieobecności zawodników pierwszego składu...

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 22 października 2025; 20:07

Ekhm, chyba jednak Palinha w obronie:)

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 22 października 2025; 20:07

Jest Archie cudowne dziecko, uniwersalny żołnierz, lewa obrona, Gray!

odpowiedz
Autor: szybki328 Wysłano: 22 października 2025; 20:02

Ja *******e, co to za skład?

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 22 października 2025; 19:39
odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 22 października 2025; 19:19

Ja chce w pierwszym składzie zobaczyć Muaniego - żadnych kurva Richarlisonów, kiedy ten Kolo ma się ogrywać ?

Środek pola tez niech będzie ustawiony bardziej kreatywnie (Sarr, Bergvall) a nie dwa betony razem pt. Benta i Joao.

Ale niestety nie spodziewam sie fantazji po naszym Duńczyku, bo to troche jest taka zachowawcza bojba.

odpowiedz
Autor: mefisto52 Wysłano: 22 października 2025; 18:49

Dawno nie oglądałem Monaco. Jestem w szoku, że gra tam Dier, Pogba, Fati. Żadnych oczekiwań dzisiaj. Chcę zobaczyć Sarra, Bergvalla i Kinskyego. Kudus też mógłby odpocząć, niech zaczną wszyscy grać a nie podaj do Kudusa może coś wymyśli.

odpowiedz
Sonda serwisowa
Najlepszy transfer sezonu 2023/2024

Timo Werner: 6%
Radu Dragusin: 1%
Giglielmo Vicario: 16%
James Maddison: 16%
Manor Solomon: 2%
Micky van de Ven: 53%
Brennan Johnson: 6%

Wyniki | Archiwum

Zawodnik meczu
Statystyki serwisu

Najnowszy użytkownik: Lociak23
Strona istnieje od: 4636 dni
Użytkowników online: 0
Gości online: 42
Newsów: 6417
Lista online: