» 8 kolejek do końca. Tottenham - Bournemouth.

dodał: Lolo dnia: 2023-04-15 11:36:34 komentarzy: 106

W meczu 31. kolejki Premier League Tottenham zmierzy się na własnym stadionie z Bournemouth. Londyńczycy pozostają w grze o awans do Ligi Mistrzów i spróbują w sobotę zrobić kolejny krok w kierunku realizacji tego celu. Rywal wbrew pozorom nie należy do łatwych. Jak wiadomo wraz ze zbliżającym się końcem sezonu drużyny uwiązane w walkę o utrzymanie potrafią postawić bardzo trudne warunki i nieraz pokusić się o niespodziankę.

W minionej kolejce Tottenham przełamał serię dwóch kolejnych remisów i po zaciętej rywalizacji pokonał Brighton 2-1. Wcześniej Koguty dzieliły się punktami z Evertonem (1-1) i Southampton (3-3), a także odpadły z Ligi Mistrzów po przegranym dwumeczu z Milanem. Bournemouth znajduje się w niezłej dyspozycji, co ma swoje odzwierciedlenie w wynikach. Wisienki wygrały trzy z pięciu ostatnich ligowych spotkań. Mają bowiem za sobą zwycięstwa z Leicester City (1-0), Fulham (2-1) i Liverpoolem (1-0).

Lista absencji w Tottenhamie jest spora. Z sobotniego meczu wyłączeni są kontuzjowani Rodrigo Bentancur, Yves Bissouma, Ben Davies, Emerson Royal i Ryan Sessegnon, a także zawieszony za czerwoną kartkę Lucas Moura. Po stronie Bournemouth zabraknie natomiast Ryana Fredericksa i Juniora Stanislasa. Ponadto, pod znakiem zapytania stoją występy Marcosa Senesiego i Hameda Juniora Traore.

 

Transmisja: Viaplay

Start: 16:00

Sędzia: Andrew Madley

Komentarze

Tylko zalogowani użytkownicy mogą pisać komentarze

Autor: McFlay Wysłano: 22 kwietnia 2023; 23:02

>>Lolo napisał:
>>Żaden trener nie pomoże jak piłkarze będą ci sami.

*******enie xd

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 22 kwietnia 2023; 21:00

Żaden trener nie pomoże jak piłkarze będą ci sami.

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 22 kwietnia 2023; 18:14

Nagelsman? jak będzie u nas, to uwierzę

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 22 kwietnia 2023; 18:13

Bayern to stan umysłu jakiś, wzięli Tuchela i mają za swoje:) odpadli z lm, pucharu niemiec i jeszcze są krok od przegrania mistrzostwa:)

odpadli z lm, pucharu niemiec i jeszcze są krok od przegrania mistrzostwa:)">odpowiedz
Autor: McFlay Wysłano: 22 kwietnia 2023; 14:41

Nagelsman u buków tez wysunął się na prowadzenie!

odpowiedz
Autor: LilyWhite Wysłano: 22 kwietnia 2023; 13:11

>>;Drakiur napisał:
>>Jakiś dziennikarz bayernowy Christian Falk (cfbayern) na Twitterze pisze że niby Nagelsmann koncentruje się na nas.<br />
<br />
<br />
Underek, Ty się znasz na światowej piłce, ten Falk to ktoś rozpoznawalny/rzetelny?

Raczej jest rzetelny, bo na Twitterze obserwują go Romano, Lyall Thomas, Alasdair Gold, Kołtoń, Ćwiąkala, Wilkowicz i Okonski

rakiur napisał:
>>Jakiś dziennikarz bayernowy Christian Falk (cfbayern) na Twitterze pisze że niby Nagelsmann koncentruje się na nas.<br />
<br />
<br />
Underek, Ty się znasz na światowej piłce, ten Falk to ktoś rozpoznawalny/rzetelny?

Raczej jest rzetelny, bo na Twitterze obserwują go Romano, Lyall Thomas, Alasdair Gold, Kołtoń, Ćwiąkala, Wilkowicz i Okonski

">odpowiedz
Autor: Drakiur Wysłano: 22 kwietnia 2023; 11:54

Jakiś dziennikarz bayernowy Christian Falk (cfbayern) na Twitterze pisze że niby Nagelsmann koncentruje się na nas.


Underek, Ty się znasz na światowej piłce, ten Falk to ktoś rozpoznawalny/rzetelny?

odpowiedz
Autor: cubert Wysłano: 21 kwietnia 2023; 12:52

- To był stresujący czas dla Fabio i jego rodziny. Chcieliśmy mieć pewność, że dołożyliśmy wszelkich starań do wyjaśnienia całej sytuacji. Fabio to człowiek, który żyje i oddycha piłką nożną. Życzymy mu wszystkiego najlepszego - powiedział właściciel Daniel Levy.


- Jak wskazano w naszych wynikach na koniec roku, kilka miesięcy temu rozpoczęliśmy restrukturyzację naszych operacji piłkarskich, a w zeszłym tygodniu ogłosiliśmy powołanie Scotta Munna na stanowisko dyrektora do spraw piłki nożnej, który będzie kierował wszystkimi działami - dodał odnośnie osoby, która przejmie teraz obowiązki Włocha.

Wyglada na to ze sprzatac po tym wszytskim bedzie wlasnie Munn, ciekawe czy wiedzial co robi podpisujac umowe :D

">odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 21 kwietnia 2023; 10:15

Niech jeszcze avatar Stellini wypieprza. Burdel z piłkarzami i kontraktami po sezonie będzie straszny...nie zazdroszczę komuś, kto będzie musiał zrobić z tym porządek

odpowiedz
Autor: McFlay Wysłano: 21 kwietnia 2023; 10:00

OFFICIAL: Fabio Paratici steps down as Tottenham sporting director

#COYS #THFC #SpursUpdates #Tottenham #Spurs

No i dobrze. Niestety zapętliliśmy się z tymi wypożyczeniami do klubu. Wypożyczamy paru zawodników w zimowym później w letnim musimy ich wykupić przez co nie mamy pieniędzy żeby kupić kogoś i znowu wypożyczamy z obligacja zakupu i tak w kółko.

odpowiedz
Autor: Maciek Wysłano: 21 kwietnia 2023; 08:31

Niech Lamela i Ndombele wygrają sobie po trofeum dla odbicia posuchy w Spurs :)

">odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 20 kwietnia 2023; 22:43

Ale MU szmaty puszcza, to będzie pojedynek tytanów za tydzień :D

">odpowiedz
Autor: Drakiur Wysłano: 20 kwietnia 2023; 19:57

The College of Guarantee of Sport has officially rejected the appeal of Spurs director Tottenham Fabio Paratici.

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 19 kwietnia 2023; 22:09

https://twitter.com/spursofficial/status/1648777592726585347


Coś wygrali :D

">odpowiedz
Autor: McFlay Wysłano: 19 kwietnia 2023; 16:18

>>kiriak napisał:
>>Enrique wychodzi na prowadzenie...ku.rwa, kolejny dinozaur

Też jestem sceptyczny. Może Wiliam Still ?

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 19 kwietnia 2023; 14:16

Enrique wychodzi na prowadzenie...ku.rwa, kolejny dinozaur

odpowiedz
Autor: darosec88 Wysłano: 18 kwietnia 2023; 22:05

Tottenham wpuścił do Napoli wirusa Ndombele

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 18 kwietnia 2023; 21:44

xD właśnie po jego stracie poszła kontra i 0:1 :D

">odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 18 kwietnia 2023; 21:41

>>cubert napisał:
>>;Dzisiaj sobie uzmysłowiłem że nasz "as" ndombele pojechał na wypożyczenie do napoli i zostanie mistrzem Włoch a Kane dalej bez pucharu..

I właśnie rozgrywa dobry mecz w 1/4 LM (nie wierzę że to piszę)

zisiaj sobie uzmysłowiłem że nasz "as" ndombele pojechał na wypożyczenie do napoli i zostanie mistrzem Włoch a Kane dalej bez pucharu..

I właśnie rozgrywa dobry mecz w 1/4 LM (nie wierzę że to piszę)">odpowiedz
Autor: cubert Wysłano: 18 kwietnia 2023; 21:11

Dzisiaj sobie uzmysłowiłem że nasz "as" ndombele pojechał na wypożyczenie do napoli i zostanie mistrzem Włoch a Kane dalej bez pucharu..

odpowiedz
Autor: McFlay Wysłano: 18 kwietnia 2023; 07:21

Jak Klinsmann zostanie naszym trenerem to jebne na zwał xd może Jurgeny w tym kickerze pomyliły i chodzi o Kloppa ? xd

odpowiedz
Autor: cubert Wysłano: 18 kwietnia 2023; 00:05

Jürgen Klinsmann znalazł się w gronie kandydatów przymierzany do zastąpienia Antonio Conte na stanowisku menedżera Tottenhamu. Nie tak dawno rozpoczął pracę w charakterze opiekuna kadry Korei Południowej - donosi „Kicker”.

zdaniem „Kickera”, znalazł się niespodziewanie Jürgen Klinsmann, który przed kilkoma tygodniami rozpoczął pracę jako selekcjoner reprezentacji Korei Południowej.

Były opiekun Bayernu Monachium i Herthy czy kadr Niemiec oraz Stanów Zjednoczonych ma za sobą już debiut na ławce azjatyckiej drużyny przy okazji marcowych spotkań. Zanotował w nich remis z Kolumbią (2:2) i poniósł porażkę z Urugwajem (1:2).

Trudno sobie wyobrazić, by 58-letni trener porzucił rozpoczętą misję na rzecz spróbowania sił w Premier League. Niczego nie można jednak definitywnie wykluczyć.

Poza nim i wspomnianym Nagelsmannem w orbicie zainteresowań „Kogutów” znajdują się też Brendan Rodgers, Vincent Kompany, Mauricio Pochettino, Graham Pottera, Oliver Glasner czy Luis Enrique.

odpowiedz
Autor: Mahalik96 Wysłano: 17 kwietnia 2023; 10:56

Prawda jest taka, że 3-4-3 i 3-5-2 już sie zestarzało. Przynajmniej w Premier League. Na to ustawienie tutaj był boom jakieś 6-8 lat temu jak Conte z Chelsea wygrywał lige. Wtedy było sporo drużyn, które próbowały tak grać. Teraz z drużyn z czołówki nikt już tak nie gra. Teraz króluje futbol ofensywny, przejmowanie inicjatywy, dominowanie nad przeciwnikiem. I my musimy wrócić do 4 obrońców. Nie twierdze, że mamy ludzi żeby grać w ten sposób, ale na ten moment nie mamy piłkarzy dobrych do żadnego ustawienia. Każdy wie, że potrzebna jest personalna rewolucja, ale jednocześnie należy odejść od tej nudnej, reaktywnej taktyki, bo ona już nic nie daje, chyba że masz topowych piłkarzy a takich tu nigdy nie będzie.

odpowiedz
Autor: McFlay Wysłano: 17 kwietnia 2023; 09:20

>>kiriak napisał:
>>Newcastle traci mało bramek i nie mówcie, że Schar czy Burn to tuzy obrony. Nawet w Arsenalu grają 4 z tyłu... tylko albo aż oni mają prawdziwych dm w postaci Guimaresa czy Parteya. City jak gra trójką w obronie, to w zasadzie gra szóstką w pomocy. Wiem, wiem...zaraz pojawiają się argumenty o szrocie. Mam na myśli, że w wielu zespołach zmienia się taktyka i myśl trenerska a u nas dinozaury.

Do tego Burns i Trippier. Który u nas był gorszy niż Emerson za najgorszego swojego okresu. U nas jest czarna dziura przed przyjściem do nas gra znakomicie. Jak jest u nas gra tragicznie. Jak odchodzi od nas znowu gra znakomicie.

odpowiedz
Autor: McFlay Wysłano: 17 kwietnia 2023; 09:17

>>kiriak napisał:
>>Ja jeszcze nie kończę i wcale się nie kłócę. Nasza trójka jest też problemem pod tym względem, że w środku pola nie mamy ani dobrego dm ani kreatora. Zatem cofa się Hojbjerg po piłkę do obrońców, co daje jednego zawodnika mniej w środku pola. Tego nie jestem w stanie pojąć po co i dlaczego tak gramy, potem laga i przeważnie strata. Asekuracja drugiej linii nie istnieje. Owszem mamy średnich obrońców, ale jak nie masz pomocy od drugiej linii to i tuzy robiłyby błędy.<br />
Obraz był trochę zaciemniony gdy grał Bentancur, który potrafił łączyć linie i grać do przodu.

No i tu się zgadzam w 100%. Tez pisałem o tym wczesniej. Za obronę odpowiada cały zespół. Pomoc u nas wyglada tragicznie przynajmniej w tym momencie

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 17 kwietnia 2023; 08:07

Newcastle traci mało bramek i nie mówcie, że Schar czy Burn to tuzy obrony. Nawet w Arsenalu grają 4 z tyłu... tylko albo aż oni mają prawdziwych dm w postaci Guimaresa czy Parteya. City jak gra trójką w obronie, to w zasadzie gra szóstką w pomocy. Wiem, wiem...zaraz pojawiają się argumenty o szrocie. Mam na myśli, że w wielu zespołach zmienia się taktyka i myśl trenerska a u nas dinozaury.

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 17 kwietnia 2023; 07:57

Ja jeszcze nie kończę i wcale się nie kłócę. Nasza trójka jest też problemem pod tym względem, że w środku pola nie mamy ani dobrego dm ani kreatora. Zatem cofa się Hojbjerg po piłkę do obrońców, co daje jednego zawodnika mniej w środku pola. Tego nie jestem w stanie pojąć po co i dlaczego tak gramy, potem laga i przeważnie strata. Asekuracja drugiej linii nie istnieje. Owszem mamy średnich obrońców, ale jak nie masz pomocy od drugiej linii to i tuzy robiłyby błędy.
Obraz był trochę zaciemniony gdy grał Bentancur, który potrafił łączyć linie i grać do przodu.

odpowiedz
Autor: McFlay Wysłano: 17 kwietnia 2023; 07:02

A co nam dało gra 3 obrońców w tylu nic nie uszczelniliśmy. I to cały zespół gra w obronie. Zaczynaja od bramkarza po resztę zespołu. NES już zaczynał grać 3 w środku. Na nasze szczęście szybko bo pogonili bo z jego zmysłem taktycznym byśmy mogli skończyć na miejscu. Personalnie nie mamy najgorszej obrony w lidze a na taka wyglądamy i to jest wina trenera. Na tym kończę temat.

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 17 kwietnia 2023; 01:01

Zacznijmy od tego, że ja bladego pojęcia nie mam jakim cudem Sanchez u nas kasę doi szósty sezon. Moim zdaniem Romero najlepszy ŚO, ale to też nie jest człowiek na którym się całą obronę opiera, zbyt nieprzewidywalny. Będę się trzymał tego, że pewność siebie obrońców w dużym stopniu opiera się na zaufaniu do bramkarza. I mam wrażenie że tego zaufania nie ma. Dier robi błędy, ale pojęcie ma. Davies na ławę niech będzie. Ale Sanchez, Lenglet, Tanganga to są chłopy do natychmiastowego odstrzału.

odpowiedz
Autor: bela Wysłano: 16 kwietnia 2023; 23:58

A co to zmienia czy 2 ŚO czy 3 xd właśnie za kadencji siwego zgreda tracilismy gole przez indywidualne błędy takich tuzów jak Sanchez i Dier
Masz swoją 3 obrońców i co z tego, Sanchez nadal gra w swoim stylu
Przecież tutaj dosłownie każdy od kilku lat mówi i wie że to trzeba się pozbyć Winksów i innych więc nie wiem o co ta kłótnia xd ale nie zmienia faktu że chu*a masz lepiej przy trójce obrońców, już tak nie wyolbrzymiaj, Dier robi błędy ale nie jest okropny

odpowiedz
Autor: Damian Wysłano: 16 kwietnia 2023; 23:39

Co wy z ta czwórka obrońców? Do takiej gry potrzeba nam jeszcze większej liczby dobrych obrońców, a tu poza Romero i może Lengletem/Daviesem nikt sie nie nadaje do takiego grania. Naprawdę niektórzy maja krótka pamięć co sie dzieje przy tym ustawieniu jak nie ma odpowiedniej jakości. Pokazał to i ostatni sezon Pocha i kadencja Mou i NES (tak, oni tez grali czworka z tylu). Dlatego wspominam o Conte, bo na przestrzeni kilku sezonow tylko jemu przez pewien okres udało sie w miarę ogarnąć ta obronę gdy przeszliśmy na trójkę z tylu. Natomiast powtarzam raz jeszcze, nam potrzebna jest odpowiednia jakość z tylu, bez względu na to jaka formacja mamy grać. Dobre pół rundy na przestrzeni czterech sezonow, to za mało aby mówić o tym, ze ci zawodnicy maja potencjał.

Dier reprezentant Anglii? No super argument. Dokupmy mu do pary drugiego reprezentanta Maguira i będziemy mieć juz w ogóle super wybuchowa obronę. Sanchez kolejny młody talent. Od gry w Ajaxie minęło juz dobrych 5 lat, a poza jakimś okresem u Pocha i kilkoma spotkaniami nie pokazał kompletnie nic. Gość nie dość, ze elektryczny, to w dodatku nie potrafi grać z piłka przy nodze. To są miernoty, które zasiedziały się o co najmniej dwa lata za długo, bo w każdym poważnym klubie z aspiracjami juz dawno by ich pognali. Co z tego, ze grają w swoich reprezentacjach jak w klubie są elektrykami z których juz kilku trenerow nic nie wyciągnęło. Ilu jeszcze szkoleniowców ma się tutaj przewinąć i połamać sobie zeby na tej defensywnie zeby ludzie w końcu zrozumieli, ze tu personalia biegające po boisku są problemem, a nie jakiś system czy betonowi trenerzy, którzy jakimś cudem wygrywają wszędzie tylko nie u nas.

Przywołany został Davies. Owszem, zrobił progres, ale tylko należy napomnieć, ze za kadencji Pocha gość grywał głównie jako zmiennik. I to najlepiej podsumowuje jakość tego co obecnie biega w naszym bloku defensywnym.

odpowiedz
Autor: darosec88 Wysłano: 16 kwietnia 2023; 21:36

Czytam Panowie waszą dyskusję i powiem, że po części zgadzam się z jednym i drugim. To, że Romero jest jedynym klasowym obrońcą w klubie wg mnie jest bezsprzeczne. Cała resztę nazwałbym co najwyżej przyzwoitą. Chociaż z biegiem czasu coraz bardziej zaczynałem się przekonywać do Lengleta. Z drugiej strony zmieniając taktykę i przenosząc ciężar grania wyżej, próbując przejmować kontrolę nad spotkaniem w pewien sposób odciązylibysmy obrońców i posiadając piłkę podnosilibysmy poziom pewności całej drużyny, co może przenosiloby się na formę wszystkich zawodników. Bo jaki jest sens skupiać się na defensywie mając wątpliwej jakości obrońców? Zgadzam się z tym, że taktyke powinno sie dostosowywać do graczy, ktorymi dysponujesz a nie odwrotnie. Pamiętam parę meczy jeszcze za Conte, w których decydował się wyjść trójka środkowych pomocników. Jak dla mnie fajnie to wyglądało. Każdy jakby mniej elektryczny. Spotkanie pod większą kontrolą. Płynność gry na dobrym poziomie. Wieksza swoboda w rozegraniu. Przy systemie 3-4-3 można wyczuć szarpanine, chaotycznosc i straszną niemoc w rozprowadzeniu. Osobiście jestem za odejściem od taktyki z wahadlowymi i spróbowania być może 4-3-3 co zagesciloby środek pola i pozwoliło na przejęcie większej kontroli nad meczem. Oczywiscie myślę tutaj o przyszłym sezonie bo w tym momencie, z tym potencjałem ludzkim jest to po prostu niemożliwe. Ciekawi mnie ustawienie w najbliższym meczu z Newcastle. Zakładając, że Lenglet jest niedyspozycyjny.. jeżeli znowu wyjdziemy 3 obrońcami i zamiast Francuza zobaczymy Sancheza lub Tangange to dla mnie Stellini to będzie taki sam beton taktyczny jak Conte.

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 16 kwietnia 2023; 21:25

Ten psuedotrener Stellini to nawet ręki nie podał po meczu, naprawdę musimy takiego zjeba trzymać w klubie?!

odpowiedz
Autor: McFlay Wysłano: 16 kwietnia 2023; 20:41

Porro i Sanchez usunęli insta po wczorajszym meczu

odpowiedz
Autor: McFlay Wysłano: 16 kwietnia 2023; 20:26

No chyba ze mamy tak *******niętych graczy ze cały czas grają na zwolnienie trenera. Jak coś im się nie podoba.

odpowiedz
Autor: McFlay Wysłano: 16 kwietnia 2023; 20:25

Za Pocha Belgowie grali padakę 1,5 roku zreszta jak cały zespół. W wieku 31-32 na piłkarska emeryturę ? To nie lata 80. To najlepszy wiek dla obrońcy. To Dunk z Brighton tez już powinien zawieszać buty na kołku bo dobija do 32. Co Ci najlepsi trenerzy nam pokazali ? Ze są betonami i nie są ani trochę elastyczni. Taktykę się dostosowuje do zawodników jakich się ma a nie na odwrót. Czemu Conte na początku tak dobrze grał bo nie przygotowywał sam zespołu tylko przyszedł na gotowe. Jak sam ich przygotował to widzisz jak grają. Uszczelnił obronę powiadasz ? Dobre sobie. Nie wiem może inne mecze oglądamy. W tym sezonie mieliśmy dwa razy czyste konto chociaż ? Kupujemy zawodników może nie z klasy światowej ale z prawie najwyższej półki i nagle u nas zapominają jak się gra w piłkę czy jak ? Przypomnę ze Dier był reprezentantem Anglii nawet dalej jest. Za najlepszych czasów był bardzo dobrym obrońca i do tego jeszcze spd xd kto jak nie trener ma wyciągnąć z nich właśnie te umiejętności ? Sami maja zdecydować ze znowu zaczną grac lepiej ? Czy może prezes ma im powiedzieć żeby grali lepiej ? Lenglet to sam reprezentant Francji i miał świetny okres w Sevilli i w Barcelonie po części tez. Sanchez świetne liczby w ajaxie i reprezentant Kolumbii, Emerson i porro reprezentacji swoich krajów. Reszty nie będę wymieniał bo szkoda czasu. Kto jak nie trener ma wyciągnąć z zawodników ich najlepsze cechy. Tak jak kolega poniżej napisał jaki zawodnik zaliczył progres u tych trenerów ? Davis grał na pozycji na której najbardziej lubił czyli lewego środkowego obrońcę to musiał po prostu grac lepiej. Zaczął mniej dośrodkowywać i jego gra zaczęła wyglądać lepiej. Jak Jose był trenerem to Kane i son wyglądali dobrze.

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 16 kwietnia 2023; 17:42

Jest jeden : Ben Davies

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 16 kwietnia 2023; 17:41

1. Za Belgów graliśmy systemem 4-2-3-1 z asekuracją
2. To nie Conte zaciemnil tylko się uparł, gdy taktyka przestała działać i nie wychodziły kontry. inni trenerzy zaczęli dobrze czytać Tottenham
3. Nie mamy obrońców tak słabych jak Everton, Wolves czy West Ham. Który z obrońców zaliczył progres u Conte i Stelliniego? Który zawodnik w ogóle zaliczył u nich progres?

odpowiedz
Autor: Damian Wysłano: 16 kwietnia 2023; 16:44

Kiedy graliśmy padake za Belgów? Jak odchodzili na piłkarska emeryturę kopać się na peryferiach Europy? Zanim owa dwójka się zestarzała, to mieliśmy monolit w obronie. Jakie i kto z naszych obrońców prezentuje umiejętności czysto piłkarskie? O czym ty chłopie piszesz. Dier to w tym Brighton zagrałby przy ich obrońcach może kilka spotkań i poszedłby w odstawke. Pisanie o magicznym ustawieniu to jak bajdurzenie o tym, ze przyjdzie nowy trener i wszystko się zmieni. Fakty są takie, ze w obronie gramy szrotem, trenowały nas jedne z dwóch największych nazwisk w piłkarskim świecie specjalizujące się w grze obronnej, a mimo to któryś sezon z kolei każdy z nas widzi na własne oczy, ze ci zawodnicy nie nadają się na ten poziom. Conte poprzednim sezonem mocno zamaskowal nasz problem z tylu, ale to był max jaki można było z tego szrotu wyciągnąć i raptem po jednej rundzie wszystko wróciło do normy. Wywalczenie przez Włocha TOP4 nałożyło ludziom klapki na oczy i większości wydawało się, ze co złego to juz za nami. Ale to tak nie działa, ci zawodnicy po prostu nie nadają się na poziom TOP4 i udowadniają to juz od kilku sezonow. Bez ich wymiany każdy kolejny trener umoczy swoją posadę, a kibice po raz kolejny będą widzieć problem w trenerze, ustawieniu, a nie w samych zawodnikach.

odpowiedz
Autor: McFlay Wysłano: 16 kwietnia 2023; 15:51

Przypomnę ze podczas gdy grali u nas jeszcze obaj Belgowie tez graliśmy padakę. Czy to oznacza ze Belgowie byli słabi ? Nie. Teraz jesteśmy podobnym momencie. Nie mówię ze mamy jakiś super obrońców. Ale trzeba z nich wyciągnąć ich pozytywne umiejętności. Powiesz ze duet obrońców z Brighton jest lepszy od naszych ? Potter zbudował ich pewność siebie i teraz grają genialnie. Wrzuciłbyś tych samych obrońców do nas i by grali gowno. Więcej przykładów mogły przytoczyć ale szkoda czasu. Dier w Brighton byłby królem.

Wymienię te drużyny które maja lepszą. W arsenal, ruscy, city, the reds (choć maja trenta) i tu już mam problem może jeszcze newcastle ale to nie jest kwestia dobrych obrońców tylko ich ustawienia przez Howa. Oczywiście chodzi mi o czyste umiejętności. Reszta drużyn ma gorsza jeśli chodzi o umiejętności. Po przez dobre ustawienie i odpowiedni dobór zawodników wyglądają lepiej od nas.

odpowiedz
Autor: Damian Wysłano: 16 kwietnia 2023; 15:22

Od odejścia duetu Belgów gramy taka sama padlinę w obronie co sezon, graliśmy przed Conte również czwórka obrońców i jakie były tego efekty? Jedynie Conte zmieniając ustawienie na trójkę trochę zamaskował nasze braki, ale potrwało to raptem pół sezonu. Czemu? Bo poza Romero nasi obrońcy to zgraja elektryków. Nic poza zmianami personalnymi nie wpłynie na zmianę gry w tej formacji, bo od dobrych kilku lat widzimy ten sam cyrk z wylewami rodem z Benny Hilla.

14 drużyn z gorsza obrona? Wymień je. Poza jednym Romero nasza obrona to jest poziom drugiej części połówki tabeli. Odpowiedz sobie na pytanie w ktorym zespole nasze tuzy z obrony wybiegałyby regularnie w pierwszym składzie i będziesz miał odpowiedz na jakim faktycznie poziomie sa nasi defensorzy. Mam wrażenie, ze nikt nie zadaje sobie takiego pytania dlatego co roku oglądamy ten sam festiwal pomyłek sądząc, ze jakikolwiek trener i jakiekolwiek ustawienie wyciągnie z miernych piłkarzy topowy poziom.

odpowiedz
Autor: McFlay Wysłano: 16 kwietnia 2023; 15:09

Damian xd obecna trener gra 3 obrońcami środkowymi a jak mówisz mamy tylko jednego dobrego. Jakby miał cokolwiek w głowie to zmniejszył ilość obrońców do dwóch i przesunął grę wyżej żeby jak najmniej nadwyrężać obronę. Trener jest wszystkiemu winien. Ze 14 druzyn ma słabszych obrońców od nas a grają lepiej w jaki sposób to się dzieje ze tracimy więcej bramek od nich choć to my gramy defensywnie. Porro sobie radził w sportingu jak grali w czwórce w defensywie. Udogie tez sobie poradzi na lewej stronie. Romero - Dier/Lenglet dadzą radę jak beda mieli do kogo zagrać i będą mieli jak wyjść spod pressingu.

odpowiedz
Autor: Damian Wysłano: 16 kwietnia 2023; 14:44

Ja nie wiem jak wciąż tak wielu fanów może wierzyć, ze zmiana trenera, albo ustawienia cos tutaj zmieni. W pierwszej kolejności musimy wymienić praktycznie cały blok defensywny, bo to on jest przyczyna naszych niepowodzeń. Od odejścia Tobyego i Vertsa o sile naszej defensywy stanowią takie ananasy jak Dier, Sanchez, Davies, Tanganga, Lenglet. Z całego bloku obrońców do gry nadaje się jedynie Romero, a z całej wymienionej plejady gwiazd względnie Lenglet i Davies na ławkę. Za wyjątkiem poprzedniego sezonu w zasadzie sezon w sezon borykamy się z tym samym problemem, a jest nim nieporadność w obronie. Ludzie piszą o przejściu na 4 w obronie, śmiać się chce. Kim mielibyśmy grać w tej czwórce? Żaden z naszych wahadlowych poza Emersonem nie nadaje się do gry na boku obrony, a zostawienie samego Romero z dwoma/trzema klaunami zakończyłoby się jeszcze gorzej, niż to co obecnie oglądamy grając trójka. Czym innym jest przejście na takie ustawienie w trakcie meczu jak juz musimy gonić wynik, gdzie w czwórce grało w zasadzie tylko dwóch nominalnych obrońców i zwyczajnie improwizowalismy blok defensywny, a czym innym wyjść w takim ustawieniu z takimi elektrykami od początku spotkania. My na juz potrzebujemy dodatkowych 2-3 obrońców klasy światowej, zeby moc w ogóle rozmawiać o przejściu na jakiekolwiek inne ustawienie. To powinien być nasz priorytet, ważniejszy od ściągnięcia zawodników ofensywnych. Jakkolwiek ****owo nas się ogląda w konstruowaniu akcji, to statystyki nie kłamią i strzelamy dużo. Problem mamy z tylu, bo nie ważne ile strzelimy, to zawsze cos tracimy. Poważna druzyna strzelając 2 bramki Bournemouth zamyka mecz, a my dajemy sobie wjebac 3 gole. Tutaj nie pomoże nikt i nic dopóki o sile naszej defensywy beda stanowić Diery i Sanchezy.

odpowiedz
Autor: bela Wysłano: 16 kwietnia 2023; 13:18

następny sezon Dier na śpd i Winks'a i będzie się nareszcie dało oglądać ten totenham

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 16 kwietnia 2023; 11:34

Pozytywy z wczoraj: wymuszone przejście na 4 obrońców, Danjuma

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 16 kwietnia 2023; 10:00

Kolejny kamyczek do ogródka Conte i Stelliniego...to nie dzieje się z dnia na dzień, że nagle wszyscy poza Kanem nie potrafią grać. To trener ma wycisnąć z zawodnika więcej, ustawić go dobrze, a nie płakać, że mu nie pasuje pod 3-4-3.

odpowiedz
Autor: McFlay Wysłano: 16 kwietnia 2023; 09:34

Generalnie dobry trener który będzie próbował grać w piłkę zmieni nasze oblicze. Gracze którzy wrócą maja potencjał żeby zostać lepszymi graczami niż tych co teraz mamy.
Kris każdy trener do nas przyjdzie bo płacimy dużo i cały czas mamy potencjał. Wiele zespołów miała takie przestoje. Zobaczcie w jakim stanie są ruscy. A pewnie wyhaczą jeszcze lepszego trenera niż my.
Kiriak dobrze prawi winny wszystkiemu trener który prezentuje taktykę z epoki kamienia łupanego przy rozpoczęciu ataku jest 5-6 przed linia piłki i wszystko staje. Środek pola to jest dramat. I Pierr jest rakiem tej drużyny. Niby jest a tak naprawdę to go nie ma. Jak był Rodrigo to tak tego nie było widać.

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 16 kwietnia 2023; 09:22

Generalnie burdel na całego.

Nie mamy trenera i żaden - powtarzam - żaden poważny trener tu nie przyjdzie.

W.lecie z wypożyczeń wróci autobus niechcianych graczy, dodając szrot który jest tu obecnie to mamy dwucyfrową liczbę zawodników do wyiebania od zaraz. Ale hola, hola, kto to zrobi, ponoć nie mamy też dyrektora finansowego :D

Ten nowy dyrektor ma zacząć pracę dopiero 1.lipca , co to.kurva za data, powinien już pracować

Odejdzie pewnie Kane, czego mu szczerze życzę, o Ileż można ciągnąć ten wózek i babrać się w goownie. Czytałem niedawno statystykę, iż sam Harry zdobyl dla nas w tym sezonie 22 punkty. Odejmując je mielibyśmy na koncie raptem 31 oczka i bylibyśmy kandydatem do walki o utrzymanie xDD


Ciężkie czasy nadchodzą



Ten nowy dyrektor ma zacząć pracę dopiero 1.lipca , co to.kurva za data, powinien już pracować

Odejdzie pewnie Kane, czego mu szczerze życzę, o Ileż można ciągnąć ten wózek i babrać się w goownie. Czytałem niedawno statystykę, iż sam Harry zdobyl dla nas w tym sezonie 22 punkty. Odejmując je mielibyśmy na koncie raptem 31 oczka i bylibyśmy kandydatem do walki o utrzymanie xDD


Ciężkie czasy nadchodzą
">odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 16 kwietnia 2023; 08:45

Gramy tą zjebaną trójką środkowych obrońców, do tego jeszcze Hojbjerg podchodzi pod obrońców, Kane się cofa. Jak tu można rozegrać cokolwiek?!

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 16 kwietnia 2023; 08:43

Tanganga+Porro, Sanchez+Porro i takie ekipy jak Leicester i Bournemouth miały zabawę. Emerson Royal wróć!

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 15 kwietnia 2023; 22:26

Ja się tylko zastanawiam kto te barachło będzie chciał poprowadzić w przyszłym sezonie. Chyba tylko Rodgers w nagrodę za prawdopodobne spuszczenie Leicester z ligi.

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 15 kwietnia 2023; 22:25

Siódme miejsce i koniec sezonu

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 15 kwietnia 2023; 22:16

Ten zespół ku.rwa mać nie nadaje się do trójki środkowych obrońców, Stellini to piąta kolumna, Conte musi pękać ze śmiechu

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 15 kwietnia 2023; 22:13

Mecz przegrał avatar Conte czyli Stellini !
Wpuszczenie Sancheza to wina Stelliniego, granie trójką środkowych obrońców z Bournemouth i trzymanie się tej zjebanej taktyki to też jego odpowiedzialność. Wiedziałem, że jak Newcastle przegrało to oni też coś odjebią

odpowiedz
Autor: McFlay Wysłano: 15 kwietnia 2023; 19:46

>>darosec88 napisał:
>>Nie zanosi się na walkę o LM tylko o LE.

No i dobrze nic więcej nam się nie należy. Gdy próbowaliśmy grać ofensywnie to było widać większa pewność w obronie niż gdy gramy 5 w obronie. Czas brać trenera i ratować to co jeszcze można. Nasz styl sie w ogóle nie zmienił równie dobrze mogliśmy zostawić Antonio i nic mu nie płacić za rozwiązanie. Chyba ze nic mu nie płaciliśmy a wypłaciliśmy to co do końca kontraktu mu zostało.

odpowiedz
Autor: darosec88 Wysłano: 15 kwietnia 2023; 19:39

Nie zanosi się na walkę o LM tylko o LE.

odpowiedz
Autor: bela Wysłano: 15 kwietnia 2023; 18:51

Hahahahha niestety mi streama wyjebalo w 91 min i nie widziałem tego

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 15 kwietnia 2023; 18:51

Następne 3 mecze: Newcastle, MU, Liverpool :-)

">odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 15 kwietnia 2023; 18:42

Jeszcze ten pseudo napastnik, fawelar Richarlison. Piłka meczowa na 3:2, z główki z 5 metrów i pudłuje dziad zaiebany

odpowiedz
Autor: Marek St Wysłano: 15 kwietnia 2023; 18:29

Aj taaamm...w pupie to mam ... I tak jestem Spurs !

odpowiedz
Autor: darosec88 Wysłano: 15 kwietnia 2023; 18:21

W teorii taktyka z 3 środkowymi obrońcami powinna dodatkowo wzmacniać defensywę. Nie dość, że u nas jest wręcz odwrotnie to jeszcze w rozegraniu wygląda to dramatycznie. Sanchez nie powinien więcej założyć koszulki Spurs. Dier to jest gość, który nie ma pojęcia co to jest asekuracja. Dodatkowo wyczekiwanie na przyjecie piłki przez napastnika i późniejszy "doskok" to jego popisowy numer. Porro bardzo słaby mecz. Gość z potencjałem, ale musi się jeszcze nauczyć premier league i przede ws takim poprawić grę w obronie. Nie wiem jak wy ale ją już mam dość tego dziadowskiego ustawienia 3-5-2. Mam nadzieję, że w następnym meczu wyjdą czterema obrońcami.

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 15 kwietnia 2023; 18:21

Nawet nie mam pretensji o tą trzecia bramkę, takie rzeczy się zdarzają. Ale strata dwóch pierwszych pokazuje rzeczywista dyspozycję tej drużyny i poziom zmienników, przynajmniej w def

odpowiedz
Autor: spamer Wysłano: 15 kwietnia 2023; 18:18

Ostatni raz oglądałem tych pajaców w tym sezonie, to nie jest nieprawdopodobne co oni odpieprzają.
Harry odejdź, idź gdzieś gdzie zdobędziesz jakiś puchar, nawet Myszki Miki.

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 15 kwietnia 2023; 18:12

Wincyj Sanchezów, Dierów i Richarlisonów.

Wincyj

odpowiedz
Autor: spamer Wysłano: 15 kwietnia 2023; 18:12

Przejebane jest być Kogutem.

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 15 kwietnia 2023; 18:11

Idźcie wy w chvj

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 15 kwietnia 2023; 18:11

wyyebać ich wszystkich na zbity pysk

odpowiedz
Autor: McFlay Wysłano: 15 kwietnia 2023; 18:10

>>bela napisał:
>>niespodzianka na totenham hotspur stadium; bournemouth traci punkty

Pełna pula

odpowiedz
Autor: bela Wysłano: 15 kwietnia 2023; 18:08

niespodzianka na totenham hotspur stadium; bournemouth traci punkty

odpowiedz
Autor: McFlay Wysłano: 15 kwietnia 2023; 18:02

Zero ruchu każdy czeka na piłkę. Zawodnik mający piłkę prowadzi ja 30 min. To samo co za ostatniego roku Pocha.

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 15 kwietnia 2023; 18:00

Zerowe myślenie, brak pomysłu. Co się porobiło z tą drużyną.

odpowiedz
Autor: darosec88 Wysłano: 15 kwietnia 2023; 17:40

Mam nadzieję, że w następnych meczach zrezygnujemy z tej drewnianej taktyki 3-5-2

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 15 kwietnia 2023; 17:40

Sanchez jak prawdziwy zadaniowiec

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 15 kwietnia 2023; 17:35

Wszedł, zrobił swoje i zszedł ;)

">odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 15 kwietnia 2023; 17:34

I tyle pograł xDDDDDD

odpowiedz
Autor: bela Wysłano: 15 kwietnia 2023; 17:32

przeciwnik jest dzisiaj bardzo dobrze dysponowany

odpowiedz
Autor: McFlay Wysłano: 15 kwietnia 2023; 17:32

>>Lolo napisał:
>>Milion wrzutek i żadnego pożytku.

Cały sezon tak gramy przez środek mamy za mało zawodników żeby cos zbudować

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 15 kwietnia 2023; 17:29

Milion wrzutek i żadnego pożytku.

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 15 kwietnia 2023; 17:29

Sanchez xD

odpowiedz
Autor: McFlay Wysłano: 15 kwietnia 2023; 17:29

Teraz będziemy bronić tego wyniku. Kulu chce w pole karne i jest sam

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 15 kwietnia 2023; 17:27

Ładne kursy były na Wisienki przed meczem.

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 15 kwietnia 2023; 17:27

Asysta Sancheza piękna. Co to jest za niereformowalny typ

odpowiedz
Autor: McFlay Wysłano: 15 kwietnia 2023; 17:26

Wstyd

odpowiedz
Autor: Marek St Wysłano: 15 kwietnia 2023; 17:17

A my jak zawsze byśmy chcieli 3:0 zero ...bo to Bourne...sezon niby kiepski a jesteśmy dalej w grze i pamiętajmy jest jeszcze kolejne 45 minut.. Spokojnie , każdy z naszych pilkarzy o tym wie i lecimy dalej ... a propos pisząc ten wpis to Chelsea od kilku dobrych chwil broni się przed polem karnym ...Coys !!!

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 15 kwietnia 2023; 17:16

Davinson S. też w tej akcji nie podumał. Wsadził Porro na minę a potem truchcik, nie pokrył w ogóle wolnego pola.

odpowiedz
Autor: McFlay Wysłano: 15 kwietnia 2023; 17:10

To jest wina trenera powinnismy wystawić 5 środkowy obrońców na obronie wtedy może by jakos wyglądało

odpowiedz
Autor: McFlay Wysłano: 15 kwietnia 2023; 17:09

Czyli było jak mówiłem 15 min gry do przodu później cycki. Teraz będzie męczarnia. Jakie zespoły my zdominujemy w końcu ? Każdy wie ze porro jest stworzony do gry ofensywnej jak będziemy się tak cofać to niestety będzie popełniał takie błędy

odpowiedz
Autor: darosec88 Wysłano: 15 kwietnia 2023; 17:03

Ale te mecze męczą kibica..

odpowiedz
Autor: darosec88 Wysłano: 15 kwietnia 2023; 17:02

Tu będzie wpierdziel

odpowiedz
Autor: McFlay Wysłano: 15 kwietnia 2023; 17:01

Wyjebmy trenera już teraz tracimy ****** czas.

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 15 kwietnia 2023; 17:01

Porro to w ogóle jak na razie jest nieporozumienie. Tyle zamieszania z nim było, jakbyśmy cholera wie jakiego chojraka ściągali, a póki co nic nie dał in plus.

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 15 kwietnia 2023; 17:00

>>KRIS napisał:
>>;Porro w obronie to jest niezły flop

słabiutki ma dzisiaj mecz, tylko straty

orro w obronie to jest niezły flop

słabiutki ma dzisiaj mecz, tylko straty
">odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 15 kwietnia 2023; 16:59

Fajnie ich cisnęliśmy to momentu jak strzeliliśmy im gola. Od tamtej pory śmiech

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 15 kwietnia 2023; 16:58

Porro w obronie to jest niezły flop

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 15 kwietnia 2023; 16:58

co do wuja? na minutę wyszedłem z pokoju...

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 15 kwietnia 2023; 16:57

Hehe

odpowiedz
Autor: darosec88 Wysłano: 15 kwietnia 2023; 16:56

Porro i Sanchez na jednej stronie..

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 15 kwietnia 2023; 16:56

A no właśnie

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 15 kwietnia 2023; 16:46

No w sumie w złym momencie o tym wstydzie napisałem :D

">odpowiedz
Autor: McFlay Wysłano: 15 kwietnia 2023; 16:44

>>nnaderowy napisał:
>>Wstydu na razie nie ma, ale boję się jakiejś głupiej bramki, jak to my. Druga brama koniecznie

W jaki sposób przecież się już cofnęliśmy ? xd

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 15 kwietnia 2023; 16:41

Wstydu na razie nie ma, ale boję się jakiejś głupiej bramki, jak to my. Druga brama koniecznie

odpowiedz
Autor: McFlay Wysłano: 15 kwietnia 2023; 16:40

Bournemouth nas potrafi przycisnąć. Mamy za mało piłkarzy z przodu. Jak przejmiemy coś w obronie to wypierdalamy piłkę bo 8 graczy jest praktycznie w polu karnym

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 15 kwietnia 2023; 16:32

Ledwo ledwo ale wturlał :D

">odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 15 kwietnia 2023; 15:33

mecz będzie opóźniony, korki na trasie

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 15 kwietnia 2023; 15:11

Danjuma dostanie 5 minut:)

">odpowiedz
Autor: McFlay Wysłano: 15 kwietnia 2023; 15:06

Ta sama 11 co ostatnio. Stellini to samo co Antonio. Przez pierwsze 15 min zobaczymy ofensywna grę później kopanie się po głowie. Jak musi grać Kulu czy Pierr żeby usiąść na ławce.

odpowiedz
Sonda serwisowa

Które trofeum zgarnie Tottenham w sezonie 2022/2023?







pokaż wyniki
Zawodnik meczu
stat4u
Statystyki serwisu

Najnowszy użytkownik: Dunttrkjkij
Strona istnieje od: 3753 dni
Użytkowników online: 0
Gości online: 23
Newsów: 6295
Lista online:

stat4u