» Tottenham-Everton

dodał: nnaderowy dnia: 2019-05-12 10:16:16 komentarzy: 187

Już dziś ostatnia kolejka Premier League. Tottenham podejmie na własnym stadionie Everton.

Przypomnijmy, że teoretycznie wystarczy jeden punkt, żeby zagwarantować sobie miejsce w top 4. W praktyce nic już nie powinno nam odebrać przyszłorocznej Ligi Mistrzów, bo odrobienie 8 bramek straty w bilansie bramkowym przez Arsenal wydaje się niemożliwe.

Dużo  ciekawiej zapowiada się rywalizacja na szczycie tabeli, gdzie Manchester City musi wygrać ostatni mecz, żeby zagwarantować sobie tytuł mistrzowski. W rywalizacji o tytuł wciąż bowiem liczy się nasz czerwcowy rywal z finału Ligi Mistrzów Liverpool FC.

Komplet spotkań 38 kolejki rozpocznie się w niedzielę 12.05 o godz. 16.

Komentarze

Tylko zalogowani użytkownicy mogą pisać komentarze

Autor: kiriak Wysłano: 27 maja 2019; 18:15

Szanujmy się z tym Berahino. Nie jesteśmy klubem z lapanki dla piłkarzy z problemami

odpowiedz
Autor: mefisto52 Wysłano: 27 maja 2019; 16:09

Pamiętam doskonale. Ale w obecnej sytuacji nie ma wiele do stracenia. A gdyby dostał czystą kartę i Pochettino mógłby się w kilka miesięcy odbudować. Chociaż nigdy jego fanem nie byłem. Po prostu z okrojonym budżetem czasem trzeba szukać okazji, żeby uzupełnić ławkę bo wiadomo że nie byłoby tu walki o wyjściowy skład

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 27 maja 2019; 15:56

>>mefisto52 napisał:
>>Berahino właśnie został zwolniony za prowadzenie samochodu po pijaku ze Stoke. U nas za takie wykroczenie jest się dalej kapitanem. Może by tak wziąć go za darmo z niewygórowaną tygodniówką na zamiennika Kane'a?, Nawet jak nie wypali to nie będzie wielka strata.

Kilka lat temu była prawdziwa saga ze sprowadzeniem go do nas z WBA. Nasz klub go chciał, piłkarz też chciał do nas, ale betoniarze nie chcieli go puścić. Postawili na swoim, gracz się zbuntował, nie chciał grać, odsunęli go na moment od drużyny, cyrk...
Po tamtej akcji jego kariera mocno wyhamowała.

odpowiedz
Autor: mefisto52 Wysłano: 27 maja 2019; 15:49

Berahino właśnie został zwolniony za prowadzenie samochodu po pijaku ze Stoke. U nas za takie wykroczenie jest się dalej kapitanem. Może by tak wziąć go za darmo z niewygórowaną tygodniówką na zamiennika Kane'a?, Nawet jak nie wypali to nie będzie wielka strata.

odpowiedz
Autor: Jablona Wysłano: 26 maja 2019; 10:32

>>bela napisał:
>>A mi się marzy skład<br />
----------Kane----------<br />
Son--------------Lucas<br />
---------------------------<br />
Eriksen---------Dele--<br />
--------Sissoko--------<br />
---------------------------<br />
Rose-Jan-Toby-Trip<br />
----------Lloris---------<br />
<br />
Jakoś z Ajaxem już bez Wanyamy nie straciliśmy gola a Alli głębiej gra w porównaniu do poprzednich sezonów.

Śniło mi się dzisiaj, że od pierwszej zagrał Davies, ale spokojnie w tym meczu nawet ja grałem xd

odpowiedz
Autor: Freddie91 Wysłano: 26 maja 2019; 10:02

Ee tam... jeżeli Winks jest w chociażby 80% swojej optymalnej formy to jest do gry :)

">odpowiedz
Autor: bela Wysłano: 26 maja 2019; 07:45

A mi się marzy skład
----------Kane----------
Son--------------Lucas
---------------------------
Eriksen---------Dele--
--------Sissoko--------
---------------------------
Rose-Jan-Toby-Trip
----------Lloris---------

Jakoś z Ajaxem już bez Wanyamy nie straciliśmy gola a Alli głębiej gra w porównaniu do poprzednich sezonów.

odpowiedz
Autor: jerry Wysłano: 25 maja 2019; 21:52

Liverpool przygotowuje się w Hiszpanii od pewnego czasu. My w UK. W Madrycie są upały i niska wilgotność, mam nadzieje, że to nie zaważy na meczu.

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 25 maja 2019; 21:09

wszędzie pojawiają się kwoty w okolicach 60 mln funtów czy to za Lo Celso czy za Brooksa i Wilsona. Wiadomo, że jest kilka opcji i nie zawsze kasa jest najważniejszym czynnikiem determinującym. Poczekajmy do finału

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 25 maja 2019; 21:05

1.Jeśli Levy nie będzie chciał wydać kasy na Ndombele to zapomnijmy o Pochu jako naszym Fergusonie.
2. Oczywiście Crystal Palace leci w pręta zarówno z Bissaką jak i Zahą, dlatego trzeba im podziękować, co i tak obróci się przeciw nim.
3. Wszystko albo bardzo wiele okaże się po finale LM. Zobaczymy co z tych łączeń z nami jest prawdziwe, a co tylko grzaniem dziennikarskim i na co stać Levyego

odpowiedz
Autor: Jablona Wysłano: 25 maja 2019; 17:27

>>ainam napisał:
>>"I cholera wie z kim jeszcze" - świetne podsumowanie plotek <img src=

Zgadza się, Lo Celso został wykupiony przez Betis, zero szans na transfer : ).


Mogli go też wykupić żeby sprzedać drożej więc szansa na zakup jest. Zdaje się, że Ty regularnie ich oglądałaś. Mogłabyś się podzielić czy jest warto na nim oko zawieszać? Bo parę meczy oglądałem z jego udziałem i mi się podobał i zastanawia mnie czy to był wypadek przy pracy czy faktycznie taki dobry sezon. I czy faktycznie jest warty tych 60 baniek, o których można przeczytać?

odpowiedz
Autor: Freddie91 Wysłano: 25 maja 2019; 16:51

Ja się nim nie interesuję, to nie wiem ale... buki przyjmują zakłady na transfer Lo Celso w tym okienku, więc jakieś szanse na pewno są :)

Co więcej, jesteśmy wg nich faworytami do jego pozyskania. Ale kurs 5,00 świadczy, że mimo wszystko transfer mało realny.



Co więcej, jesteśmy wg nich faworytami do jego pozyskania. Ale kurs 5,00 świadczy, że mimo wszystko transfer mało realny.">odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 25 maja 2019; 16:43

"I cholera wie z kim jeszcze" - świetne podsumowanie plotek :D

Zgadza się, Lo Celso został wykupiony przez Betis, zero szans na transfer : ).



Zgadza się, Lo Celso został wykupiony przez Betis, zero szans na transfer : ).">odpowiedz
Autor: THfan Wysłano: 25 maja 2019; 12:45

Póki co łączą nas z:
-Ndombele
- Sessegnonem,
- Maxi Gomezem,
- Asensio
- tym obrońcą z Samdorii
- Baillym
- Bale'em
- Maddisonem
- Grealishem,
- van de Beekiem (rzekomo main target według najnowszych doniesień)
- Lo Celso
- Malcomem
- Andre Gomesem
- i cholera wie z kim jeszcze

I teraz: NIE MA SIĘ CO PODNIECAĆ! Możemy kupić 6 graczy i mieć powtórkę z kasy za Bale'a, możemy kupić 2-3 jako uzupełnienie składu, możemy kupić jednego i oczywiście możemy nikogo nie kupić.

To skąd te plotki? Przyczyn - moim zdaniem jest kilka:
1 Jesteśmy w finale LM, to mówią o nas dużo, także w kontekście transferów, jako że rzekomo weszliśmy na "wyższy poziom",
2. Nie kupowaliśmy przez dwa okienka, to teraz pewnie - zdaniem dziennikarzy - zaczniemy kupować, to trzeba sypać ploty
3. Pochettino wywarł na konferencji presję na Levym, żeby wzmocnić skład, co oznacza pożywkę dla pismaków.

Nie wyobrażam sobie, żeby Levy dał 100 mln za Ndombele, tak samo jak 60-80 mln za Wan-Bissakę. Nie rozumiem też z drugiej strony plotek o odejściu Trippiera za 25 mln. Na pewno wolę Trippiera od Auriera (gorszy sezon Tripsa nie przekreśla tego, jak świetnym graczem był rok temu), a kto w jego miejsce?

Moim zdaniem wzmocnienia wymaga każda linia zespołu, ale - i tu może niektórych zaskoczę - głównie boki obrony. U Pocha taktyka często na tych bokach się opiera, a najlepsza para jaką mieliśmy (Rose - Walker) już dawno nie istnieje. Walker zdobywa tytuły w City, a Rose po kontuzjach nie jest już tym samym pociskiem co w parze z Walkerem (choć ostatnio widzę poprawę). Trippier ma zbyt duże wahania formy, a Aurier po prostu do nas nie pasuje i bezmyślnie prokuruje karne.

Na lewą chciałbym Digne, na prawą Wan - Bissakę, choć wiem że to i to jest w sferze marzeń.

Potem trzeba znaleźć następcę dla Dembele, bo gramy albo przecinakami (Dier, Wanyama) albo pomocnikami, którzy się wyróżniają, ale jakimiś super wirtuozami rozgrywania nie są (Sissoko, Winks). Chciałbym Ndembele, ale pewnie Levy będzie negocjował każdego funta i nic z tego nie będzie.

Na końcu atak - Maxi Gomez byłby dobrym wyborem. Schodzący napastnicy też średnio wyglądają pod kątem tego, że nie mają zmienników. Do pomocy Kane'owi zostają tylko Lucas i Son. Lameli nie liczę. Jestem przeciwnikiem Zahy, bo to koleś od "robienia wiatru na skrzydłach" a nie strzelania goli. Jakby United chciało sprzedać Martiala, to znowu bym się nim zainteresował.

odpowiedz
Autor: Drakiur Wysłano: 25 maja 2019; 10:18

Widzę że ludzie dalej wierzą że Levy wyda 60-80 mln na jednego zawodnika xd

odpowiedz
Autor: Freddie91 Wysłano: 24 maja 2019; 21:58

No ale ja to rozumiem i się z tym zgadzam :)



">odpowiedz
Autor: mefisto52 Wysłano: 24 maja 2019; 21:38

Po za tym nie po to tyle czekał na otwarcie stadionu, żeby uciekać z Londynu po finale ligi mistrzów. Projekt trwa, ba ja liczę że on się dopiero zaczyna na dobre!

odpowiedz
Autor: mefisto52 Wysłano: 24 maja 2019; 21:35

W Juventusu popracowałby rok, dwa wygrywając mistrzostwo i zostałby zwolniony bo nie wygrał ligi mistrzów. W Spurs nie wygrał nic a jest Bogiem dla kibiców, który wniósł drużynę na wyższy level. Do tego zarabia 5,5 mln funtów na rok mając 46 lat i spokojnie 20 lat na trenerskiej ławce przed nim. W żadnym stopniu nie umniejszam jego zaslugom i oddaniu klubowe u u ale gdzie mu Freddie będzie lepiej niż tutaj? Na poważna piłkę w gigancie ma jeszcze czas. Ale gdyby został naszym Fergusonem to byłbym wniebowzięty. Po prostu próbuje przedstawić inną stronę jego pobytu tutaj. To dalej jest trener, który się dopiero uczy i nie widzę powodu by miał już szukać nowych wyzwań.

odpowiedz
Autor: Freddie91 Wysłano: 24 maja 2019; 16:50

Ale jak to?

Oszukali go a ten dalej tutaj? Naiwniak ;)

">odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 24 maja 2019; 15:22

>>THfan napisał:
>>https://talksport.com/football/548032/mauricio-pochettino-exclusive-tottenham/

No i to chyba kończy wszelakie dywagacje na temat odejścia Mauricio.

Tottenham to Jego ukochane dziecko, zostanie i będzie legendą <3

odpowiedz
Autor: bela Wysłano: 24 maja 2019; 14:09

Podobno Crystal Palace chciało 80 mln € od United za Wan-Bissaka'e.

odpowiedz
Autor: bela Wysłano: 24 maja 2019; 14:06

>>meloman84 napisał:
>>;Dobre statystyki w tym sezonie ma również Le Celso, ale jego pewnie PSG nie puści.
O ile dobrze pamiętam to Betis już wykupił definitywnie Lo Celso z PSG.

obre statystyki w tym sezonie ma również Le Celso, ale jego pewnie PSG nie puści.
O ile dobrze pamiętam to Betis już wykupił definitywnie Lo Celso z PSG.

">odpowiedz
Autor: THfan Wysłano: 24 maja 2019; 11:51

https://talksport.com/football/548032/mauricio-pochettino-exclusive-tottenham/

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 24 maja 2019; 10:33

Pochettino: ”Man City's goal was to win the Champions League, ours to complete the stadium. Real Madrid? I have no other goals than to train Tottenham. I don't go so far as to dream too much. Football takes you where you deserve."

"I won't make decisions after the final, it's important to know what the future plan is. If next year we want to go back to the Champions League final & fight with City and Liverpool for the Premier League we need reinforcements.”

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 24 maja 2019; 10:31

>>mefisto52 napisał:
>>Lyon chce za Ndombele podobno 100 mln. Uważacie, że warto rozbić bank dla 1 zawodnika? Ja mam mieszane odczucia ale byłby idealnym zbilansowaniem płynności w grze, łącznikiem obrony z atakiem. Luką po Dembele, której nikt z obecnej kadry nie jest w stanie załatać. Gdyby Eriksen został to jestem na tak. Ndombele, Sessegnon i poszerzenie ławki rezerwowych piłkarzami za rozsądne kwoty i jestem spokojny o kolejny sezon. Jednak nie chce mi się wierzyć w taki transfer.

wszyscy niżej wymienieni nie są piłkarzami typu Ndombele. Liczę bardzo na ten transfer i mam nadzieję, że uda się zejść do 80 mln.

odpowiedz
Autor: meloman84 Wysłano: 23 maja 2019; 22:15

Dobre statystyki w tym sezonie ma również Le Celso, ale jego pewnie PSG nie puści.

odpowiedz
Autor: meloman84 Wysłano: 23 maja 2019; 22:05

>>mefisto52 napisał:
>>Lyon chce za Ndombele podobno 100 mln. Uważacie, że warto rozbić bank dla 1 zawodnika?

Za tą stówkę wolał bym parę Tielemans-Van De Beek. Z resztą sam Tielemans jest dla mnie od dwóch lat idealnym następcą Dembele.

odpowiedz
Autor: Jablona Wysłano: 23 maja 2019; 21:24

>>ainam napisał:
>>@Mortal<br />
<br />
Mam dokładnie takie same obawy. Sportowo to wiadomo, super grajek, ale jego humory + Mamusia, mogą powodować problemy.<br />
<br />
No i masz rację - finansowo nie będziemy pewnie (i bardzo dobrze) spełnić jego oczekiwań. Ciekawa aż jestem, gdzie ostatecznie się wytransferuje.

Nie zdziwiłbym się jakby skończył w jakimś West Hamie czy jakimś beniaminku. Chłop strasznie sobie renomę zepsuł i ciężko będzie mu znaleźć miejsce w jakimś poważniejszym klubie, o ile wgl na taki zasługiwał.

Nie wydaje mi się żeby Ndombele poszedł do jakiegokolwiek klubu za 100mln.

odpowiedz
Autor: mefisto52 Wysłano: 23 maja 2019; 21:06

Lyon chce za Ndombele podobno 100 mln. Uważacie, że warto rozbić bank dla 1 zawodnika? Ja mam mieszane odczucia ale byłby idealnym zbilansowaniem płynności w grze, łącznikiem obrony z atakiem. Luką po Dembele, której nikt z obecnej kadry nie jest w stanie załatać. Gdyby Eriksen został to jestem na tak. Ndombele, Sessegnon i poszerzenie ławki rezerwowych piłkarzami za rozsądne kwoty i jestem spokojny o kolejny sezon. Jednak nie chce mi się wierzyć w taki transfer.

odpowiedz
Autor: Twardy2 Wysłano: 23 maja 2019; 20:27

Ale wiecie, że mamusia już nie jest agentem?

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 23 maja 2019; 19:41

@Mortal

Mam dokładnie takie same obawy. Sportowo to wiadomo, super grajek, ale jego humory + Mamusia, mogą powodować problemy.

No i masz rację - finansowo nie będziemy pewnie (i bardzo dobrze) spełnić jego oczekiwań. Ciekawa aż jestem, gdzie ostatecznie się wytransferuje.

odpowiedz
Autor: Mortal Wysłano: 23 maja 2019; 18:56

>>ainam napisał:
>>Temat Rabiot'a znów powrócił w mediach.<br />
<br />
Co sądzicie o Nim? Kiedyś byłabym bardzo na tak jeśli chodzi o ten transfer, ale po tym ostatnim kapryszeniu Jego.. trochę zwątpiłam.

Jak bałem się Orie, że jego specyficzny <wybuchowy> charakter rozwali szatnię, tak z Rabiotem i jego mamą bym się jeszcze bardziej bał. Nie wiem czy nam potrzebna typowa gwiazdeczka z charakteru, poza tym problem z tygodniówką by był raczej, bo przychodząc z Free Transferu raczej się nie zgodzi na 100k tygodniówki.

odpowiedz
Autor: Mortal Wysłano: 23 maja 2019; 18:56

Rzuciłem właśnie tym RB, bo Sessegnon jest dosyć uniwersalny i jego przyjście niekoniecznie musiałoby oznaczać odejście Daviesa czy Rose :D

Stąd to zagmatwanie, bo chciałem się ograniczyć stricte do jednej pozycji, żeby pokazać wprost, że nie mówienie o transferach do klubu, ma taki sam sens jak nie mówienie o transferach z klubu, bo ogłoszenie przyjścia kogoś na pozycję gdzie nie ma braków w zmiennikach prawdopodobnie będzie oznaczać wylot kogoś innego.

Dlatego wstrzymanie się do finału LM z ogłaszaniem wszystkich transferów ma sens.

Koniec mam nadzieję, że tym razem zrozumiałe :D Jeszcze raz przepraszam za zamieszanie :D



Stąd to zagmatwanie, bo chciałem się ograniczyć stricte do jednej pozycji, żeby pokazać wprost, że nie mówienie o transferach do klubu, ma taki sam sens jak nie mówienie o transferach z klubu, bo ogłoszenie przyjścia kogoś na pozycję gdzie nie ma braków w zmiennikach prawdopodobnie będzie oznaczać wylot kogoś innego.

Dlatego wstrzymanie się do finału LM z ogłaszaniem wszystkich transferów ma sens.

Koniec mam nadzieję, że tym razem zrozumiałe :D Jeszcze raz przepraszam za zamieszanie :D ">odpowiedz
Autor: Jablona Wysłano: 23 maja 2019; 18:09

Aaaa, dobra spoko. Myślałem, że to jakieś inicjaly konkretnego grajka, jak KWP, CCV, CR. Ale właśnie, jak to się odnosił do Sessegnon to on raczej LB (:p) I to taki w opór ofensywny.

) I to taki w opór ofensywny. ">odpowiedz
Autor: Mortal Wysłano: 23 maja 2019; 17:37

Tak jak Freddie pisze, możliwe, że trochę mało zrozumiale napisałem, sorki ^^

odpowiedz
Autor: Freddie91 Wysłano: 23 maja 2019; 17:27

Ale masz rację, z kontekstu trudno ogarnąć, bo wyszło to z rozmowy o Sessegnonie z tego co rozumiem.

A on chyba hasa po lewej i ostatnio bardziej LW niż LB z tego co widziałem :)

">odpowiedz
Autor: Freddie91 Wysłano: 23 maja 2019; 17:25

W dzisiejszym świecie wszystko po angielsku brzmi lepiej. :)

RB - Right Back, czyli po naszemu PO - Prawy Obrońca.



RB - Right Back, czyli po naszemu PO - Prawy Obrońca.">odpowiedz
Autor: Jablona Wysłano: 23 maja 2019; 17:00

>>Mortal napisał:
>>>>mefisto52 napisał:<br />
>>Mortal to raczej tyczylo się transferów z klubu a nie do. Nie wierzę, że przez 3 tygodnie okienka są bierni i niektórzy zawodnicy w kręgu naszych zainteresowań są już sprzątanięci. <br />
<br />
Przyjście RB równałoby się z tym, że ktoś z dwójki Orie albo Tripps wyletuje, więc praktycznie wychodzi na jedno.<br />
<br />
Ja myślę, że nie jesteśmy bierni, tylko potwierdzenia wjadą po finale LM.

Kim jest RB? Bo nie wyciągnąłem z kontekstu.

odpowiedz
Autor: Freddie91 Wysłano: 23 maja 2019; 15:38

Polski chyba żaden.

Na angielskich widziałem kilka. Dziś sprawdzałem to:

https://www.oddschecker.com/football/player-specials

No i oni widzą Pepa jako głównego kandydata na trenera Juve. :O Poch nawet nie jest w zakładach.

Poch nawet nie jest w zakładach.">odpowiedz
Autor: Mortal Wysłano: 23 maja 2019; 15:12

>>mefisto52 napisał:
>>Mortal to raczej tyczylo się transferów z klubu a nie do. Nie wierzę, że przez 3 tygodnie okienka są bierni i niektórzy zawodnicy w kręgu naszych zainteresowań są już sprzątanięci.

Przyjście RB równałoby się z tym, że ktoś z dwójki Orie albo Tripps wyletuje, więc praktycznie wychodzi na jedno.

Ja myślę, że nie jesteśmy bierni, tylko potwierdzenia wjadą po finale LM.

odpowiedz
Autor: Mortal Wysłano: 23 maja 2019; 15:07

>>Freddie91 napisał:
>>Wg buków Sessegnon już bardzo blisko.<br />
<br />
Jesteśmy też na zdecydowanym prowadzeniu w wyścigu o Ndombele, Andre Gomesa i Diogo Jotę. Te transfery jednak na razie dalej niż bliżej<br />
<br />
W drugą stronę - Trippier bardzo blisko Napoli, Toby 50% do MU a Eriksen bliżej pozostania niż odejścia.<br />
<br />
Wiadomo, że to tylko ciekawostka. Jednak bardziej wierzę w takie rzeczy, gdzie oni ryzykują swoją kasę, niż jakieś The Suny czy inne gazetki.

Mega dobre zestawienie :o Jaki buk ma takie zakłady? :o

Jaki buk ma takie zakłady? :o ">odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 23 maja 2019; 14:58

Temat Rabiot'a znów powrócił w mediach.

Co sądzicie o Nim? Kiedyś byłabym bardzo na tak jeśli chodzi o ten transfer, ale po tym ostatnim kapryszeniu Jego.. trochę zwątpiłam.

odpowiedz
Autor: Freddie91 Wysłano: 23 maja 2019; 13:45

Wg buków Sessegnon już bardzo blisko.

Jesteśmy też na zdecydowanym prowadzeniu w wyścigu o Ndombele, Andre Gomesa i Diogo Jotę. Te transfery jednak na razie dalej niż bliżej

W drugą stronę - Trippier bardzo blisko Napoli, Toby 50% do MU a Eriksen bliżej pozostania niż odejścia.

Wiadomo, że to tylko ciekawostka. Jednak bardziej wierzę w takie rzeczy, gdzie oni ryzykują swoją kasę, niż jakieś The Suny czy inne gazetki.

odpowiedz
Autor: mefisto52 Wysłano: 23 maja 2019; 12:20

Mortal to raczej tyczylo się transferów z klubu a nie do. Nie wierzę, że przez 3 tygodnie okienka są bierni i niektórzy zawodnicy w kręgu naszych zainteresowań są już sprzątanięci.

odpowiedz
Autor: Mortal Wysłano: 23 maja 2019; 12:09

Ja powiem tak, wszystko się okaże po finale LM. gdzieś na jakiejś grupce mi migło, że Poche powiedział, że do finału nie będzie rozmawiać o żadnych transferach, bo nie chce rozpraszać drużyny.

WIęc pewnie kwestia 2 tygodni i będziemy wiedzieć wszystko.

Taki transfer Sessegnona wygląda jak praktycznie klepnięty i czekający na potwierdzenie po finale LM.

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 23 maja 2019; 11:01

Komentarz dodał się podwójnie, wybaczcie :D

">odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 23 maja 2019; 11:01

@Freddie91

Nic dodać, nic ująć - piątka!

@Underek

Ja wiem, że trudno Ci uwierzyć, że jest inaczej niż źle, ale czasami warto ;)



">odpowiedz
Autor: Freddie91 Wysłano: 23 maja 2019; 09:44

A moim zdaniem Mauricio dobrze wiedział do jakiego klubu przychodzi, jakie będzie miał tu możliwości. I wiedział to przy podpisywaniu kontraktu.

Ja wiem, że 90% strony była antyLevy (teraz jak mówię, krytyka nieco ucichła, bo finał LM i top4) ale gość akurat na robocie się zna. Mało tego, z boku wygląda mi na to, że jego relacje z MP są bardzo dobre.

Jestem przekonany, że Poch dokładnie wiedział co go czeka. Tyle, że obaj mieli plan (z tego co u dziennikarze) który zakładał regularną grę Spurs w LM tak na prawdę od momentu oddania stadionu.

A tu mamy taki pełny sezon dopiero przed sobą. Na tą chwilę gramy 3x z rzędu w LM a obecnie mamy spore szanse by ją nawet wygrać.

Pozycja jak i atrakcyjność MP na rynku urosła i on o tym wie. Moim zdaniem taka gadka ma na celu wywarcie presji na Levym, żeby nie szczędzić grosza. Bo ja jestem przekonany, że ich ";plan" zakładał jakieś wzmocnienia teraz. Tylko pewnie były to plany wzmocnień po Levemu ;)

A Poch uznał, że skoro zasilił budżet dużymi sumami nadprogramowych funciaków, to warto, żeby mógł skorzystać również z większej kwoty.

Ja mu się nie dziwię. Dla mnie jako kibica TH od wielu lat postęp klubu jest zauważalny i wręcz ogromny. Zaczynałem kibicować drużynie pokroju obecnego Evertonu, a kibicuje finaliście LM. Ale dla kibiców z boku, czy może bardziej jakichś hejterów czy szyderców - gablota jest pusta (miejmy nadzieję, że jeszcze tydzień :D), a Poch oceniany jest na równi z Guardiolą czy Kloppem, którzy możliwości mieli zupełnie inne.

Poch jest łakomym kąskiem dla potęg. Jest świadomy swojej pozycji i klubu w którym się znajduje, stąd taka gadka.

W życiu nie uwierzę w to, że rok temu Levy przy podpisywaniu kontraktu powiedział do MP. "Słuchaj, masz 100 mln, także wybieraj sobie kogo tam chcesz." A za miesiąc przyszedł i powiedział: "No wiesz, bo stadion trochę nas poniósł."

Twoje zdanie na wszystkie tematy znamy dobrze. Ale na szczęście dla tego klubu rację masz raz na sto. Pozdrawiam

lan" zakładał jakieś wzmocnienia teraz. Tylko pewnie były to plany wzmocnień po Levemu ;)

A Poch uznał, że skoro zasilił budżet dużymi sumami nadprogramowych funciaków, to warto, żeby mógł skorzystać również z większej kwoty.

Ja mu się nie dziwię. Dla mnie jako kibica TH od wielu lat postęp klubu jest zauważalny i wręcz ogromny. Zaczynałem kibicować drużynie pokroju obecnego Evertonu, a kibicuje finaliście LM. Ale dla kibiców z boku, czy może bardziej jakichś hejterów czy szyderców - gablota jest pusta (miejmy nadzieję, że jeszcze tydzień :D), a Poch oceniany jest na równi z Guardiolą czy Kloppem, którzy możliwości mieli zupełnie inne.

Poch jest łakomym kąskiem dla potęg. Jest świadomy swojej pozycji i klubu w którym się znajduje, stąd taka gadka.

W życiu nie uwierzę w to, że rok temu Levy przy podpisywaniu kontraktu powiedział do MP. "Słuchaj, masz 100 mln, także wybieraj sobie kogo tam chcesz." A za miesiąc przyszedł i powiedział: "No wiesz, bo stadion trochę nas poniósł."

Twoje zdanie na wszystkie tematy znamy dobrze. Ale na szczęście dla tego klubu rację masz raz na sto. Pozdrawiam">odpowiedz
Autor: Underek Wysłano: 23 maja 2019; 00:41

"Naprawdę ktoś sądzi, że Poch jest idiotą i podpisał długoletni kontrakt, bo Levy mu coś obiecał?"

tak

Nie gadalby tego co teraz, jakby bylo inaczej

odpowiedz
Autor: Jablona Wysłano: 22 maja 2019; 18:46

>>ainam napisał:
>>No wreszcie jakieś fajne plotki!<br />
<br />
"Reports indicate Tottenham are interesed in Belgian midfielder and Monaco man Youri Tielemans"<br />
<br />
źródło: Sky Sports<br />
<br />
Zapraszamy, jak najbardziej!


O to to!

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 22 maja 2019; 17:22

No wreszcie jakieś fajne plotki!

"Reports indicate Tottenham are interesed in Belgian midfielder and Monaco man Youri Tielemans"

źródło: Sky Sports

Zapraszamy, jak najbardziej!

odpowiedz
Autor: Mortal Wysłano: 22 maja 2019; 11:21

Nie no dawanie 100m za Zahę to byłaby głupota i nawet MU nie jest tak głupie, żeby tyle za niego dać, bo gość mimo, że ma zdolności to nie jest aż tak stabilny

odpowiedz
Autor: Mortal Wysłano: 22 maja 2019; 11:18

>>mefisto52 napisał:
>>Nawet jeśli Ndombele chciałby do nas iść to Levy musiałby rozbić bank. Wtedy 1 transfer pochłonąłby nasz cały budżet na to okienko. Chyba, że Eriksen odchodzi za grube pieniądze + pozbycie się szrotu i faktycznie szalejemy w tym roku.

W pierwszym zdaniu właśnie jest nasz problem. Czysto hipotetycznie, jeżeli Daniel da te 100m i pozbędziemy się szrotu + Eriksena + Tobiego to mamy

Levy - 100m
Eriksen - 100m
TOby - 25m
Trippier - 20m
Lamela - 20m
Jenssen + Fernando - 15m (?)

<Jest szansa, że przesadziłem z cenami w różne strony>
________________________
Odchodzi 6 zawodników + Nadal nie uzupełniliśmy luki po Dembele i mamy łącznie 280m, w momencie w którym sprowadzamy NDombele zostaje +-180m na 6 zawodników, czyli po 30 na zawodnika.

O ile Sessegnon się jeszcze może zmieścić w tym, tak Maxi Gomez już raczej nie, Zaniolo też raczej nie, AVB na pewno nie.

No i mamy problem, bo 30m z grajka to wcale nie jest dużo w dzisiejszych czasach, bo przebijające się talenty, które mogą nie wypalić kosztują po 45m.

odpowiedz
Autor: mefisto52 Wysłano: 22 maja 2019; 11:02

Cena za Zahę to było przegięcie i ten transfer był przeciwieństwem naszej polityki. Do tego gość w Crystal Pałace zarabiał więcej niż Kane i nas. Na pewno nie zszedłby z tygodniówki o ile nie chciałby jeszcze podwyżki.

odpowiedz
Autor: Mortal Wysłano: 22 maja 2019; 10:30

Jeśli jesteśmy już przy ekipie Pochettino, to warto wspomnieć o dzisiejszym newsie Evening Standard. W związku ze zbyt wygórowaną cena za Wilfrieda Zahę, działacze Kogutów wycofali się ze wstępnych rozmów z Iworyjczykiem. My się wcale nie dziwimy.

Tu jeszcze jedno z AE bo przegapiłem

odpowiedz
Autor: Mortal Wysłano: 22 maja 2019; 10:29

Tottenham w końcu zaczyna działać na rynku transferowym. Spurs prowadzą rozmowy z Maxim Gomezem z ekipy Celty Vigo i podobno są już blisko dopięcia transakcji. Dobry ruch? (Star)

Ukradzione z AE

odpowiedz
Autor: mefisto52 Wysłano: 21 maja 2019; 22:54

Freddie ja nie mówię tu o wielkich transferach jak kluby z topu.Za długo kibicuję żebyś musiał mi to tłumaczyć. Byliśmy łączeni z nazwiskami pokroju Sessegnon, Bowden czy Grealish a nie powiesz mi, że pozyskanie jednego z nich było dla nas nierealne.

odpowiedz
Autor: Mortal Wysłano: 21 maja 2019; 22:08

Jakby wtedy nie było, to wyszło nam na dobre - Poche ma długoterminową umowę, więc albo zostaje do końca wypełnienia jej, albo wpada na nasze konto ponad 30 milionów za odejście TRENERA.

Ale wiadomo wszyscy liczymy na scenariusz, gdzie Poche zostaje naszym SAFem, albo przynajmniej zostanie z nami na najbliższe 3-4 lata.

odpowiedz
Autor: Freddie91 Wysłano: 21 maja 2019; 21:23

Ja pamiętam takie zdanie, że jeśli się uda kupić kogoś kogo chcemy bez przepłacania, to fajnie. A jak nie to, że nie będziemy robić transferów tylko po to, żeby kogoś pozyskać.

My nie Real. Na transfer do takiego klubu musi złożyć się kilka czynników. W tym okienku nasze możliwości jak i nasza atrakcyjność się nieco jednak zwiększyła.

Poza tym co innego fakt, że MP kogoś chciał. A co innego mówić, że był mamiony wielkimi transferami, a dostał guzik. A takie opinie tu były na porządku dziennym i taki morał można wywnioskować z Twojego wywodu.

odpowiedz
Autor: mefisto52 Wysłano: 21 maja 2019; 21:02

>>ainam napisał:
>>No właśnie?<br />
<br />
Naprawdę ktoś sądzi, że Poch jest idiotą i podpisał długoletni kontrakt, bo Levy mu coś obiecał?<br />
<br />
Ja myślę, że Mauricio wiedział, jak będzie przez te dwa, puste okienka. Teraz natomiast jest czas na realne transfery, bo progres jest nieziemski. <br />
<br />

Pochettino miał swoje cele transferowe na zeszłe okno, nie było tak że Levy powiedział słuchaj musimy te okno przespać bo budujemy stadion. Wtedy nie miałbym pretensji gdyby pojawił się z góry taki komunikat. Nie kupiliśmy nikogo bo Levy targował się za bardzo jak zawsze. Teraz jest czas na transfery bo co bo jest progres? Dla nas tak, dla właściciela może to nie mieć znaczenia bo liczy się zysk i spłata stadionu. Dlatego teraz trener chce wiedzieć na czym stoi bo na brak ofert by nie narzekał.
Ja mam tylko nadzieję, że nie będziemy rozbijać banku na gwiazdy, tylko na zakupy pójdziemy z głową na karku.

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 21 maja 2019; 20:49

No właśnie?

Naprawdę ktoś sądzi, że Poch jest idiotą i podpisał długoletni kontrakt, bo Levy mu coś obiecał?

Ja myślę, że Mauricio wiedział, jak będzie przez te dwa, puste okienka. Teraz natomiast jest czas na realne transfery, bo progres jest nieziemski.

Ja mam tylko nadzieję, że nie będziemy rozbijać banku na gwiazdy, tylko na zakupy pójdziemy z głową na karku.

odpowiedz
Autor: Freddie91 Wysłano: 21 maja 2019; 19:52

Ja nadal nie wiem kto wam nakładł do głowy, że Levy oszukał Mauricio. Że mamił go transferami a wyszło gówno. Kto?

Bo takie opinie przed sezonem były tu na porządku dziennym.Były żale, że MP, HK zostali oszukani. Z biegiem sezonu to ucichło, bo wyniki były nadspodziewanie dobre. Ale z wypowiedzi mefisto wnoszę, że nadal macie to w głowach.

odpowiedz
Autor: mefisto52 Wysłano: 21 maja 2019; 19:09

Nawet jeśli Ndombele chciałby do nas iść to Levy musiałby rozbić bank. Wtedy 1 transfer pochłonąłby nasz cały budżet na to okienko. Chyba, że Eriksen odchodzi za grube pieniądze + pozbycie się szrotu i faktycznie szalejemy w tym roku. Jedno jest pewne ta drużyna potrzebuje zmian bo inaczej projekt runie w jego kulminacyjnym momencie. Na pewno ławkę trzeba wzmocnić. Szanuję ich bardzo ale żeby zespół, który chce aspirować do bycia topowym straszył z ławki Skippem, Llorente i Walkerem Peterem.... Po tegorocznym finale ligi mistrzów Levy musi zdawać sobie sprawę, że Pochettino jest jednym z najgorętszych nazwisk wśród trenerów i kolejny sezon mydlenia oczu o wielkich transferach zakończony fiaskiem nie przejdzie. Wyjściowa 11stka też wymaga korekt. Boję się tego okna jak nigdy. Lewis ma gdzieś rozwój sportowy i liczą Sue tylko słupki w zyskach ale powinien przejrzeć na oczy, że dając Pochettino pieniądze czyli materiał udzki do pracy zyski na koniec sezonu moga przewyższać te po sezonie na na przykład 5 miejscu.

odpowiedz
Autor: Mortal Wysłano: 21 maja 2019; 16:50

No i we Francji piszą podobno, że nadal się trzymamy w wyścigu o NDombele, a ten nie odrzuca możliwości gry dla nas czy jakoś tak.

Ja tego nadal nie widzę, że nam się uda, ale skoro Seri miał iść do Barcy kiedyś a trafił do Fulham, to może i nam się uda xD

odpowiedz
Autor: Mortal Wysłano: 21 maja 2019; 16:39

Też nie śledzę, aż tak Serie A, żeby się wypowiedzieć, ale ogólnie to młody Włoch, który przyszedł do Romy z Interu jako dopłata za Naingolana. W Interze chyba nawet nie pograł, w Romie się dosyć szybko przebił do 1 składu i zgarniał naprawdę dobre noty. Nie wiem czy to się utrzymało do końca sezonu.

Ja generalnie poznałem go jako bohatera meczu z Porto w tej edycji LM gdzie Roma przegrywała 0-1 i Zaniolo strzelił 2 bramki na wagę zwycięstwa https://www.youtube.com/watch?v=oJAQwm8CxoQ

Może nie najpiękniejsze, ale jednak.

Jego highlights mnie jakoś mega nie przekonują, ale Poche pewnie wie co robi :D

Poza tym wonderkid z Romy, nie brzmi to Wam znajomo? :D



Poza tym wonderkid z Romy, nie brzmi to Wam znajomo? :D ">odpowiedz
Autor: coys24 Wysłano: 21 maja 2019; 15:57

Zaniolo kot, za eriksena mógłby śmiało grać

odpowiedz
Autor: Jablona Wysłano: 21 maja 2019; 14:25

Właśnie ktoś go widział? Ja to pierwsze o nim słyszę.

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 21 maja 2019; 12:35

Ja noszę dumnie "7" ale to chyba żadne zaskoczenie <3

Zastanawiam nad Jasiem lub Dele bardzo mocno. Dylematy!

@Mortal

Zaniolo? wart uwagi grajek? ktoś, coś? Nie oglądam Serie A, więc mało go kojarzę.

odpowiedz
Autor: Jablona Wysłano: 21 maja 2019; 07:32

Wziąłem Lucasa za tego hattricka z Ajaxem, za ten final. Liczę tylko na to, że nie zmieni numeru po wakacjach.

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 20 maja 2019; 22:37

jeśli o mnie chodzi to na koszulce JASIU...długo nic i Sissoko, bardzo długo go broniłem, a potem zwątpiłem. na 3. miejscu Kane - nie lubię napastników;)



">odpowiedz
Autor: triangleefiks Wysłano: 20 maja 2019; 21:59

>>Jablona napisał:
>>A może upamiętniając ostatni sezon Dembele wziąć z nim?

Jak byłem na starym WHL wziąłem sobie Diera więc pomyśl sobie że gorzej być nie może leć po Kane'a albo jak chcesz się dziewczynom przypodobać to Dele bo dużo przez niego lubi Tottki (naprawdę o dziwo to jest częste)

odpowiedz
Autor: Mortal Wysłano: 20 maja 2019; 19:09

Nicolo Zaniolo ma być głównym celem Tottenhamu podczas najbliższego okna transferowego - donosi The Mirror.

odpowiedz
Autor: Mortal Wysłano: 20 maja 2019; 19:08

Jak Sissoko zagra drugi taki sezon, to się poważnie zastanowię czy kolejnej jego nie brać :D

">odpowiedz
Autor: Mortal Wysłano: 20 maja 2019; 19:07

>>Jablona

Ja z tego sezonu na gwiazdkę sobie kupiłem Sona gdzie się okazało mega fajnym wyborem.

A ogólnie miałem chęć na Vertsa, ale nie było opcji bez dopłaty za napis, a za tyle literek to bym prawie kupił drugą koszulkę xD Także no :D

">odpowiedz
Autor: Jablona Wysłano: 20 maja 2019; 18:44

A może upamiętniając ostatni sezon Dembele wziąć z nim?

odpowiedz
Autor: Jablona Wysłano: 20 maja 2019; 18:43

>>triangleefiks napisał:
>><br />
NAPOLI AGREE TRIPPIER TERMS (SKY)<br />
<br />
Poprawiłem dzień? Odchodzi po finale.

Jeżeli oznaczałoby to przyjście Van-Bissaki czy Cancelo to tak ;)

Jakbyście sobie kupowali czyjąś koszulkę z nazwiskiem to kogo byście wybrali? Ja w 2010r kupiłem sobie z Parkerem, bo było to dla mnie jakieś naturalne, a teraz nie wiem kogo miałbym wybrać Kane, Son, Lucas... Sissoko?



Jakbyście sobie kupowali czyjąś koszulkę z nazwiskiem to kogo byście wybrali? Ja w 2010r kupiłem sobie z Parkerem, bo było to dla mnie jakieś naturalne, a teraz nie wiem kogo miałbym wybrać Kane, Son, Lucas... Sissoko?">odpowiedz
Autor: triangleefiks Wysłano: 20 maja 2019; 18:06


NAPOLI AGREE TRIPPIER TERMS (SKY)

Poprawiłem dzień? Odchodzi po finale.

odpowiedz
Autor: Mortal Wysłano: 20 maja 2019; 17:57

Jest dużo gadania o tym Poche, szkoda, że przed finałem, ale cała saga się pewnie rozwiąże zaraz po nim.

Tak czysto teoretycznie, gdyby Poche rzeczywiście odszedł mielibyście kogoś w głowie, kogo z chęcią byście zobaczyli u nas na ławce?

Mi przechodzi przez głowę Bielsa, kurde jestem fanem Argentyńczyka, ale zarazem to spore ryzyko :o

Poza tym Howie super się sprawdzający w Bou, ciekawe jakby sobie poradził w większym klubie



Poza tym Howie super się sprawdzający w Bou, ciekawe jakby sobie poradził w większym klubie ">odpowiedz
Autor: Mortal Wysłano: 20 maja 2019; 17:53

>>jerry napisał:
>>Tylko i wyłacznie zwycięstwo namd Liverpoolem za niemal dwa tygodnie sprawi, że będziemy konkurencyjnie na rynku transferowym. Dodatkowo Levy musi zwiekszyć tygodniówki. Nie mam nic przeciwko, żeby Poch wyciągał młodych chłopaków, ale to na dłuższą metę nie zda egzaminu. Dodatkowo - wielu naszych ciężko pracowało na nasza pozycję, co niby teraz za kokosy ma przyjśc taki Bale - toż to dla piłkarzy jak Kane, Son, Dele, czy nawet Sisso policzek. Oj, będzie się dział<img src=

Mam wrażenie, że samo wygranie LM nic nie zmieni. Porto wygrało i nie stali się nagle hegemonem Europy na rynku transferowym. Główne co trzeba zmienić to całą politykę. Ale kurde ja szczerze po części lubię naszą politykę, niekoniecznie to, że od roku nikogo nie kupiliśmy, ale podejście, że nie wciągamy się w dzisiejszy szał rynku transferowego. Nie kupujemy Fredów za 60m, nie dajemy tygodniówek 400 tyś Sanchezom. Zazwyczaj kupowaliśmy młodych perspektywicznych zawodników za których nie wywalamy fortuny i mam nadzieję, że tego się będziemy trzymać - Zaniolo, Sessegnon, Aarons, Bissaka, NDombele, Grealish takie transfery jak najbardziej bym u nas widział, a nie jakiś Bale i jego podobni, którzy zaburzą całą politykę klubu.

NIe bez powodu, że czasami się przewija motyw, że jesteśmy ostatnim klubem, który zachowuje rozum i rozwagę w dzisiejszych czasach na rynku transferowym.

I jasne, fajnie by było płacić więcej chłopakom i pewnie by to otworzyło więcej dróg na rynku transferowym, ale zarazem też by się zaczął płacz, że sprowadzamy szrot, któremu płacimy 200 tyś tygodniowo, bo nie wypaliła gwiazda typu Di Maria w PL i trzeba się go pozbyć, bo za dużo kasuje, a potem się jeszcze okaże, że jak Bale, wygodnie mu ze swoimi pieniędzmi i nigdzie się nie rusza :D Ale to gdybanie.

Generalnie ufam Levemu na ten moment i to on wie ile mamy pieniędzy w budżecie, czy jesteśmy zadłużeni czy nie, bo jakby nie było to przypomnę, że brexit dał nam w pizdę, bo koszt budowy stadionu mocno poszedł przez niego w górę

Ale to gdybanie.

Generalnie ufam Levemu na ten moment i to on wie ile mamy pieniędzy w budżecie, czy jesteśmy zadłużeni czy nie, bo jakby nie było to przypomnę, że brexit dał nam w pizdę, bo koszt budowy stadionu mocno poszedł przez niego w górę">odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 20 maja 2019; 15:52

>>Jablona napisał:
>>>>kiriak napisał:<br />
>>Co ja czytam... Jakiś Allegri za Pocha?! <br />
<br />
Nie ma co sobie głowy zaprzatac takimi głupotami.

Amen.

Mega fajna atmosfera u Nas. Pełna mobilizacja.

Bale to jest stan umysłu, może faktycznie powinien skupić się na tym golfie? :o

">odpowiedz
Autor: jerry Wysłano: 20 maja 2019; 15:09

Tylko i wyłacznie zwycięstwo namd Liverpoolem za niemal dwa tygodnie sprawi, że będziemy konkurencyjnie na rynku transferowym. Dodatkowo Levy musi zwiekszyć tygodniówki. Nie mam nic przeciwko, żeby Poch wyciągał młodych chłopaków, ale to na dłuższą metę nie zda egzaminu. Dodatkowo - wielu naszych ciężko pracowało na nasza pozycję, co niby teraz za kokosy ma przyjśc taki Bale - toż to dla piłkarzy jak Kane, Son, Dele, czy nawet Sisso policzek. Oj, będzie się działo:)

">odpowiedz
Autor: Jablona Wysłano: 20 maja 2019; 12:14

>>kiriak napisał:
>>Co ja czytam... Jakiś Allegri za Pocha?!

Nie ma co sobie głowy zaprzatac takimi głupotami.

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 20 maja 2019; 10:45

Co ja czytam... Jakiś Allegri za Pocha?!

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 20 maja 2019; 07:34

>>nnaderowy napisał:
>>Btw Kiriak, gotowy na fetę dzisiaj? Coś mi się wydaje, że się Lech położy na dzisiejszy mecz

Nie musiał się podkladać:) CO ZA SEZON, PIAST GLIWICE MISTRZEM POLSKI!

Delikatnie się budzę :)

CO ZA SEZON, PIAST GLIWICE MISTRZEM POLSKI!

Delikatnie się budzę :) ">odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 19 maja 2019; 21:19

Nawet jeśli to nie jest prawda, to i tak pokazuje główny problem tematu Bale'a u nas.

odpowiedz
Autor: bela Wysłano: 19 maja 2019; 20:11

"Mam tu jeszcze trzy lata kontraktu. Jeśli chcą, żebym odszedł, to musi się znaleźć ktoś, kto będzie mi płacił 17 milionów euro za sezon. I nawet jeśli będę mógł tutaj grać tylko w golfa, to tak będzie" - podobno Bale w szatni :D


">odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 19 maja 2019; 20:01

Ja tam w tym oknie to każdego przyjmę który wstydu nie przyniesie. Ale Bale zaśpiewałby kwote, której na pewno nie dostanie. Absolutnie nie może być tak, że ktos na dzień dobry zostanie najlepiej opłacanym pilkarzem. To byłby policzek w Kane'a.

odpowiedz
Autor: Jablona Wysłano: 19 maja 2019; 19:28

Coraz głośniej to się mówi o Bale. Jak dla mnie może przyjść, ale jako zastępstwo dla Bena na lewej obronie xd

odpowiedz
Autor: mefisto52 Wysłano: 19 maja 2019; 13:49

City miało składać ofertę za Ndombele. Jeśli to prawda to nie mamy co liczyć na to, że wybierze Spurs.

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 19 maja 2019; 12:33

Plotki o pozyskaniu Ndombele coraz głośniejsze, ciekawe, z kim podpisze kontrakt.

No właśnie, dlaczego Ajax to gwarancja jakości? Jasne, że wychowują świetnych piłkarzy, ale przecież przejście do innej ligi, to zupełnie inne warunki gry w których nie każdy się odnajdzie. Wiele czynników ma wpływ na to, czy ktoś się zaaklimatyzuje, czy też nie.

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 19 maja 2019; 11:09

Btw Kiriak, gotowy na fetę dzisiaj? Coś mi się wydaje, że się Lech położy na dzisiejszy mecz

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 19 maja 2019; 11:07

Wow, a Conte już w Interze, jakim cudem mi to uciekło, nie mam pojęcia. Nie mam nawet czasu ostatnio takich newsów podstawowych przeglądać.
Mimo to, jakoś nie widzę Maurycego w Juve. Chyba, że nasz Daniel znów nie ma zamiaru nikogo kupić, to się nawet Argentyńczykowi cierpliwość skończy.

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 18 maja 2019; 23:57

>>Underek napisał:
>>W Juve sie zwalnia posada, martwilbym sie o Pocha. Jego ostatnie wypowiedzi wyraznie sugeruja, ze ma dosyc polityki Levego

Raczej Conte to uzupełni.

Moim zdaniem, jeżeli Levy nie da dupy to Poch zostanie.

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 18 maja 2019; 23:55

>>Underek napisał:
>>>>mefisto52 napisał:<br />
>>Ziyech w tym sezonie 16 goli i 17 asyst ale kupiliśmy takiego jednego co miał 27 goli i 5 asyst w Holandii i wiadomo gdzie błyszczy... na trybunach. <br />
<br />
Jest różnica między kupowaniem ofensywnego pomocnika z Ajaxu, a napastnika z jakiegoś Ogórkeewa. Królowie strzelców Eredivisie to zazwyczaj jakieś bolce, Ajax to gwarancja jakości.

Ajax to gwarancja jakości? Na jakiej podstawie?

odpowiedz
Autor: Underek Wysłano: 18 maja 2019; 22:29

W Juve sie zwalnia posada, martwilbym sie o Pocha. Jego ostatnie wypowiedzi wyraznie sugeruja, ze ma dosyc polityki Levego

odpowiedz
Autor: Underek Wysłano: 18 maja 2019; 22:29

>>mefisto52 napisał:
>>Ziyech w tym sezonie 16 goli i 17 asyst ale kupiliśmy takiego jednego co miał 27 goli i 5 asyst w Holandii i wiadomo gdzie błyszczy... na trybunach.

Jest różnica między kupowaniem ofensywnego pomocnika z Ajaxu, a napastnika z jakiegoś Ogórkeewa. Królowie strzelców Eredivisie to zazwyczaj jakieś bolce, Ajax to gwarancja jakości.

odpowiedz
Autor: mefisto52 Wysłano: 18 maja 2019; 19:30

Ziyech w tym sezonie 16 goli i 17 asyst ale kupiliśmy takiego jednego co miał 27 goli i 5 asyst w Holandii i wiadomo gdzie błyszczy... na trybunach.

odpowiedz
Autor: mefisto52 Wysłano: 18 maja 2019; 17:38

Ziyecha chciałem ale tylko za 30 mln. Za krocie nie. Van de Beek sprawiłby mi większą radość.

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 18 maja 2019; 17:20

Ja tam nie chciałbym Ziyecha

odpowiedz
Autor: coys24 Wysłano: 18 maja 2019; 15:29

>>mefisto52 napisał:
>>Levy byłby idiotą gdyby nie dał pieniędzy na transfery po 2 latach bez wydanego grosza i z takimi zyskami dając sygnał Mauricio, że ten klub nigdy nie zamierza dołączyć do topu i czas szukać lepszego miejsca do pracy. Ten sezon jest przełomowy bo gra w LM to już u nas norma co roku a i tegoroczny finał i nowy stadion mogą w końcu skusić do nas graczy, którzy zazwyczaj wysmiewali plotki o zainteresowaniu Spurs ich osobą. Brać Sessegnona skoro chce zostać w Londynie i wie, że więcej minut niż u Pochettino nie da mu Sarri, który słowa rotacja nie zna. Powalczyć o Ndombele, Maddison i brać Ziyecha bo 30 mln za niego to nie majątek a negocjacje z Ajaxem to dla nas przyjemność. Z resztą kogo Poch nie kupi to ja mu ufam, że wie co robi.

Te śmiesznie niska klauzula za Ziyecha to bzdura, prezes ajaxu nawet o tym wspomniał, ze nie ma czegoś takiego. Ziyech ma obiecany transfer jeśli pojawi sie dobra oferta

odpowiedz
Autor: LUCAS Wysłano: 18 maja 2019; 15:04

Wiadomo, że Wanyama jest ŚPD, ale w obecnej dyspozycji Dele w obronie gorszy od niego nie będzie niestety, a w ataku da więcej. Zresztą nie ma co za to Victora winić, gość miał mega długą kontuzję i życzę mu żeby jak najszybciej wrócił do swojej optymalej formy, ale w finale to trochę za duże ryzyko.

odpowiedz
Autor: mefisto52 Wysłano: 18 maja 2019; 14:40

Levy byłby idiotą gdyby nie dał pieniędzy na transfery po 2 latach bez wydanego grosza i z takimi zyskami dając sygnał Mauricio, że ten klub nigdy nie zamierza dołączyć do topu i czas szukać lepszego miejsca do pracy. Ten sezon jest przełomowy bo gra w LM to już u nas norma co roku a i tegoroczny finał i nowy stadion mogą w końcu skusić do nas graczy, którzy zazwyczaj wysmiewali plotki o zainteresowaniu Spurs ich osobą. Brać Sessegnona skoro chce zostać w Londynie i wie, że więcej minut niż u Pochettino nie da mu Sarri, który słowa rotacja nie zna. Powalczyć o Ndombele, Maddison i brać Ziyecha bo 30 mln za niego to nie majątek a negocjacje z Ajaxem to dla nas przyjemność. Z resztą kogo Poch nie kupi to ja mu ufam, że wie co robi.

odpowiedz
Autor: jerry Wysłano: 18 maja 2019; 14:18

>>Freddie91 napisał:
>>Kolejne moje pytanie - wierzycie w ewentualne odejście Pochettino po sezonie?<br />
<br />
I co w ogóle sądzicie o tym jego gadaniu, które się od jakiegoś czasu zaczęło?

Zostanie co najmniej jeden sezon, jeśli Levy nie siegnie do portfela by nam umozliwić walkę o mistrzostwo to odejdzie. Całe szczescie że w Zarządzie United pracują idioci, inaczej zatrudnili by Maurycego.

odpowiedz
Autor: takiartur Wysłano: 18 maja 2019; 14:14

>>kanedinmypants napisał:
>>Mauricio Pochettino has approved #thfc signing Lyon midfielder Tanguy Ndombele and the club have now made a provisional contract proposal to the player - the offer is more financially significant than they have offered to anyone for some time. [L'Equipe]

Zidane też chce Ndombele

odpowiedz
Autor: kanedinmypants Wysłano: 18 maja 2019; 12:54

Mauricio Pochettino has approved #thfc signing Lyon midfielder Tanguy Ndombele and the club have now made a provisional contract proposal to the player - the offer is more financially significant than they have offered to anyone for some time. [L'Equipe]

odpowiedz
Autor: kanedinmypants Wysłano: 18 maja 2019; 12:53

*napina (głupia autokorekta)

odpowiedz
Autor: kanedinmypants Wysłano: 18 maja 2019; 12:52

Dla mnie Poch nie odejdzie w tym sezonie, on tak tylko napięta na Levy'ego żeby mieć więcej na transfery. Łysy byłby skończonym kretynem, gdyby nie wsparł Pocha.

odpowiedz
Autor: kanedinmypants Wysłano: 18 maja 2019; 12:49

Dla mnie Wanyama nie powinien być blisko pierwszego składu. Gość jest skończony na tym poziomie. Winks i Sissoko w środku pola i gramy na zdominowanie przeciwnika? Niektórzy sugerują nastawienie się na rozpaczliwą obronę, lol. Przecież oni nas tak zjedzą, tak samo jak Barcelonę w rewanżu. Jak dobrze, że to jednak Poch jest trenerem, a nie niektórzy na tej stronie xD

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 18 maja 2019; 12:05

Daje mocny sygnał, że albo w tym sezonie są wzmocnienia i gramy o mistrza plus jakieś trofeum albo odchodzi szukać innych wyzwań. Jestem spokojny, choć myślę że to jego ostatni sezon i nas

odpowiedz
Autor: Freddie91 Wysłano: 18 maja 2019; 10:55

Kolejne moje pytanie - wierzycie w ewentualne odejście Pochettino po sezonie?

I co w ogóle sądzicie o tym jego gadaniu, które się od jakiegoś czasu zaczęło?

odpowiedz
Autor: Mortal Wysłano: 17 maja 2019; 18:19

W8 flashscore pokazuje, że Jan i Róża kontuzja uda i kostki :o Wiadomo czy wracają na finał? :o

Wiadomo czy wracają na finał? :o ">odpowiedz
Autor: Mortal Wysłano: 17 maja 2019; 18:18

Wanyama to ŚPD, a Dele ŚPO, ew ŚP. Jeden drugiego imho dobrze nie zastąpi, Dele więcej daje w ofensywie, Wanyama więcej w defensywie.

Z tej dwójki stawiałbym jednak na Wanyame, nie ze względu na formę, a ze względu na wariant taktyczny. Nie oszukujmy się, Liverpool jest mocniejszy od nas na ten moment i trzeba się nastawić na bronienie i modlitwę, że z kontry coś wpadnie.

Czyli generalnie wyjść jak z City w przegranym (A mimo wszystko zwycięskim) meczu 4-3 z minimalną roszadą zakładając, że Kane w podstawie, a pewnie tak będzie.

4 - 2 - 3 - 1

Hugo
Aurier/TOby/Jan/Rose
Sissoko/Wanyama
Lucas/Eriksen/Son
Kane

Ja to widzę w taki sposób, jak Lucas zniknie w meczu to wchodzi Dele z ławki, jak Kane bez formy to Fernando i wrzutki na niego (XD) , a jak już całkiem nic to Lamela na ratunek

odpowiedz
Autor: LUCAS Wysłano: 17 maja 2019; 14:34

Swoją drogą zastanawiam się czemu wszystkie media piszą, że na finał trzeba wybrać pomiędzy Dele, a Lucasem, przecież na spokojnie obaj mogą grać. Zresztą chyba nikt nie wyobraża sobie Wanyamy w pierwszym składzie w takim meczu po tym, co ostatnio zaprezentował,

odpowiedz
Autor: Freddie91 Wysłano: 17 maja 2019; 13:08

Oficjalki nie było, ale gdzieś u zagranicznego buka widziałem kurs 1,06 na ten transfer.

To tak jakby już jedną nogą i czterema palcami drugiej był w RM. :)

">odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 17 maja 2019; 13:00

Czy ja wiem?

To zależy, czy Real Zizou znowu będzie Realem tysiąca i jednej wrzutek, czy będzie miał inny pomysł. Ja myślę, że Eriksen by się tam odnalazł. Zależy też, czy Levy będzie robił jakieś numery w związku z Jego transferem.

Hazard już deal done?

Ciekawe okienko się zapowiada, to na pewno.

odpowiedz
Autor: Freddie91 Wysłano: 17 maja 2019; 09:33

Myślicie, że Eriksen pójdzie jednak do Realu?

Biorą Hazarda, a tyle plotek oprócz tego, że chyba zaraz pół świata wykupią. Mnie się to wydaje coraz mniej REALne :)

">odpowiedz
Autor: coys24 Wysłano: 16 maja 2019; 22:12

>>Underek napisał:
>>Za rok wygasa kontrakt Fekira z Lyonem. Ciekawe czy dalibyśmy radę zastąpić nim Eriksena.<br />
<br />

To samo myślałem, ale bardziej w kategorii marzeń ;), chociaż siano z Eriksena pewnie by pykło na niego, ale wyjdzie pewnie jak zwykle :D

, chociaż siano z Eriksena pewnie by pykło na niego, ale wyjdzie pewnie jak zwykle :D
">odpowiedz
Autor: Mortal Wysłano: 16 maja 2019; 17:12

>>bela napisał:
>>Ciekawe, czy Grealish przyjdzie jeśli Aston Villa awansuje do Premier League.

Pewnie nie, będzie jak z Sessegnonem, poczekamy do szybkiego spadku AV z PL i dopiero wtedy się zainteresujemy tematem. Zresztą jakoś wątpię, czy sam Grealish będzie zainteresowany, jeżeli wywalczą awans do PL.

odpowiedz
Autor: Mortal Wysłano: 16 maja 2019; 17:06

>>meloman84 napisał:
>>>>Underek napisał:<br />
>>Trzeba też myśleć o nastepcach Eriksena i Alderweirelda. <br />
<br />
Na ŚO mógłby być Michael Kane/Tarkowski bądź ktoś z młodych niemców Stark/Tah/Ginter (obrońców raczej zawsze solidnych mają).

Mustafi macha i uśmiecha się z oddali :D



">odpowiedz
Autor: bela Wysłano: 16 maja 2019; 15:50

Ciekawe, czy Grealish przyjdzie jeśli Aston Villa awansuje do Premier League.

odpowiedz
Autor: meloman84 Wysłano: 15 maja 2019; 20:49

>>Underek napisał:
>>Trzeba też myśleć o nastepcach Eriksena i Alderweirelda.

Na ŚO mógłby być Michael Kane/Tarkowski bądź ktoś z młodych niemców Stark/Tah/Ginter (obrońców raczej zawsze solidnych mają).

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 15 maja 2019; 13:58

Transfer Bale'a to jest nieśmieszny żart.

Na szczęście o tym chyba The Sun donosi, więc można spać spokojnie :D

">odpowiedz
Autor: meloman84 Wysłano: 15 maja 2019; 13:46

Oby tylko Levy nie zapomniał że okienko jest do bodajże 8 sierpnia a nie 1 września :)

">odpowiedz
Autor: Underek Wysłano: 15 maja 2019; 11:54

Trzeba też myśleć o nastepcach Eriksena i Alderweirelda.

odpowiedz
Autor: Underek Wysłano: 15 maja 2019; 11:53

Nie wolno ruszyć Wanyamy!!!

odpowiedz
Autor: meloman84 Wysłano: 15 maja 2019; 10:58

Mam nadzieje że te plotki z Bale'em to sci-fi zwłaszcza te 600 tysięcy tygodniówki, zamiast niego niech ściągają Sessegnon'a. Do tego ktoś do środka typu: Andre Gomes, Tielemans, Van de Beek, Fekir, Ward-Prowse, Ndombele, Maddison. Do ataku np: Wilson z Bournemouth na zmiennika.

Out:
Jansen, Lamela, Rose, Trippier, Vorm.

Co do Diera i Wani to decyzja Pocha czy ich słaba forma to tylko przez kontuzje czy nic z tego nie będzie.

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 14 maja 2019; 22:54

https://www.skysports.com/watch/video/sports/11719397/mike-dean-celebrates-tranmeres-win

odpowiedz
Autor: Sanderka98 Wysłano: 14 maja 2019; 15:24

na szczęście udało się być w top4 <3

odpowiedz
Autor: Underek Wysłano: 14 maja 2019; 13:13

Za rok wygasa kontrakt Fekira z Lyonem. Ciekawe czy dalibyśmy radę zastąpić nim Eriksena.

odpowiedz
Autor: Twardy2 Wysłano: 13 maja 2019; 19:06

A dodatkowo oddają jednego z najlepszych piłkarzy - Herrerę. Tottenham powinien się od razu zapytać, ile on chciałby zarabiać i go przytulić do drużyny ;)

Chelsea bez Hazarda będzie tłem.

W następnym sezonie nie da się nie ugrać TOP4.



Chelsea bez Hazarda będzie tłem.

W następnym sezonie nie da się nie ugrać TOP4. ">odpowiedz
Autor: Underek Wysłano: 13 maja 2019; 00:27

Co do Solskjaera to tam jest naprawdę kiepska drużyna, pełna piłkarzy, którzy zupełnie nie pasują do siebie + atmosfera siadła z powodu kosmicznych zarobków Sancheza.

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 12 maja 2019; 21:15

Może tak być. Chelsea traci Hazarda, ManU raczej z Evertonem, Wolves itd. będzie walczyć, a Arsenal musiałby głęboko sięgnąć w kieszeń, a to i tak nie da raczej efektów 'na zaraz'. LFC i City prawdopodobnie zostaną poza zasięgiem, ale tak jak mówisz, jeśli tylko my się nie wykrzaczymy ze sprzedażą i brakiem sensownych wzmocnień, to powinniśmy budować swoją pozycję jako trzecia drużyna Anglii.
nnaderowy

odpowiedz
Autor: Freddie91 Wysłano: 12 maja 2019; 20:47

Ja jestem wręcz przekonany, że będziemy w top3.

IMO Dystans między nami a Chelsea, MU, Arsenalem się zwiększy, a zmniejszy do LFC i MC.

A u bukmacherów... 3 miejsce typują właśnie dla MU. :) Dla nas 4.

/Fred

Dla nas 4.

/Fred">odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 12 maja 2019; 20:34

Aha no i gwoli potwierdzenia mojej teorii, wydaje mi się że OGS to po prostu efekt wykluczenia z zespolu Mourinho, a nie kunszt trenerski babyface'a.
Jeżeli my się nie posypiemy to w przyszłym sezonie pewno będzie top5. Chyba że zrobią jakieś kosmiczne transfery.

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 12 maja 2019; 20:31

Ekstraklasy nie śledzę, ale przez wzgląd na Ciebie będę Piastowi kibicował, zwłaszcza że mimo że meczów nie oglądam to na widok tego Mioduskiego to mi się nóż w kieszeni otwiera.

Przed sezonem w sumie liczyłem, że koniec ligi to nie będą dla nas jeszcze wakacje, ale raczej liczyłem na krajowy finał. To co się odwaliło to w ogóle przekracza moje najśmielsze oczekiwania.

nnaderowy

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 12 maja 2019; 18:33

Super sezon! COYS!! Piast Gliwice :)!

! ">odpowiedz
Autor: PachPuch Wysłano: 12 maja 2019; 18:10

COYS ! Mamy LM + jesteśmy przed Arsenalem :D

">odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 12 maja 2019; 18:10

Podium nie mamy, ale mamy top4 - o to chodziło przed sezonem, każdy by to brał w ciemno, źle mówię?

O finał LM nawet nie pytam, bo to w ogóle jakiś kosmos.
Zajebisty sezon jeśli chodzi o wyniki uwzględniając prognozy przed sezonem. Ja jestem strasznie zadowolony.
Gdybyśmy stracili podium na rzecz Arsenalu byłbym wściekły, niebieskich zniosę.

nnaderowy

odpowiedz
Autor: Spurs Wysłano: 12 maja 2019; 18:04

>>Freddie91 napisał:
>>No nie ma... Ja nie wiem, jak wy się tą ligą interesujecie, że nie znacie zasad którymi się rządzi.<br />
<br />
Już przecież ze 2-3 lata 4ta drużyna ma fazę grupową LM.

jakoś mi umknęło

spurs

odpowiedz
Autor: Spurs Wysłano: 12 maja 2019; 18:00

Okej, jednak Smerfy na podium, przepraszam za pomyłkę :D

/ainam



/ainam">odpowiedz
Autor: Freddie91 Wysłano: 12 maja 2019; 17:59

No nie ma... Ja nie wiem, jak wy się tą ligą interesujecie, że nie znacie zasad którymi się rządzi.

Już przecież ze 2-3 lata 4ta drużyna ma fazę grupową LM.

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 12 maja 2019; 17:57

Gratulacje dla City za zdobycie Mistrzostwa. Gratulacje dla LFC za fajna walkę do końca.

Brawo My, mamy podium, mamy finał LM, bardzo udany sezon, choć na podsumowania przyjdzie jeszcze czas.

/ainam

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 12 maja 2019; 17:57

Gratulacje dla City za zdobycie Mistrzostwa. Gratulacje dla LFC za fajna walkę do końca.

Brawo My, mamy podium, mamy finał LM, bardzo udany sezon, choć na podsumowania przyjdzie jeszcze czas.

/ainam

odpowiedz
Autor: Underek Wysłano: 12 maja 2019; 17:57

underek,jesteem Tobą

@spurs

odpowiedz
Autor: Underek Wysłano: 12 maja 2019; 17:57

>>Underek napisał:
>>Na szczescie nie ma juz eliminacji dla top4<br />
<br />
ale i tak zalosne

jak to nie ma,rili?

odpowiedz
Autor: Underek Wysłano: 12 maja 2019; 17:54

Na szczescie nie ma juz eliminacji dla top4

ale i tak zalosne

odpowiedz
Autor: Spurs Wysłano: 12 maja 2019; 17:52

****nia,tak jakby sie nie dało wygrać i bez zasranych eliminacji xD

odpowiedz
Autor: Mortal Wysłano: 12 maja 2019; 17:37

Dobra dajta ten jeszcze 1, żeby bez wstydu być na tym 3 miejscu, a i dodatkowe 2 miliony wpadną. ~~Mortal

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 12 maja 2019; 17:36

Jeszcze jedeeeen! <3

/ainam

odpowiedz
Autor: Underek Wysłano: 12 maja 2019; 17:34

u mnie dopiero teraz 2:2


/ Lolo

odpowiedz
Autor: Rusek Wysłano: 12 maja 2019; 17:32

Jest

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 12 maja 2019; 17:32

Cisza maruderzy

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 12 maja 2019; 17:32

Zaczyna się... to z kim w tej lidze europy?

/Underek

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 12 maja 2019; 17:32

...

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 12 maja 2019; 17:31

pajace

odpowiedz
Autor: Spurs Wysłano: 12 maja 2019; 17:30

BoožexDD

odpowiedz
Autor: Underek Wysłano: 12 maja 2019; 17:29

Z Newcastle 1:5 tez sie wydawalo nieprawdopdodobne...

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 12 maja 2019; 17:28

Walcott...

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 12 maja 2019; 17:27

Taak, stracimy 5 bramek w 25 minut :d

Czarnowidzenie poziom 1000;>

/ainam

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 12 maja 2019; 17:27

Taak, stracimy 5 bramek w 25 minut :d

Czarnowidzenie poziom 1000;>

/ainam

odpowiedz
Autor: dv8spurs Wysłano: 12 maja 2019; 17:26

Ale nie Everton... Dlaczego nie Lester tylko nam strzelają w 70' XD

odpowiedz
Autor: dv8spurs Wysłano: 12 maja 2019; 17:25

Jakby nie te nasze 13 porażek, z nich zrobić ze 4 to pozostałe 27 oczek dałoby nam Majstra Anglii -.^ ale nie, my musimy przegrywać z ogórami typu Wolves lub Brighton ...

odpowiedz
Autor: Underek Wysłano: 12 maja 2019; 17:23

>>kiriak napisał:
>>>>Underek napisał:<br />
>>Arsenal strzelił, jeszcze top4 nie jest pewne... <br />
<br />
???

Zawsze mozemy dostac 5 bramek, a Arsenal dolozyc jeszcze 4

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 12 maja 2019; 17:21

>>Underek napisał:
>>Arsenal strzelił, jeszcze top4 nie jest pewne...

???

odpowiedz
Autor: dv8spurs Wysłano: 12 maja 2019; 17:20

A w 70minucie strzelają Lisy na 1-0, róbta screeny!

odpowiedz
Autor: Underek Wysłano: 12 maja 2019; 17:11

Arsenal strzelił, jeszcze top4 nie jest pewne...

odpowiedz
Autor: Mortal Wysłano: 12 maja 2019; 16:44

Powiem Wam, że bardzo dobre wyniki :D

Arsenal nie może strzelić, Chelsea nie może strzelić, United się jeszcze bardziej ośmiesza :D

City z mistrzem, my na 3 na ten moment, wygląda dobrze

~~Mortal



Arsenal nie może strzelić, Chelsea nie może strzelić, United się jeszcze bardziej ośmiesza :D

City z mistrzem, my na 3 na ten moment, wygląda dobrze

~~Mortal">odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 12 maja 2019; 16:30

>>Lolo napisał:
>>Wygra tę rywalizację City, będą Mistrzem.

/ainam

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 12 maja 2019; 16:29

Wygra tę rywalizację City, będą Mistrzem.

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 12 maja 2019; 16:28

I już remisuje xD

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 12 maja 2019; 16:27

City przegrywa xD

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 12 maja 2019; 16:16

Dier robi przelew na tottenham24.pl.:)

">odpowiedz
Autor: Mortal Wysłano: 12 maja 2019; 16:14

Odwołuję wszystko panie Dier świetny piłkarzu xD

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 12 maja 2019; 16:06

Dier czyta tottenham24.pl, nanana:D

">odpowiedz
Autor: Underek Wysłano: 12 maja 2019; 16:05

Drugie najwieksze drewno z golem xD

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 12 maja 2019; 16:04

Dier ;)

">odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 12 maja 2019; 16:02

jakby ktoś chciał linka http://hdstreams.club/hd/ch15.php

odpowiedz
Autor: Underek Wysłano: 12 maja 2019; 16:02

https://stream-cr7.net/tottenham-live-stream.html

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 12 maja 2019; 15:58

Ja trzymam kciuki za Legię :P

">odpowiedz
Autor: Underek Wysłano: 12 maja 2019; 15:57

Transmisja naszych gdzies jest?

Ps. OLE OLE PIAST GLIWICE

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 12 maja 2019; 15:52

>>kiriak napisał:
>>Sialalala GKS PIAST! Musiałem, wybaczcie <img src=

Haha, gratulacje, widziałam końcowkę : )

/ainam

odpowiedz
Autor: Freddie91 Wysłano: 12 maja 2019; 15:30

Sorry Mortal, ale Mustafi, Lichtsteiner, Elneny, Mkhitarian, Iwobi - to brzmi duuuużo gorzej, niż skład Dier, Dier, Dier, Dier. :)

Prędzej te 8 bramek to Burnley nastuka, niż w drugą stronę.



Prędzej te 8 bramek to Burnley nastuka, niż w drugą stronę.">odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 12 maja 2019; 15:23

Sialalala GKS PIAST! Musiałem, wybaczcie :)!

! ">odpowiedz
Autor: Mortal Wysłano: 12 maja 2019; 15:09

Dier na środku i odrobienie 8 bramek przez Arsenal nagle staje się możliwe xDD

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 12 maja 2019; 15:02

Ja z przyjemnością obejrzę ten mecz : )

Co za skład! Lecimy :D

">odpowiedz
Autor: Freddie91 Wysłano: 12 maja 2019; 11:15

Też tak mam. Jedyne co skłania mnie do oglądania, to fakt, że oprócz finału LM, przez kolejne 2-3 miesiące nie będzie meczu o coś.

A już w czerwcu będzie się czekało, żeby chociaż obejżeć jakieś Audi Cup (czy gdzie my tam gramy w presezonie).

Ale kadra dzisiaj licha się zapowiada, więc ja remis bym chyba nawet brał.

odpowiedz
Autor: mefisto52 Wysłano: 12 maja 2019; 10:58

Dawno nie było mi tak wszystko jedno w dzień meczów. Pomyśleć, że gdyby nie prezent od Evertonu mielibyśmy dziś kolejny thriller a tak piękne popołudnie.

odpowiedz
Sonda serwisowa

Które trofeum zgarnie Tottenham w sezonie 2022/2023?







pokaż wyniki
Zawodnik meczu
Statystyki serwisu

Najnowszy użytkownik: Dunttrkjkij
Strona istnieje od: 4059 dni
Użytkowników online: 0
Gości online: 28
Newsów: 6330
Lista online: