» Okno transferowe - plotki, ploteczki.

dodał: ainam dnia: 2019-06-05 18:22:53 komentarzy: 222

W tak gorącym czasie, nie może zabraknąć kultowego już tematu z doniesieniami transferowymi.

 

Kto, gdzie, kiedy? Zapraszamy do aktywnego komentowania i dzielenia się informacjami medialnymi!

06.06.2019

Skauci Tottenham'u na dzisiejszym spotkaniu Holandia - Anglia obserwować będą skrzydłowego PSV Stevena Bergwijn'a. Klub z Eindhoven oczekuje za zawodnika 40 mln euro - Sky Sports.

Evening Standard pisze o ofercie nowego kontraktu dla Christiana Eriksena - jego tygodniówka miałby opiewać na kwotę 150 tyś, funtów. Negocjacje trwają.

Giovani Lo Celso wyraził chęć dołączenia do Spurs tego lata i pracy z Mauricio Pochettino. Klub ma nadzieję na powodzenie rozmów i aktywację klauzuli w wysokości 88 mln euro. - Sky Sports.

16.56: Tottenham weźmie udział w walce o podpisanie Bruno Fernandes'a, pomocnika Sportingu Lizbona. Media donoszą, że agent piłkarza widziany był w północnym Londynie. Transferem 24 latka zainteresowany jest także Liverpool oraz Manchester United. - talksport.com

20.18: Youri Tielemans w wywiadzie dla Sky Sports potwierdził, że Tottenham wyraża zainteresowanie jego osobą, co bardzo mu pochlebia, a jego przyszłość rozstrzygnie się za kilka tygodni.

07.06.2019

15.20: Tottenham i Arsenal powalczą o duńskiego środkowego obrońcę Joachima Andersena. Klub piłkarza, Sampdoria jest gotowy wysłuchać ofert za swojego zawodnika - talksport.com/ włoskie media

16.12: Potencjalnym zastępcą w razie ewentualnego odejścia Eriksena ma być James Maddison, pomocnik Lisów. - football.london

17.50: Powraca temat transferu Rayan'a Sessegnon'a. Reprezentant Anglii u21 nalega na przenosiny do północnego Londynu, pomimo zainteresowania PSG i Manchesteru United. Fulham oczekuje jednak sporej kwoty, choć kontrakt piłkarza wygasa w czerwcu 2020 r. - The Guardian

08.06.2019

17.28: Ryan Sessegnon jest zdeterminowany, by grać dla Spurs i pracować z Mauricio Pochettino. - The Guardian

09.06.2019

17.57: Tottenham poszukuje zastępstwa na wypadek odejścia Toby'ego Alderweireld'a. Jednym z kandydatów jest piłkarz Bournemouth, Nathan Ake - talksport.com

18.20: Estadio Deportivo donosi, że Betis nie zaakceptuje kwoty poniżej 75 mln euro za Giovvani'ego Lo Celso. THFC wciąż chce pozyskać pomocnika, ale nie przedstawili jeszcze konkretnej oferty - insidefutbol.com

10.06.2019

15.04: Tottenham chętnie wysłucha ofert za Kieran'a Tripppier'a i Serge'a Aurier'a - Sky Sports

15.04: Potencjalnym celem transferowym Mauricio, jest japończyk Hiroki Sakai. Problemem jednak jest wiek piłkarza, ma 29 lat. - Sky Sports

15.15: Marcel Van der Kraan holenderski dziennikarz, w rozmowie z talksport.com potwierdził, że Donny van de Beek, piłkarz Ajaxu bardzo chciałby grać w Premier League. Jedną z dwóch opcji jest THFC - talksport.com

12.06.2019

16.32: Spurs dołączyli do walki o Hirving'a Lozano, meksykańskiego skrzydłowego grającego w PSV. Wg. mediów, wartość piłkarza to 50 mln euro - talksport.com

16.58: Tottenham odrzucił propozycję podpisania kontraktu z Edenem Dzeko - football inside

20.48: THFC coraz bliżej podpisania kontraktu z Tanguy'em Ndombele, rozmowy trwają i są zaawansowane - Sky Sports

13.06.2019

13.06: Hiszpańskie media piszą o zainteresowaniu Tottenham'u 22 letnim skrzydłowym - Malcom'em. Sytuacja brazylijczyka w klubie jest trudna i sam piłkarz rozważa transfer - talksport.com

14.06.2019

21.00: Tottenham Hotspur nie jest zainteresowany podpisem Bruno Fernandes'a tego lata. Priorytetem jest sprowadzenie Ndombele i Lo Celso - Sky Sports

21.08: Dziennikarz Sky Sport Lyall Thomas potwierdza, że Ryan Sessegnon chce dołączyć do Spurs i Klub także chce tego transferu. Aktywnie o młodego, utalentowanego piłkarza walczą także Manchester United i Juventus, ale reprezentant Angllii chce pozostać w Londynie i grać dla THFC - Sky Sports

16.06.2019

13.29: Tanguy Ndombele przyznał, że ocenia Tottenham jako wielki klub i wierzy, że każdy piłkarz byłby zainteresowany grą w północnym Londynie. Wg. mediów, pierwsza złożona oferta przez Spurs została odrzucona przez Olympique Lyon - insidefutbol.com

17.06.2019

20.27: THFC będzie musiał zapłacić 63 mln funtów by ściągnąć piłkarza OL - Ndombele. Negocjacje pomiędzy klubami są zaawansowane, ale trudno na razie mówić o jakimkolwiek porozumieniu. Sam piłkarz deklaruje, że decyzję o swojej przyszłości podejmie po powrocie z wakacji - Sky Sports

20.06.2019

20.17: Spurs mimo spotkania z agentem Bruno Fernandes'a, nie są zainteresowani sprowadzeniem piłkarza Sportingu. Cena za pomocnika to około 65 mln funtów - Sky Sports

Komentarze

Tylko zalogowani użytkownicy mogą pisać komentarze

Autor: Spurs Wysłano: 27 czerwca 2019; 11:15

Sky Sports understand Leeds United winger Jack Clarke has successfully completed his Tottenham Hotspur medical. #COYS

odpowiedz
Autor: meloman84 Wysłano: 27 czerwca 2019; 08:00

Lamela, Diera, N"kudu, Jansen, Rose ( w przypadku przyjścia Sessegnona )...

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 26 czerwca 2019; 23:02

Żeby nastały następne nazwiska czas zacząć sprzedawać

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 26 czerwca 2019; 21:28

>>Spurs napisał:
>>#thfc are edging closer to completing a deal for Tanguy Ndombele after they submitted a €60M bid plus a further €15M in bonuses to Lyon for the midfielder. [ESPN]<br />
<br />
<br />
to sie zaraz źle skończy

Negotiations between both Spurs and Lyon progressed well this week and both clubs are optimistic that the deal will happen despite being yet to agree on a transfer fee.

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 26 czerwca 2019; 21:28

[@TeleFootball] | Tottenham Hotspur are also planning two more massive midfield signings this summer after the capture of Tanguy Ndombele. Spurs are still interested in Roma’s 19-year-old Dynamo Nicolo Zaniolo along with Ajax’s goalscoring prodigy Donny Van de Beek.

odpowiedz
Autor: Spurs Wysłano: 26 czerwca 2019; 20:08

#thfc are edging closer to completing a deal for Tanguy Ndombele after they submitted a €60M bid plus a further €15M in bonuses to Lyon for the midfielder. [ESPN]


to sie zaraz źle skończy

odpowiedz
Autor: meloman84 Wysłano: 26 czerwca 2019; 13:46

Ndombele Super.
Jeszcze ktoś z trójki Tielemans-Van Beek-Ceballos za Diera ( ewentualnie Le Celso za Eriksena ), pozbyć się Lameli i okienko mega udane.

odpowiedz
Autor: Spurs Wysłano: 26 czerwca 2019; 11:58

The Independent understand Leeds United winger Jack Clarke has arrived at Hotspur Way to complete his Tottenham Hotspur medical. #COYS

odpowiedz
Autor: Spurs Wysłano: 26 czerwca 2019; 11:53

Leeds United have granted permission for Jack Clarke to undergo a medical with #thfc today after the two clubs agreed an £8.5M fee for the winger. [Football Insider]

ruszyli

odpowiedz
Autor: Rusek Wysłano: 26 czerwca 2019; 11:30

No i co? Mamy tę czarną panterę?

odpowiedz
Autor: Jablona Wysłano: 26 czerwca 2019; 11:04

>>ainam napisał:
>>Cudowna wiadomość , czekamy na oficjalkę! : )<br />
<br />
Jeśli ktoś mógłby ciągnąć temat dodawania newsów transferowych to byłabym wdzięczna, bo ja mam małe kłopoty techniczne.

W zasadzie mógłbym się tym zająć, ale jak skończy mi się sesja.

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 26 czerwca 2019; 01:57

Cudowna wiadomość , czekamy na oficjalkę! : )

Jeśli ktoś mógłby ciągnąć temat dodawania newsów transferowych to byłabym wdzięczna, bo ja mam małe kłopoty techniczne.

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 26 czerwca 2019; 00:29

Nie ma reguły. Lucas np w zasadzie od początku nie zawodził.

Ciekawe czy skończy się na tej bombie i młodym z Leeds czy jeszcze poszalejemy. Generalnie to wydaje się, że sprawdza się scenariusz Freddiego, jeżeli ten gość to faktycznie kozak i doszedłby do tego np Lo Celso to zmniejszamy dystans do City i LFC. Głupotą byłoby zakładać, że powalczymy o mistrza, ale póki co dystansujemy resztę pogoni. Chelsea bez Hazarda trenera i transferów raczej będzie mieć sezon na straty, United moim zdaniem szybko spadnie z konia o nazwie OGS, bo jak tylko przeszedł im huraoptymizm po odejściu Mou, to skończyły się wyniki. Arsenal nie wiadomo, ale moim zdaniem to tak 75%skladu by należało wymienic, żeby realnie z nami pograli.

Pozostaje kwestia odejścia od nas. O Tobym cisza, Eriksen rzucił że chciałby odejść, ale chyba nie ma za bardzo gdzie, bo Real raczej z tego planu zrezygnował. Trippier niby blisko Juve, ale tu jestem pewien że transfer będzie uzależniony od tego czy się uda ściągnąć kogoś w zamian. Nie widać na horyzoncie (póki co) ubytków. Czy to możliwe że realnie poszerzymy kadrę?

odpowiedz
Autor: Rusek Wysłano: 26 czerwca 2019; 00:08

Son odpalił po roku, Sisssoko po półtorej. Ile czasu będzie potrzebował Ndombele?

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 25 czerwca 2019; 23:20

Dobra, wierzę Wam że to nie jest kolejny gość z trudnym nazwiskiem na N z ligi francuskiej, który nie powącha murawy :D

">odpowiedz
Autor: Freddie91 Wysłano: 25 czerwca 2019; 23:09

Dokładnie. Piona.

Czekam niecierpliwie na oficjalkę, bo aż nie mogę uwierzyć, że idzie do nas :D

">odpowiedz
Autor: Freddie91 Wysłano: 25 czerwca 2019; 23:08

Na pewno od transfera VDV to największy transfer.

Eriksen czy Lamela też przychodzili jako ostre nadzieje ale tu to już top transfer.

Taki lepszy i młodszy Dembele ;)

">odpowiedz
Autor: kanedinmypants Wysłano: 25 czerwca 2019; 23:06

Ja oglądałem go w lidze mistrzów w tym sezonie i w lidze Europy w tamtym sezonie i mogę powiedzieć, że mamy prawdziwy diament. Jest jak Dembele, który umie podawać i strzelać. Jestem pewien, że to będzie top 5 pomocników w przyszłości

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 25 czerwca 2019; 23:03

To teraz z ręką na sercu - kto go oglądał? Ja nic o chłopaku nie wiem, ledwo starcza czasu na angielska ligę o innych nie mówiąc. Będzie coś z niego?

odpowiedz
Autor: kanedinmypants Wysłano: 25 czerwca 2019; 23:01

[Fabrizio Romano] Tanguy Ndombele is ready to become a new Tottenham player. Spurs have offered €62M + add ons and Olympique Lyonnais are ready to accept. The French midfielder will sign until June 2024 and will have medicals soon.…

odpowiedz
Autor: Freddie91 Wysłano: 25 czerwca 2019; 22:57

Sprawdzałem na oddschecker właśnie.

Teraz już go nie ma, pewnie jutro ofi :D

">odpowiedz
Autor: kanedinmypants Wysłano: 25 czerwca 2019; 22:56

[Bouhafsi] Spurs have offered more than 60m Euros for Ndombele. The offer meets OL's demands for the player.

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 25 czerwca 2019; 22:53

https://www.oddschecker.com/football/player-specials/giovani-lo-celso/club-after-summer-transfer-window

Lo Celso


Ndombele zniknął:)

">odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 25 czerwca 2019; 22:49

Freddie na jakiej stronie sprawdzasz kursy?

odpowiedz
Autor: Mortal Wysłano: 25 czerwca 2019; 22:40

Ale jaja dzieje się <3

odpowiedz
Autor: Freddie91 Wysłano: 25 czerwca 2019; 22:40

Na Ndombele kurs 1,08 czyli... czekamy na oficjalkę.

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 25 czerwca 2019; 22:21

Nawet postawić się na razie nie da na ten transfer, czyli wychodzi że chyba rzeczywiście po ponad 500 dniach będzie nowa twarz.

odpowiedz
Autor: Berba112 Wysłano: 25 czerwca 2019; 22:01

Ndombele tuż, tuż podobno. DiMarzio twierdzi, ze czeka na zielone światło aby ruszyć na testy medyczne.

odpowiedz
Autor: Starman38 Wysłano: 25 czerwca 2019; 20:51

Tottenham jest innym klubem on nie kupuje piłkarzy, szkoli ich i robi gwiazdy, ja osobiście chciałbym wychowanków tylko w 1 jedenastce, ale jak nie to nie kupować i nie trzymać gwiazdeczek w drużynie z niewiem jak duża tygodniowka, za pieniądze z transferu eriksena można spłacić dług na stadion a nie kogoś kupować. P. S ja jestem fanem klubu ale przez lata widziałem jak gwiazdy niszczą kluby od środka poco nam oni

odpowiedz
Autor: Starman38 Wysłano: 25 czerwca 2019; 19:34

Czemu nie piszecie o tym kto ma opuścić poza eriksenem(przechodzi do realu) Klub? Gdzie niby ma grać ten ndombele? Jest Sissoko, Winks i alli

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 25 czerwca 2019; 18:55

[@SkyBet] Betting has now been suspended on Giovani Lo Celso to sign for Tottenham Hotspur during this summer transfer window. Lo Celso scored 9 goals and also made 4 assists in his debut campaign in La Liga following a loan move from Paris-Saint Germain.

odpowiedz
Autor: Mortal Wysłano: 24 czerwca 2019; 19:39

>>kiriak napisał:
>>[@FranceFootball] | Paris Saint-Germain have dropped their interest in Tanguy Ndombele due to departure of sporting director Antero Henrique. Therefore meaning Spurs are right at the front of the queue to finally complete the protracted transfer of the Frenchman.<br />
<br />
teraz będzie targ Łysego o jeden milionik...

No to wychodzi, że chyba zostaliśmy tylko my poważnie zainteresowani. Łysy MUSISZ

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 24 czerwca 2019; 19:19

[@FranceFootball] | Paris Saint-Germain have dropped their interest in Tanguy Ndombele due to departure of sporting director Antero Henrique. Therefore meaning Spurs are right at the front of the queue to finally complete the protracted transfer of the Frenchman.

teraz będzie targ Łysego o jeden milionik...

odpowiedz
Autor: Mortal Wysłano: 24 czerwca 2019; 19:18

>>Spurs napisał:
>>Tottenham Hotspur have contacted Copenhagen over a move for 23-year-old Danish winger Robert Skov. [El Desmarque]<br />
<br />
<br />
Ale sie szykują zamienniki xD,śmiecham naprawde

Raczej nie jakieś wielkie pieniądze za niego, bo mówi się o 13m, tyle co za foytha, co bądź co bądź wg mnie było bardzo dobrym dealem.

Problem jest jeden, oglądam jego jakieś akcje i mam to samo odczucie co z Jenssenem - Praktycznie wszystkie jego akcje/gole itd. mam wrażenie, że nie wydarzyłyby się w PL, różnica poziomów lig i typ byłby schowany przez obrońców do kieszeni

+Typ mnie technicznie nie powala, więc jestem na NIE, mimo, że pewnie jest jakaś tam szansa na odpalenie.

odpowiedz
Autor: Mortal Wysłano: 24 czerwca 2019; 19:01

>>Starman38 napisał:
>>A skąd wiecie że Lucas albo Son zostanie? Tottenham ma 27 piłkarzy a może być tylko Góra 25, więc klub musi kogoś sprzedać poza ERIKSENEM który odejdzie do REalu

Możemy się założyć jak chcesz, że obaj zostaną :)

Nie istnieje coś takiego jak limit zawodników w klubie nie? XD Więc ni wiem skąd pomysł, że nie może być 27.

Ale tak Cie uspokajając to mamy szrot do sprzedania w postaci Jenssen i Nkoudu i i tak uda się osiągnąć te magiczną liczbę 25 zawodników



Nie istnieje coś takiego jak limit zawodników w klubie nie? XD Więc ni wiem skąd pomysł, że nie może być 27.

Ale tak Cie uspokajając to mamy szrot do sprzedania w postaci Jenssen i Nkoudu i i tak uda się osiągnąć te magiczną liczbę 25 zawodników ">odpowiedz
Autor: Starman38 Wysłano: 24 czerwca 2019; 18:48

A skąd wiecie że Lucas albo Son zostanie? Tottenham ma 27 piłkarzy a może być tylko Góra 25, więc klub musi kogoś sprzedać poza ERIKSENEM który odejdzie do REalu

odpowiedz
Autor: LUCAS Wysłano: 24 czerwca 2019; 18:44

Przede wszystkim liczę na dobrze przepracowany okres przygotowawczy przez naszych graczy. Jak Son i Lucas złapią większą regularność w przyszłym sezonie to w ataku mamy ogień.

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 24 czerwca 2019; 16:58

>>Spurs napisał:
>>Tottenham Hotspur have contacted Copenhagen over a move for 23-year-old Danish winger Robert Skov. [El Desmarque]<br />
<br />
<br />
Ale sie szykują zamienniki xD,śmiecham naprawde


jestem za tym transferem. byleby w okolicach 15-20 mln

odpowiedz
Autor: Potemp Wysłano: 24 czerwca 2019; 15:56

Ten Clarke głupim transferem nie jest.
Przypominam, że musimy spełnić limit Angoli w składzie. A jak Poch widzi w nim potencjał to ja nie mam zastrzeżeń.
Fajnie byłoby kupować same duże nazwiska, ale to chyba dla nas na ten moment nieosiągalne.
Ja najbardziej liczę na Ndombele + Ryan Sessegnon.
Jak do tego dołożą jeszcze jakiegoś młodego perspektywicznego, to będzie super.

odpowiedz
Autor: Spurs Wysłano: 24 czerwca 2019; 15:03

Tottenham Hotspur have contacted Copenhagen over a move for 23-year-old Danish winger Robert Skov. [El Desmarque]


Ale sie szykują zamienniki xD,śmiecham naprawde

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 24 czerwca 2019; 14:52

>>;Potemp napisał:
>>Chyba zaklepiemy tego Clarke z Leeds. <br />
Kurs 1.1


Wzmocnienie, na które czekaliśmy latami....

otemp napisał:
>>Chyba zaklepiemy tego Clarke z Leeds. <br />
Kurs 1.1


Wzmocnienie, na które czekaliśmy latami....

">odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 23 czerwca 2019; 17:26

>>;Potemp napisał:
>>Chyba zaklepiemy tego Clarke z Leeds. <br />
Kurs 1.1

8,5 mln, może wzrosnąć do 13

otemp napisał:
>>Chyba zaklepiemy tego Clarke z Leeds. <br />
Kurs 1.1

8,5 mln, może wzrosnąć do 13">odpowiedz
Autor: Potemp Wysłano: 23 czerwca 2019; 15:49

Chyba zaklepiemy tego Clarke z Leeds.
Kurs 1.1

odpowiedz
Autor: Jablona Wysłano: 22 czerwca 2019; 22:32

Mania, właśnie nadrabiam zaległości i Kabanos jest wart zainteresowania. Ba! Patrząc na jego wiek to jest bardzo dobra opcja.

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 22 czerwca 2019; 20:37

55 i PSG, **** z tego będzie. Za 55 to można Diera i Trippiera kupić

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 22 czerwca 2019; 20:30

Ja już się w poprzednim sezonie złapałem. Grealish? Na co nam Grealish. Shaqiri? Po co nam? No i w końcu nie kupilismy, a ja żałowałem że tych dwóch u nas nie ma. Jak ma się skończyć bez transferów to Asensio biorę w ciemno.

odpowiedz
Autor: LUCAS Wysłano: 22 czerwca 2019; 18:32

Każdy tylko nie Asensio. Gość kiedyś miał dobre uderzenie z dystansu i na tym jego mocne strony się kończą. To już lepiej wziąć kogoś młodego z Championship.

odpowiedz
Autor: Spurs Wysłano: 22 czerwca 2019; 17:11

Tottenham's efforts to sign Tanguy Ndombele have taken a hit as PSG have entered the race. Spurs have been unwilling to meet Lyon's £71m price tag thus far. (Source: Express)

powodzenia,dajemy na ten moment 55

odpowiedz
Autor: Drakiur Wysłano: 22 czerwca 2019; 14:23

Tylko po co Asensio miałby chcieć do nas przyjść?

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 22 czerwca 2019; 13:35

Tottenham Hotspur playing hardball with Real Madrid by demanding Asensio in exchange for Eriksen. Spurs want Asensio - who has more first-team experience - in any deal instead even if it only means coming on a season-long loan initially.

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 22 czerwca 2019; 13:35

[@FootyInsider247] | Tottenham Hotspur have returned to Lyon with a new and improved offer for Tanguy Ndombele to try and finalise the signing. Spurs are believed to have tabled an offer of £55M which includes offering the Frenchman a contract of £200,000 per-week.


55??? *****, ten targ się źle skończy...

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 22 czerwca 2019; 13:34

[@DExpress_Sport] | Tottenham Hotspur have rejected £22.5M bid from Man Utd for Eric Dier but still remain open to offers for the player this summer. Spurs were open to selling Dier back in 2017 too even putting a £50m price tag on his head amidst interest from Utd.

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 21 czerwca 2019; 15:37

>>Mortal napisał:
>>Niby wróciło zainteresowanie Bruno, bo Benfica zmniejszyła cenę za niego z 70m do około 45m. Zainteresowanie już odrzuciło City i Lpool, zostaliśmy podobno my i MU <br />
<br />
Podobno poszła oferta za Eljif Elmas - 19m + Jenssen<br />
<br />
No i to, że niby chcemy transfer NDomele domknąć do końca miesiąca.

bardziej zagranie agenta chyba, bo kosztuje 62 mln funtów i sobie go odpuszczamy

odpowiedz
Autor: Mortal Wysłano: 21 czerwca 2019; 11:18

Niby wróciło zainteresowanie Bruno, bo Benfica zmniejszyła cenę za niego z 70m do około 45m. Zainteresowanie już odrzuciło City i Lpool, zostaliśmy podobno my i MU

Podobno poszła oferta za Eljif Elmas - 19m + Jenssen

No i to, że niby chcemy transfer NDomele domknąć do końca miesiąca.

odpowiedz
Autor: Spurs Wysłano: 21 czerwca 2019; 10:44

[@Football_LDN] | Tottenham Hotspur may announce the signing of Tanguy Ndombele from Lyon before the end of the month. Ndombele has been one of the best players in France over the past campaign, there is growing confidence from Spurs that they will land their man.

yhym,bardzo widze poruszające

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 20 czerwca 2019; 21:14

>>kiriak napisał:
>>>>ainam napisał:<br />
>>Ogląda ktoś Sporting i widział tego Bruno w akcji?<br /><br />
<br /><br />
Takie halo o Niego, że aż się zaciekawiłam <img src= <br />
<br />
jeśli chcemy Ndombele i Lo Celso, to po co nam Bruno...

No tak, ale realnie patrząc nie kupimy raczej ich wszystkich. Ten Bruno w ramach alternatywy dla tej dwójki się pojawia w plotkach. Choć cena podobna.

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 20 czerwca 2019; 20:56

>>ainam napisał:
>>Ogląda ktoś Sporting i widział tego Bruno w akcji?<br />
<br />
Takie halo o Niego, że aż się zaciekawiłam <img src=

jeśli chcemy Ndombele i Lo Celso, to po co nam Bruno...

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 20 czerwca 2019; 20:28

>>Jablona napisał:
>>Ainam, może jakiś jeden obejrzałem, ale to nie zwracając na niego uwagi tylko bardziej na przebieg meczu. Dlatego dziwi mnie ta cena, ale może jest adekwatna.

Trudno powiedzieć, ile jest wart. No ale sam znasz rynek, pokręcony jest.

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 20 czerwca 2019; 20:26

Ogląda ktoś Sporting i widział tego Bruno w akcji?

Takie halo o Niego, że aż się zaciekawiłam :D

">odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 20 czerwca 2019; 10:46

Kurs na Ndombele mocno spadł, z dnia na dzień teraz się zrobił 1,44

odpowiedz
Autor: Jablona Wysłano: 20 czerwca 2019; 10:38

Ainam, może jakiś jeden obejrzałem, ale to nie zwracając na niego uwagi tylko bardziej na przebieg meczu. Dlatego dziwi mnie ta cena, ale może jest adekwatna.

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 20 czerwca 2019; 10:23

Rabiot w Juventusie, OL ściąga pomocnika z Flamengo. Jak kursy na Ndombele?

odpowiedz
Autor: Mortal Wysłano: 19 czerwca 2019; 22:09

Gdzieś czytałem, że Levy rzucił cenami 80m dla klubów spoza PL i 130m dla klubów z PL.

Trzeba pamiętać, że on ma rok kontraktu i nikt za niego nie da ponad 100 minionów, mimo, że wszyscy byśmy tego bardzo chcieli.

I jeżeli by to była prawda to ten transfer Ceballos'a + kasa wcale nie brzmi tak źle POD WARUNKIEM, ŻE PRZYJDZIE LO CELSO.

Tylko nie kminie, on gra bardziej na pozycji Eriksena, czy bardziej Winksa? xD

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 19 czerwca 2019; 21:38

>>Jablona napisał:
>>To ten Kabanos musiałby być warty 60 baniek, żeby taka wymiana mogła być

Rynek 2019/ Hiszpan/ Real Madryt i.. jest! :D

Widziałeś go kiedyś w akcji? Dziś ciągnął repkę do wygranej, fajny grajek. Nie wiem tylko, czy by się odnalazł w PL.



Widziałeś go kiedyś w akcji? Dziś ciągnął repkę do wygranej, fajny grajek. Nie wiem tylko, czy by się odnalazł w PL.">odpowiedz
Autor: Jablona Wysłano: 19 czerwca 2019; 21:01

To ten Kabanos musiałby być warty 60 baniek, żeby taka wymiana mogła być

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 19 czerwca 2019; 20:35

>>ainam napisał:
>>Real oferuje za Eriksena 45 mln + Ceballos'a (The Sun).<br />
<br />
Dobra oferta? co sądzicie? <br />
<br />
Dani perspektywiczny bardzo i jeżeli pogłoski o tym, że Chris chce "spróbować czegoś nowego" są prawdziwe, to poszłabym na taki deal.

nie, tylko gotówka

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 19 czerwca 2019; 20:31

Real oferuje za Eriksena 45 mln + Ceballos'a (The Sun).

Dobra oferta? co sądzicie?

Dani perspektywiczny bardzo i jeżeli pogłoski o tym, że Chris chce "spróbować czegoś nowego" są prawdziwe, to poszłabym na taki deal.

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 19 czerwca 2019; 20:19

fake, na twitterze latają podobne zdjęcia z konta założonego w czerwcu 2019

odpowiedz
Autor: Mortal Wysłano: 19 czerwca 2019; 19:40

https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/64776418_2905880672786458_8979686390027517952_n.jpg?_nc_cat=109&_nc_ht=scontent-waw1-1.xx&oh=a7724287260073951a7e072017b3d6d3&oe=5D958220

Podobno większa szansa, że fake, ale jakaś to nadzieja

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 19 czerwca 2019; 17:41

O, toto.

Poza tym, nikt jak na razie, poza Realem nie szaleje na rynku. Multum plotek, niewiele domkniętych transferów.

odpowiedz
Autor: Mortal Wysłano: 19 czerwca 2019; 16:37

Generalnie to trzeba na ten moment zluzować, bo NDombele pojechał na mistrzostwa, tak samo Sessegnon, a Lo Celso jest na Copa America.

Generalnie ciężko domknąć transfery jak zawodnicy są na mistrzostwach, więc ze spokojem jeszcze

odpowiedz
Autor: Potemp Wysłano: 19 czerwca 2019; 14:48

Ja tam wierze w transfery do początku rozpoczęcia sezonu przygotowawczego.

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 19 czerwca 2019; 14:47

Minęło blisko 3 tygodnie od finału LM, a tu nic się nie dzieje. Ndombele i Lo Celso pójdą do klubów, które nie będą się targować o kilka mln

odpowiedz
Autor: mefisto52 Wysłano: 19 czerwca 2019; 14:26

Levy poczeka do deadline day bo może cena spadnie o 3 mln. Nasza polityka transferowa nic się nie zmieniła i gdyby ktoś jeszcze był zainteresowany Ndombele to przez opieszałość prezesa dawno by go sprzatneli. Nie kupimy nikogo póki nie sprzedamy kilku zawodników. Chyba nikt nie sądził, że Levy wyda 150 mln na zawodników z góry a odzyska cześć ze sprzedaży później.

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 19 czerwca 2019; 07:31

Kursy na Ndombele wywindowały. Teraz już 2,75 przynajmniej William Hill.

Coś chyba się nie dogadują z kasą.

odpowiedz
Autor: siofo Wysłano: 17 czerwca 2019; 18:17

>>Mortal napisał:
>>No i jakieś małe doniesienia o Fraser, generalnie gdyby on przyszedł za Lamele to by spełnił moje mokre sny xD Podobno do wyjęcia za wcale nie tak dużo, poza nami zainteresowany Arsenal (Pewnie wezmą Carrasco a nie Ryana) i Liverpool (W sumie nie wiem po co im on)

Szczerze powiedziawszy to ucieszyłeś mnie tym, bo nie wiem czemu ale oczami wyobraźni go widzę u nas a nic się nie mówi o zainteresowaniu nim :D
Choć znając Levego to nie zdziwię się jesli skończy się na transferze tylko Ndombele albo tylko Sesegnona


Choć znając Levego to nie zdziwię się jesli skończy się na transferze tylko Ndombele albo tylko Sesegnona

">odpowiedz
Autor: mefisto52 Wysłano: 17 czerwca 2019; 05:18

Odnoszę wrażenie, że Levy liczył na szybką sprzedaż Eriksena i Toby ego i wtedy już byśmy kupili kilku zawodników. Tak nie wiadomo na czym stoimy. Zawsze najpierw sprzedawalismy a później były zakupy jak było wiadomo jaki jest budżet. A tak na dobrą sprawę nie wiadomo do końca, które pozycje poza środkowym pomocnikiem i bocznym obrońcą są priorytetem.

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 16 czerwca 2019; 22:37

>>Starman38 napisał:
>>https://transfery.info/123890,tottenham-ustalil-budzet-transferowy-na-lato. 29 mln to połowa budżetu a Daily mail to nie jest jakiś fake tylko piszą rzeczy na poziomie

Daily to fatalne źródło : ).

Tak swoją drogą, nie przepłacałabym za "9", bo i po co? Mamy alternatywy przecież.

Ndombele bardzo kurtuazyjnie, pewnie się targujemy o 1 milion z OL :D

">odpowiedz
Autor: Jablona Wysłano: 16 czerwca 2019; 19:34

W Live to mogłaby być wymiana on za Shaqiriego, jakby gdzieś odeszdl. Taki rezerwowy co myśli że zawojuje za po roku odchodzi.

odpowiedz
Autor: Mortal Wysłano: 16 czerwca 2019; 18:58

No i jakieś małe doniesienia o Fraser, generalnie gdyby on przyszedł za Lamele to by spełnił moje mokre sny xD Podobno do wyjęcia za wcale nie tak dużo, poza nami zainteresowany Arsenal (Pewnie wezmą Carrasco a nie Ryana) i Liverpool (W sumie nie wiem po co im on)

odpowiedz
Autor: Mortal Wysłano: 16 czerwca 2019; 18:55

Lecą jakieś plotki, że Juve szykuje ofertę 30m za Trippiera i że żona Trippsa rozgląda się za domami we Włoszech i szkołą dla dzieci.

odpowiedz
Autor: Mortal Wysłano: 16 czerwca 2019; 18:54

Wywiad z NDombele, w którym zapytano go o Spurs

“Yes, it’s true that Tottenham are a great team,” he admitted.

“[Spurs] They are a big club, they finished fourth in their league, they reached the Champions League final, they are still a big club like any other.

“Which player would not be interested in a big club?”

odpowiedz
Autor: mefisto52 Wysłano: 16 czerwca 2019; 17:14

>>TomegPL napisał:
>>Według mnie powinniśmy dać trochę lepszą wypłatę Eriksenowi i on sam zostałby. Wyszło by to taniej i nie musieli byśmy się martwić o tą pozycje.

Myślisz, że Eriksenowi chodzi o tygodniówkę a nie o trofea? Gdyby dostał 200 tys tygodniowo u nas i 200 tys w Realu lub Juventusu to by został?

odpowiedz
Autor: TomegPL Wysłano: 16 czerwca 2019; 12:45

Według mnie powinniśmy dać trochę lepszą wypłatę Eriksenowi i on sam zostałby. Wyszło by to taniej i nie musieli byśmy się martwić o tą pozycje.

odpowiedz
Autor: MalocchioZD Wysłano: 16 czerwca 2019; 11:01

Mortal szkoda klawiatury na tego typu wynalazki! Ale nie ukrywam, zaciekawił mnie jego wywód ... a więc wolę dopytać.
Starman38 jeżeli za Lo Celso pozbywamy się Chrisa,Dele i Lucasa to jaka jest ich jednostkowa wartość rynkowa? Chyba , że Dele sprzedajemy po wartości zakupu to rozumię :) Nie chcę oceniać, ale to posty w stylu nie znam się, ale się wypowiem!

Nie chcę oceniać, ale to posty w stylu nie znam się, ale się wypowiem!">odpowiedz
Autor: Mortal Wysłano: 15 czerwca 2019; 23:27

>>Starman38 napisał:
>>https://transfery.info/123890,tottenham-ustalil-budzet-transferowy-na-lato. 29 mln to połowa budżetu a Daily mail to nie jest jakiś fake tylko piszą rzeczy na poziomie

Dobra jazda, ja wejdę w tą dyskusję, chociaż już raz nie potrafiłeś się odnieść do moich argumentów i je pominąłeś. Może tym razem porozmawiamy ^^

>;Daily mail to nie jest jakiś fake tylko piszą rzeczy na poziomie
>Tottenham ma budżet 60 mln więc może przestańcie wymyślać
>;Daily Mail: Tottenham ready to break transfer record twice this summer as they pursue deals for Giovani Lo Celso and Tanguy Ndombele
https://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-7139887/Tottenham-ready-break-transfer-record-twice-pursue-Giovani-Lo-Celso-Tanguy-Ndombele.html

1.Więc się zdecydujmy, bo ja tu widzę jakieś sprzeczności panie kolego xD

2.Wrzuciłeś artykuł sprzed 2 miesięcy typie, szanujmy się i wrzucajmy aktualną prasę, bo przez te 2 miesiące się wiele wydarzyło :D

3.Nikt niczego sobie nie wymyśla, tylko jak sama nazwa tematu wskazuje są to ";plotki, ploteczki" czyli doniesienia z prasy, my ich nie wymyślamy.

4. "żeby kupić takiego celsa to trzeba Eriksena, Alli ego i Lucasa sprzedać?" Tu już nawet nie wiem co odpisać na tę głupotę, ale na pocieszenie powiem, że wg mnie Lo Celso będzie zastępstwem Eriksena i ich nie zobaczymy razem w klubie. Czyli poniekąd masz rację, że sprzedamy Eriksena, żeby kupić Lo Celso, ale skąd Ty wrzasnąłeś tu Dele i Lucasa?! xD

5. Często piszesz, że dyskusja o transferach nie ma sensu, więc Cię uświadomię - Nie musisz się udzielać w tym temacie, ba! Nawet nie musisz go czytać. Nikt Cię do tego nie zmusza, daj ludziom porozmawiać o czym chcą i im tego nie wytykaj :)

aily mail to nie jest jakiś fake tylko piszą rzeczy na poziomie
>Tottenham ma budżet 60 mln więc może przestańcie wymyślać
>;Daily Mail: Tottenham ready to break transfer record twice this summer as they pursue deals for Giovani Lo Celso and Tanguy Ndombele
https://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-7139887/Tottenham-ready-break-transfer-record-twice-pursue-Giovani-Lo-Celso-Tanguy-Ndombele.html

1.Więc się zdecydujmy, bo ja tu widzę jakieś sprzeczności panie kolego xD

2.Wrzuciłeś artykuł sprzed 2 miesięcy typie, szanujmy się i wrzucajmy aktualną prasę, bo przez te 2 miesiące się wiele wydarzyło :D

3.Nikt niczego sobie nie wymyśla, tylko jak sama nazwa tematu wskazuje są to ";plotki, ploteczki" czyli doniesienia z prasy, my ich nie wymyślamy.

4. "żeby kupić takiego celsa to trzeba Eriksena, Alli ego i Lucasa sprzedać?" Tu już nawet nie wiem co odpisać na tę głupotę, ale na pocieszenie powiem, że wg mnie Lo Celso będzie zastępstwem Eriksena i ich nie zobaczymy razem w klubie. Czyli poniekąd masz rację, że sprzedamy Eriksena, żeby kupić Lo Celso, ale skąd Ty wrzasnąłeś tu Dele i Lucasa?! xD

5. Często piszesz, że dyskusja o transferach nie ma sensu, więc Cię uświadomię - Nie musisz się udzielać w tym temacie, ba! Nawet nie musisz go czytać. Nikt Cię do tego nie zmusza, daj ludziom porozmawiać o czym chcą i im tego nie wytykaj :)
">odpowiedz
Autor: Starman38 Wysłano: 15 czerwca 2019; 21:55

A ja chociaż nie żyje w jakimś wyigimowanym świecie tylko wiem że Tottenham nie jest klubem z budżetem jak city, real, Barcelona, psg, czy Liverpool, Tottenham ma budżet 60 mln więc może przestańcie wymyślać tylko myślcie realnie bo ten klub nie stać na jakieś gwiazdy, wyrzutów z bogatych klubów, albo no name za wielkie pieniądze, żeby kupić takiego celsa to trzeba Eriksena, Alli ego i Lucasa sprzedać? Żeby się wyszło na zero, chcecie tego?

odpowiedz
Autor: Starman38 Wysłano: 15 czerwca 2019; 21:47

https://transfery.info/123890,tottenham-ustalil-budzet-transferowy-na-lato. 29 mln to połowa budżetu a Daily mail to nie jest jakiś fake tylko piszą rzeczy na poziomie

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 15 czerwca 2019; 21:28

Celta Vigo zaakceptowała opiewającą na 29 milionów funtów ofertę West Hamu United w sprawie transferu napastnika Maxiego Gomeza.

jak to? to niby się nim nie interesujemy/interesowaliśmy? jak dla mnie śmieszne pieniądze...ale kto chce grać skrawki po Kane...

odpowiedz
Autor: mefisto52 Wysłano: 15 czerwca 2019; 19:28

Nikt jeszcze nie wspomniał, że planujemy złożyć ofertę za Strakosha - bramkarza Lazio podobno jednego z lepszych bramkarzy w Serie A w dodatku 24 latka. Czyżby powoli zaczęli szukać kogoś kto zastąpi Hugo? Lata lecą a on z formą też już ma różnie a gry nogami nie nauczy się już nigdy jak nie nauczył się przez 30 lat.

odpowiedz
Autor: mefisto52 Wysłano: 15 czerwca 2019; 19:21

AS Roma nie zamierza pozbywać się Zaniolo i zamierza budować skład z nim chyba, że ktoś da 70 mln euro. Za kota w worku. 1 dobry sezon, w Serie A a nie w Premier League nie poparty jakimiś szczególnymi liczbami. Myślę, że można skreślić z listy potencjalnych transferów.

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 15 czerwca 2019; 18:49

A.. skąd wiesz, jaki mamy budżet?

Gdzie to jest napisane? Jakiś oficjalny komunikat?

Opieramy się jedynie na doniesieniach mediów, a oni mogła napisać wszystko, dosłownie.

odpowiedz
Autor: TomegPL Wysłano: 15 czerwca 2019; 15:52

>>Starman38 napisał:
>>Ale to jest 60 mln, a ten 1 sam kosztuje 100

Ndombele 70 i jest nasz , wystarczy sprzedać kogoś niepotrzebnego

odpowiedz
Autor: Starman38 Wysłano: 15 czerwca 2019; 15:48

Ale to jest 60 mln, a ten 1 sam kosztuje 100

odpowiedz
Autor: TomegPL Wysłano: 15 czerwca 2019; 15:22

>>Starman38 napisał:
>>Nazywacie mnie trollem a Tottenham ma budżet 60 mln funtów a wy chcecie jakieś no name(ndombele, LA celsa) kupić za co?

Kogo lepszego za te 60 mln kupią?

odpowiedz
Autor: Starman38 Wysłano: 15 czerwca 2019; 15:19

Nazywacie mnie trollem a Tottenham ma budżet 60 mln funtów a wy chcecie jakieś no name(ndombele, LA celsa) kupić za co?

odpowiedz
Autor: bela Wysłano: 15 czerwca 2019; 13:51

>>bela napisał:
>>;Przecież kupiliśmy chyba jakiegoś 17 latka niedawno <img src=
Miałem na myśli Kion'a Etete ale wygląda na to, że jednak go nie kupiliśmy.

rzecież kupiliśmy chyba jakiegoś 17 latka niedawno <img src=
Miałem na myśli Kion'a Etete ale wygląda na to, że jednak go nie kupiliśmy.

">odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 15 czerwca 2019; 13:40

Dokładnie, na takich graczy jak Ndombele czy Lo Celso po prostu trzeba wydać hajs

odpowiedz
Autor: mefisto52 Wysłano: 15 czerwca 2019; 12:27

Z Sessegnonem będzie to samo, Fulham chce 50 mln to poczekamy rok aż mu się kontakt skończy.

odpowiedz
Autor: bela Wysłano: 15 czerwca 2019; 11:04

Przecież kupiliśmy chyba jakiegoś 17 latka niedawno :P

">odpowiedz
Autor: mefisto52 Wysłano: 15 czerwca 2019; 10:13

Szansa na Ndombele jest taka, że zawodnicy chcą do nas przyjść a Levemu szkoda kasy i nie przyjdą w tym okienku lub pójdą tam gdzie ktoś zapłaci za transfer tyle ile chce klub.

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 15 czerwca 2019; 08:03

Według William Hill na tą chwilę szansa na przyjście Ndombele jest taka sama jak na odejście Eriksena, a wydawało się ";pewniaczek" Trippier w Napoli ma wyższy kurs niż wydarzenia powyżej. Na Lo Celso 1,5 także szansa duża duża. Tak samo Sessegnon 1,57.

ewniaczek" Trippier w Napoli ma wyższy kurs niż wydarzenia powyżej. Na Lo Celso 1,5 także szansa duża duża. Tak samo Sessegnon 1,57.">odpowiedz
Autor: Craggmar Wysłano: 15 czerwca 2019; 06:56

Ndombele przede wszystkim, ale Le Celso, Sessegnona i Malcoma też bym chętnie widział w naszych koszulkach.Co ciekawe nie jest to takie nierealne. Kogo byśmy nie sprowadzali mam tylko nadzieję że zrobimy to szybko i nowe nabytki będą miały czas się ograć z resztą drużyny a nie jak zwykle transfery zaczniemy w ostatnim dniu okienka.

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 14 czerwca 2019; 21:05

Ostatecznie okaże się, że podpiszemy wszystkich o których piszą media.

Będziemy Real bis, a co!

odpowiedz
Autor: Spurs Wysłano: 14 czerwca 2019; 20:56

>>Spurs napisał:
>>codziennie Bruno jest ''very close",jak jeszcze blisko być musi?



#thfc will not be signing Bruno Fernandes from Sporting Lisbon this summer. [Sky Sports]


a no to już wiem

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 14 czerwca 2019; 20:55

Dokładnie dziś mija 500 dni od ostatniego transferu do Tottenhamu, wszystkiego najlepszego Koguty :D

">odpowiedz
Autor: Potemp Wysłano: 14 czerwca 2019; 16:52

Liverpool bez tych wzmocnień z zeszłego okienka, nie byłby w tym roku w finale.
Wiadomo chciałoby się kupować co roku Dele Alliego za 6 baniek, ale takie okazje to będą 2 razy na 10 lat może. Ostatnią taką perełką był Bale...2007?

odpowiedz
Autor: Potemp Wysłano: 14 czerwca 2019; 16:49

Po prostu nie da się być w dzisiejszych czasach Man UTD z 90 lat :)
Transfery były zawsze potrzebne, w tym okienku tym bardziej są potrzebne.
Ja jestem zwolennikiem transferów, bo według mnie są nieodzownym elementem budowania silnej drużyny (patrz City, Liverpool). Nie lubię budowania drużyny ala City, gdzie po prostu biorą kogo trzeba za niebotyczne pieniądze, ale suma sumarum mają diabelnie mocny skład z dobrym trenerem.
My potrzebujemy tak jak rok temu Liverpool, dobrych wzmocnień na odpowiednich pozycjach. W ich wypadku był to obrońca i bramkarz. W naszym przypadku chyba każdy widzi, że potrzeba nam co najmniej 2-3 solidnych transferów.


Transfery były zawsze potrzebne, w tym okienku tym bardziej są potrzebne.
Ja jestem zwolennikiem transferów, bo według mnie są nieodzownym elementem budowania silnej drużyny (patrz City, Liverpool). Nie lubię budowania drużyny ala City, gdzie po prostu biorą kogo trzeba za niebotyczne pieniądze, ale suma sumarum mają diabelnie mocny skład z dobrym trenerem.
My potrzebujemy tak jak rok temu Liverpool, dobrych wzmocnień na odpowiednich pozycjach. W ich wypadku był to obrońca i bramkarz. W naszym przypadku chyba każdy widzi, że potrzeba nam co najmniej 2-3 solidnych transferów.">odpowiedz
Autor: Starman38 Wysłano: 14 czerwca 2019; 16:38

Chciałem być miły ale olał mam ja swoje zdanie wy swoje. Raz nie chcecie być 2 Realem a kupować chcecie. Olał macie swoje zdanie ja swoje.

odpowiedz
Autor: Spurs Wysłano: 14 czerwca 2019; 15:19

codziennie Bruno jest ''very close",jak jeszcze blisko być musi?

odpowiedz
Autor: Spurs Wysłano: 14 czerwca 2019; 09:16

>>bela napisał:
>>nie wiem czy nie jesteś trollem Starman.<br />
Winks, Wanyama co sezon wypadają z powodu kontuzji, Dembele odszedł bez zastępstwa, zostajemy z takim Dierem i Skippem w środku pola, ale jasne, nie potrzebujemy transferów. I ja sam jestem fanem wprowadzania młodych zawodników ale Skipp jakiś nijaki mi się wydaje, wypożyczenie może by mu


przecież to trollas,nawet ie chce mi sie słuchać wpisu jeszcze niżej XD

odpowiedz
Autor: Jablona Wysłano: 14 czerwca 2019; 01:18

Po pierwszym poście było ewidentnie widać, że to jakiś troll. Nawet jakiś sezonowiec nie miałby takiego podejścia. Raczej zdecydowanie odwrotne, że powinniśmy teraz każdego kupować.

PS. Ciężko będą tu miały nowe osoby przez Distroje. Przykre to, ale prawdziwe.

odpowiedz
Autor: mefisto52 Wysłano: 13 czerwca 2019; 23:25

>>Starman38 napisał:
>>Nie jestem trollem. Kibicuje klubowi ale wolałbym drugi United z lat 90 niż kupno piłkarza nowego. Kupiono Auriera i llorente i wydane pieniądze w bloto

Jeżeli dla Ciebie 34 letni Llorente i to co zrobił dla nas w tym sezonie, w tyle minut ile dostał i w przeliczeniu na minuty mający lepsze statystyki od Kane'a to pieniądze wyrzucone w błoto to nie wiem czy mam o czym z Tobą dyskutować.
Te transfery też są marnowaniem pieniędzy?
Son 30 mln
Alderweireld 16 mln
Wimmer 6 mln (sprzedany za 18 mln)
Trippier 4,9 mln
Davies 12,65 mln
Dier 5 mln
Alli 6,63 mln

Tu masz niecałe 82 mln. Sam Alli jest warty więcej. Ja mam typ charakteru piłkarskiego marudny ale to jest ostatni post do Ciebie dopóki nie utwierdzę się w przekonaniu, że nie jesteś Destroya. Jeśli się mylę to przeproszę a póki co nie chcę się wkuuuurzać.

odpowiedz
Autor: mefisto52 Wysłano: 13 czerwca 2019; 22:17

>>Starman38 napisał:
>>Nie jestem trollem. Kibicuje klubowi ale wolałbym drugi United z lat 90 niż kupno piłkarza nowego. Kupiono Auriera i llorente i wydane pieniądze w bloto

A kto nie wolałby generacji 7 młodzików ze szkółki, którzy staną się topowymi zawodnikami i legendami klubu? Takie coś trafia się 1-2 razy na istnienie klubu. Pochettino daje szansę młodym ale sam widzisz, że oprócz Rose, Kane i Winksa nikt nie jest na tym poziomie by walczyć o pierwszy skład. To co mamy grać środkiem pola Dier, Skipp i do listopada gadać bzdury, że gramy o mistrzostwo a potem oj nie wyszło? Akademia jest sprawdzona cała jestem tego pewny przy Pochu. Bez transferów nie ugramy nic więcej niż top 4 a w lidze mistrzów ćwierćfinał to będzie coś. Puchary krajowe odpuścimy z powodu wąskiej (dobrej) ławki lub zleje nas w tym składzie jakiś West ham czy Crystal Palace i kolejny rok zmarnowany. Za długo trwa ten minimalizm Levego. Albo teraz albo nigdy i niech Mauricio ucieka do klubu z ambicjami.

odpowiedz
Autor: Starman38 Wysłano: 13 czerwca 2019; 21:35

Nie jestem trollem. Kibicuje klubowi ale wolałbym drugi United z lat 90 niż kupno piłkarza nowego. Kupiono Auriera i llorente i wydane pieniądze w bloto

odpowiedz
Autor: bela Wysłano: 13 czerwca 2019; 20:21

nie wiem czy nie jesteś trollem Starman.
Winks, Wanyama co sezon wypadają z powodu kontuzji, Dembele odszedł bez zastępstwa, zostajemy z takim Dierem i Skippem w środku pola, ale jasne, nie potrzebujemy transferów. I ja sam jestem fanem wprowadzania młodych zawodników ale Skipp jakiś nijaki mi się wydaje, wypożyczenie może by mu pomogło.

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 13 czerwca 2019; 19:01

@Starman38

Pokrótce:

Gdzie jest zasada, że musi nastąpić wymiana 1 za 1? Niżej wspominaliśmy tez o wietrzeniu szatni - prawie zawsze na plus.
I oczywiście, utrzymanie kluczowych piłkarzy jest ważne, ale co to ma wspólnego z transferami in?

Ja jestem fanką wprowadzania piłkarzy ze szkółki/rezerw, zawsze większa satysfakcja, tylko znowu, gdzie to się gryzie z przeprowadzaniem transferów?

Lo Celso nie jest no name!:D

Lucas też jest "odpadem z bogatszego klubu" chyba pamiętasz, co wyczyniał w tym sezonie u Nas? : ).

Pozdrawiam i więcej dystansu do tematu plotek transferowych polecam : ).



Lucas też jest "odpadem z bogatszego klubu" chyba pamiętasz, co wyczyniał w tym sezonie u Nas? : ).

Pozdrawiam i więcej dystansu do tematu plotek transferowych polecam : ).">odpowiedz
Autor: TomegPL Wysłano: 13 czerwca 2019; 17:43

>>Starman38 napisał:
>>Tottenham ma 25 piłkarzy więc żeby kogoś kupic musi kogoś sprzedać najpierw, a po 2 jeżeli trener mówi że nikogo niechce to nieważne czy to styczeń czy czerwiec. Jakbym był zadowolony z kadry to bym był a dla mnie najważniejsze to utrzymać kadrę a nie kupować nowego piłkarza. Jak chcecie transfery to kibicuje realowi czy Barcelonie. Chcecie nowych piłkarzy po co? A szkółka? Rezerwy? Mlodziki? Trzeba im dać szansę a nie kupowac no name(Lo celso) czy inne odrzuty z bogatszych klubow




Błędne myślenie, to jest idealny moment na przebudowę zespołu, są pozycje które należy wzmocnić takie jak środek pola oraz boki obrony. Nowe nazwiska to również przyciąganie fanów co za tym idzie też większe przychody oraz wynikający z tego rozwój drużyny. Przy dobrych transferach mamy szanse na regularną walkę o najwyższe cele.

odpowiedz
Autor: Mortal Wysłano: 13 czerwca 2019; 17:41

>>Starman38 napisał:
>>Tottenham ma 25 piłkarzy więc żeby kogoś kupic musi kogoś sprzedać najpierw, a po 2 jeżeli trener mówi że nikogo niechce to nieważne czy to styczeń czy czerwiec. Jakbym był zadowolony z kadry to bym był a dla mnie najważniejsze to utrzymać kadrę a nie kupować nowego piłkarza. Jak chcecie transfery to kibicuje realowi czy Barcelonie. Chcecie nowych piłkarzy po co? A szkółka? Rezerwy? Mlodziki? Trzeba im dać szansę a nie kupowac no name(Lo celso) czy inne odrzuty z bogatszych klubow

1.Najwyraźniej Poche nie jest zadowolony z kadry, skoro mówi, że jego pozostanie zależy od Levego i od tego czy wejdziemy na wyższy poziom. Chyba, że ja czegoś w tej wypowiedzi nie zrozumiałem i mu nie chodziło o transfery? Masz inną interpretację?

<Odnośnie tego - a po 2 jeżeli trener mówi że nikogo niechce to nieważne czy to styczeń czy czerwiec>

TO jeżeli mając 5 lat powiedziałem, że nie lubię dziewczyn, to znaczy, że nadal ich nie lubię? :o

2. Generalnie poza NDombele, który ma być bądź co bądź spóźnionym zastępstwem za Dembele, to raczej mówi się właśnie o sprzedaży zawodnika z jednej pozycji i go zastąpienie.

Eriksen - Lo Celso i większość plotek
Rose - Sessegnon
Llorente i Jenssen - Maxi Gomez/Perez

3. Praktycznie cały naszy skład kiedyś to były no name, a teraz ich nazwisko jest marką europejską. A tak poza tym no name to pojęcie względne, dla laika no name, dla kogoś innego świetny grajek.

4. Często piszesz, że dyskusja o transferach nie ma sensu, więc Cię uświadomię - Nie musisz się udzielać w tym temacie, ba! Nawet nie musisz go czytać. Nikt Cię do tego nie zmusza, daj ludziom porozmawiać o czym chcą i im tego nie wytykaj :)

Miłego dnia! ^^



2. Generalnie poza NDombele, który ma być bądź co bądź spóźnionym zastępstwem za Dembele, to raczej mówi się właśnie o sprzedaży zawodnika z jednej pozycji i go zastąpienie.

Eriksen - Lo Celso i większość plotek
Rose - Sessegnon
Llorente i Jenssen - Maxi Gomez/Perez

3. Praktycznie cały naszy skład kiedyś to były no name, a teraz ich nazwisko jest marką europejską. A tak poza tym no name to pojęcie względne, dla laika no name, dla kogoś innego świetny grajek.

4. Często piszesz, że dyskusja o transferach nie ma sensu, więc Cię uświadomię - Nie musisz się udzielać w tym temacie, ba! Nawet nie musisz go czytać. Nikt Cię do tego nie zmusza, daj ludziom porozmawiać o czym chcą i im tego nie wytykaj :)

Miłego dnia! ^^">odpowiedz
Autor: Starman38 Wysłano: 13 czerwca 2019; 16:49

Tottenham ma 25 piłkarzy więc żeby kogoś kupic musi kogoś sprzedać najpierw, a po 2 jeżeli trener mówi że nikogo niechce to nieważne czy to styczeń czy czerwiec. Jakbym był zadowolony z kadry to bym był a dla mnie najważniejsze to utrzymać kadrę a nie kupować nowego piłkarza. Jak chcecie transfery to kibicuje realowi czy Barcelonie. Chcecie nowych piłkarzy po co? A szkółka? Rezerwy? Mlodziki? Trzeba im dać szansę a nie kupowac no name(Lo celso) czy inne odrzuty z bogatszych klubow

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 13 czerwca 2019; 14:42

Sierpień mamy fajny:)

Aston Villa (H)
Manchester City (A)
Newcastle (H)
Arsenal (A)

Luty też:
Manchester City (H)
Aston Villa (A)
Chelsea (A)
Wolves (H)



Aston Villa (H)
Manchester City (A)
Newcastle (H)
Arsenal (A)

Luty też:
Manchester City (H)
Aston Villa (A)
Chelsea (A)
Wolves (H)

">odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 13 czerwca 2019; 14:34

>>Spurs napisał:
>>Jesteśmy tak blisko NDemb że oferujemy, 45 melo euro, naprawde nic sie nie zmieniło

no właśnie. o to mi chodzi, co z tego, że mamy top trenera i wielu graczy chciałoby u niego grać, jak płacimy nędznie...

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 13 czerwca 2019; 12:19

>>Mortal napisał:
Ainam nwm czy wklejać plotki w komentarzach, czy ew. mogę dodawać do artykułu?


Pewnie, że dodawaj do artykułu! Będzie bardziej przejrzyście : ).

edyt. zacytowałam nie ten post, który powinnam.

odpowiedz
Autor: Spurs Wysłano: 13 czerwca 2019; 11:57

Jesteśmy tak blisko NDemb że oferujemy, 45 melo euro, naprawde nic sie nie zmieniło

odpowiedz
Autor: Mortal Wysłano: 13 czerwca 2019; 11:47

Ainam nwm czy wklejać plotki w komentarzach, czy ew. mogę dodawać do artykułu?

odpowiedz
Autor: Mortal Wysłano: 13 czerwca 2019; 11:46

Calcio Napoli claim that Perez is close to move to Tottenham Hotspur from Newcastle in a £25 million deal.

odpowiedz
Autor: Mortal Wysłano: 13 czerwca 2019; 11:41

Niby rozważamy kupno Ceballosa, ktoś kto śledzi Real mi powie cokolwiek o nim? :o

">odpowiedz
Autor: Mortal Wysłano: 13 czerwca 2019; 11:34

Jakoś nie łudziłbym się, że Krystian podpisze nowy kontrakt. Jak nie chce tego zrobić od roku, to czemu miałby to zrobić teraz?

Trzeba go wcisnąć jakiemuś Realowi/PSG ew. Juve za 80m i za te kasę kupić tego Lo Celso.

Za resztę kasy spróbować wcisnąć tego Sessegnona i NDombele.

Jeżeli będą chętni to sprzedać Daviesa i Jenssena, N'Koudou.

Od biedy ten Lamela niech zostanie jako Joker. Bo i tak nikogo lepszego nie sprowadzimy w przystępnej cenie.


KWP musi dostać wypożyczenie, bo dla mnie ma dużo większy potencjał niż taki Skipp, ale musi się ograć, a u nas minut nie dostanie.

Na zmiennika Harrego to już nie mam pomysłu, ja byłem i nadal jestem zwolennikiem sprowadzenie Rondona, bo to jednak gwarant kilku bramek, sprawdzony w PL, a za drogi też by nie był raczej.

Ale tak w sumie, to potrzebny nam ten zmiennik? I tak dostanie z 500 minut w sezonie, a zawsze na upartego w przypadku kontuzji Harrego można przesuwać na 9 Lucasa/Sona a nawet ewentualnie Dele jako cofniętą 9

odpowiedz
Autor: Mortal Wysłano: 13 czerwca 2019; 11:14

Jak coś to PL zaprezentowało terminarz na kolejny sezon, pierwsza kolejka przeciwko AV na WHL

odpowiedz
Autor: Berba112 Wysłano: 13 czerwca 2019; 10:00

>>kiriak napisał:
>>Jesteśmy blisko i daleko zarówno Ndombele i LO Celso. Niby rozmowy przebiegają dobrze, ale kwoty się "troszku" różnią...

Kwoty rzekomo zaoferowane są podawane tylko przez mało wiarygodne źródła. Choć wszyscy znamy prezesa ;)

">odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 13 czerwca 2019; 08:00

Jesteśmy blisko i daleko zarówno Ndombele i LO Celso. Niby rozmowy przebiegają dobrze, ale kwoty się "troszku" różnią...

odpowiedz
Autor: bela Wysłano: 13 czerwca 2019; 07:41

Poch powiedział wtedy, że nie będzie transferów w styczniu, nie teraz. I wg mnie nawet Levy widzi, że musi załatwić następcę Dembele.

odpowiedz
Autor: siofo Wysłano: 12 czerwca 2019; 22:51

>>Starman38 napisał:
>>Niby jakim cudem Tottenham go kupi, po pierwsze nie wiadomo czy Eriksen zostaje czy odejdzie, Pochettino już w styczniu mówił że nie będzie transferow


Zwróć uwagę, że od tego czasu zdążyliśmy awansować do finału LM, przez co jest nam łatwiej rozmawiać z ciekawymi zawodnikami, a też ten finał mógł nałożyć presję na Levy'ego bo kolejne okienko bez transferów by było niedopuszczalne ;)





">odpowiedz
Autor: Berba112 Wysłano: 12 czerwca 2019; 21:42

Niechże domkną ten transfer. Ładnie proszę. Duet Sissoko i Ndombele w środku. Dwa czołgi.

Pisałem o nim w zeszłym roku w kontekście zastępstwa dla Mousy, a przez ten czas jeszcze poszedł mocno do przodu.

http://www.tottenham24.pl/news/Jak-zastapic-Dembele-6199

odpowiedz
Autor: Starman38 Wysłano: 12 czerwca 2019; 21:29

Tu o tym piszę więc bez sensu o tym pisac

odpowiedz
Autor: Starman38 Wysłano: 12 czerwca 2019; 21:29

http://tottenham24.pl/news/Czy-transfery-sa-mozliwe-6257

odpowiedz
Autor: Starman38 Wysłano: 12 czerwca 2019; 21:26

Niby jakim cudem Tottenham go kupi, po pierwsze nie wiadomo czy Eriksen zostaje czy odejdzie, Pochettino już w styczniu mówił że nie będzie transferow

odpowiedz
Autor: kanedinmypants Wysłano: 12 czerwca 2019; 21:10

Tottenham jest bliski sfinalizowania transferu Ndombele według Sky Sports. Alasdair Gold (bardzo wiarygodny dziennikarz piszący o transferach Tottenhamu) mówi że saga z Ndombele dobiega końca i wkrótce zawodnik trawi na White Hart Lane. Ależ to byłby transfer...

odpowiedz
Autor: Berba112 Wysłano: 12 czerwca 2019; 17:08

The Guardian understand Tottenham Hotspur have opened talks with Lyon over a deal for midfielder Tanguy Ndombele. #THFC

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 12 czerwca 2019; 16:45

>>kiriak napisał:
>>jak kursy na Eriksena? pojawiają się plotki, że może zostać.<br />
<br />
podobno Real zainteresowany Sonem

AS informuje, że Real nie ma zamiaru składać żadnej oferty odnośnie Eriksena.

Ja myślę, że na dniach nowy kontrakt i całkiem niezła tygodniówka dla Chrisa będzie : ).

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 12 czerwca 2019; 16:37

>>Berba112 napisał:
>>>>Rusek napisał:<br />
>>Są jacyś nasi piłkarze w kadrach na Copa America? <br />
<br />
Oby Lo Celso <img src=

:D

Już Nasi na zgrupowaniu kadry wskażą mu odpowiednią drogę, mam nadzieję.



Już Nasi na zgrupowaniu kadry wskażą mu odpowiednią drogę, mam nadzieję.">odpowiedz
Autor: Berba112 Wysłano: 12 czerwca 2019; 15:19

>>Rusek napisał:
>>Są jacyś nasi piłkarze w kadrach na Copa America?

Oby Lo Celso ;)

">odpowiedz
Autor: MalocchioZD Wysłano: 12 czerwca 2019; 10:18


Na przykład Sanchez i Foyth.

>>Rusek napisał:
>>Są jacyś nasi piłkarze w kadrach na Copa America?

odpowiedz
Autor: Potemp Wysłano: 12 czerwca 2019; 09:57

Od 35E do 75E, zależy od miejsca :)

">odpowiedz
Autor: Rusek Wysłano: 12 czerwca 2019; 00:26

>>;Potemp napisał:
>>BTW ktoś się wybiera na Audi cup, na mecz z Realem w Monachium? <br />
Bilety bez problemu do kupienia na stronie Bayernu.

A ile mniej więcej? Jak nie bardzo drogie to chętnie

otemp napisał:
>>BTW ktoś się wybiera na Audi cup, na mecz z Realem w Monachium? <br />
Bilety bez problemu do kupienia na stronie Bayernu.

A ile mniej więcej? Jak nie bardzo drogie to chętnie">odpowiedz
Autor: Rusek Wysłano: 12 czerwca 2019; 00:23

Są jacyś nasi piłkarze w kadrach na Copa America?

odpowiedz
Autor: Mortal Wysłano: 11 czerwca 2019; 22:39

Jeżeli STS to jakiś wyznacznik to kilka dni temu dawali takie same szanse na to, że zostanie u nas i na to, że odjedzie do Realu.
Na ten moment dają większe szanse na Real(1.65) niż na nas(2.1)

Plotki znowu wróciły do Pogby, że niby to on jest na szczycie ich lisy transferów i są w stanie wyłożyć za niego nawet 150m.

Ja mimo wszystko mam nadzieję, że nie okaże się, że zostaniemy z Krystianem, który nie chce przedłużyć kontraktu i za rok odejdzie za free

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 11 czerwca 2019; 21:16

jak kursy na Eriksena? pojawiają się plotki, że może zostać.

podobno Real zainteresowany Sonem

odpowiedz
Autor: Mortal Wysłano: 11 czerwca 2019; 18:13

Hej ho, hej ho, jak życie moi mili? :D

Czytał ktoś już książkę Croucha? Bo widziałem, że jedna z lepiej sprzedawanych książek piłkarskich w tym roku i ciekawi mnie wasza opinia ^^



Czytał ktoś już książkę Croucha? Bo widziałem, że jedna z lepiej sprzedawanych książek piłkarskich w tym roku i ciekawi mnie wasza opinia ^^ ">odpowiedz
Autor: Potemp Wysłano: 11 czerwca 2019; 13:30

Dokładnie na stronie Bayernu, w cenie są tak na prawdę dwa bilety, najpierw Tottki - Real, potem Bayern z Fenerbache.
Ja się wybieram ze znajomymi kibicami Realu ze Śląska właśnie. Niestety mamy komplet w samochodzie.
Mam nadzieję, że już jakieś wzmocnienia na żywo zobaczymy w Lipcu :D

">odpowiedz
Autor: Jablona Wysłano: 11 czerwca 2019; 13:25

Dobra udało mi się dogrzebać, Mefisto na stronie bayernu są od 35 do 75euro. I jak dobrze rozumiem to to jest za 2 mecze.

odpowiedz
Autor: Jablona Wysłano: 11 czerwca 2019; 13:22

Jaką cenę Wam pokazuje na stronie Bayernu?

odpowiedz
Autor: mefisto52 Wysłano: 11 czerwca 2019; 11:58

A gdzie sprawdzałeś bilety bo ja znalazłem po 90 euro najtańsze, trochę sporo jak za sparing.

odpowiedz
Autor: mefisto52 Wysłano: 11 czerwca 2019; 11:47

Jakby ktoś chciał jechać samochodem z okolic Śląska to jestem chętny.

odpowiedz
Autor: Potemp Wysłano: 11 czerwca 2019; 10:11

BTW ktoś się wybiera na Audi cup, na mecz z Realem w Monachium?
Bilety bez problemu do kupienia na stronie Bayernu.

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 10 czerwca 2019; 15:35

Plotek mnóstwo, Levy pewnie szlocha w poduszkę :d

Jasne, że jesteśmy teraz bardziej prestiżową i atrakcyjną marką. Nowy stadion, finał LM, niebywały rozwój i bardzo dobre, rozsądne zarządzanie Klubem.To musi przyciągać : ).

odpowiedz
Autor: Potemp Wysłano: 10 czerwca 2019; 15:15

Temat Sessegnona ciągnie się od tamtego roku. Fajnie, że Poch z nim poczekał, jego cena powinna być dużo niższa obecnie + sam zawodnik tym bardziej będzie chciał u nas grać po spadku do Championship.
Ogólnie bardzo dużo plotek z naszym udziałem. Mam wrażenie, że ten szalony sezon podniósł marketingowo markę klubu.

Mam nadzieję, że sprzedamy za dobrą kasę Eriksena, który wyglądał w tym sezonie znacznie poniżej swoich umiejętności. Różę bym zostawił, ale jak odejdzie też płakać nie będę. Ważne żebyśmy się solidnie w środku pola wzmocnili, od odejścia Dembele mamy straszny problem w środku, większość gry ciągniemy skrzydłami.

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 10 czerwca 2019; 15:11

>>mefisto52 napisał:
>>Kursy na Sessegnona dalej maleją. Jesteśmy co raz bliżej tego transferu. Przydałyby się jakieś oficjalki. Czas leci za miesiąc już okres przygotowawczy.

Racja, racja. Choć ogólnie mało oficjalek jak na razie. Impreza musi kręcić się do samego końca, poza tym - piłkarze pod palmami :D

">odpowiedz
Autor: mefisto52 Wysłano: 10 czerwca 2019; 13:10

Kursy na Sessegnona dalej maleją. Jesteśmy co raz bliżej tego transferu. Przydałyby się jakieś oficjalki. Czas leci za miesiąc już okres przygotowawczy.

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 10 czerwca 2019; 12:34

pojawiło się zainteresowanie 29-letnim Japończykiem Sakai z Marsylii, prawy obrońca

odpowiedz
Autor: Berba112 Wysłano: 10 czerwca 2019; 11:45

Donny van de Beek has reportedly said he wants a move to Tottenham or Manchester United this summer.
(De Telegraaf)

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 9 czerwca 2019; 20:21

Tottenham are among the clubs monitoring FC Copenhagen's goalscoring winger Robert Skov, Sky Sports News understands.

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 9 czerwca 2019; 20:19

Here's more from Tottenham's Danny Rose, who admitted to our reporter Rob Dorsett following England's Nations League shootout win that he's not sure where his future lies...

"I don't know what the future holds. I'm looking forward to a break. If I'm back at Tottenham, great. If I'm not, great, I'll just have to wait and see.

"As a whole I'm proud of what I've done individually and I'm over the moon about what the club's achieved - with no signings and playing at Wembley, the players have shown good character.

"It's not about regular first-team football. I know my age, I know the club might look to ship me on but I'll sit tight and see what happens. Either way I'm prepared."

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 9 czerwca 2019; 20:17

Tanguy Ndombele - Lyon president Jean-Michel Aulas has confirmed Manchester United and City are interested in signing midfielder, but says his preference would be to sell to Juventus. SSN also believe the player is on a three-man shortlist to replace Fernandinho this summer.

odpowiedz
Autor: bela Wysłano: 9 czerwca 2019; 19:11

Podobno Trippier alternatywą dla United przy braku transferu Wan-Bissaki.

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 9 czerwca 2019; 17:25

wyciągnąć za Diera 40 mln i niech idzie póki go jeszcze ktoś chce...

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 9 czerwca 2019; 14:47

Son https://twitter.com/i/status/1137679674547605505

odpowiedz
Autor: LUCAS Wysłano: 8 czerwca 2019; 22:24

Jak tylko pojawi się jakaś oferta za Erica to nawet się nie zastanawiać. Ciężko ogląda się "grę" tego pana.

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 8 czerwca 2019; 22:09

Czyli United podoba się szóste miejsce. Z calym szacunkiem do Erica, którego naprawdę lubię, to nie jest to gość, którym walczy się o LM.

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 8 czerwca 2019; 20:38

>>bela napisał:
>><img src=

Być może zaoferują za Niego 80 mln? :D

W przepłacaniu są najlepsi na tej planecie;>



W przepłacaniu są najlepsi na tej planecie;>">odpowiedz
Autor: bela Wysłano: 8 czerwca 2019; 20:24

:D
https://www.thesun.co.uk/sport/football/9249564/man-utd-spurs-eric-dier/


https://www.thesun.co.uk/sport/football/9249564/man-utd-spurs-eric-dier/">odpowiedz
Autor: Mortal Wysłano: 8 czerwca 2019; 18:47

>>Lolo napisał:
>>Nikt przy zdrowych zmysłach nie wymieni się za Rose'a. Chyba że za dopłatą.... bez wymiany.

Nie no bez jaj, może statystyki nie przemawiają, ale końcówkę sezonu Rose miał naprawdę dobrą, bardzo dużo wyprowadzeń piłki skrzydłem, wydaje mi się, że sporo udanych dryblingów, w obronie nie odstawał. Dla mnie cichy bohater meczów w LM.

odpowiedz
Autor: Mortal Wysłano: 8 czerwca 2019; 18:44

Maddison podobno powiedział, że zostaje w Lester, więc jeden transfer z głowy.

O Gomezie trochę przygasło, poza tym ten stwierdził, że chciały zostać w Evertonie.

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 8 czerwca 2019; 17:33

Jeśli Everton dorzuci w tej wymianie Andre Gomesa, to bierzemy!:D

Wietrzenie szatni zawsze na plus. Byle z głową : ).



Wietrzenie szatni zawsze na plus. Byle z głową : ).">odpowiedz
Autor: Freddie91 Wysłano: 8 czerwca 2019; 16:21

Nawet z dopłatą sensowną. Ja bym trochę przewietrzył kadrę.

odpowiedz
Autor: coys24 Wysłano: 8 czerwca 2019; 16:07

>>Lolo napisał:
>>Nikt przy zdrowych zmysłach nie wymieni się za Rose'a. Chyba że za dopłatą.... bez wymiany.

Jesteśmy w Anglii, głupie transfery są bardzo powszechne

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 8 czerwca 2019; 15:44

Nikt przy zdrowych zmysłach nie wymieni się za Rose'a. Chyba że za dopłatą.... bez wymiany.

odpowiedz
Autor: Jablona Wysłano: 8 czerwca 2019; 14:11

Ja bym prędzej Davies wymienił niż Rose. Jak już wymieniać to tych słabszych na pozycji, żeby ten lepszy miał mobilizację do walki o skład. Więc dla mnie bezsensu byłaby ta wymiana. Ale jak mówiłem nie widziałem Digne w akcji więc może jest totalnym kozakiem.

odpowiedz
Autor: Freddie91 Wysłano: 8 czerwca 2019; 13:47

Wymieniać. Trzeba trochę nowych twarzy, to zawsze dobrze robi grupie.

On grał super ale jakieś 3 sezony temu. Później była tragedia. Teraz się poprawił ale to nie jest to.

Rose swoimi wywiadami nie raz pokazywał, że bez żalu można się go pozbyć

Więc nawet jeżeli nie byłoby to mega wzmocnienie (i jeśli nie osłabienie) to go brać. Trzeba trochę zamieszać w tym sosie.

Poza tym Poch pokazał, że umie rozwinąć zawodników. Z Rosea chyba więcej już nie wyciągnie.

odpowiedz
Autor: Berba112 Wysłano: 8 czerwca 2019; 13:07

>>mefisto52 napisał:
>>Krąży na necie plotka o możliwej wymianie z Evertonem - Rose za Digne? Szkoda trochę Dannego ale z nim to nigdy nie wiadomo czy on chce zostać w Spurs czy już nie. Na pewno nie byłoby to osłabienie. Do tego można nim obstawić rzuty różne i wolne a wrzutki ma jedne z lepszych w lidze.

Nie wiem czy nie wolałbym pozostania Danny’ego. Gość naprawdę grał dobrze w tym sezonie i widać tendencje zwyżkowa po tych dziwnych akcjach i kontuzjach. Digne jest naprawdę dobry ale tez strasznie chimeryczny (jak i Rose), każdy kto grał w FPL kojarzy o czym pisze ;) poza tym Everton pewnie chciałby jeszcze dopłaty

poza tym Everton pewnie chciałby jeszcze dopłaty
">odpowiedz
Autor: Jablona Wysłano: 8 czerwca 2019; 11:20

>>mefisto52 napisał:
>>Krąży na necie plotka o możliwej wymianie z Evertonem - Rose za Digne? Szkoda trochę Dannego ale z nim to nigdy nie wiadomo czy on chce zostać w Spurs czy już nie. Na pewno nie byłoby to osłabienie. Do tego można nim obstawić rzuty różne i wolne a wrzutki ma jedne z lepszych w lidze.

Tylko czy umie w obronę? Bo mamy już jednego obrońcę z najlepszymi wrzutkami w lidze, ale różnie u niego bywa z obroną.

odpowiedz
Autor: mefisto52 Wysłano: 7 czerwca 2019; 21:27

Krąży na necie plotka o możliwej wymianie z Evertonem - Rose za Digne? Szkoda trochę Dannego ale z nim to nigdy nie wiadomo czy on chce zostać w Spurs czy już nie. Na pewno nie byłoby to osłabienie. Do tego można nim obstawić rzuty różne i wolne a wrzutki ma jedne z lepszych w lidze.

odpowiedz
Autor: mefisto52 Wysłano: 7 czerwca 2019; 21:23

Bardzo dobrze bo Gazza go zjadł pod każdym względem. Nowy kontrakt dla niego by się przydał bo lepszego bramkarza pogodzonego z rolą rezerwowego pewnie byśmy nie znaleźli. Pytanie tylko co z numerem 3 czy ma sens kupowanie czy dać szansę Whitemanowi.

odpowiedz
Autor: Jablona Wysłano: 7 czerwca 2019; 18:23

Kolejna oficjalka naszym drugim bramkarzem będzie Gazzaniga, Vorm właśnie się pożegnał.

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 7 czerwca 2019; 18:08

>>Jablona napisał:
>>;Panie i Panowie, mamy pierwszy transfer. Kion Etete zawitał w nasze skromne progi.

Nie chciałam pisać, że deal done, co by nie zostało uznane za prowokację :D

anie i Panowie, mamy pierwszy transfer. Kion Etete zawitał w nasze skromne progi.

Nie chciałam pisać, że deal done, co by nie zostało uznane za prowokację :D">odpowiedz
Autor: mefisto52 Wysłano: 7 czerwca 2019; 18:02

Wow zagrał 4 mecze w League Two w tym sezonie ale Levy to cwany lis. Już nikt mu nie powie, że nikogo nie kupiliśmy w kolejnym oknie.

odpowiedz
Autor: Jablona Wysłano: 7 czerwca 2019; 17:58

Panie i Panowie, mamy pierwszy transfer. Kion Etete zawitał w nasze skromne progi.

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 7 czerwca 2019; 14:14

@Spurs, @Berba112

To nie są jakieś super wiarygodne źródła, ale fakt, sporo plotek o tym w mediach : ).

odpowiedz
Autor: Berba112 Wysłano: 7 czerwca 2019; 14:01

Record Portugal podaje, ze agent Fernandesa- Pinho- miał być już w Londynie spotkać się z naszymi przedstawicielami. Nie wiem jak wiarygodne jest to źródło.

odpowiedz
Autor: Berba112 Wysłano: 7 czerwca 2019; 13:55

Kilka portugalskich źródeł podaje info o Bruno Ferndandesie. Ile w tym prawdy? Ciężko powiedzieć. Jeszcze przed chwila miał być prawie klepnięty to przez ManU, to przez City, wiec wyglada trochę na grę menadżerów i windowanie ceny. Co nie zmienia faktu, ze gość jest dobrym kotem.

odpowiedz
Autor: Spurs Wysłano: 7 czerwca 2019; 12:57

[@MailSport] understand Tottenham Hotspur boss Mauricio Pochettino will be given £50M to spend on transfers this summer.

***** xDDDDDDDd

oczywiście kwota po sprzedaży zawodników bd większa,pewnie plotka ale tak to sie skończy

odpowiedz
Autor: Spurs Wysłano: 7 czerwca 2019; 12:30

Tottenham Hotspur are 'very close' to signing Portuguese midfielder Bruno Fernandes with talks intensifying in recent hours. [A Bola] #THFC

ktoś coś?

odpowiedz
Autor: Mortal Wysłano: 7 czerwca 2019; 12:19

<Kradzione z Angielskiego Espresso>

Według Mirror, Tottenham i Everton mogą wymienić się lewymi obrońcami. Drugą najlepszą drużynę Europy ma wzmocnić Lucas Digne, zaś na Goodison Park pojechać ma Danny Rose. Poza Anglikiem, klub z Liverpoolu oczekuje około 20 milionów funtów dopłaty.

Dla mnie bomba, chociaż szkoda mi, że to akurat Róża ma polecieć, bo bądź co bądź pod koniec sezonu latał fajnie na skrzydle i zostawiał serducho.

Ale Digne to TOP2 obecnie LB w PL imho.

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 6 czerwca 2019; 23:26

Ponoć za Levy'm jak cień kroczy ZUS. Wyłysiał bo zalega, ze zdrowotnym.

odpowiedz
Autor: Freddie91 Wysłano: 6 czerwca 2019; 23:23

Sprawdzam kursy:

Sessegnon 1,4-1,5 (czyli jakieś 70-80% szans)
Lo Celso 1,65-1,7 (60-65%)
Ndombele 2,25-2,5 (30-35%)
Grealish 2,5-3 (20-25%)
Tielemans 5,00 (5-10%)

---
Trippier 1,7 (55-60%)
Eriksen 1,85 (50%)
Toby 2,5 (20-30%)

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 6 czerwca 2019; 23:18

Anglicy dzisiaj w obronie jak Tottenham za czasów Fazio xD

odpowiedz
Autor: Freddie91 Wysłano: 6 czerwca 2019; 23:10

Ja też, może zrzuta?

Dorzucimy coś do kiermany Levego.

odpowiedz
Autor: Jablona Wysłano: 6 czerwca 2019; 22:17

>>Starman38 napisał:
>>;Pochettino nikogo nie kupi, ten klub ma straszne długi, dlatego sprzedaż Eriksena da klubowi pieniądze na spłatę długów, a po 2 żeby kogoś kupic trzeba kogoś sprzedać. P. S kibicuje klubowi i zależy mi na tym klubie

Nie widziałem bardziej zadłużonego klubu od Tottenhamu. Toniemy w długach czas sprzedać wszystkich i zamknąć interes.

ochettino nikogo nie kupi, ten klub ma straszne długi, dlatego sprzedaż Eriksena da klubowi pieniądze na spłatę długów, a po 2 żeby kogoś kupic trzeba kogoś sprzedać. P. S kibicuje klubowi i zależy mi na tym klubie

Nie widziałem bardziej zadłużonego klubu od Tottenhamu. Toniemy w długach czas sprzedać wszystkich i zamknąć interes. ">odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 6 czerwca 2019; 20:15

>>Freddie91 napisał:
>>ainam - jak nie?<br />
<br />
Sessegnon się przewija cały czas i wg buków on i Lo Celso najbliżej nas - ponad 50% szans.

Oż, umknął mi zupełnie młodziak. Jeśli miałby przyjść za rozsądne pieniążki, to jak najbardziej jestem na tak.

odpowiedz
Autor: Starman38 Wysłano: 6 czerwca 2019; 19:40

Pochettino nikogo nie kupi, ten klub ma straszne długi, dlatego sprzedaż Eriksena da klubowi pieniądze na spłatę długów, a po 2 żeby kogoś kupic trzeba kogoś sprzedać. P. S kibicuje klubowi i zależy mi na tym klubie

odpowiedz
Autor: Freddie91 Wysłano: 6 czerwca 2019; 19:26

ainam - jak nie?

Sessegnon się przewija cały czas i wg buków on i Lo Celso najbliżej nas - ponad 50% szans.

odpowiedz
Autor: Spurs Wysłano: 6 czerwca 2019; 19:14

Christian Eriksen's agent: "Last season there were 3 clubs, 2 English and 1 foreign, interested in paying a huge amount to Spurs. For the club it was then a no-go area and for Christian not a must-have. I have the impression we are in a new situation now." (Source: Standard)

ehhh

odpowiedz
Autor: Drakiur Wysłano: 6 czerwca 2019; 17:04

Rose'a nie liczę bo jak dał wywiad przed finałem LM to chyba sam nie chce tu być.

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 6 czerwca 2019; 16:53

>>;Drakiur napisał:
>>Widzę że wszyscy chcą całą kasę na 2 ŚP a nie pamiętają że nie mamy żadnego dobrego bocznego obrońcy aktualnie

A wiesz, że zero plotek o transferach na tę pozycję? Aż zdziwiona jestem.

rakiur napisał:
>>Widzę że wszyscy chcą całą kasę na 2 ŚP a nie pamiętają że nie mamy żadnego dobrego bocznego obrońcy aktualnie

A wiesz, że zero plotek o transferach na tę pozycję? Aż zdziwiona jestem.">odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 6 czerwca 2019; 16:52

>>Jablona napisał:
>>Mania mogłabyś dopisywać godziny na początku newsa, tak jak było w zeszlych okienkach? Bo łatwiej zidentyfikować czy już się te ploteczke czytało.

Oczywiście, dziękuję za podpowiedź! Zrobi się:)

">odpowiedz
Autor: Jablona Wysłano: 6 czerwca 2019; 16:41

Mania mogłabyś dopisywać godziny na początku newsa, tak jak było w zeszlych okienkach? Bo łatwiej zidentyfikować czy już się te ploteczke czytało.

odpowiedz
Autor: Berba112 Wysłano: 6 czerwca 2019; 16:33

>>kondis23 napisał:
>>;Draxler jest przereklamowany.<br />
<br />
Dajcie Lo Celso i Ndombele, w sumie to niewiele jestem w stanie powiedzieć na temat dwóch panów, ale oglądajc komplikacje na YT, to chłopaki się nam przydadzą, szczególnie Francuz.. jest genialny

Lo Celso tez nie odstaje. Widziałem go w kilku spotkaniach Betisu i mocno przykuwał uwagę. Rozgrywa, strzela, asystuje, drybluje, a i powalczyć i wyłuskać potrafi. Zwłaszcza w spotkaniach z dużymi rywalami, a to duży plus. Liczę na ten transfer

raxler jest przereklamowany.<br />
<br />
Dajcie Lo Celso i Ndombele, w sumie to niewiele jestem w stanie powiedzieć na temat dwóch panów, ale oglądajc komplikacje na YT, to chłopaki się nam przydadzą, szczególnie Francuz.. jest genialny

Lo Celso tez nie odstaje. Widziałem go w kilku spotkaniach Betisu i mocno przykuwał uwagę. Rozgrywa, strzela, asystuje, drybluje, a i powalczyć i wyłuskać potrafi. Zwłaszcza w spotkaniach z dużymi rywalami, a to duży plus. Liczę na ten transfer

">odpowiedz
Autor: Jablona Wysłano: 6 czerwca 2019; 16:30

>>;Drakiur napisał:
>>Widzę że wszyscy chcą całą kasę na 2 ŚP a nie pamiętają że nie mamy żadnego dobrego bocznego obrońcy aktualnie

No to potrzebujemy 4/5 transferów, bo jeszcze napastnik potrzebny. No chyba że Jancyn dostanie szansę xd

rakiur napisał:
>>Widzę że wszyscy chcą całą kasę na 2 ŚP a nie pamiętają że nie mamy żadnego dobrego bocznego obrońcy aktualnie

No to potrzebujemy 4/5 transferów, bo jeszcze napastnik potrzebny. No chyba że Jancyn dostanie szansę xd">odpowiedz
Autor: Berba112 Wysłano: 6 czerwca 2019; 16:30

>>;Drakiur napisał:
>>Widzę że wszyscy chcą całą kasę na 2 ŚP a nie pamiętają że nie mamy żadnego dobrego bocznego obrońcy aktualnie

Rose? Chyba, ze go nie liczysz przez sytuacje kontraktowa

rakiur napisał:
>>Widzę że wszyscy chcą całą kasę na 2 ŚP a nie pamiętają że nie mamy żadnego dobrego bocznego obrońcy aktualnie

Rose? Chyba, ze go nie liczysz przez sytuacje kontraktowa
">odpowiedz
Autor: Drakiur Wysłano: 6 czerwca 2019; 16:23

Widzę że wszyscy chcą całą kasę na 2 ŚP a nie pamiętają że nie mamy żadnego dobrego bocznego obrońcy aktualnie

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 6 czerwca 2019; 16:02

Draxler to jest fajny grajek, ale.. kompletnie zbędny dla Nas na tę chwilę.

Mamy inne potrzeby transferowe : )

odpowiedz
Autor: kondis23 Wysłano: 6 czerwca 2019; 15:36

Draxler jest przereklamowany.

Dajcie Lo Celso i Ndombele, w sumie to niewiele jestem w stanie powiedzieć na temat dwóch panów, ale oglądajc komplikacje na YT, to chłopaki się nam przydadzą, szczególnie Francuz.. jest genialny

odpowiedz
Autor: Berba112 Wysłano: 6 czerwca 2019; 14:04

>>Lolo napisał:
>>>>Jablona napisał:<br />
>>A co byście powiedzieli na swap Eriksena z Modriciem plus kasa? Wiem, że to nie nasza polityka żeby kupować starszego Pana, ale ciekawi mnie Wasze zdanie. <br />
<br />
Modrić podobno w minionym sezonie grał fatalnie.

Cały Real grał fatalnie. Modric był mocno nierówny, miewał niezłe mecze ale generalnie Realu nie dało się oglądać. Nie ważne czy grali młodzi czy doświadczeni gracze jak Luka. Co do takiego transferu, to uwielbiam Lukę ale ten transfer jest bez sensu. Już lepiej wziąć stówę za Christiana i zainwestować w tego Lo Celso. Obyśmy skończyli z Lo Celso w składzie bo gość jest świetny. Trochę się obawiam o ten transfer w obliczu doniesień o Draxlerze. Zdecydowanie wolałbym Argentyńczyka.

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 6 czerwca 2019; 12:55

>>Jablona napisał:
>>A co byście powiedzieli na swap Eriksena z Modriciem plus kasa? Wiem, że to nie nasza polityka żeby kupować starszego Pana, ale ciekawi mnie Wasze zdanie.

Modrić podobno w minionym sezonie grał fatalnie.

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 6 czerwca 2019; 12:47

>>Jablona napisał:
>>A co byście powiedzieli na swap Eriksena z Modriciem plus kasa? Wiem, że to nie nasza polityka żeby kupować starszego Pana, ale ciekawi mnie Wasze zdanie.

Realnie patrząc, taka wymiana nie ma dla Nas sensu. Chcemy budować młody, perspektywiczny skład na przyszłość. Ile Modric pograłby u Nas? Rok?.

Jestem na nie : ).

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 6 czerwca 2019; 12:34

>>KRIS napisał:
>>#thfc are ready to make a big effort to complete a deal for Olympique Lyonnais midfielder Tanguy Ndombele | @LEquipe<br />
<br />
Buhehehe

Buhehehe - znaczy się - wjedzie M$hity (chcą go ponoć) - i tyle go pewnie zobaczymy.

odpowiedz
Autor: Spurs Wysłano: 6 czerwca 2019; 12:33



#thfc have made an enquiry for Paris Saint-Germain midfielder Julian Draxler whose expected value is €40M | @LEquipe

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 6 czerwca 2019; 12:30

#thfc are ready to make a big effort to complete a deal for Olympique Lyonnais midfielder Tanguy Ndombele | @LEquipe

Buhehehe

odpowiedz
Autor: Jablona Wysłano: 6 czerwca 2019; 11:51

A co byście powiedzieli na swap Eriksena z Modriciem plus kasa? Wiem, że to nie nasza polityka żeby kupować starszego Pana, ale ciekawi mnie Wasze zdanie.

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 6 czerwca 2019; 00:14

>>THfan napisał:
>>Ainam - liczę na Ciebie, Dziewczyno <img src=

Postaram się wrzucać co ciekawsze plotki, z tych bardziej wiarygodnych źródeł :)

No i oczywiście, czekamy na oficjalki!



No i oczywiście, czekamy na oficjalki!">odpowiedz
Autor: Freddie91 Wysłano: 5 czerwca 2019; 22:14

Kursy na Eriksena do Realu nieznacznie spadły. Dają teraz 50/50

odpowiedz
Autor: THfan Wysłano: 5 czerwca 2019; 21:21

Ainam - liczę na Ciebie, Dziewczyno :)

">odpowiedz
Sonda serwisowa

Jak zakończy się przygoda Tottenhamu z tegoroczną Ligą Mistrzów:






pokaż wyniki
Zawodnik meczu
WEST HAM 0:1 TOTTENHAM
Erik Lamela

Liczba głosów: 31%
Gole: 1
Asysty: 0
stat4u
Statystyki serwisu

Najnowszy użytkownik: ymoleb
Strona istnieje od: 2322 dni
Użytkowników online: 0
Gości online: 62
Newsów: 6004
Lista online:

Partnerzy
serwisu
  • Tottenham3
  • Tottenham3
  • best gol
  • Gadżety Tottenham

Fatal error: Cannot use [] for reading in /home/tottenha/public_html/95afa876a3ed293bab71e1a1a81136db/SeoPilotClient.php(394) : runtime-created function on line 18