» Kompromitacja w Belgii

dodał: sajmi14 dnia: 2017-02-16 17:59:45 komentarzy: 58

Tottenham przegrał z belgijskim Gent 0-1 w wyjazdowym meczu 1/16 finału Ligi Europejskiej. Na tle drużyny, która obecnie zajmuje ósmą pozycję w belgijskiej ekstraklasie, Tottenham wyglądał naprawdę przeciętnie, co nie najlepiej wróży przed ciężkimi miesiącami kończącymi sezon.

TOTTENHAM

Lloris (C), Walker, Alderweireld, Dier, Davies, Wanyama, Dembele, Winks, Sissoko, Dele, Kane

ławka:

Vorm, Trippier, Wimmer, Eriksen, Onomah, Nkoudou, Son

GENT

Kalinic; Gigot, Mitrovic, Asare; Foket, Dejaegere, Esiti, Saief; Milicevic, Perbet, Simon

Komentarze

Tylko zalogowani użytkownicy mogą pisać komentarze

Autor: Kotip Wysłano: 18 lutego 2017; 11:17

>>meloman84 napisał:
Zgadzam się również że zespołowi brakuje szybkości i ";przebojowości" (nie chodzi o żadne sztuczki z dupy), po prostu nie ma komu napędzać akcji, wszystko jest takie jakieś statyczne. Ostatnią kwestią która mnie bardzo drażni to wystawianie Eriksena i Allego na skrzydłach, oni nic tam nie dają a później jest płacz że zagrali chłam. Taki Eriksen jest zupełnie innym graczem w reprezentacji gdzie gra w środku niż u nas na skrzydle.
<br />

I tu się zgadzam w 100%, dziękuje za wymianę opinii i że zgadzamy się w tej kwestii ;)

rzebojowości" (nie chodzi o żadne sztuczki z dupy), po prostu nie ma komu napędzać akcji, wszystko jest takie jakieś statyczne. Ostatnią kwestią która mnie bardzo drażni to wystawianie Eriksena i Allego na skrzydłach, oni nic tam nie dają a później jest płacz że zagrali chłam. Taki Eriksen jest zupełnie innym graczem w reprezentacji gdzie gra w środku niż u nas na skrzydle.
<br />

I tu się zgadzam w 100%, dziękuje za wymianę opinii i że zgadzamy się w tej kwestii ;) ">odpowiedz
Autor: meloman84 Wysłano: 18 lutego 2017; 10:06

Zgadzam się również że zespołowi brakuje szybkości i ";przebojowości" (nie chodzi o żadne sztuczki z dupy), po prostu nie ma komu napędzać akcji, wszystko jest takie jakieś statyczne. Ostatnią kwestią która mnie bardzo drażni to wystawianie Eriksena i Allego na skrzydłach, oni nic tam nie dają a później jest płacz że zagrali chłam. Taki Eriksen jest zupełnie innym graczem w reprezentacji gdzie gra w środku niż u nas na skrzydle.

rzebojowości" (nie chodzi o żadne sztuczki z dupy), po prostu nie ma komu napędzać akcji, wszystko jest takie jakieś statyczne. Ostatnią kwestią która mnie bardzo drażni to wystawianie Eriksena i Allego na skrzydłach, oni nic tam nie dają a później jest płacz że zagrali chłam. Taki Eriksen jest zupełnie innym graczem w reprezentacji gdzie gra w środku niż u nas na skrzydle.">odpowiedz
Autor: meloman84 Wysłano: 18 lutego 2017; 09:55

>>Kotip napisał:
>>Meloman pozwól że dam przykład zawodnika sredniej klasy zespołu z Bundesligi, który gra u nas jest nim Son. Jak gra każdy wie. Następny przykład który kiedyś się przewijal jako potencjalny transfer to Memphis Depay, który skończył w MU szybciej niż zaczął. Ja naprawdę nie chce się kłócić ani nic z tych rzeczy, ale do sprowadzania i wprowadzania piłkarzy do klubu aby to wszystko grało i huczalo potrzebny jest ktoś kto zna się na piłce i tych innych pochodnych, bo wierzyć mi się nie chce ze na 5 transferów każdego roku jeden nam wychodzi a cztery po roku czy dwóch latach wylatuja. <br />

Nie chcący uderzyłeś właśnie w sedno sprawy bo co do Sona to nie uważam go ani za jakiś wybitny transfer, ale z całą pewnością również nie za jeden z gorszych. Dobre mecze przeplata gorszymi, ale jakiś poziom trzyma. W tym sezonie nie uważam aby był gorszy od naszej gwiazdy Eriksena...co do Depaya to wydaje mi się że po prostu do MU nie pasował (z resztą tam zmieniana była często taktyka) bo dziwnym trafem w Lyonie się przebudził, także jego bym nie skreślał, z resztą nie bezpodstawnie MU zostawiło sobie prawo pierwokupu. Chciałbym zwrócić uwagę na jeszcze jedną rzecz, transfery które są bukowane dużo wcześniej (Wanyama, Alli) się sprawdzają a te które są robione na ostatnią chwilę to zawsze jest lipa.

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 18 lutego 2017; 00:51

Ja już nie wierzę, żeby wrócił ten Lamela jaki najbardziej nam imponował, gdyby trzymał tą motywację gdzie zap. tak samo przy 2-0 jak 0-2 to wróciłby już na ten ważny moment sezonu. Moim zdaniem przykaprysił i już w głowie ma inne miejsce do grania, obym się mylił

odpowiedz
Autor: Kotip Wysłano: 17 lutego 2017; 22:11

Meloman pozwól że dam przykład zawodnika sredniej klasy zespołu z Bundesligi, który gra u nas jest nim Son. Jak gra każdy wie. Następny przykład który kiedyś się przewijal jako potencjalny transfer to Memphis Depay, który skończył w MU szybciej niż zaczął. Ja naprawdę nie chce się kłócić ani nic z tych rzeczy, ale do sprowadzania i wprowadzania piłkarzy do klubu aby to wszystko grało i huczalo potrzebny jest ktoś kto zna się na piłce i tych innych pochodnych, bo wierzyć mi się nie chce ze na 5 transferów każdego roku jeden nam wychodzi a cztery po roku czy dwóch latach wylatuja.
Wracajac do lameli, czy ty po pierwszym czy drugim sezonie nie chciałeś żeby Lamela odszedł? Czy większość tak nie myślała? Ile to komentarzy przeczytalem na temat jego wyjebania z klubu bo 30 mln w błoto poszło za naciagacza na faule i machajacego rekami po stracie piłki. A teraz jest bardzo potrzebny. Dlatego olewam to że piszecie ze jancyn, sissoko, nkudu do wyjebania bo sami widzicie jak było kiedyś było z Lamela.

odpowiedz
Autor: lucek8584 Wysłano: 17 lutego 2017; 17:31

Btw. Co do reszty się oczywiście z Tobą zgadzam, Lamela jest bardzo potrzebny.

odpowiedz
Autor: lucek8584 Wysłano: 17 lutego 2017; 17:30

Z tym najszybszym zawodnikiem obok Rose'a i Walkera to śmiechłem hardo, chyba, że mnie poprawisz jakąś statystyką, co to potwierdza.

odpowiedz
Autor: Drakiur Wysłano: 17 lutego 2017; 17:12

Lamela zmieni mi to, że rok temu pokazał, że nauczył się rozsądnie i z umiarem dryblować w Anglii, dobrze wychodzi spod pressingu, umie obrócić się z rywalem na plecach, ma najlepsze prostopadłe piłki w drużynie, prawie nie zdarza mu się żydzić i jak ma lepiej ustawionego kolegę to podaje a nie strzela na pałę jak Son, jest nie licząc Walkera i Rosea najszybszym zawodnikiem drużyny, zakłada najlepszy pressing (choć zdarza mu się przez to głupio sfaulować), i zapierdala jednakowo czy jest 2-0 czy 0-2 co ma wpływ na drużynę.

odpowiedz
Autor: meloman84 Wysłano: 17 lutego 2017; 16:23

Kotip pozwól że się z Tobą nie zgodzę. Jakoś kluby pokroju Evertonu, czy Southampton nie mają problemu ze ściągnięciem niezłej klasy graczy a LM to mogą sobie jedynie obejrzeć w TV, bądź na konsoli. Tak samo nie uważam aby to był jakiś mega problem wyciągnięcia zawodnika ze średniej klasy drużyny z bundesligi (np: Leverkusen, Schalke), czy ligi włoskiej (np: Lazio, Fiorentina) czy innych lig...właśnie zamiast podglądać graczy którzy trzymają swój niezły poziom w średnich klubach to całe okienko jest gadania o graczach z topowych drużyn jak właśnie Isco, a kończy się na Sissoko w ostatnim dniu transferowym.

odpowiedz
Autor: Kotip Wysłano: 17 lutego 2017; 14:35

Ale co Ci Lamela zmieni w grze?
meloman napisał porządny obrońca, środkowy pomocnik, 1 skrzydłowy i napastnik. Powiedz mi kto przyjdzie do klubu z top6 (może top4), który gra od święta gra w lm? Musimy mieć takich jancynów, nkudu bo przyjdzie Ci taki Isco i co? Pogra sezon w LM, nastepny sezon i odejdzie, bo hajs bo stac go na wiecej itp. Po to jest zatrudniany trener, żeby ogarniał skład co mecz i zmieniał taktyki itp. A moim zdaniem no nic nie zmienia.. Skrzydła, których nie mamy są chyba jego problemem, bo jak lata rose/walker ew. trippier to jakoś to wygląda. Nie ma rose to widać jak to jest. Ale nie można w dzisiejszym futbolu opierać swojej taktyki na popierdalających obroncach po bokach.. Moim zdaniem potrzebny jest drybler z prawdziwego zdarzenia, gra z pierwszej piłki i wyjebanie tych pojebanych dlugich podan od Diera/Tobiego/Janka na Kane/Eriksena/Walkera/Alliego, bo od tych podań to ja już rzygam po prostu.

https://www.youtube.com/watch?v=AnCd88EKy6I <-- przykład długiego podania..

odpowiedz
Autor: Drakiur Wysłano: 17 lutego 2017; 13:21

***** brakuje mi Lameli w ****.

odpowiedz
Autor: Drakiur Wysłano: 17 lutego 2017; 13:18

Dier się sprawdza tylko w grze trzema obrońcami kiedy nie gra jako ostatni obrońca (tam jest Toby), jak się gra na dwóch stoperów to wtedy obaj są "ostatnimi obrońcami" i wtedy już widzimy czemu chłopak kosztował 5 mln. Poza tym Wanyama zajebisty transfer, ale co go różni od Dier'a z zeszłego sezonu, to to, że często wypierdoli do przodu i nikt nie wspiera stoperów. Tu akurat moim zdaniem Dier był lepszy od czarnego dzika, chociaż go uwielbiam i bez wątpienia jest najlepszym DP od czasów Parkera z sezonu 11-12. Brakuje asekuracji z tyłu. A z przodu nie umiemy klepnąć dwóch, trzech podań z pierwszej piłki jak już ktoś zauważył. Ale inną sprawą jest fakt, że nie mamy ani jednego piłkarza z dryblingiem. Nie mówię o dziecinnym zasadzaniu "siatek" przez Alliego tylko o prawdziwym dryblingu. Nikt u nas nie próbuje wygrać 1 na 1. Oprócz Walkera ale ten nie drybluje tylko puszcza piłkę i biegnie za nią. Jestem wkurwiony. Coś się zjebało.

***** wiecie czemu mi chce się płakać? Chadli odszedł za tyle co przyszedł N'koudou......................

odpowiedz
Autor: meloman84 Wysłano: 17 lutego 2017; 12:55

Są rzeczy które ewidentnie non-stop się powtarzają i to człowieka boli. Pominę kwestię transferów i kadry bo tutaj zostało powiedziane już chyba wszystko.
Po 1:
Nie umiemy grać z zespołami które idą na nas pressingiem ( np: City, Liverpool, Dortmund), Tottenham wtedy nie istnieje i mówiąc brzydko jest "obsrany".
Po 2:
Chłopaki głupieją i zapominają kompletnie jak się gra w piłkę pod wpływem presji, czyli wychodzi na to że są ciency psychicznie ( może poza Llorisem i Walkerem ), a gatki że są psychicznie przygotowani do mistrzostwa można spuścić w kiblu.
Po 3:
Brak ławki, a co za tym idzie ";Puchnięcie"...niby w lidze mamy teoretycznie najłatwiejszy kalendarz z "Topowych" zespołów, ale nie będę wcale zdziwiony z ";powtórki" zeszłego sezonu, oby tylko tym razem nie zaczęło się to wcześniej.


Potrzebny jest jeden porzadny środkowy obrońca bo Dier się nie nadaje na tą pozycję, a Vimmer sądzę że odejdzie. Jeden porządny środkowy pomocnik a Sissoko zdecydowanie "OUT", 1 porządny skrzydłowy i Napastnik...czyli poza Wanyamą jesteśmy w punkcie wyjścia sprzed sezonu.

uchnięcie"...niby w lidze mamy teoretycznie najłatwiejszy kalendarz z "Topowych" zespołów, ale nie będę wcale zdziwiony z ";powtórki" zeszłego sezonu, oby tylko tym razem nie zaczęło się to wcześniej.


Potrzebny jest jeden porzadny środkowy obrońca bo Dier się nie nadaje na tą pozycję, a Vimmer sądzę że odejdzie. Jeden porządny środkowy pomocnik a Sissoko zdecydowanie "OUT", 1 porządny skrzydłowy i Napastnik...czyli poza Wanyamą jesteśmy w punkcie wyjścia sprzed sezonu.
">odpowiedz
Autor: Komornik Wysłano: 17 lutego 2017; 11:22

Wy się przygotujcie na wymóweczki w następnych 2 sezonach. W przyszłym bo każdy mecz na wyjeździe, więc pewnie o walce o top 4 w przyszłym sezonie będzie można zapomnieć, a później bo do nowego stadionu trzeba będzie się przyzwyczaić.

odpowiedz
Autor: Komornik Wysłano: 17 lutego 2017; 10:54

Jedyny transfer w ostatnim roku dobry to Wanyama, ale gościowi się kończył kontrakt i grał w BPL. Był tani i był podopiecznym Pocha. Tu nawet żadnego skautingu nie potrzeba.

I do osiągania czegoś gdziekolwiek nie tylko w LM. Tak jak Pivi napisał, oni są słabi psychicznie. Jak w poważnym jakimś meczu im nie idzie to się zaczynają nogi plątać i mózg się wyłącza. Ta mentalność się nie zmieni, oni chcą wyhodować na tych piłkarzach inną mentalność po przez wieloletnie granie razem itp. Tyle lat, tyle piłkarzy się przewinęło, tyle trenerów, a mentalność dokładnie taka sama. Jak to możliwe? ***** nie wiem. Kto przez tyle lat ciągle tu jak wszystko inne się zmieniało? Kto jest nowotworem tego klubu? Ja wiem.

odpowiedz
Autor: Kotip Wysłano: 17 lutego 2017; 10:52

>>;PiVi napisał:
>>Nie ma u nas takiego zawodnika z charakterem , mamy wiele pseudo gwiazdeczek które się załamują jak idzie źle. Z chęcią bym widział u nas paru zawodników bardziej dojrzalszych i ogranych w Europie bo u nas tego nie ma. I mam nadzieję że Poch wyciągnie z tych ostatnich meczy jakieś wnioski.

Nie mamy pseudogwiazdeczek, jesli komus odbije w meczu to są to emocje nad ktorymi nie mozna zapanowac, przynajmniej trudno. Największą taką gwiazdeczką (raczej półgwiazdą) jest Alli, bo reszcie nie odbiła sodówka. Ale problemem jest to jak oni kopią w piłkę, żeby na takim poziomie nie kleić akcji z pierwszej piłki tylko przyjąć rozejrzeć się i podać. Z pierwszej połowy podobała mi się akcja bodajże alli-davies klepa z pierwszej piłki i od razu pod bramką rywala byliśmy i jeszcze pierwsze 10 minut drugiej połowy.
Jesteśmy statyczni w ataku pozycyjnym, trudno znaleźć kogoś do zagrania skoro nikt do podania nie ruszy. Jeszcze raz powtórze Poch musi ogarnąć ludzi, taktykę czy **** wie co jeszcze żeby coś się zadziało pozytywnego. Wprowadził eriksena, łubudu i son'a i gra się gówno poprawiła. Przecież to niepojęte, żeby wyjebać 30 mln na sissoko i żeby za piłką nie zapierdalał, 20 mln na jancyna i żeby na ławie nawet nie siedział, po **** transfery, które gówno dają? Lepiej wyszukiwać jakiś talentów za 5 mln i wprowadzać ich do składu.. Ale do tego trzeba mieć zaufanie do trenera i scoutow a widać w tym klubie jest inaczej.

Btw. Jestem pesymistą (raczej) ale jak słucham komentarzy podczas meczu, że Son jest zajebisty, że eriksen świetnie wykonuje stałe fragmenty gry to widzę, że oni siedzą w statystykach i co mecz powtarzają te same pierdoły, z których po prostu się śmieje.

iVi napisał:
>>Nie ma u nas takiego zawodnika z charakterem , mamy wiele pseudo gwiazdeczek które się załamują jak idzie źle. Z chęcią bym widział u nas paru zawodników bardziej dojrzalszych i ogranych w Europie bo u nas tego nie ma. I mam nadzieję że Poch wyciągnie z tych ostatnich meczy jakieś wnioski.

Nie mamy pseudogwiazdeczek, jesli komus odbije w meczu to są to emocje nad ktorymi nie mozna zapanowac, przynajmniej trudno. Największą taką gwiazdeczką (raczej półgwiazdą) jest Alli, bo reszcie nie odbiła sodówka. Ale problemem jest to jak oni kopią w piłkę, żeby na takim poziomie nie kleić akcji z pierwszej piłki tylko przyjąć rozejrzeć się i podać. Z pierwszej połowy podobała mi się akcja bodajże alli-davies klepa z pierwszej piłki i od razu pod bramką rywala byliśmy i jeszcze pierwsze 10 minut drugiej połowy.
Jesteśmy statyczni w ataku pozycyjnym, trudno znaleźć kogoś do zagrania skoro nikt do podania nie ruszy. Jeszcze raz powtórze Poch musi ogarnąć ludzi, taktykę czy **** wie co jeszcze żeby coś się zadziało pozytywnego. Wprowadził eriksena, łubudu i son'a i gra się gówno poprawiła. Przecież to niepojęte, żeby wyjebać 30 mln na sissoko i żeby za piłką nie zapierdalał, 20 mln na jancyna i żeby na ławie nawet nie siedział, po **** transfery, które gówno dają? Lepiej wyszukiwać jakiś talentów za 5 mln i wprowadzać ich do składu.. Ale do tego trzeba mieć zaufanie do trenera i scoutow a widać w tym klubie jest inaczej.

Btw. Jestem pesymistą (raczej) ale jak słucham komentarzy podczas meczu, że Son jest zajebisty, że eriksen świetnie wykonuje stałe fragmenty gry to widzę, że oni siedzą w statystykach i co mecz powtarzają te same pierdoły, z których po prostu się śmieje.

">odpowiedz
Autor: Komornik Wysłano: 17 lutego 2017; 10:47

@Kotip, progres w składzie jest, bo jak wszyscy są zdrowi to mamy mocną jedenastkę, naprawdę. A kilka lat wstecz to nas indywidualności ciągnęły za uszy do przodu. Był Eriksen przed Bale. Był Bale FC. Problem w tym że jak nam ktoś wypada tak jak teraz i jesienią, to nie ma zmiany 1:1 w wartości na boisku. Nie ma ławki. I tu się kłania jebana polityka Łysego biznesmenika który wyjebał 70 mln ostatniego lata i kupił samych pasożytów. Rywalizację w składzie i zmiany 1:1 to masz na dwóch pozycjach. Bramkarz i prawy obrońca. Vorm i Trippier poziomem nie odstają od Llorisa i Walkera. Tylko że im się znudzi siedzenie na ławie i latem odejdą. Vorm już na pewno chyba.

A co do osiągania czegoś w LM. Kim my ***** jesteśmy niby? Powtórzyć Porto sprzed 13 lat? Bo chyba nie chcesz mi mówić że z Barceloną/Bayernem/Realem i **** wie kim jeszcze moglibyśmy rywalizować jak równy z równym w dwumeczu? Odjebią nas jak arsenal 5:1 i po zabiegu. My idziemy tam ewentualnie wyjść z grupy i po kase za gre tam. Po nic więcej.

odpowiedz
Autor: Komornik Wysłano: 17 lutego 2017; 10:34

>>;PiVi napisał:
>>Nie ma u nas takiego zawodnika z charakterem , mamy wiele pseudo gwiazdeczek które się załamują jak idzie źle. Z chęcią bym widział u nas paru zawodników bardziej dojrzalszych i ogranych w Europie bo u nas tego nie ma. I mam nadzieję że Poch wyciągnie z tych ostatnich meczy jakieś wnioski.


Sissoko masz XDDD
Polityka sprowadzania młodych jest. Już nawet mnie zaczyna wkurwiać to ciągłe pierdolenie że młodych tylko chce kształtować, bo doświadczonego trudno podporządkować sobie/pod system. Ja to już rok temu mówiłem, że przydałby się ktoś taki do szatni nawet nie do grania dużo. Berbatov czy Defoe jak znalazł, ale jak oni mają tyle lat prawie co Poch XD Ja to się dziwię że Dembele wtedy rok temu z chelsea odbiło. Doświadczony gracz i zamiast przywołać do porządku młodszych to sam odjebał maniane że dostał karę.

iVi napisał:
>>Nie ma u nas takiego zawodnika z charakterem , mamy wiele pseudo gwiazdeczek które się załamują jak idzie źle. Z chęcią bym widział u nas paru zawodników bardziej dojrzalszych i ogranych w Europie bo u nas tego nie ma. I mam nadzieję że Poch wyciągnie z tych ostatnich meczy jakieś wnioski.


Sissoko masz XDDD
Polityka sprowadzania młodych jest. Już nawet mnie zaczyna wkurwiać to ciągłe pierdolenie że młodych tylko chce kształtować, bo doświadczonego trudno podporządkować sobie/pod system. Ja to już rok temu mówiłem, że przydałby się ktoś taki do szatni nawet nie do grania dużo. Berbatov czy Defoe jak znalazł, ale jak oni mają tyle lat prawie co Poch XD Ja to się dziwię że Dembele wtedy rok temu z chelsea odbiło. Doświadczony gracz i zamiast przywołać do porządku młodszych to sam odjebał maniane że dostał karę.
">odpowiedz
Autor: Komornik Wysłano: 17 lutego 2017; 10:24

Nie było mnie od wczorajszego popołudnia w mieście i na internecie tylko wynik sprawdzałem i skład. Beka ze składu i beka z wyniku. Jak widać tytuł newsa mówi wszystko. Zaczyna się te oddychanie rękawami i wróci Verts z Rose to pewnie ktoś nowy wypadnie, bo taka eksploatacja.

odpowiedz
Autor: PachPuch Wysłano: 16 lutego 2017; 23:54

Zawsze się żaliłem, że nie mogłem oglądnąć meczu z powodu pracy. Teraz mam jakieś inne wrażenie.

Witamy w lidze Europy :D A Raczej Euro wpier*#$ .

Na następny sezon mamy mieć nowego sponsora ( Nike ? ) może by coś sypnęli groszem na transfery :P

A Raczej Euro wpier*#$ .

Na następny sezon mamy mieć nowego sponsora ( Nike ? ) może by coś sypnęli groszem na transfery :P
">odpowiedz
Autor: PiVi Wysłano: 16 lutego 2017; 22:57

Nie ma u nas takiego zawodnika z charakterem , mamy wiele pseudo gwiazdeczek które się załamują jak idzie źle. Z chęcią bym widział u nas paru zawodników bardziej dojrzalszych i ogranych w Europie bo u nas tego nie ma. I mam nadzieję że Poch wyciągnie z tych ostatnich meczy jakieś wnioski.

odpowiedz
Autor: Drakiur Wysłano: 16 lutego 2017; 22:25

Śmiem twierdzić że Legia gra lepiej niż my ostatnio.

odpowiedz
Autor: Rusek Wysłano: 16 lutego 2017; 22:20

Kane - kontuzja kolana

http://www.standard.co.uk/sport/football/tottenham-boss-mauricio-pochettino-confirms-harry-kane-suffered-knee-injury-in-europa-league-defeat-a3468916.html

odpowiedz
Autor: Kotip Wysłano: 16 lutego 2017; 21:06

Tak jak chciałem napisać albo wcześniej napisałem w innym temacie. Oni się zablokowali jak na jesieni. A Poch po raz kolejny pokazuje że nie ma kim grać albo nie potrafi grać tymi zawodnikami, których ma do dyspozycji. Wystawił i wymienił zawodników najlepszą jedenastkę bez rose czy też lameli. I powiedzcie mi specjaliści gdzie jest ten wasz progres i czym on się przejawia porównując ten skład z np. 5 lat? Bo dla mnie jedynym plusem jest wymiana obrony na szczelniejsza. Niby napierdalamy wiele bramek, ale są mecze po 3,4,5 do 0,1. A reszta to takie gówna na remis czy też przegrane albo fuksem wygrane przewagą jednego gola.
***** no ja to pierdole. 3 klub niby najlepszej ligi w prawie najlepszym składzie dostaje w dupe od czołówki ligi belgijskiej. ***** do wszystkich tych ktorzy płaczą za LM, co wy tam chcecie osiągnąć? Z grupy nie możemy wyjść a widzicie tottenham w walce z benfica, bayernem itp?
I jeszcze do tego progresu wrócę. Pierdole stadion, pierdole miejsce w lidze. Na arenie międzynarodowej widać że stoimy w miejscu. To że w lidze byliśmy tak wysoko pokazuje że mieliśmy szczęście tak jak Leicester. Niektórzy powiedzą e tam pierdolisz 10 lat temu marzeniem było top4 a teraz realnie sie bijemy o top4. To Panie czy Pani porownaj sobie składy z tamtych czasów i osiagniecia jakie osiagaly zespoly z anglii, a popatrz sobie na dzisiejszy skład tych zespołów i porownaj sobie z innymi zespolami z europy, wczoraj oglądałem mecz Bayernu z Arsenalem i widziałem przepaść. Między ligami. arsenal nie miał kim grać. Ja dzisiaj zobaczyłem że ten klub czeka długa droga do prawdziwego progresu w grze.
Pozdrawiam was serdecznie.

odpowiedz
Autor: Pocsa Wysłano: 16 lutego 2017; 20:57

No i znowu będzie trzeba wystawiać podstawową 11 w czwartek, idealnie przed meczem ze Stoke, to nie Pochettino ich może zajechać to oni sami siebie zajeżdżą grając taki syf,a pozniej latając z nożem na gardle w rewanżu

odpowiedz
Autor: Rusek Wysłano: 16 lutego 2017; 20:51

piach klasiko

odpowiedz
Autor: kondis23 Wysłano: 16 lutego 2017; 20:50

Zawsze chciałem to powiedzieć, ale zawsze miałem wrażenie, ze nie pasuje tak. No ale dzis to już przeszli samych siebie, a więc:

PATAŁACHY.

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 16 lutego 2017; 20:50

Żenujące widowisko, człowiek czeka na ten mecz, żeby piłkę pooglądać a tu ci wyjdą koguciki z podejściem jakby im się 3 pkty z urzędu należały. Jebane pastuchy nas punktują, a na murawce człapanie i laga. Dobrze, że ligi nie ma w weekend, trzeba odpocząć od tego syfu.

odpowiedz
Autor: Spurs Wysłano: 16 lutego 2017; 20:47

To jest dramat *****...

odpowiedz
Autor: Spurs Wysłano: 16 lutego 2017; 20:39

Sissoko to ojebać raz dwa,bo szkoda placić tą kase za niego co sezon

odpowiedz
Autor: Twardy2 Wysłano: 16 lutego 2017; 20:33

***** dno. Wyglądają jak banda przypadkowych ludzi, którym się nie chce. Z czym do ludzi jak oni nie potrafią wygrać z jakimiś paziami z Belgii.

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 16 lutego 2017; 20:26

Sissoko koszmar, Alli Kane jakby ich nie było. Bramkarz pluje wszystko co toczy się w jego kierunku a my mu bramki nie potrafimy władować

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 16 lutego 2017; 20:20

beka

odpowiedz
Autor: Rusek Wysłano: 16 lutego 2017; 20:18

Sissoko w ogóle nie bierze udziału w grze, ja nie wiem na co Poch czeka ze zmianą za Sona.

odpowiedz
Autor: Rusek Wysłano: 16 lutego 2017; 20:16

czy kontuzja dwóch obrońców może aż tak rozwalić drużynę?

odpowiedz
Autor: Spurs Wysłano: 16 lutego 2017; 20:16

Wystawiac najlepszy skład,przejebać to jest polityka

odpowiedz
Autor: Rusek Wysłano: 16 lutego 2017; 20:15

spox, zaczęło coś wychodzić i dupa

odpowiedz
Autor: Spurs Wysłano: 16 lutego 2017; 20:15

Idźcie do domu ludzie

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 16 lutego 2017; 20:15

O mój ty panie, przecież to się płakać chce

odpowiedz
Autor: Drakiur Wysłano: 16 lutego 2017; 20:14

Heh

odpowiedz
Autor: MilesLives Wysłano: 16 lutego 2017; 20:14

Hehe

odpowiedz
Autor: Rusek Wysłano: 16 lutego 2017; 20:07

Na chwilę Sissoko gdzieś polazł i od razu prawą stroną poszła ładna akcja.

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 16 lutego 2017; 19:48

Wykrakałem męczenie buły. Aż mi się przypomniała wypowiedź Kane'a że rozpędzą się w dalszej części sezonu. No rzeczywiście ***** Pendolino.

odpowiedz
Autor: Rusek Wysłano: 16 lutego 2017; 19:47

Co chcesz, wiosna idzie.

odpowiedz
Autor: Spurs Wysłano: 16 lutego 2017; 19:46

Remisować podstawą to jest żenada

odpowiedz
Autor: Rusek Wysłano: 16 lutego 2017; 19:44

Son needed.

odpowiedz
Autor: MilesLives Wysłano: 16 lutego 2017; 19:41

Lorris :/

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 16 lutego 2017; 19:38

Kur*a po tych PSG, Realach, Bayernach to się czuję jakbym Ekstraklasę oglądał

odpowiedz
Autor: Spurs Wysłano: 16 lutego 2017; 19:29

Ale gunwo

odpowiedz
Autor: Rusek Wysłano: 16 lutego 2017; 19:25

Winks najlepszy spośród naszych.

odpowiedz
Autor: MilesLives Wysłano: 16 lutego 2017; 19:21

20 minut kupy

odpowiedz
Autor: Rusek Wysłano: 16 lutego 2017; 18:56

Liczę na łatwe zwycięstwo jak z Sunerlandem i Wycombe.

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 16 lutego 2017; 18:52

Liczę na łatwe i wysokie zwycięstwo, żeby w rewanżu jak napisał Drakiur ławka pograła. Ale znając życie to będzie męczenie buły :d

odpowiedz
Autor: Drakiur Wysłano: 16 lutego 2017; 18:43

>>Underek napisał:
>>Z Fulham pewnie też zagra Toby i Kane, a potem bedzie placz...

Pamiętaj że obaj przez kontuzje kilka spotkań opuścili.

odpowiedz
Autor: DelCinek Wysłano: 16 lutego 2017; 18:40

Mamy Janssena on nam mecz z Fulham wygra hahaha

odpowiedz
Autor: Underek Wysłano: 16 lutego 2017; 18:28

Z Fulham pewnie też zagra Toby i Kane, a potem bedzie placz...

odpowiedz
Autor: Drakiur Wysłano: 16 lutego 2017; 18:08

W końcu mamy szanse wygrać coś sensownego + nie martwić się czy będziemy w top4 a Ty narzekasz...

Poza tym w weekend jest puchar z Fulham a nie liga. A gramy dziś na wyjeździe. Na moje to dobra decyzja. Jak klepniemy dziś powiedzmy 3-0 to w rewanżu zagrają rezerwy zapewne.

odpowiedz
Autor: Spurs Wysłano: 16 lutego 2017; 18:02

zajeżdzenie zawodników ciąg dalszy...

odpowiedz
Sonda serwisowa

Najlepszy transfer Tottenhamu tego lata






pokaż wyniki
Zawodnik meczu
Gracz meczu z Evertonem: ?
Statystyki serwisu

Najnowszy użytkownik: CzarJin
Strona istnieje od: 1474 dni
Użytkowników online: 1
Gości online: 44
Newsów: 5153
Lista online:

Partnerzy
serwisu
  • IS-SPORT
  • Epilka
  • new
  • Porto
  • Newcastle
  • psv
  • Feyenoord
  • Napoli
  • swasea
  • http://dumakatalonii.pl/
  • Tottenham3
  • Tottenham3
  • Arsenal
  • Lester
Wyjazdy-na-mecze