» 1/8 Ligi Europy. Spokojnie awansować.

dodał: Lolo dnia: 2021-03-18 16:02:15 komentarzy: 139

Po zwycięstwie 2:0 w pierwszym meczu Spurs stoją w roli zdecydowanego faworyta do awansu do kolejnej rundy. Drużyna José Mourinho nie powinna mieć większych problemów z obronieniem zaliczki, grając nawet w lekko rezerwowym składzie. Nie jest jednak powiedziane, że emocji w tym meczu nie będzie. Tottenham na wyjazdach to zupełnie inna drużyna i mogą nas mocno zaskoczyć "in minus".

W drużynie Tottenhamu zabraknie kontuzjowanych Sona oraz Lo Celso. Za kartki pauzuje Hojbrjerg. W drużynie Dinama zabraknie przede wszystkim trenera, który przed meczem rewanżowym był zmuszony ustąpić ze stanowiska i zamienić trenerską ławkę na... pobyt w zakładzie karnym (został skazany na 4 lata i 8 miesięcy więzienia).

 

Transmisja: Polsat Sport Premium 3

Start: 18:55

Sędzia: Davide Massa (Włochy)

Komentarze

Tylko zalogowani użytkownicy mogą pisać komentarze

Autor: matizekbtm92 Wysłano: 21 marca 2021; 13:44

Nie odbieram mu sukcesów, po prostu to był kawałek układanki, zwracam tylko uwagę że to nie trener jest problemem tylko cale zarządzanie tym klubem po finale LM.

odpowiedz
Autor: matizekbtm92 Wysłano: 21 marca 2021; 13:40

Jakie Mourinho ma sukcesy w ostatnich latach, ten trener jest wypalpny ja go nawet nie liczę jako goscia z sukcesami. Jakby przyszedł z Interu do nas albo z Realu to jeszcze...Lipsk sportowo, finansowo jest lepszy niż nasz zespół, a covid i stadion wyjdą nam bokiem.

odpowiedz
Autor: Freddie91 Wysłano: 21 marca 2021; 13:26

To jest takie puste gadanie, bo zgodzę się, że Lipsk jest mądrze budowany i wiadomo, że to nie jest tak, że jest to sukces tylko Nagelsmanna. Ale rok temu i o nas się mówiło, że jesteśmy mądrze budowani.

W piłce kilka miesięcy może całkiem odmienić opinie. Wiadomo, że na sukces klubu składa się wiele czynników i trener+zawodnicy musi zażreć i tam zażarło. Nie wiem czemu odbierasz mu zasługi, skoro to za jego kadencji Lipsk jest najlepszy i najgroźniejszy. Przecież nie przyszedł tam do samograja. Trener ma dostosować pomysł do piłkarzy których ma i dobry trener to robi vide Tuchel, więc wierzę, że u nas mógłby wyciągnąć co najlepsze.

Takie gadanie, że Liverpool im wklepał. Premier League jest najmocniejsza, LFC pewnie spina się na te rozgrywki. W lidze z Fulham tuż przed RBL wystawili rezerwy. Nie zdziwię się jak skończą pod nami w tabeli a pykną zaraz Real. My też za najgorszej fazy Pocza walnęliśmy lekko Borussie i wyeliminowaliśmy City, które jak zwykle było faworytem.

I też nie zgadzam się, że potrzebujemy trenera z trofeami. Jednego już mamy. Nikt nie da nam gwarancji wygrania czegoś. Nikt. W Premier League rywalizacja jest na kosmicznym poziomie i zawsze będziemy underdogiem (no chyba, że Lewis sprzeda nas szejkom) z możliwościami mniejszymi niż City, Chelsea czy Utd. W krajowych pucharach nieraz jest trudniej niż w takiej LE bo tu możesz trafić na CFC czy LFC a tam na Dinamo :)

Jeśli będziemy grać dobrze, to w końcu coś wygramy. Jeśli będziemy zatrudniać 'fachowców od trofeów' to będziemy mieć tylko wybujałe oczekiwania jak teraz, a rzeczywistość to inna bajka.



Jeśli będziemy grać dobrze, to w końcu coś wygramy. Jeśli będziemy zatrudniać 'fachowców od trofeów' to będziemy mieć tylko wybujałe oczekiwania jak teraz, a rzeczywistość to inna bajka.">odpowiedz
Autor: matizekbtm92 Wysłano: 21 marca 2021; 13:05

A w sumie Nagelsmann do nas pasuje, bo nawet tak cienki Liverpool wklepał im jak chciał, czyli tak jak u nas ;)

">odpowiedz
Autor: matizekbtm92 Wysłano: 21 marca 2021; 13:02

A kto ma rywalizować z Bayernem? Nie przesadzaj juz z tym Lipskiem, bo jest to zespół, który budowany jest latami (o dziwo nie odpowiada za to trener) w końcu wystrzeliło i mają odpowiednich ludzi na odpowiednim miejscu. To nie jest tak, że przyjdzie do nas Nagelsmann i będziemy grać jak Lipsk, bo po pierwsze mamy inny profil piłkarzy, a Levy nie beezie przebudowywał całego zespołu co pokazal juz po przegranym finale LM. My potrzebujemy sukcesu na juz, a nie kolejnego trenera który będzie 4 lata budował zespół i może coś wyjdzie, a może nie. I nie, Mourinho nie był odpowiednim trenerem do tego bo jego kariera juz dawno wygasła, a dodatkowo profil naszych piłkarzy ni3 odpowiada temu czego on potrzebuje. Nie wiem kto jest dostępny, może kogoś idzie wyciągnąć nie jestem od tego.

Serio poczytaj sobie o Lipsku, bo to nie jest tak ze Negelsmann ich przejął i nagle się zaczęło, oni mieli ciekawy projekt sportowy, do tego trener idealnie się w to wkomponował, u nas nie ma niczego. Ściągamy jakichś Bejlow, półśrodki na obronę, bez ładu i składu. Tak jak futbol się zmienia tak samo zmieniły się siły w Niemczech i Lipsk to taka BVB, trochę Bayern pogryzie ale jak przychodzi co do czego to i tak dają d.... ;)

">odpowiedz
Autor: Freddie91 Wysłano: 21 marca 2021; 12:20

A czy gra za Pocza wyglądała gorzej? No nie wiem. Nie wiem czy da się grać gorzej, niż to co my gramy w tym roku.

Była porównywalna. Ale jednak końcówka sezonu 18/19 faktycznie spartolona, to jednak był sezon kiedy mieliśmy dwa razy dłuższą kontuzję Kanea i walkę do końca na drugim froncie - LM. I mimo tego udało się skończyć w top4.

Początek kolejnego sezonu był faktycznie bez zmian (choć w LM udało się zrobić spokojny awans) i w tamtej chwili zwolnienie Mauricio wydawało się słusznym ruchem. Dlatego nie ma co do tego wracać. Wydawało się, że ta zmiana będzie dobra dla wszystkich. My potrzebowaliśmy wstrząsu i trofeów - wydawało się, że to da nam JM. Poch potrzebował klubu z większym budżetem, żeby porównania z Guardiola czy Kloppem miały jakiś realny sens.

Z perspektywy czasu widać, że to nie Poch był problemem. I oczywiście to nie jest też tak, że głównym jest Mourinho. Wina zawsze jest po środku ale jego misją było ogarnąć ten burdel, a ja widzę, że jest tylko większy. Dlatego nie wierzę, że siwy w dalszej perspektywie jest w stanie wnieść tu coś dobrego.

Trzeba zaorać i budować od nowa, a to już nie powinna być misja Mourinho.

odpowiedz
Autor: Freddie91 Wysłano: 21 marca 2021; 11:56

Kogoś z tytułami czyli?

Lipsk z mniejszymi możliwościami dopiero był w półfinale LM, jest bliżej walki o mistrzostwo z kosmicznym Bayernem, niż my top4.

I dał lekcję futbolu nam, oczywiście byliśmy osłabieni.

Ale wiadomo, Nagelsmann nie ma trofeów. Jose za to ma Sri tajtyls

odpowiedz
Autor: McFlay Wysłano: 21 marca 2021; 11:24

Niestety gra u Pocha wyglądała jeszcze gorzej. Nie wiem jak udało nam się wejść do finału LM bo na innych frontach nie dawaliśmy rady. Może tym razem zagrali z charakterem. Jednym z największym błędów Pocha to nie wystawienie Lucasa w finale. Mówi się jeszcze o Rogersie. Ale lisy to dziwna drużyna z każdym mogą przegrać. Ja bym zainteresował się jeszcze Potterem może Howem.

odpowiedz
Autor: matizekbtm92 Wysłano: 21 marca 2021; 11:03

United to nie ma co przywoływać, bo tam Portugalczyka bronią trofea pomimo bagna jakie jest na OT (mecze MU oglądam regularnie i tam dalej grają kaszanę jaką grali).

A Nagelsman to dla mnie nierealne marzenie. Zresztą na ten moment to taki AVB z Porto. Ich pozycja w bundeslidze może robi wrażenie, ale tam praktycznie każdy ma większe lub mniejsze problemy finansowe oprócz Bayernu. To jest trener jakiego potrzebujemy? Jak dla mnie nie. Wolałbym kogoś z tytułami (nie mylić z Portugalczykiem, który od 2012 cieniuje).

odpowiedz
Autor: Xerxes Wysłano: 21 marca 2021; 10:00

Czytam właśnie artykuł za czasów Siwego w ManUtd: „ Podczas gdy Manchester City, Liverpool, Tottenham, Chelsea i, w coraz większym stopniu, Arsenal grają stylami łatwo definiowalnymi, to United pozostaje niespójne. Brak intensywności oznacza, że plasują się znacznie poniżej swoich rywali pod względem sprintów i pokonanego dystansu. Wydawało się, że Mourinho też nigdy nie znał swojego najlepszego zespołu. Występy często były chaotyczne. ”

Brzmi znajomo? :)

Jeśli w Manchesterze miał kupę kasy na znakomitych piłkarzy i to nie pykło to jak miało się to udać przy zakupach z Levym?
Jak dla mnie to nie dość że nic nie wniósł do drużyny to jeszcze zepsuł totalnie styl gra dla którego tak na dobrą sprawę ogląda się tą piłkę.

Sprawa priorytetowa - przewietrzyć szatnie...



Jeśli w Manchesterze miał kupę kasy na znakomitych piłkarzy i to nie pykło to jak miało się to udać przy zakupach z Levym?
Jak dla mnie to nie dość że nic nie wniósł do drużyny to jeszcze zepsuł totalnie styl gra dla którego tak na dobrą sprawę ogląda się tą piłkę.

Sprawa priorytetowa - przewietrzyć szatnie...">odpowiedz
Autor: Freddie91 Wysłano: 21 marca 2021; 09:34

Gorzej nie wyglądało, raczej tak samo.

Tylko wcześniej pokazał, że jest w stanie coś zbudować bo co rok było TOP4, a kilka miesięcy wcześniej finał LM.

U Mourinha drugi sezon miał dać nam coś ekstra, a okazał się trzecim sezonem i ogólną ruiną. Mimo kilku transferów, które na początku wydawały się idealne pod styl gry Jose.

Dlatego marzę o Nagelsmannie. Bo pomysł z zadaniowcem się nie sprawdził. Jose miał przyjść i zrobić wynik. Nie zrobił nic. Czas na powrót do korzeni i budowniczego, który wywali co niepotrzebne i zacznie tworzyć na nowo.

Nigdy nie chciałbym, żeby robił to Jose. Bo z naszymi możliwościami finansowymi to on nie dostanie graczy swojego pierwszego wyboru. A jak będzie wybierał kogoś z drugiego szeregu, to raczej wątpię, że szukałby młodych-głodnych, których później ew. można dobrze sprzedać, raczej brałby swoich starych znajomych, czy graczy u schyłku kariery (by zaszczepić gen zwycięstwa "haha hehe";). Ew. gości od Mendesa. Już mieliśmy transfery niewiadomopoco Gedsona. Teraz zupełnie nie rozumiem po co Carlos jak on nigdzie nie chce nim grać.

Stoimy u progu rewolucji i jako kibic nie zgadzam się na to by przeprowadzał ją ten gość.

. Ew. gości od Mendesa. Już mieliśmy transfery niewiadomopoco Gedsona. Teraz zupełnie nie rozumiem po co Carlos jak on nigdzie nie chce nim grać.

Stoimy u progu rewolucji i jako kibic nie zgadzam się na to by przeprowadzał ją ten gość.">odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 21 marca 2021; 07:17

O Jezu, już nie mogę słuchać o Pochu, nawet w formie żartu. Czy wyście wszyscy zapomnieli jak wyglądaliśmy pod koniec jego pobytu u nas? Przecież to wyglądało gorzej niż teraz u Mou.

Jak chcemy zmian, to potrzeba kogoś zupełnie świeżego. Tylko właśnie ciężko kogoś takiego znaleźć, kto realnie byłby w naszym zasięgu.

odpowiedz
Autor: Freddie91 Wysłano: 21 marca 2021; 00:46

Z doniesień medialnych wychodzi na to, że Nagelsmann jest realny i całkiem zainteresowany tą fuchą.

Też nie wiem co miałoby go skłonić ale wg obiegowych opinii, nie chce się porywać na klub ze ścisłego topu tylko budować karierę krok po kroku i dlatego niby odrzucił Real. No to Tottenham w szerszej perspektywie raczej takim drobnym krokiem jest.

Trudno mi wymyślać coś innego, bo to wróżenie z fusów.

Może Poch nie wygra ligi, odpadnie z Bayernem i wraca (dla tych co biorą wszystko na poważnie, wyjaśniam - to żart).

Wg wielu mediów Mourinho już stracił większość szatni, mocno podkopał tzw przez was miłość Levyego i ogólnie jego pozycja jest bardzo niestabilna. Wydaje się, że raczej przed końcem sezonu go nie zwolnią, a jedyne co go może uratować to top4 o co będzie cholernie ciężko.

Może jeśli dzisiaj znów byśmy zebrali w łeb, to pójdzie szybka akcja-reakcja i go zwolnią. Przerwa reprezentacyjna to taki jeszcze możliwy moment na taki ruch.

Wg bukmacherów wczoraj JM był najbliżej zwolnienia z PL (kurs ok. 3,00 w zakładzie który trener z PL straci pierwszy robotę). Po wtopie z Brighton teraz na czoło wyszedł Steve Bruce, a na Mou kurs wzrósł mocno do 6,00-9,00 w zależności od buka. Czyli raczej widmo rychłego zwolnienia się oddaliło.

The Sun pisze np. że w przypadku braku top4 Kane będzie chciał odejść. Myślę, że w tym sezonie tak się jeszcze nie stanie ale nie jest to nierealne. Potrzebny na pewno trener, który go przekona do jeszcze jednego sezonu.

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 21 marca 2021; 00:33

Już pomijając fakt, że jest źle. Większość z Was jest przekonana, że Poch zostałby zwolniony po takich wynikach, ale nie mogę zrozumieć na jakiej podstawie tak mówicie. Poch dostał zaufanie, dostał czas, nie wykorzystał. Na przestrzeni czterech lat dostawał pełne wsparcie od Levego, nie został zwolniony nawet po fatalnych, pucharowych meczach.

Naprawdę nie jestem psychofanem Jose, ale nie widzę lepszej opcji na przyszły rok. Możemy się łudzić Nagelsmann'em, ale mimo to, co Ćwiąkała do powiedzenia z reguły ma mało. Nagelsmann nie przyjdzie, bo z jego perspektywy to bez sensu.

Freddie, wykonaj kilka telefonów, załatw mi nazwisko REALNEGO trenera, to Cię na wódkę wyciągnę, może wtedy się
dogadamy :D

">odpowiedz
Autor: matizekbtm92 Wysłano: 20 marca 2021; 12:56

Teraz czytałem, że Mourinho zachowie robotę jak awansuje przynajmniej do LE. Jeżeli do prawda to levy baaaardzo nie chce zwalniać Portugalczyka

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 20 marca 2021; 12:33

Nagelsmann nie ma żadnego problemu i w tym wieku nie musi nic wygrać. Jeśli ma być trenerem z wizją, to może przychodzić. stworzenie z Tottenhamu rezerwatu dla dinozaurów się nie udało

odpowiedz
Autor: bela Wysłano: 20 marca 2021; 12:28

Nagelsmann musiałby być naprawdę zdesperowany i mieć mega chcice na Premier League aby przyjść akurat do nas. Gość ma taki sam problem co Maurycy - ma wyrobioną markę w Europie ale niczego nie wygrał. Teraz w lidze siedzą Bayern'owi na tyłku, ale wiemy, że na 90% ich nie przegonią. Robi jakiś tam progres, ale w tym sezonie znów pewnie skończy z niczym (w kwestii pucharów). I teraz sedno sprawy - wierząc, że tu przyjdzie, uważacie, że sposobem na pozbycie się łatki trenera bez sukcesów jest pójśćie do Tottenhamu? Błagam. RB wcale nie jest takie gorsze od nas, nawet w kwestii transferów.

odpowiedz
Autor: Freddie91 Wysłano: 20 marca 2021; 12:21

A tu taki przegląd sytuacji z Mourinho i plotek o Nagelsmannie:

José Mourinho not getting his wish to offload Dele has strained his relationship with #thfc chairman Daniel Levy. [The Times]

José Mourinho is running out of support in the #thfc dressing room. [The Times]

José Mourinho gave the #thfc squad the silent treatment following their Europa League loss last night. [Daily Mirror]

#thfc zwolnienie José Mourinho kosztowałoby klub 25 milionów funtów. Prawdopodobnie uniknie zwolnienia tylko wtedy, gdy zapewni sobie kwalifikacje do Ligi Mistrzów. [Daily Mirror]

#thfc have a break clause in their contract with José Mourinho. The club can sack him this summer for a reduced fee than the total worth of his contract. [Duncan Castles]

Julian Nagelsmann would be a main contender for the #thfc vacancy should the club sack José Mourinho. Julian Nagelsmann is keen to work in London. [The Times]

odpowiedz
Autor: McFlay Wysłano: 20 marca 2021; 12:05

Od dwóch i pół roku mamy ten sam problem. Było przez chwile lepiej jak przyszedł Mou. Wróciliśmy prawie w te same miejsce gdzie byliśmy za czasów ostatnich dni Pocha. Choć jesteś wyżej w tabeli. Moim zdaniem powinnismy sprzedać szrot i nie tylko Sissoko, Winksa, Tobiego, Llorisa, Dohertego, może jakiegoś ze skrzydłowych Lucasa albo odpuścić Bale a i bym zapomniał o Davisie. Mam pewne obawy czy ktoś będzie ich chciał.

odpowiedz
Autor: Freddie91 Wysłano: 20 marca 2021; 10:28

Patrząc na liczby, bo w sumie po Bayernie jako pierwsi zdobyliśmy 100 goli przy wcale nie wiele więcej meczach rozegranych, zgoda.

Tylko my te bramki strzeliliśmy głównie na początku, kiedy jeszcze to tak fatalnie nie wyglądało. 7 z Maccabi, 6 z MU, 5 z Soton. Wtedy nabiliśmy trochę licznik.

Obecnie oprócz złojenia paru ogórków, np 4:1 z CP mamy ogromne problemy w ogóle z kreowaniem sytuacji, no to jasne, że i z bramkami.

Mówię, jest siedem meczów z rzędu z górną połową tabeli, gdzie nas wszyscy bez wyjątku leją. Kryzys - rozumiem. Ale to trwa już trzeci miesiąc, czyli nie widzę tego, żeby obecny trener miał nas z niego wyciągnąć.

Potrzebny jest wstrząs, a jak to nie pomoże, to trzeba zaorać klub.

odpowiedz
Autor: McFlay Wysłano: 20 marca 2021; 09:26

Tylko ciężko powiedzieć czy w naszej grze tylko trener jest problemem...

odpowiedz
Autor: McFlay Wysłano: 20 marca 2021; 09:25

Z Nagelsmanem jest inaczej to ułożony trener. Z Lipska na pewno nie będzie chciał iść do klubu z najwyższej półki jeszcze. Już o tym mówił pare razy. To młody trener i chce robić wszystko krok po kroku. Tottenham może być dla niego idealnym miejscem. Bo to jest jakiś krok w przód .

odpowiedz
Autor: matizekbtm92 Wysłano: 20 marca 2021; 09:19

Patrząc na liczby to z przodu ogień jest. Problem polega jednak na tym, że przy tak elektrycznej obronie nie idzie odciążyć z obowiązków defensywnych atakujących i znów wracamy do braków w obronie i średnim bramkarzu.

Co do Nagelsmanna to nie widzę powodu, aby miał tu przyjść. Kasa i budowanie projektu? Nie przy levym i koronawirusie, zresztą jak gdzies odejdzie to do większego klubu.

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 19 marca 2021; 23:59

Z przodu powinien być ogień, ognia nie ma.

Oby od przyszłego sezonu przyszedł inny trener, taki którego sobie wymarzyliście, taki który zamknie mi pysk, naprawdę bym tego chciał. Ale tego nie widzę.

odpowiedz
Autor: Freddie91 Wysłano: 19 marca 2021; 23:51

Ja się z Tobą w zupełności zgadzam, że naszym najsłabszym punktem są te pozycje.

Tylko my wyglądamy beznadziejnie również z przodu, gdzie mamy zawodników, których pozazdrościłby nam nie jeden klub.

Tak szczerze, mi też ciężko znaleźć argumenty czemu Nagelsmann miałby tu przyjść ale jednak w mediach coś tam się pojawiało. Dlatego jeśli jest cień szansy - brać.

Tak btw jak Ndombele do nas przechodził to na niego też był hajp taki, że nie wierzyłem w ten transfer. A tu jednak.

Choćby Ćwiąkała, którego mam za w miarę poważnego dziennikarza jak na nasze podwórko podkręcał temat Nagelsmanna u nas podając takie argumenty:

"ja widzę kilka - Premier League, potencjał, żeby zbudować coś b. dużego i kasa. Lipsk to super projekt, ale nie wiem też, dlaczego JN miałby aż tak mocno identyfikować się z tym klubem tak, by nie rozważyć Tottenhamu."

https://twitter.com/cwiakala/status/1372653706521554952

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 19 marca 2021; 23:00

Wieszajcie psy, mówcie co chcecie, ale moim zdaniem brakuje stopera i bramkarza, który wyczyści grę nieco dalej niż metr od bramki i wypali.

Zgred jest jaki jest, ale pojęcie ma.

Poza tym czekam na jeden sensowny argument, dlaczego Nagelsmann miałby do nas przyjść? Skoro ma swój, autorski projekt? A jeśli nie Nagelsmann, to kto? Bez szydery, ot tak na teraz, kto?

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 19 marca 2021; 21:38

Jest jeden plus tej dziadowskiej gry. Dużo osób się tu udziela :D

">odpowiedz
Autor: matizekbtm92 Wysłano: 19 marca 2021; 20:05

Napiszę tak - nie oglądam spotkań Tottenhamu od kilku meczów. Nie oglądam bo wiem czego się spodziewać - ślamazarnej gry, a szkoda mi dnia na denerwowanie.

Wczoraj z ciekawości obejrzałem i...o matko bosko. Można do Mourinho mieć wiele pretensji - archaiczny futbol, przestarzałe metody (nie wiem, nie jestem na treningach), defensywne nastawienie i z tym wszystkim się w 100% zgadzam. Broniłem go jako trenera, bo kiedyś miał ten błysk, potrafił wpłynąć na zawodników i wznieść ich na wyżyny ich umiejętności, od jakiegoś czasu się to zmieniło. Co prawda nie obiecywałem sobie złotych gór po przyjściu Portugalczyka, ale jednak liczyłem na coś więcej.

Dość jednak czepiania się trenera, bo to co wyprawiają Ci piłkarze to jest istny cyrk. Myślałem, że takie jaja to są w A klasie, a nie w profesjonalnym klubie.

Nastawienie. Różnica między nami, a Dinamo wynikała głównie z nastawienia jedni chcieli wygrać, a drudzy robili nie wiadomo co. Część winy ponosi trener, a część piłkarze , niemniej za taką fuszerę w robocie i nastawienie to się jest zwolnionym. Tu już nie chodzi o motywowanie kogoś, tylko o podchodzenie poważnie do swoich obowiązków. Tak jak powiedział Loris - jedno to gadanie, a drugie to robienie. Szansę dostają zmiennicy, mamy 2:0, a oni zamiast gryźć trawę, pokazać się to przeszli totalnie obojętnie wobec meczu. Wystarczył 1 gol i Dinamo nie ma w tym spotkaniu.

Część naszych zawodników to nie potrafi przyjąć piłki i podać, Sanchez to jest parodia piłkarza, Sissoko to samo. Ali to gra na alibi, te jego powroty do obrony to są aby były, jakieś kiwki, strzelać też nie potrafi, Winks to się nadaje na orlik, Vinicus nie trafia w piłkę...można tak wymieniać i wymieniać.

Nie wiem na ile prawdą jest to co powiedział Mourinho w pomeczowej konferencji, ale ponoć uczulał, mówił o wyniku, zachęcał do gola, a hitem jest informacja o gościu który strzelił nam 3 bramki, że ponoć cały zespół wiedział jak on gra. Jeżeli to jest prawda to sorry, ale CI piłkarze mają po prostu wy*** na swoją robotę.

I teraz dochodzę do puenty. Przegrany finał LM to był koniec pewnego cyklu w Tottenhamie. To był moment w którym należało dokonać rewolucji kadrowej. To był moment w którym zakończył się projekt z Kanem i Sonem. Było blisko wygrania ligi i LM, nie udało się i w tym momencie spora część graczy powinna odejść. Im się nie chce i to widać na każdym kroku, oni już nie wierzą w to, że są wstanie coś wygrać w tym klubie. To nie jest tak, że przegrywamy mecz i od następnego zapi*** na boisku, nie. Oni jak przegrywają to mentalnie sie nie zbierają. Zauważcie, że jak przegrywamy ważne spotkania (a takim był mecz z Arsenalem) to potem zawsze jest kryzys. Kryzys przyszedł po przegranej z Liverpoolem, a teraz porażka z Arsaenalem znów pokazała że mentalnie Ci piłkarze nie dają rady. Tu trzeba rewolucji, świeżej krwi. Nie wiem nawet czy z Harrym w składzie. Czy Mourinho to jest człowiek odpowiedni do tej rewolucji? Nie wiem i nie mnie to oceniać.

Trener to jest tylko wierzchołek góry lodowej problemów w tym klubie. Pozbycie się go pomoże na kilkanaście kolejek, ale dopóki trzon drużyny stanowić będą osoby które były w starym projekcie to nie wróżę nam sukcesów. Po tym co wczoraj zobaczyłem jestem załamany, bo mecz można przegrać, ale to jak do niego podeszli piłkarze to wstyd i kpina z kibiców, tu nie ma drużyny, nikt za nikim nie walczy, a rezerwowi to z łaski w ogole grają spotkania i mają w to **** dlatego non stop gra 1 skład.

odpowiedz
Autor: McFlay Wysłano: 19 marca 2021; 17:20

>>KRIS napisał:
>>>>McFlay napisał:<br />
>>Niekoniecznie. Jak widać początek był dobry <br />
<br />
Początek był dobry bo przyszedł nowy człowiek, nowa miotła i każdy chciał się pokazać, zap.ieprzał zeby nie zostac odstawionym na boczny tor. Nawet taki leń patentowany jak Alli zaczął biegać i mial wtedy dobry okres. <br />
<br />

No to właśnie dokładnie o tym mówię. Na początku się chciało i chcieli się na pewno pokazać. Moim zdaniem trzeba sprzedać duża cześć piłkarz z których nie ma pożytku. Jak się uda wywalić Mou i jak się uda rozpocząć sezon z nowym trenerem będzie spoko. Ale moim zdanie nie tylko trener jest tu problemem.

odpowiedz
Autor: Marek St Wysłano: 19 marca 2021; 15:56

>>McFlay napisał:
>>Tylko mi powiedzcie co się stało z Sissoko ? Gość ma około 60 meczy w kadrze Francji a gra jak dziecko w A klasie. To jest wręcz niemożliwe żeby zaliczyć taki regres. Za dużo siedział na siłowni że jego zwrotność zmniejszyła się do zera. A swoją lewą nogę zostawił w tramwaju. Jest totalnie bezużyteczny.
Kiedyś gdzieś usłyszałem, że Sissoko jest wspaniałym sportowcem ale beznadziejnym piłkarzem .... i coś w tym jest

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 19 marca 2021; 15:49

>>McFlay napisał:
>>Niekoniecznie. Jak widać początek był dobry

Początek był dobry bo przyszedł nowy człowiek, nowa miotła i każdy chciał się pokazać, zap.ieprzał zeby nie zostac odstawionym na boczny tor. Nawet taki leń patentowany jak Alli zaczął biegać i mial wtedy dobry okres.

odpowiedz
Autor: McFlay Wysłano: 19 marca 2021; 15:31

Niekoniecznie. Jak widać początek był dobry czyli zdołał im jakoś przemówić do rozsądku i jakos grali. Może naszym zawodnika coś się nie podoba i grają na zwolnienie trenera ?

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 19 marca 2021; 15:11

Niemożliwe jest, aby wszyscy poza trzema wyjątkami zaliczyli taki regres. To trener jest od wydobycia potencjału, Siwy tego nie potrafi.
Poch nie miał transferów i to było zrozumiałe, ale Mou dostał kilku zawodników i gówno układa

odpowiedz
Autor: McFlay Wysłano: 19 marca 2021; 14:54

Tylko mi powiedzcie co się stało z Sissoko ? Gość ma około 60 meczy w kadrze Francji a gra jak dziecko w A klasie. To jest wręcz niemożliwe żeby zaliczyć taki regres. Za dużo siedział na siłowni że jego zwrotność zmniejszyła się do zera. A swoją lewą nogę zostawił w tramwaju. Jest totalnie bezużyteczny.

odpowiedz
Autor: McFlay Wysłano: 19 marca 2021; 14:44

Praktycznie nic się nie zmieniło od ostatniego roku w którym był u nas Pocha. Były chwilowe zwyżka formy ale jednak wrócił nasz stary dobry Tottenham w którym brakuje jaj. Nie ma kto ciągnąć tego zespołu. Statyczna gra, nie wychodzenia do podań. Zbyt długie prowadzenie piłki. U nas nie ma czegoś podanie i wyjście na pozycje. Tylko zawodnik musi prowadzić piłkę przez 10 metrów. Żadnych sytuacji nie stwarzamy przez środek tylko te jebane dośrodkowania i zawsze najwiecej ich robi nasz super zawodnik Ben fucking Daivis z czego 80% jest zablokowanych.

odpowiedz
Autor: bela Wysłano: 19 marca 2021; 14:39

Dobrze, że nie mogłem obejrzeć to przynajmniej nie podniosłem sobie ciśnienia.

Co do siwego zgreda to wiadomo, że nie powinien zostać jeśli w najbliższym czasie będziemy jeszcze gorzej się kompromitować. Ja tylko nie spodziewałem się, że może być aż tak chu*owo po naszym dobrym początku sezonu.

Problem w tym, że kim my siwego zgreda zastąpimy? Allegri do tego syfu (pewnie) nie przyjdzie, zostają nam goście jak Eddie Howe czy powrót do Andre Villas-Boas'a. Już kiedyś mówiłem, że czystkę w klubie i tak trzeba będzie zrobić, a zatrudnienie kogoś innego to w najlepszym wypadku będzie powtórka z przygody Maurycego u nas. Zależy jakie Levy ma priorytety.

odpowiedz
Autor: jerry Wysłano: 19 marca 2021; 14:26

Zgodze się z Freddiem, dodatkowo ten strach przeniósł się na piłkarzy, jak tylko cos idzie nie po myśli, przeciwnik napiera, odrabia straty, nasi chowają się po placu gry, spuszczają głowy a ich oblicze przypomina minę dziecka, które nie dostało prezentu pod choinkę. Mourinho to jedna strona medalu, a mentalność bycia ofiarą i przegranym tak głęboko zakorzenionach w zawodnikach THFC to druga. Gdyby na trybunach zasiadała publika to już nie wiem ile razy towarzystwo byłoby wybuczane i wygwizdane. Ten strach i panika były wczoraj aż nadto widoczne.

odpowiedz
Autor: Spurs Wysłano: 19 marca 2021; 12:43

spokojnie,następne 5 meczów w PL i sie obudzimy gdzieś koło 12 miejsca spokojnie,fakt nie opinia

odpowiedz
Autor: Freddie91 Wysłano: 19 marca 2021; 11:50

Ja zamykając ze swojej strony temat meczu, wrzucam kilka przemyśleń co do osoby Mourinho i jego pracy dla nas.

Jose miał tu przyjść, zaszczepić gen zwycięstwa i dać puchary. Zamiast tego przyszedł tchórz.

Za Mauricia (i nie piszcie o ostatnim sezonie, bo jego praca trwała prawie 6 lat) wierzyliśmy, że jesteśmy w stanie pokonać każdego. Teraz, jesteśmy w strachu, bo jesteśmy przekonani, że możemy z każdym przegrać.

Przed meczem wczorajszym Jose mówił, że nic jeszcze nie jest rozstrzygnięte. Można to traktować jako motywację ale w naszym wypadku to raczej sianie ziarna w głowie.

Wg mnie on się po prostu boi. Wiedział, że jego kariera trenerska jest na zakręcie i bez sukcesu tutaj będzie skończony w poważnej piłce.

Stąd wystawianie Kane w nawet takich meczach. Przecież my byliśmy 5 minut od kompromitacji jeszcze większej i odpadnięcia w eliminacjach z jakimś Płowidiw. I już wtedy dawał Kanea. Bo on wiedział, że w lidze będzie cholernie ciężko. Że ta LE to w sumie najlepszy kąsek dla niego. Bał się, że odpadniemy i grał nim nawet w eliminacjach, gdzie my powinniśmy wyjść młodzikami.

I bał się wczoraj. Przecież Kane jest nam potrzebny w większości meczów. Wiadomo też, że przez pandemie dwa sezony będą dziwne. Bo teraz od razu po tym będzie Euro, w następnym Mundial. I w Anglii też Kane będzie potrzebny. I jest duża szansa, że będą tam grać do końca albo niemal. Kiedy on ma odpocząć? Tym bardziej, że wszyscy wiemy, że końskiego zdrowia to on nie ma.

Jose tłumaczy, że jego metody są najlepsze na świecie. On chyba w to uwierzył po tych przygodach w Porto, Interze. Tak jak Maradona uwierzył, że jest Bogiem. Nie widzi tego, że piłka się zmieniła. Że może ten styl tu nie pasuje.

Nie ma planu B, a że jego pozycja się waha to jest przerażony i to się udziela.

On jest tchórzem i drużyna taka się stała. My boimy się otworzyć przeciwko Fulham. O Liverpoolu nie wspominając.

Gość jest przegrany i mam nadzieję, że zwolnią go szybciej niż po Carabao. Bo jeszcze cudem je wygra i gotów będzie wmawiać, że jego praca w Tottenhamie była udana, bo przerwała posuchę w kwestii trofeów.

Dość tego.

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 19 marca 2021; 11:40

tylko, że Poch zarabiał trochę mniej i wtedy nie było wariacji koronawirusa...kasa klubowa się sama nie zapełni. czy Łysego na to stać w sensie mentalnym? to jest pierwsze pytanie

odpowiedz
Autor: McFlay Wysłano: 19 marca 2021; 09:57

Poch został zwolniony ale cały czas mu płaciliśmy do końca jego kontraktu. Dlatego Pochowi nie spieszyło się ze znalezieniem nowej pracy bo by musiał zrezygnować z naszej gaży. Z Jose możemy zrobić to samo. Trzeba to przekalkulować czy lepiej płacić do końca kontraktu czy zerwać kontrakt i płacić rekompensatę.

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 19 marca 2021; 09:25

Klub i kibice zaczynają płacić za miłość Łysego do Siwego. Nie dość, że nie ma klauzuli zerwania kontraktu, to jeszcze Siwy nadal jest w klubie. Poch czy jakiś inny trener byłby już zwolniony.

odpowiedz
Autor: jerry Wysłano: 19 marca 2021; 07:06

Gołym okiem widać, że coś się dzieje. Naszym w ogóle nie chce się grać, nie ma motywacji, mamy problem z celnym uderzeniem na bramkę rywala. Można przegrywać, ale po walce, a nie na stojąco z napisem na koszulkach: "zapraszamy, strzelcie nam bramkę i wygrajcie z nami". Za późnego(ostatni rok jego pracy) Maurycego wyglądało to bardzo źle, teraz wygląda to niemal tragicznie.

Co nam zostało w tym sezonie? - walka o top4? Po zawaleniu NLD i patrząc w jakiej formie jest drużyna i jaka atmosfera, jak prezentuje się reszta ekip aspirujących do miejsc na górze to powiedzmy sobie szczerze - nasze szanse to są iluzoryczne. O Carabao nie pisze, każdy z nas wie jak to wygląda. Przez najbliższe tygodnie będzie się działo, coś czuje że szambo z szatni się wkrótce wyleje.

odpowiedz
Autor: Spurs Wysłano: 19 marca 2021; 06:57

O ten przegrywa jeszcze robi w tym klubie

odpowiedz
Autor: Marek St Wysłano: 19 marca 2021; 06:40

A tak z ciekawości zerknąłem ile tych meczy było w tym sezonie na tle City i United....my 47 , City 45 , United 46 . Szukałem być może usprawiedliwienia w zmęczeniu a tu nic z tego . Chyba lepsze przygotowanie fizyczne jest u innych ekip.

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 18 marca 2021; 23:51

Hugo Lloris tonight: “Our team is a reflection of what’s going on at the club.”

Uuuuu, ciekawe dzieje się w klubie, ciekawie. Jak widać wielu rzeczy nie wiemy.

odpowiedz
Autor: McFlay Wysłano: 18 marca 2021; 22:24

I trenera który ją ułoży

odpowiedz
Autor: McFlay Wysłano: 18 marca 2021; 22:24

Dokładnie szkoda strzępić... nie mamy zawodnika który pociągnie nasz grę

odpowiedz
Autor: Spurs Wysłano: 18 marca 2021; 22:19

A szkoda wgl strzępić ryja,jeszcze jakie mecze teraz przed nami
ASTON
EVERTON
NEWCASTLE
MAN CITY
MAN UTD
ZARYZYKUJE ŻE WYWALCZYMY NIE WIĘCEJ NIŻ 3 PUNKTY

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 18 marca 2021; 22:06

No break clause in the 3.5yr contract Jose Mourinho signed in Nov 2019 to become Tottenham manager + he’s among best-paid coaches in world football. So if #THFC sack him before deal expires in summer 2023, he’ll be entitled to a major payout
@TheAthleticUK

odpowiedz
Autor: McFlay Wysłano: 18 marca 2021; 21:41

Lo Celso wyglądał znośnie i próbował coś robić. Oddać za darmo jakiegoś bezdomnemu Sissoko w pakiecie z Winksem.

odpowiedz
Autor: McFlay Wysłano: 18 marca 2021; 21:38

Ktoś mi wytłumaczy jak Sissoko potrafił w barwach Newcastle strzelać bramki ? Przecież on nawet piłki nie umie przyjąć. O Winksie szkoda słów, zreszta każdy nasz zawodnik totalne dno. Uważałem Kane za najlepszego napastnika na świecie ale jak można nie trafić tej ostatniej sytuacji to dramat. Regulion stracił szybkość i jakiekolwiek panowanie nad piłką. Niestety ale Mou nie zwolnią, nawet na koniec sezonu. Będziemy się z nim męczyć kolejny rok.

odpowiedz
Autor: Rusek Wysłano: 18 marca 2021; 21:38

Pod Kloppa to by ta "banda nieudaczników" 4 trofea przywiozła. Ech pomarzyć... Albo se mecz 5 3z Chelsea włączyć. Mefisto, sto lat i dużo piniendzy!

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 18 marca 2021; 21:36

>>Freddie91 napisał:
>>Ja bym jeszcze miesiąc dał Mourinho.<br />
<br />
Ciągle mamy szansę na top4 i Carabao.

Dobra szydera, szanuję

odpowiedz
Autor: Rusek Wysłano: 18 marca 2021; 21:36

Kloppa

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 18 marca 2021; 21:35

Zwolnić go jutro rano, do końca sezonu drużynę prowadzi Ledley King, w międzyczasie szukać kogoś innego

odpowiedz
Autor: mefisto52 Wysłano: 18 marca 2021; 21:35

>>Freddie91 napisał:
>>Ja bym jeszcze miesiąc dał Mourinho.<br />
<br />
Ciągle mamy szansę na top4 i Carabao.

I kto z tego top 4 wypadnie? Chelsea po 13 meczach bez porazki w tym 11 czystych kont? City? United? Czy Leicester do którego tracimy 11 punktów? Przecież próbujesz sam siebie oszukać. Z tego nic nie będzie bo co chwilę gubimy punkty.

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 18 marca 2021; 21:32

Wszyscy tłamszą Tottenham

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 18 marca 2021; 21:31

>>mefisto52 napisał:
>>;Dzisiaj mam urodziny. Dzięki pajace za prezent. Sezon uważam za skończony. Jeszcze tylko w******* z City obejrzę i można czekać na Euro.

Zdrowia!

zisiaj mam urodziny. Dzięki pajace za prezent. Sezon uważam za skończony. Jeszcze tylko w******* z City obejrzę i można czekać na Euro.

Zdrowia!">odpowiedz
Autor: Rusek Wysłano: 18 marca 2021; 21:31

Dawać Kloppa

odpowiedz
Autor: Marek St Wysłano: 18 marca 2021; 21:31

>>mefisto52 napisał:
>>;Dzisiaj mam urodziny. Dzięki pajace za prezent. Sezon uważam za skończony. Jeszcze tylko w******* z City obejrzę i można czekać na Euro.

Zdrówka!!! I mało nerwów. Reszta sama się ułoży.

zisiaj mam urodziny. Dzięki pajace za prezent. Sezon uważam za skończony. Jeszcze tylko w******* z City obejrzę i można czekać na Euro.

Zdrówka!!! I mało nerwów. Reszta sama się ułoży. ">odpowiedz
Autor: Rusek Wysłano: 18 marca 2021; 21:30

Wczoraj tu była mowa o trofeum LE. Liczę że jak jutro wstanę, to przeczytam dobre wieści z Londynu

odpowiedz
Autor: Kris5581 Wysłano: 18 marca 2021; 21:30

Broniłem siwego i byłem jego zwolennikiem. Dzisiaj już definitywny out. Zaraz będzie przerwa na reprezentację wtedy zatrudnić kogoś nowego, żeby na mietle chociaż o top4 powalczyć i o carabo bo z Siwym już NIC nie ugramy.

odpowiedz
Autor: Sawyer Wysłano: 18 marca 2021; 21:28

jakie po?

odpowiedz
Autor: Spurs Wysłano: 18 marca 2021; 21:28

>>Freddie91 napisał:
>>Ja bym jeszcze miesiąc dał Mourinho.<br />
<br />
Ciągle mamy szansę na top4 i Carabao.

Top 4? O czym mowa,przyjezdza Av w niedziele i zabiera 3 pkt bez problemu z tymi pachołkami,reszta top 6 tak samo

odpowiedz
Autor: jerry Wysłano: 18 marca 2021; 21:28

A myślałem że większej żenady niż łomot od Bayernu być nie może. Nie wierze w cuda, musimy pożegnać się z Mourinho po zakończeniu sezonu,

odpowiedz
Autor: Xerxes Wysłano: 18 marca 2021; 21:27

„Przyjdzie Mourinho i nam puchary wygra” xD xD xD

odpowiedz
Autor: Sawyer Wysłano: 18 marca 2021; 21:27

bez takich żartów...

odpowiedz
Autor: mefisto52 Wysłano: 18 marca 2021; 21:27

Dzisiaj mam urodziny. Dzięki pajace za prezent. Sezon uważam za skończony. Jeszcze tylko w******* z City obejrzę i można czekać na Euro.

odpowiedz
Autor: Spurs Wysłano: 18 marca 2021; 21:27

***** wstyd na cały świat

odpowiedz
Autor: Freddie91 Wysłano: 18 marca 2021; 21:26

Ja bym jeszcze miesiąc dał Mourinho.

Ciągle mamy szansę na top4 i Carabao.

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 18 marca 2021; 21:25

Brawo Dinamo!

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 18 marca 2021; 21:25

Lads it's Tottenham

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 18 marca 2021; 21:25

wypier...ć z klubu, każdy z osobna mający udział w tym meczu

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 18 marca 2021; 21:25

No pięknie zdupcone

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 18 marca 2021; 21:24

Juz mi się nie chce nawet nic pisać.

odpowiedz
Autor: darosec88 Wysłano: 18 marca 2021; 21:24

Ten mecz powinniśmy już dawno zamknąć. Tylko, że za bardzo się nie da grając od początku statycznie, z defensywnym nastawieniem. W tym sezonie jest to niestety regułą. Nie ma płynności, wszystko szarpane. Totalny brak pomysłu na grę.

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 18 marca 2021; 21:20

Ale Sissoko jest słaaaabyyyyy.

odpowiedz
Autor: mefisto52 Wysłano: 18 marca 2021; 21:19

To Kane i Carlos zdupili, nie cud bramkarza.

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 18 marca 2021; 21:18

I oczywiście bramkarz ma dzień konia.

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 18 marca 2021; 21:12

>>darosec88 napisał:
>>Może to otworzy oczy. Zero progresu. Ciekawy jestem pomeczowego wywiadu Mou

Powie ze wina Bale'a bo w 90 minucie meczu w Londynie zepsul okazje na 3:0

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 18 marca 2021; 21:12

>>Lolo napisał:
>>[*]<br />
<br />
wpisujcie miasta

Czarna dupa

odpowiedz
Autor: darosec88 Wysłano: 18 marca 2021; 21:12

Może to otworzy oczy. Zero progresu. Ciekawy jestem pomeczowego wywiadu Mou

odpowiedz
Autor: Spurs Wysłano: 18 marca 2021; 21:11

Wypierdalaj Mou

odpowiedz
Autor: mefisto52 Wysłano: 18 marca 2021; 21:11

Gość przebiega cała naszą połowę po rozpoczęciu jak w Fifie i strzela bramkę. To jest upadek tego klubu w tym sezonie.

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 18 marca 2021; 21:11

SIWY OUT!!!

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 18 marca 2021; 21:08

[*]

wpisujcie miasta

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 18 marca 2021; 21:08

Karnych nie trzeba

odpowiedz
Autor: Sawyer Wysłano: 18 marca 2021; 21:06

Pewnie, że przebimbają. Z drewnem w bramce to nie może się udać

odpowiedz
Autor: Sawyer Wysłano: 18 marca 2021; 21:05

Pijani. Reguilon po powrocie z kontuzji to drugi Davies

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 18 marca 2021; 21:05

Przebimbają w karnych :)

">odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 18 marca 2021; 20:59

Siwy minimalista myslal ze wystawiając w środku Winksa, Siusioka i Allego dotoczy korzystny wynik dwumeczu i awansuje na zaciągniętym ręcznym. Został ukarany na razie dogrywką.

odpowiedz
Autor: jerry Wysłano: 18 marca 2021; 20:54

Obraz nędzy i rozpaczy, a wystarczyło strzelić jedną bramkę!!!.
Jeśli to dziś się skończy to Mourinho jest skończony w klubowej piłce, żaden poważny klub go nie zatrudni. A my, nie mamy drużyny, jesteśmy pozbawieni motywacji. Mam wrażenie, że wiele niedobrego się dzieje za zamknietymi drzwiami.

odpowiedz
Autor: 26King26 Wysłano: 18 marca 2021; 20:53

czemu on ciągle trzyma Bergwijna na lawce ?!

odpowiedz
Autor: Freddie91 Wysłano: 18 marca 2021; 20:52

No ja wiem. Przecież przyjdzie Nagelsmann, a co on w życiu wygrał?

Chcecie znowu drugiego Pochettino i pustą gablotę?

Jose wciąż ma szansę na dwa trofea. Dajmy mu spokojnie pracować.

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 18 marca 2021; 20:49

30 minut więcej delektowania się naszymi pupilami, nie kumam o co Wam chodzi i czemu narzekacie :D

Freddie ja już w dyskusje nie wchodzę, przed końcem sezonu. Co miałem do powiedzenia to powiedziałem.



Freddie ja już w dyskusje nie wchodzę, przed końcem sezonu. Co miałem do powiedzenia to powiedziałem.">odpowiedz
Autor: Marek St Wysłano: 18 marca 2021; 20:49

Okej Jak coś źle pójdzie to zwalimy na pandemię !!

odpowiedz
Autor: Xerxes Wysłano: 18 marca 2021; 20:46

>>Freddie91 napisał:
>>Ale jak to wywalić Mourinho?<br />
<br />
Kto przyjdzie lepszy? Przecież nikt tego nie ogarnie, tylko Jose. On potrzebuje czasu.<br />
<br />
Wy wszyscy teraz nagle, że to wina trenera... Niech Mourinho robi czystki, zostawia tych, którzy mu pasują. Reszte wywalić. Tylko on wyciągnie kaskę od Levyego na transfery.

Ile juz czasu było na czystki. Już źle w szatni było przed finałem LM i nic sie nie zmieniło.

odpowiedz
Autor: Freddie91 Wysłano: 18 marca 2021; 20:43

Ale jak to wywalić Mourinho?

Kto przyjdzie lepszy? Przecież nikt tego nie ogarnie, tylko Jose. On potrzebuje czasu.

Wy wszyscy teraz nagle, że to wina trenera... Niech Mourinho robi czystki, zostawia tych, którzy mu pasują. Reszte wywalić. Tylko on wyciągnie kaskę od Levyego na transfery.

odpowiedz
Autor: darosec88 Wysłano: 18 marca 2021; 20:39

Żart.

odpowiedz
Autor: Spurs Wysłano: 18 marca 2021; 20:38

Mourinho wypierdalaj z mojego klubu

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 18 marca 2021; 20:36

Za ten za.srany minimalizm

odpowiedz
Autor: Sawyer Wysłano: 18 marca 2021; 20:36

bye bye mourinho

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 18 marca 2021; 20:36

Brawo!

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 18 marca 2021; 20:36

Masz Siwy ch.uju

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 18 marca 2021; 20:35

W dziewięćdziesiątej będzis 3-0 xD

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 18 marca 2021; 20:35

Pięknie Sissoko odpuścił.

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 18 marca 2021; 20:34

O nawet szybciej XD

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 18 marca 2021; 20:34

Heh

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 18 marca 2021; 20:34

To co, wiebią nam w dziewięćdziesiątej i dogrywka ?

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 18 marca 2021; 20:33

Trzeba chyba trzymać za Dinamo, bo ***** tego oglądać nie można

odpowiedz
Autor: Xerxes Wysłano: 18 marca 2021; 20:27

>>kiriak napisał:
>>Jak odpadniemy to Siwy out bez wymówki

Najlepszy scenariusz na ten moment.

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 18 marca 2021; 20:20

Jak odpadniemy to Siwy out bez wymówki

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 18 marca 2021; 20:15

Siwy myslal ze dotoczy 0:0 a tu zonk

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 18 marca 2021; 20:15

No,dzieje się

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 18 marca 2021; 20:14

Ale urwał

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 18 marca 2021; 20:13

Zaczyna się

odpowiedz
Autor: Spurs Wysłano: 18 marca 2021; 20:12

Lamela ou z boiska,co za irytujący gosc

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 18 marca 2021; 20:12

Oglądanie Winksa i Sissoko w środku pola jest jak próba jazdy samochodem z dwoma przebitymi oponami. Będzie się to powoli toczyć naprzód, ale ostatecznie nigdzie nie dojedziesz, dopóki ich nie zmienisz

odpowiedz
Autor: Maciek Wysłano: 18 marca 2021; 20:09

Środkowe trio Alli-Winks-Sissoko nie daje nic ani w ofensywie ani w odbiorze piłki w środku pola. Szkoda Kane'a na taką kaszanę, Vino obowiązkowo musi wejść.

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 18 marca 2021; 20:06

>>Sawyer napisał:
>>;po jakiego grzyba tego Kane'a męczyć, jak i tak nic nie wynika z jego obecności

Dokładnie

o jakiego grzyba tego Kane'a męczyć, jak i tak nic nie wynika z jego obecności

Dokładnie">odpowiedz
Autor: Sawyer Wysłano: 18 marca 2021; 20:05

po jakiego grzyba tego Kane'a męczyć, jak i tak nic nie wynika z jego obecności

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 18 marca 2021; 20:03

Sędzia kończ, wstydu nam oszczędź.

odpowiedz
Autor: jerry Wysłano: 18 marca 2021; 19:52

Nie wiem, czy się zgodzicie, ale nasi wyglądają jakby ich marzeniem było, żeby ten sezon już się skończył. Zero energii, pomysłu, zaangażowania. Nie wiem co się dzieje w szatni, ale chyba nic dobrego.

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 18 marca 2021; 19:37

Bombardujemy ich bramkę!

odpowiedz
Autor: Sawyer Wysłano: 18 marca 2021; 19:35

Jestem w stanie uwierzyć, że możemy to przegrać

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 18 marca 2021; 19:32

Ziew

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 18 marca 2021; 19:32

Leszcze kolejny raz grają na taktykę "bez celnego strzału na bramkę".

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 18 marca 2021; 19:22

Alli dramat dzisiaj

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 18 marca 2021; 19:20

W przerwie Bale za Lamele bo ten skonczy z czerwem

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 18 marca 2021; 19:17

Coco juz na żółto

odpowiedz
Autor: Sawyer Wysłano: 18 marca 2021; 19:16

Ale nuudny mecz

odpowiedz
Autor: 26King26 Wysłano: 18 marca 2021; 19:01

ten apel Mou do Southgate był totalnie bezczelny..

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 18 marca 2021; 18:24

W pierwszym składzie

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 18 marca 2021; 18:23

Aurier w podstawie, czyli w weekend Drewerty

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 18 marca 2021; 18:18

Jose Mourinho do Southgate'a: yo, dej odpocząć Kejnowi
Także Jose Mourinho: wystawia Kejna na Dinamo mając 2-0 w zapasie

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 18 marca 2021; 18:17

Cfaniaki z flashscore. Jak pisałem zapowiedź Lo Celso był kontuzjowany, już to zdjęli :)

">odpowiedz
Autor: jerry Wysłano: 18 marca 2021; 18:14

Lo Celso na ławce, trochę to trwało, ale cieszy powrót do żywych.

odpowiedz
Autor: Freddie91 Wysłano: 18 marca 2021; 17:56

Nawet w takim meczu musi Kane'a wystawiać?

Chore.

odpowiedz
Sonda serwisowa

Najlepszy transfer sezonu 2023/2024








pokaż wyniki
Zawodnik meczu
Statystyki serwisu

Najnowszy użytkownik: Dunttrkjkij
Strona istnieje od: 4080 dni
Użytkowników online: 0
Gości online: 19
Newsów: 6334
Lista online: