» Strefa spadkowa coraz bliżej. Everton - Tottenham.

dodał: Lolo dnia: 2025-01-19 12:16:01 komentarzy: 194

Po sobotnich meczach 22. kolejki Premier League Koguty osunęły się na 15 miejsce w tabeli i od strefy spadkowej dzielą ich już tylko 3 miejsca. Co prawda między 18-tym Ipswich a 15-tym Tottenhamem jest aż 8 punktów różnicy ale przy formie jaką prezentują podopieczni Ange Postesoglou nie można wykluczać, że ten dystans ulegnie zmniejszeniu.

Na Goodison Park doszło niedawno do zmiany menadżera. Do klubu powróciła jego żywa legenda. Człowiek, który swego czasu wprowadził ekipę z Liverpoolu do europejskich pucharów. David Moyes został gorąco przywitany na stadionie Evertonu, jednak Szkot nie zanotował wymarzonego debiutu po swoim powrocie. Ekipa z Goodison Park mierzyła się na swoim terenie z Aston Villą i po wyrównanym spotkaniu musiała jednak uznać wyższość rywali z Birmingham po bramce Watkinsa. Obecnie sytuacje The Toffees nie jest najciekawsza. Zespół plasuje się na 16. miejscu w tabeli a przewaga nad strefą spadkową wynosi zaledwie jedynie 1 punkt.

Sytuacja kadrowa:

Everton: Kontuzjowani są Dwight McNeil, Tim Iroegbunam, James Garner, Seamus Coleman, Chermiti oraz Armando Broja.

Tottenham: Lista kontuzjowanych cały czas się powiększa. Wczoraj kontuzji kolana na treningu nabawił się Solanke, który będzie pauzował prawdopodobnie ok. 6 tygodni. Oprócz tego zagrać z powodu urazów nie mogą Bentancur, Odobert, Romero, Udogie, van de Ven, Vicario oraz Werner. Niepewna jest sytuacja Bissoumy, Johnsona oraz Davies.

 

Transmisja: Viaplay

Start: 15:00

Sędzia: Darren England

Komentarze

Tylko zalogowani użytkownicy mogą pisać komentarze

Autor: Lolo Wysłano: 23 stycznia 2025; 10:12

The standards have fallen so low that one has to wonder: where is the floor now — not just for this ownership, but perhaps more pertinently, for this fanbase?

Dobre xD

odpowiedz
Autor: McFlay Wysłano: 22 stycznia 2025; 16:05

No i Bissouma też złapał kontuzje

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 22 stycznia 2025; 15:47

Romero trenuje na pełnej, Sarr się połamał, nie wiadomo jak na razie. Van de Ven ma wrócić w przyszłym tygodniu

odpowiedz
Autor: TypNiepokorny Wysłano: 22 stycznia 2025; 14:07

Mimo, że jestem w robocie to doczytałem do końca - nie będe więcej cytował bo musiałbym cały arktykuł wkleić - świetnie napisane.

Niestety klub środka tabeli, dopóki nie zmieni się właściciel...

odpowiedz
Autor: TypNiepokorny Wysłano: 22 stycznia 2025; 13:31

The reality is that Arsenal are no longer our rivals. They operate in a different stratosphere in terms of ambition and on field competency. The great irony, of course, is that in terms of financial power, Spurs are not just their equals, but their superiors. And yet in terms of expectations and drive to succeed, we have more in common with the likes of Fulham and Brentford, than Arsenal and Chelsea.

Arsenal shop at the top table of European football, Spurs shop at Poundland.

The truth is that Daniel Levy doesn’t see success as on field victories. Success to him arrives in pound, and more recently, dollar signs. His eyes are trained westward, casting envious glances at the NFL, and the way in which American sports is commercialized and milked. He sees more room for financial growth in his shiny new cash cow, and he is singular in his focus.

Mimo, że od dłuższego czasu myślę o naszym prezesie, zakupach i pozycji dokładnie to co opisuje artykuł to smutno mi się zrobiło po tej lekturze...

odpowiedz
Autor: skejcior87 Wysłano: 22 stycznia 2025; 13:26

Mam nadzieję że Hoffenheim pokonamy bo to drużyna 15 z bundesligi

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 21 stycznia 2025; 22:25

Łapcie, czytajcie, fajnie popisane:

https://worldofhotspur.com/the-death-of-tottenham-hotspur/

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 21 stycznia 2025; 17:15

Może Davinsona wypożyczyć ;)

https://old.reddit.com/r/soccer/comments/1i6llek/galatasaray_10_dinamo_kyiv_davinson_sanchez_6/

odpowiedz
Autor: DierEnjoyer Wysłano: 21 stycznia 2025; 15:38

Gość ma 20 meczów i 2 G/A. W dodatku 18 latek. Tu jest potrzebne duże nazwisko jako zastępca Sona. Tyler też może być, ale nie jako starter.

odpowiedz
Autor: McFlay Wysłano: 21 stycznia 2025; 11:49

>> kiriak napisał:
>> ...Często jest to coś naturalnego, po niektórych zawodnikach widać, że są stworzeni do gry w piłkę nożną. Tyler Dibling, reprezentant Anglii do lat 17, który gra dla Southampton, jest ostatnim zawodnikiem, u którego to zauważyłem.

to opinia polskiego skauta Jacka Kuliga

https://www.flashscore.pl/wiadomosci/pi-ka-nozna-liga-mistrzow-tylko-na-flashscore-wywiad-jackiem-kuligiem-skautem-z-prawie-500-tysiacami-obserwujacych/Wvpu3CJl/
_______________________________

Nie będą skautem też to widzę xd jego lekkość poruszania jest niesamowita i czutka piłki. Nie ważne jakie pieniądze ale musimy go mieć. Zmieni oblicze rozgrywania piłki, jest na potrzebny zawodnik który wygrywa pojedynki.

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 21 stycznia 2025; 11:17

...Często jest to coś naturalnego, po niektórych zawodnikach widać, że są stworzeni do gry w piłkę nożną. Tyler Dibling, reprezentant Anglii do lat 17, który gra dla Southampton, jest ostatnim zawodnikiem, u którego to zauważyłem.

to opinia polskiego skauta Jacka Kuliga

https://www.flashscore.pl/wiadomosci/pi-ka-nozna-liga-mistrzow-tylko-na-flashscore-wywiad-jackiem-kuligiem-skautem-z-prawie-500-tysiacami-obserwujacych/Wvpu3CJl/

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 21 stycznia 2025; 11:09

#thfc are heavily involved in the race to sign Southampton winger Tyler Dibling.

Nie wiem czy akurat jego potrzebujemy, kolejny potencjał

odpowiedz
Autor: McFlay Wysłano: 21 stycznia 2025; 09:51

Certain #THFC players have privately complained about the demands of training and the schedule. The club’s injury list does not ease some players’ concerns that their output needs reducing [Daily Mail]

odpowiedz
Autor: skejcior87 Wysłano: 20 stycznia 2025; 22:25

Uff Chelsea wygrywa

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 20 stycznia 2025; 21:21

Właśnie sobie przypomniałem, że Rasiak grał w Tottenhamie.

odpowiedz
Autor: DierEnjoyer Wysłano: 20 stycznia 2025; 20:52

Skriniar to by się przydał. Transfery z PSG nie takie złe

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 20 stycznia 2025; 20:42

Spurs had been offered PSG defender Milan Skriniar, who is out of favour in the French capital, but his high wages proved to be a stumbling block

Hej ! xD

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 20 stycznia 2025; 17:57

There is currently no suggestion that Postecoglou’s job is on the line, despite the terrible run of league results, and Tottenham are not assessing his future on a game-by-game basis.

Regardless of whether or not it would place him under immediate pressure, the Leicester home game on Sunday is a must-win for Postecoglou and his team

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 20 stycznia 2025; 17:56

>> cubert napisał:
>> OFICJALNIE: Dane Scarlett wrócił do Tottenhamu. Stołeczny klub skrócił wypożyczenie 20-latka do Oxford United.


_______________________________

Wrócił, bo tam nic nie grał. Szykują mu inne wypożyczenia, ale z tej mąki raczej nie będzie chleba.

There is currently a lack of available managers that #thfc would likely find attractive enough to replace Ange Postecoglou.

odpowiedz
Autor: cubert Wysłano: 20 stycznia 2025; 17:27

zagral 20 meczy w championship i strzelil 4 gole, chcieliscie wzmocnien no to macie! ;)

odpowiedz
Autor: cubert Wysłano: 20 stycznia 2025; 17:24

OFICJALNIE: Dane Scarlett wrócił do Tottenhamu. Stołeczny klub skrócił wypożyczenie 20-latka do Oxford United.

odpowiedz
Autor: McFlay Wysłano: 20 stycznia 2025; 15:41

No sęk w tym że to wina Ange i przygotowania. Jego sztab tak przygotował drużynę i dlatego mamy tyle kontuzji. Może Australijczyk tak jak do wielu innych rzeczy podchodzi jako do mnie ważnej. Nie kupimy nowych zawodników w miejsce kontuzjowanych bo jak nagle wszyscy ozdrowieją to nasza kadra będzie miała 42 zawodników i będzie płacz czemu nie gram w podstawowy składzie. Choć może w kadrze Ange właśnie powinno być tylu piłkarzy bo ma wyjebane na treningi fizyczne i później kumulują się kontuzje xD może Daniel na to pozwoli i kupi mu jakiś utalentowanych Japończyków

odpowiedz
Autor: DierEnjoyer Wysłano: 20 stycznia 2025; 14:27

>> McFlay napisał:
>> Masz zawodników to nimi grasz. Nikt mi nie powie że mamy zawodników na 15 miejsce. Prawie od roku gramy źle. Są trenerzy którzy wyciągają z zawodników to co najlepsze a nie wymagają cały czas nowych zawodników. Zróbmy z tego co mamy drużynę.
_______________________________

Sęk w tym że Ange nie ma zawodników. Zobacz sobie kim on gra a kto jest kontuzjowany. Z próby mixu doświadczonych zawodników z dzieciakami zostały same dzieciaki. Jest różnica gdy młody piłkarz na treningu i w meczu gra ze starą gwardią i może grać bardziej odważnie, a gdy spoczywa na nim presja i musi uważać na każde swoje zagranie, bo nie ma nikogo kto by mu pomógł czy naprawił jego błąd, a na ławce siedzą jeszcze większe boby. Nawet taki Dragusin gdy robił MOTM performance w Genoi miał obok siebie prawie 30 latków i czerpał pewnie garściami z możliwości nauki od nich, a tu nie dość że dużo więcej się od niego wymaga, to jeszcze obok siebie ma Arcziego który jest młodszy od niego i w dodatku nie gra na swojej nominalnej pozycji.

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 20 stycznia 2025; 14:22

>> McFlay napisał:
>> Ruscy się z tym nie pogodzili, w końcu znaleźli trenera który u nich zatrybil i grają dużo lepiej
_______________________________

Tyle kasy przeyebali na transfery, że kiedyś musieli zacząć coś grać ;)

odpowiedz
Autor: McFlay Wysłano: 20 stycznia 2025; 14:02

Ruscy się z tym nie pogodzili, w końcu znaleźli trenera który u nich zatrybil i grają dużo lepiej

odpowiedz
Autor: McFlay Wysłano: 20 stycznia 2025; 13:59

Ale na co my chcemy czekać? Ile trener potrzebuje czasu żeby udowodnić swoją wartość? My nie chcemy trenera co musi wymienić całą kadrę żeby grać dobrze w piłkę. W takim wypadku Conte mogliśmy zostawić. Masz zawodników to nimi grasz. Nikt mi nie powie że mamy zawodników na 15 miejsce. Prawie od roku gramy źle. Są trenerzy którzy wyciągają z zawodników to co najlepsze a nie wymagają cały czas nowych zawodników. Zróbmy z tego co mamy drużynę.

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 20 stycznia 2025; 13:40

@AlasdairGold
Spurs remain intent on trying to help Ange Postecoglou rather than removing him from his position at the monemt

Hehe, nieźle mu pomagają, szczególnie z transferami w tym okienku xD

odpowiedz
Autor: skejcior87 Wysłano: 20 stycznia 2025; 13:23

Ale to winna jest taktyka ange zaczęliśmy grać na 4 fronty w tamtym sezonie była to liga szybko odpuściliśmy puchary i ledwo my na 5 miejscu skończyli gdzie dzięki początkowi zgarnęliśmy dużo pkt a od Chelsea przegranego 1:4 umiemy tylko pojedyncze mecze zagrać ładnym stylem

odpowiedz
Autor: ortgon90 Wysłano: 20 stycznia 2025; 13:14

>> DierEnjoyer napisał:
>> W dalszym ciągu nie wiem czy jest sens zwalniać Ange. Ani razu w tym sezonie nie zagrał optymalnym składem, cały czas zmiennicy, kontuzje, pijany Forster albo niedoświadczony Dragusin. Według mnie powinien pracować do końca sezonu, do ostatniego dnia. Chciałbym się dowiedzieć co jest przyczyną tak ogromnej ilości kontuzji. Jeśli to przez treningi i na start przyszłego sezonu znowu "będzie łamał piłkarzy" to niestety bym go pożegnał, jeśli jednak to jakieś fatum, afrykańscy szamani i kontuzje nie będą już nas tak nękać to zaczekałbym z werdyktem. Narzekamy "trzeba zmienić, trzeba nowego, nowy naprawi, kangur out" ale należy sobie powiedzieć, że tak samo narzekaliśmy na innych. Mourinho wywalony przed finałem, Conte po dobrym początku też wywalony, Stellini miał ze dwa mecze dobre, euforia i znów out, Spirytus Santos nie dokończył nawet sezonu i mu podziękowano a teraz siedzi sobie w top3 z Nottingham (!!!!!). Pamiętacie jak śmiano się z Artety i go wywalano na kopach gdy w 10 meczach jego bilans wynosił 1-2-7?

Levy to dziad nie neguję tego, ale skoro i tak już jesteśmy w dołku, to zamiast szukać pół środków spróbujemy zbudować jakiś długoterminowy projekt. Ostatni menago który z nami wytrzymał dłuższy okres czasu to był Poch. Przed nim Redknapp.

Fajnie jest przeglądać rynek trenerski w poszukiwaniu kogoś, kto obieca nam gruszki na wierzbie, ale trzeba jakiejś stabilizacji. Piłkarze nie mogą co sezon uczyć się nowej taktyki i grać w nowym składzie bo w taki sposób nigdy nie będą na swoim najwyższym poziomie.

Pogódźmy się z tym że liga nam w tym sezonie odjechała i pewnie czeka nas środek lub dolna część tabeli. Chelsea się z tym pogodziła, my też musimy. Dalej jesteśmy w grze w pucharach i jeśli fartem uda się jakiś wygrać to momentalnie Postecoglou będzie noszony na rękach.

Będzie co ma być, nie ma co się denerwować i psuć sobie nastroju, a nuż jeszcze nas totki zaskoczą. I czy to będzie spadek z ligi, czy włożenie trofeum do gabloty, prawdopodobnie i tak większość z nas będzie ten dziadowski Tottenham dalej oglądać.
Spokojnie
_______________________________
generalnie zgadzam sie ze wszystkim mam tylko jedno ale ktore wg mnie jest dosc istotne czy Ci piłkarze beda grac i wierzyć jeszcze w taktyke Anga bo wyglada to troche tak jakby grali bez wiary pierwsza polowa wczoraj to mega pokazala leje ich everton 3-0 a np papa sarr sobie drepta po boisku 22 letni chlopak masakra

odpowiedz
Autor: DierEnjoyer Wysłano: 20 stycznia 2025; 12:49

W dalszym ciągu nie wiem czy jest sens zwalniać Ange. Ani razu w tym sezonie nie zagrał optymalnym składem, cały czas zmiennicy, kontuzje, pijany Forster albo niedoświadczony Dragusin. Według mnie powinien pracować do końca sezonu, do ostatniego dnia. Chciałbym się dowiedzieć co jest przyczyną tak ogromnej ilości kontuzji. Jeśli to przez treningi i na start przyszłego sezonu znowu "będzie łamał piłkarzy" to niestety bym go pożegnał, jeśli jednak to jakieś fatum, afrykańscy szamani i kontuzje nie będą już nas tak nękać to zaczekałbym z werdyktem. Narzekamy "trzeba zmienić, trzeba nowego, nowy naprawi, kangur out" ale należy sobie powiedzieć, że tak samo narzekaliśmy na innych. Mourinho wywalony przed finałem, Conte po dobrym początku też wywalony, Stellini miał ze dwa mecze dobre, euforia i znów out, Spirytus Santos nie dokończył nawet sezonu i mu podziękowano a teraz siedzi sobie w top3 z Nottingham (!!!!!). Pamiętacie jak śmiano się z Artety i go wywalano na kopach gdy w 10 meczach jego bilans wynosił 1-2-7?

Levy to dziad nie neguję tego, ale skoro i tak już jesteśmy w dołku, to zamiast szukać pół środków spróbujemy zbudować jakiś długoterminowy projekt. Ostatni menago który z nami wytrzymał dłuższy okres czasu to był Poch. Przed nim Redknapp.

Fajnie jest przeglądać rynek trenerski w poszukiwaniu kogoś, kto obieca nam gruszki na wierzbie, ale trzeba jakiejś stabilizacji. Piłkarze nie mogą co sezon uczyć się nowej taktyki i grać w nowym składzie bo w taki sposób nigdy nie będą na swoim najwyższym poziomie.

Pogódźmy się z tym że liga nam w tym sezonie odjechała i pewnie czeka nas środek lub dolna część tabeli. Chelsea się z tym pogodziła, my też musimy. Dalej jesteśmy w grze w pucharach i jeśli fartem uda się jakiś wygrać to momentalnie Postecoglou będzie noszony na rękach.

Będzie co ma być, nie ma co się denerwować i psuć sobie nastroju, a nuż jeszcze nas totki zaskoczą. I czy to będzie spadek z ligi, czy włożenie trofeum do gabloty, prawdopodobnie i tak większość z nas będzie ten dziadowski Tottenham dalej oglądać.
Spokojnie

odpowiedz
Autor: Spurs Wysłano: 20 stycznia 2025; 11:27

Pewnie jak dostaniemy z Luverpoolem z 3 do jaja albo lepiej to już wtedy łysy rudy **** go zwolni

odpowiedz
Autor: skejcior87 Wysłano: 20 stycznia 2025; 10:25

Ciekawe co musi zrobić postecouglu żeby został zwolniony

odpowiedz
Autor: TypNiepokorny Wysłano: 20 stycznia 2025; 10:05

>> kiriak napisał:
>> Trenerom płacimy dobrze po czym zostawiamy ich bez wsparcia. Niektórzy powiedzieli o tym głośno i Levy im okazał wsparcie. Kangur łudzi się, że mu Levy kogoś kupi:)
_______________________________

Niestety jest jak piszesz...

odpowiedz
Autor: TypNiepokorny Wysłano: 20 stycznia 2025; 10:04

Conte dostał 15 baniek za sezon, Mourinho podobnie, Poch najlepszy kontrakt to 20 baniek - jak to nie jest czołówka PL to ja nie wiem ile trzeba dostać.
Nawet Ange ze swoimi 5 milionami jest na wyrost jak na noł nejma

odpowiedz
Autor: McFlay Wysłano: 20 stycznia 2025; 10:02

Płacimy im sporo ale do czołówki na trochę brakuje oczywiście tej premier league. Bo inne ligi nie mają do nas podjazdu, oprócz Realu i Barcy oczywiście.

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 20 stycznia 2025; 09:36

Trenerom płacimy dobrze po czym zostawiamy ich bez wsparcia. Niektórzy powiedzieli o tym głośno i Levy im okazał wsparcie. Kangur łudzi się, że mu Levy kogoś kupi:)

odpowiedz
Autor: TypNiepokorny Wysłano: 20 stycznia 2025; 08:29

Komu jak komu, ale trenerom to my akurat dobrze płacimy, powiedziałbym nawet, że za dobrze

odpowiedz
Autor: McFlay Wysłano: 20 stycznia 2025; 08:17

Dla naszego zarządu jest jedno najważniejsze kryterium, najlepiej żeby był za darmo

odpowiedz
Autor: cubert Wysłano: 20 stycznia 2025; 01:28

>> McFlay napisał:
>> Jedyna rzecz która mnie martwi to że Southgate jest wolny
_______________________________

mnie tez i jestem w stanie wyobrazic sobie ze ktos uzna to u nas za super pomysl

odpowiedz
Autor: McFlay Wysłano: 19 stycznia 2025; 23:37

Nie zapominajmy też o Ten Hagu xD Ale też jest Terzic i chyba on jest najwyżej u buków

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 19 stycznia 2025; 23:10

>> McFlay napisał:
>> Jedyna rzecz która mnie martwi to że Southgate jest wolny
_______________________________

Haha, nie pomyślałem o tym wcześniej. Może nie taki zły ten Ange :D

odpowiedz
Autor: McFlay Wysłano: 19 stycznia 2025; 22:39

Jedyna rzecz która mnie martwi to że Southgate jest wolny

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 19 stycznia 2025; 21:05

A wiecie że Johnson też wypadł z powodu kontuzji na WIELE tygodni ?

Ange niszczyciel xD

odpowiedz
Autor: bela Wysłano: 19 stycznia 2025; 20:51

kontuzje kontuzjami ale oni dopiero co niemalże przegrali mecz w 90 min z magazynierami i musieli wystawić najmocniejszy skład na dogrywkę
mimo kontuzji ten skład aż tak blado nie wygląda na tle evertonu, nie ma co kontynuować szukania wymówek

odpowiedz
Autor: Pawelllo Wysłano: 19 stycznia 2025; 20:42

>> McFlay napisał:
>> >> Pawelllo napisał:
>> Powiedzmy sobie szczerze nie jesteśmy najlepszą drużyną i daleko nam do tego. Piękne chwile przeżywaliśmy dawno teraz radość sprawiają nam pojedyńcze mecze takie jak wygrana w półfinale z Liverpoolem. Uważam, że zwolnienie Ange nie będzie dobrym rozwiązaniem, ma bardzo pechowy sezon spowodowany dużą ilością kontuzji. Brakuje nam zawodników, wszyscy cieszyliśmy się na nadchodzące okno transferowe ale na co Levy czeka, do tej pory wszystko kończy się na naszych transferowych celach. W lidze już nic nie osiągniemy, ale mamy puchary w szczególności carabao i le na które trzeba liczyć.
_______________________________

Tak jak napisał kolega niżej, szkoda czasu i trzeba brać kogoś nowego żeby się wdrożył. Przecież to wina przygotowania że mamy tyle kontuzji. Ange sobie sprowadził 12 latków i teraz nie ma kim grać. Nasz skład posiada potencjał żeby być wyżej w tabeli Australijczyk nie potrafi z zawodników jego wyciągnąć. Trzeba być niezłym odklejeńcem i mówić o wygranych pucharach. W takiej formie chcesz je wygrać? Czy chcesz użyć wehikułu czasu? Trafimy na jakiś olimpiakos czy inną drużynę z Nikozji to nas rozjedzie. A na naszym podwórku to chyba nie ma co wychodzić z tunelu
_______________________________

Masz rację choć uważam że na rynku powinniśmy być aktywniejsi.

odpowiedz
Autor: TypNiepokorny Wysłano: 19 stycznia 2025; 20:39

>> Lolo napisał:
>> [Como 1907] announce the signing of Dele Alli
_______________________________

Jestem bardzo, baaardzo ciekawy czy odpali.

odpowiedz
Autor: McFlay Wysłano: 19 stycznia 2025; 20:32

W jaki sposób można w ogóle bronić Ange ?

odpowiedz
Autor: McFlay Wysłano: 19 stycznia 2025; 20:28

>> Pawelllo napisał:
>> Powiedzmy sobie szczerze nie jesteśmy najlepszą drużyną i daleko nam do tego. Piękne chwile przeżywaliśmy dawno teraz radość sprawiają nam pojedyńcze mecze takie jak wygrana w półfinale z Liverpoolem. Uważam, że zwolnienie Ange nie będzie dobrym rozwiązaniem, ma bardzo pechowy sezon spowodowany dużą ilością kontuzji. Brakuje nam zawodników, wszyscy cieszyliśmy się na nadchodzące okno transferowe ale na co Levy czeka, do tej pory wszystko kończy się na naszych transferowych celach. W lidze już nic nie osiągniemy, ale mamy puchary w szczególności carabao i le na które trzeba liczyć.
_______________________________

Tak jak napisał kolega niżej, szkoda czasu i trzeba brać kogoś nowego żeby się wdrożył. Przecież to wina przygotowania że mamy tyle kontuzji. Ange sobie sprowadził 12 latków i teraz nie ma kim grać. Nasz skład posiada potencjał żeby być wyżej w tabeli Australijczyk nie potrafi z zawodników jego wyciągnąć. Trzeba być niezłym odklejeńcem i mówić o wygranych pucharach. W takiej formie chcesz je wygrać? Czy chcesz użyć wehikułu czasu? Trafimy na jakiś olimpiakos czy inną drużynę z Nikozji to nas rozjedzie. A na naszym podwórku to chyba nie ma co wychodzić z tunelu

odpowiedz
Autor: mefisto52 Wysłano: 19 stycznia 2025; 20:26

A kto jest odpowiedzialny za te kontuzje mięśniowe i brak sił na przebiegnięcie obecnie 90 minut w przyzwoitym tempie jak nie Ange i jego sztab ? To oni przeprowadzają treningi i oni kazali biegać naszym bocznym obrońcom całe spotkania od jednej linii końcowej do drugiej bez przerwy a środkowym wiecznie wystawiać się do rozegrania od tyłu i pressowania każdego rywala z którego i tak niewiele korzyści było. Dlatego teraz mamy wiecznie po 10 kontuzji a Ci co są zdrowi ledwo truchtają teraz i w ogóle nie wychodzą na pozycję.
Będzie co będzie ale mnie już do Ange niestety nic nie przekona.

odpowiedz
Autor: Pawelllo Wysłano: 19 stycznia 2025; 20:14

Powiedzmy sobie szczerze nie jesteśmy najlepszą drużyną i daleko nam do tego. Piękne chwile przeżywaliśmy dawno teraz radość sprawiają nam pojedyńcze mecze takie jak wygrana w półfinale z Liverpoolem. Uważam, że zwolnienie Ange nie będzie dobrym rozwiązaniem, ma bardzo pechowy sezon spowodowany dużą ilością kontuzji. Brakuje nam zawodników, wszyscy cieszyliśmy się na nadchodzące okno transferowe ale na co Levy czeka, do tej pory wszystko kończy się na naszych transferowych celach. W lidze już nic nie osiągniemy, ale mamy puchary w szczególności carabao i le na które trzeba liczyć.

odpowiedz
Autor: mefisto52 Wysłano: 19 stycznia 2025; 19:49

Przecież jak będziemy trzymać Ange to tylko zmarnujemy pół roku. Nowy trener przyjdzie w sierpniu, nie zdąży rozeznać się w składzie, porobić transferów a zanim wdroży swoje pomysły to minie kilka miesięcy a nam czołówka jak zwykle zdąży odjechać. Ten sezon jest już stracony, więc lepiej niech już przyjdzie ktoś nowy i do maja postara się po prostu zgrać z drużyną aby nowy sezon zacząć z jakąś bazą i nicią porozumienia z zespołem. Ja wiem, że gramy jeszcze we wszystkich pucharach itd ale Postecoglu i tak ze wszystkich prędzej czy później odpadnie. Jedyne co mamy do stracenia to kolejne miesiące jeśli Australijczyk zostanie. Z resztą szatnie już chyba dawno stracił i sam nie wiem czy nie grają już na jego zwolnienie. To, że ten projekt już nie wypali jest pewne. Nie rozumiem po co to ciągnąć. Chyba, że naszym planem na trofeum jest wygranie Championship.

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 19 stycznia 2025; 19:42

[Como 1907] announce the signing of Dele Alli

odpowiedz
Autor: McFlay Wysłano: 19 stycznia 2025; 18:35

Nie ważne kim oby kimś innym. Bo ja nie wiem gdzie taki styl gry może się sprawdzić. Nawet ciężko to nazwać stylem bo to totalny chaos. Co się stało z taktyka Ange z początku jego przygody z nami ? Że obaj boczni obrońcy schodzili do środka ? Wtedy można było jakoś tworzyć akcję bo było komu zagrać. Teraz to standardowy tottenham zero ruchu, wolne rozgrywanie ale są też nowości brak środka pola wszyscy lecą do przodu plus powrót do obrony to jakaś kpina powolutku truchtem. No i mamy taki monolit w obronie że obojętnie jaka laga to jakby podanie od KDB za najlepszych czasów

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 19 stycznia 2025; 18:25

Gramy o utrzymanie i to sobie trzeba powiedzieć wprost. Ja wiem, że póki co jest w miarę bezpiecznie, ale póki co jest tu kluczowe. Pierwszy test zawaliliśmy, z Leicester nawet w pełnym składzie nie daliśmy rady, także w obecnym może być jeszcze gorzej, zwłaszcza że nasz stadion w tym sezonie to żadna forteca, co najwyżej zamek z piasku.

Czy Ange da radę? Pewnie tak, nie na pewno. Czy ktoś inny? Odpowiedź jest ta sama. Tylko puchar może uratować ten sezon i tyle. Nie wiem z kim na ławce, nie wiem czy się uda, ale tabela mówi sama za siebie. Najgorszy sezon od lat.

odpowiedz
Autor: DierEnjoyer Wysłano: 19 stycznia 2025; 18:05

>> KRIS napisał:
>> >> DierEnjoyer napisał:
>> Mam nadzieję że to ostatni mecz Dragusina w Tottenhamie,
_______________________________

Przecież on ledwo co kontrakt podpisał:D
_______________________________

Pilica Białobrzegi to klub na jego umiejętności a nie Tottenham

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 19 stycznia 2025; 17:18

>> DierEnjoyer napisał:
>> Mam nadzieję że to ostatni mecz Dragusina w Tottenhamie,
_______________________________

Przecież on ledwo co kontrakt podpisał:D

odpowiedz
Autor: Rusek Wysłano: 19 stycznia 2025; 17:15

Niestety macie rację. Ange mógłby tę próbę przejść, ale niestety partia się nie zgodziła. Ale tak na serio, to myślę że styl Ange poległ w PL i tyle. Może by zadziałał jakbyśmy mieli porządne tyły a nie dzieciaków typu Drago, Gray, Sarr...

odpowiedz
Autor: DierEnjoyer Wysłano: 19 stycznia 2025; 17:11

Mam nadzieję że to ostatni mecz Dragusina w Tottenhamie, a przynajmniej w tym sezonie. Już lepiej grać Regilonem, Grayem albo trójką z tyłu

odpowiedz
Autor: TypNiepokorny Wysłano: 19 stycznia 2025; 17:04

>> KRIS napisał:
>> Przyjdzie kolejny trener, dostanie w spadku zawodników których niekoniecznie by chciał a mają długie, syte kontrakty, zacznie próbować coś po swojemu, moze tez czyścić skład, na początku wyjdzie, potem zacznie się bryndza, zostanie zwolniony i cały cykl będzie można zacząć od nowa.
_______________________________

Dokładnie tak działamy od lat

odpowiedz
Autor: Rusek Wysłano: 19 stycznia 2025; 17:04

No i akurat teraz jak zapamiętałem jego nazwisko!

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 19 stycznia 2025; 17:03

>> Lolo napisał:
>> [Squawka] Everton have won a Premier League game against Tottenham at Goodison Park for the first time since December 2012.
_______________________________

Heh, trzynaście lat. No grubo

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 19 stycznia 2025; 17:03

[Squawka] Everton have won a Premier League game against Tottenham at Goodison Park for the first time since December 2012.

odpowiedz
Autor: Rusek Wysłano: 19 stycznia 2025; 17:03

Chyba żegnamy się z panem postekoglu

odpowiedz
Autor: Spurs Wysłano: 19 stycznia 2025; 17:02

Grubas out

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 19 stycznia 2025; 17:01

Nie będzie cudu, ciekawe co zrobi Łysy

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 19 stycznia 2025; 17:00

Nie pamiętam kiedy ostatnio zrobiliśmy punkty w doliczonym, tu się też nie nastawiam

odpowiedz
Autor: Rusek Wysłano: 19 stycznia 2025; 16:59

Pickford już niednego połamał

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 19 stycznia 2025; 16:58

Richarlison pewnie kontuzją

odpowiedz
Autor: Rusek Wysłano: 19 stycznia 2025; 16:58

Dawać tego Masona

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 19 stycznia 2025; 16:58

we believe

odpowiedz
Autor: DierEnjoyer Wysłano: 19 stycznia 2025; 16:58

JESZCZE JEDEN

odpowiedz
Autor: skejcior87 Wysłano: 19 stycznia 2025; 16:56

Wole alegriegio

odpowiedz
Autor: skejcior87 Wysłano: 19 stycznia 2025; 16:54

Zidane jest wolny

odpowiedz
Autor: TypNiepokorny Wysłano: 19 stycznia 2025; 16:53

>> KRIS napisał:
>> Dostaniecie Allegriego za kangura. Happy ?
_______________________________

Wolę spaść z ligi.

Szkoda, że Sarri nie chce wracać do anglii

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 19 stycznia 2025; 16:44

[OptaJoe] 3 - Today is the first time Everton have led by 3+ goals at half-time of a Premier League home game since February 2017 against Bournemouth, 7 years and 350 days ago. Unstuck.

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 19 stycznia 2025; 16:43

>> KRIS napisał:
>> >> kiriak napisał:
>> >> KRIS napisał:
>> >> kiriak napisał:
>> >> KRIS napisał:
>> Przyjdzie kolejny trener, dostanie w spadku zawodników których niekoniecznie by chciał a mają długie, syte kontrakty, zacznie próbować coś po swojemu, moze tez czyścić skład, na początku wyjdzie, potem zacznie się bryndza, zostanie zwolniony i cały cykl będzie można zacząć od nowa.
_______________________________

Takie jest ryzyko zatrudnienia nowego szkoleniowca w każdym klubie. Kangur ma już 1.5 sezonu za sobą. Póki co nie zapowiada się na zmianę właściciela klubu.
_______________________________

Wiem I dlatego rzygam już tym procesem

_______________________________
W zasadzie Kangur gra słabo od roku, co on takiego ma, że Levy mu wierzy? Bo po prostu tego nie widać. Może ma to, że jest grzeczny i nie pyszczy
_______________________________

Pewnie stwierdził że nie będzie popełniał znowu tych samych błędów rzn raptownie zwalniał i da mu więcej czasu. Ale tego czasu i wsparcia to trzeba było dać Pochowi albo Conte.
Ale pięknie mu się karma odpłaciła, łysemu chvjowi
_______________________________

Racja, racja

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 19 stycznia 2025; 16:43

Tylko Kuluseviego żal...

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 19 stycznia 2025; 16:43

uojezusie wcisnęli

odpowiedz
Autor: DierEnjoyer Wysłano: 19 stycznia 2025; 16:42

COMEBACK

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 19 stycznia 2025; 16:42

>> kiriak napisał:
>> >> KRIS napisał:
>> >> kiriak napisał:
>> >> KRIS napisał:
>> Przyjdzie kolejny trener, dostanie w spadku zawodników których niekoniecznie by chciał a mają długie, syte kontrakty, zacznie próbować coś po swojemu, moze tez czyścić skład, na początku wyjdzie, potem zacznie się bryndza, zostanie zwolniony i cały cykl będzie można zacząć od nowa.
_______________________________

Takie jest ryzyko zatrudnienia nowego szkoleniowca w każdym klubie. Kangur ma już 1.5 sezonu za sobą. Póki co nie zapowiada się na zmianę właściciela klubu.
_______________________________

Wiem I dlatego rzygam już tym procesem

_______________________________
W zasadzie Kangur gra słabo od roku, co on takiego ma, że Levy mu wierzy? Bo po prostu tego nie widać. Może ma to, że jest grzeczny i nie pyszczy
_______________________________

Pewnie stwierdził że nie będzie popełniał znowu tych samych błędów rzn raptownie zwalniał i da mu więcej czasu. Ale tego czasu i wsparcia to trzeba było dać Pochowi albo Conte.
Ale pięknie mu się karma odpłaciła, łysemu chvjowi

odpowiedz
Autor: DierEnjoyer Wysłano: 19 stycznia 2025; 16:42

Ciekawe czy Kangur dotrwa do finału pucharu czy skończy jak siwy Mourinho i go wywalą chwilę przed

odpowiedz
Autor: Spurs Wysłano: 19 stycznia 2025; 16:41

Kaleka Richarlison

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 19 stycznia 2025; 16:41

Nawet się nie zajęknęli na popchnięcie Richarlisona przy wyskoku.

odpowiedz
Autor: bela Wysłano: 19 stycznia 2025; 16:39

Musi się udać

odpowiedz
Autor: bela Wysłano: 19 stycznia 2025; 16:39

Kangur tylko stwierdził fakt że w swoim drugim sezonie wygrywa zawsze puchar

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 19 stycznia 2025; 16:38

>> KRIS napisał:
>> >> kiriak napisał:
>> >> KRIS napisał:
>> Przyjdzie kolejny trener, dostanie w spadku zawodników których niekoniecznie by chciał a mają długie, syte kontrakty, zacznie próbować coś po swojemu, moze tez czyścić skład, na początku wyjdzie, potem zacznie się bryndza, zostanie zwolniony i cały cykl będzie można zacząć od nowa.
_______________________________

Takie jest ryzyko zatrudnienia nowego szkoleniowca w każdym klubie. Kangur ma już 1.5 sezonu za sobą. Póki co nie zapowiada się na zmianę właściciela klubu.
_______________________________

Wiem I dlatego rzygam już tym procesem

_______________________________
W zasadzie Kangur gra słabo od roku, co on takiego ma, że Levy mu wierzy? Bo po prostu tego nie widać. Może ma to, że jest grzeczny i nie pyszczy

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 19 stycznia 2025; 16:36

>> kiriak napisał:
>> >> KRIS napisał:
>> Przyjdzie kolejny trener, dostanie w spadku zawodników których niekoniecznie by chciał a mają długie, syte kontrakty, zacznie próbować coś po swojemu, moze tez czyścić skład, na początku wyjdzie, potem zacznie się bryndza, zostanie zwolniony i cały cykl będzie można zacząć od nowa.
_______________________________

Takie jest ryzyko zatrudnienia nowego szkoleniowca w każdym klubie. Kangur ma już 1.5 sezonu za sobą. Póki co nie zapowiada się na zmianę właściciela klubu.
_______________________________

Wiem I dlatego rzygam już tym procesem

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 19 stycznia 2025; 16:36

Pamiętacie jak Kulu przed sezonem stwierdził (albo na początku), że są mocniejsi niż w zeszłym sezonie? Brzydko się zestarzało

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 19 stycznia 2025; 16:35

>> KRIS napisał:
>> Przyjdzie kolejny trener, dostanie w spadku zawodników których niekoniecznie by chciał a mają długie, syte kontrakty, zacznie próbować coś po swojemu, moze tez czyścić skład, na początku wyjdzie, potem zacznie się bryndza, zostanie zwolniony i cały cykl będzie można zacząć od nowa.
_______________________________

Takie jest ryzyko zatrudnienia nowego szkoleniowca w każdym klubie. Kangur ma już 1.5 sezonu za sobą. Póki co nie zapowiada się na zmianę właściciela klubu.

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 19 stycznia 2025; 16:34

xG 1.95 - 0.39
strzały 12 - 4
celne 7 - 2
posiadanie 37% - 63%

Po ch... oni w ogóle wyszli na boisko?

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 19 stycznia 2025; 16:32

Przyjdzie kolejny trener, dostanie w spadku zawodników których niekoniecznie by chciał a mają długie, syte kontrakty, zacznie próbować coś po swojemu, moze tez czyścić skład, na początku wyjdzie, potem zacznie się bryndza, zostanie zwolniony i cały cykl będzie można zacząć od nowa.

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 19 stycznia 2025; 16:27

Bryndza z przodu, bryndza z tyłu, bryndza w środku. Zaraz padną kolejne bramy

odpowiedz
Autor: bela Wysłano: 19 stycznia 2025; 16:17

>> kiriak napisał:
>> [i]>> bela napisał:
>> jak dla mnie to przez te wszystkie lata od odejścia Dembele i Eriksena ten zespół dosłownie pokazywał że nie istnieje bez konkretnej pary środkowych pomocników.
Sarr to żaden zawodnik na pierwszy skład, Bergvall nie boi się piłki ale to nadal młodzik, Bentancur jest w klubie dla rehalibitacji

_______________________________

Dokładnie, niby są zakupy do środka pola, ale co z tego, jak tam nie ma jakości. Same złe wybory, rozumiem, że po Ndombele się jeszcze Levyemu odbija, ale ileż można? Taki np. Gray kosztował 40 mln funtów, za to masz gracza na wysokim poziomie, a nie kota w worku [/i]
_______________________________

Nie wiem czy ten klub już jest niżej w hierarchii niż Aston Villa, oni jakoś potrafią wyciągnąć np takiego Amadou Onana'e z evertonu

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 19 stycznia 2025; 16:15

Levy obuduje Kangura strukturą i wsparciem:):)

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 19 stycznia 2025; 16:13

Everton 18 bramek w lidze, trzy z Tottenhamem:)

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 19 stycznia 2025; 16:13

>> kiriak napisał:
>> Dier Enjoyer: 0:0 , pierwszy mecz Conte u nas.
Źle się tu pisze i cytuje

_______________________________

Cały czas z tym walczę i qrwicy już dostaję bo nic nie działa :P

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 19 stycznia 2025; 16:12

[Sky Sports] Tottenham are currently 18th in the Premier League form table.

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 19 stycznia 2025; 16:12

Dier Enjoyer: 0:0 , pierwszy mecz Conte u nas.
Źle się tu pisze i cytuje

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 19 stycznia 2025; 16:11

>> kiriak napisał:
>> [i]>> DierEnjoyer napisał:
>> [i]>> kiriak napisał:
>> [i]>> DierEnjoyer napisał:
>> [i]>> kiriak napisał:
>> Pogrom na Goodison Park, co za czasy!
Taki Conte musi mieć ubaw

_______________________________

Taki Conte z Kejnem nie oddał celnego strzału na Goodison[/i]
_______________________________

1-1 po golu Keane w ostatniej minucie, Kane z karnego [/i]
_______________________________

A ty co pijany?
Antonio Conte: Tottenham manager leaves after 16 months in charge

27 March 2023

03.04.2023
Everton
1
-
1
Tottenham[/i]
_______________________________

Napisałem, że nie zdążył, bo go zwolnili u siebie 2:0[/i]
_______________________________

Sala było 0:0, pierwszy mecz Conte, fakt. To chyba lepszy wynik niż 0:3

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 19 stycznia 2025; 16:10

Jeszcze jakby te pizdusie coś w ataku pokazywały ale oni nie stwarzają żadnego zagrożenia po drugiej stronie boiska.

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 19 stycznia 2025; 16:09

>> bela napisał:
>> I na ten moment Conte jest liderem Serie A z klubem który jest chyba jedyny który ma gorszego prezesa niż totenham

_______________________________

I traci Gruzina i wygrywa z Atalanta ja wyjeździe

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 19 stycznia 2025; 16:08

>> DierEnjoyer napisał:
>> [i]>> kiriak napisał:
>> [i]>> DierEnjoyer napisał:
>> [i]>> kiriak napisał:
>> Pogrom na Goodison Park, co za czasy!
Taki Conte musi mieć ubaw

_______________________________

Taki Conte z Kejnem nie oddał celnego strzału na Goodison[/i]
_______________________________

1-1 po golu Keane w ostatniej minucie, Kane z karnego [/i]
_______________________________

A ty co pijany?
Antonio Conte: Tottenham manager leaves after 16 months in charge

27 March 2023

03.04.2023
Everton
1
-
1
Tottenham[/i]
_______________________________

Napisałem, że nie zdążył, bo go zwolnili u siebie 2:0

odpowiedz
Autor: bela Wysłano: 19 stycznia 2025; 16:08

I na ten moment Conte jest liderem Serie A z klubem który jest chyba jedyny który ma gorszego prezesa niż totenham

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 19 stycznia 2025; 16:07

>> bela napisał:
>> jak dla mnie to przez te wszystkie lata od odejścia Dembele i Eriksena ten zespół dosłownie pokazywał że nie istnieje bez konkretnej pary środkowych pomocników.
Sarr to żaden zawodnik na pierwszy skład, Bergvall nie boi się piłki ale to nadal młodzik, Bentancur jest w klubie dla rehalibitacji

_______________________________

Dokładnie, niby są zakupy do środka pola, ale co z tego, jak tam nie ma jakości. Same złe wybory, rozumiem, że po Ndombele się jeszcze Levyemu odbija, ale ileż można? Taki np. Gray kosztował 40 mln funtów, za to masz gracza na wysokim poziomie, a nie kota w worku

odpowiedz
Autor: skejcior87 Wysłano: 19 stycznia 2025; 16:06

Dissapoinment ange

odpowiedz
Autor: DierEnjoyer Wysłano: 19 stycznia 2025; 16:06

>> kiriak napisał:
>> [i]>> DierEnjoyer napisał:
>> [i]>> kiriak napisał:
>> Pogrom na Goodison Park, co za czasy!
Taki Conte musi mieć ubaw

_______________________________

Taki Conte z Kejnem nie oddał celnego strzału na Goodison[/i]
_______________________________

1-1 po golu Keane w ostatniej minucie, Kane z karnego [/i]
_______________________________

A ty co pijany?
Antonio Conte: Tottenham manager leaves after 16 months in charge

27 March 2023

03.04.2023
Everton
1
-
1
Tottenham

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 19 stycznia 2025; 16:04

0.34 xg:)

odpowiedz
Autor: bela Wysłano: 19 stycznia 2025; 16:04

jak dla mnie to przez te wszystkie lata od odejścia Dembele i Eriksena ten zespół dosłownie pokazywał że nie istnieje bez konkretnej pary środkowych pomocników.
Sarr to żaden zawodnik na pierwszy skład, Bergvall nie boi się piłki ale to nadal młodzik, Bentancur jest w klubie dla rehalibitacji

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 19 stycznia 2025; 16:03

Pytanie, czy jest ktoś chętny poludzic się, że można uratować coś w pucharach?

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 19 stycznia 2025; 16:02

Wtedy był już chyba Mason, Conte nie grał na wyjeździe z Evertonem, bo to było po 3:3 z Southampton, u siebie zrobił 2:0.
Dziś może czuć się dobrze, prowadzi Napoli i puszcza bekę

odpowiedz
Autor: cubert Wysłano: 19 stycznia 2025; 16:02

>> bela napisał:
>> ja nie jestem obiektywny ale wolałbym już Masona jako stałego trenera niż kangura

_______________________________

tyle ze mason nigdy w sumie nie pokazal czegokolwiek wartosciowego, nawet chyba on sam nie ma ambicji na nic wiecej niz bycie asystentem mam wrazenie

odpowiedz
Autor: cubert Wysłano: 19 stycznia 2025; 16:00

ja rozumiem ze gramy z kontuzjami, ale halo, to tylko everton? zespol co strzelil w ostatnich 6 meczach 1 gola i ktorym w poprzednim meczu rozwalilislmy bodajze 4-0.

Ja jednak powaznie liczylem dzisiaj na 3 punkty. Nie zebym byl wielkim fanem tego rozwiazania bo wiem ze nikt ciekawy obecnie nie zastapi kanfura ale zdziwie sie jak levemu sie nie uleje i go nie wywali.

wiem ze jest masa kontuzji ale patrzac nadal na nasza dzisiajsza 11 uwazam ze sa to lepsi gracze niz ci w evertonie, czyli kontujze nie sa tu najbardziej kluczowa rzecza, nastawienie, przygotowanie, taktyka i chvj wie co jeszcze ale cos nam na pewnie brakuje, pewnie piatej klepki

odpowiedz
Autor: bela Wysłano: 19 stycznia 2025; 16:00

ja nie jestem obiektywny ale wolałbym już Masona jako stałego trenera niż kangura

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 19 stycznia 2025; 15:59

>> DierEnjoyer napisał:
>> [i]>> kiriak napisał:
>> Pogrom na Goodison Park, co za czasy!
Taki Conte musi mieć ubaw

_______________________________

Taki Conte z Kejnem nie oddał celnego strzału na Goodison[/i]
_______________________________

1-1 po golu Keane w ostatniej minucie, Kane z karnego

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 19 stycznia 2025; 15:57

Trzeba zatrudnić jakiegoś murarza, może Pullis albo Big Sam:)

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 19 stycznia 2025; 15:56

Wywalimy Kangura, no bo chyba faktycznie trzeba, ale pozostaje pytanie, które dawno temu zadał Conte:

Co z piłkarzami? Kiedy oni zostaną pociągnięci do odpowiedzialności? Bo na równo punkty tracimy przez Ange jak i przez ich szkolne błędy. Mają u nas kvrwa eldorado i się bawią w profesjonalizm kosztem milionów kibiców i taka jest prawda.

odpowiedz
Autor: DierEnjoyer Wysłano: 19 stycznia 2025; 15:55

>> kiriak napisał:
>> Pogrom na Goodison Park, co za czasy!
Taki Conte musi mieć ubaw

_______________________________

Taki Conte z Kejnem nie oddał celnego strzału na Goodison

odpowiedz
Autor: Craggmar Wysłano: 19 stycznia 2025; 15:55

Levy out.

odpowiedz
Autor: bela Wysłano: 19 stycznia 2025; 15:54

>> bela napisał:
>> Jaki puchar, cel Levego to aby grać regularnie w lidze mistrzów xd jak widać zdecydowanie jesteśmy na dobrej drodze do tego

_______________________________

To było do @kiriak ale już naleciało kom xd

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 19 stycznia 2025; 15:54

Zniszczył sezon, zaiebał zawodników.

Jednak jak nie wyleci to będę zdziwiony

odpowiedz
Autor: DierEnjoyer Wysłano: 19 stycznia 2025; 15:54

Gray po tym meczu zakończy karierę

odpowiedz
Autor: bela Wysłano: 19 stycznia 2025; 15:53

Jaki puchar, cel Levego to aby grać regularnie w lidze mistrzów xd jak widać zdecydowanie jesteśmy na dobrej drodze do tego

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 19 stycznia 2025; 15:53

Pogrom na Goodison Park, co za czasy!
Taki Conte musi mieć ubaw

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 19 stycznia 2025; 15:53

Jesteśmy zawsze tam!
Gdzie Tottenham ch00ja gra!
Aaaaeeeaaaoooo!
Znowu wpierd0000l!

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 19 stycznia 2025; 15:53

Względem poprzednich meczów widzę jedną różnicę, Bergvall ma gorszy dzień. Cała reszta ten sam paździerz, bez zmian no i efekt jest jaki jest

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 19 stycznia 2025; 15:52

Więcej młodzieży!

odpowiedz
Autor: DierEnjoyer Wysłano: 19 stycznia 2025; 15:52

TRZY ZEROOOOOOOOOOO

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 19 stycznia 2025; 15:52

Nie widzę też, aby granie Kangura miało zaskoczyć skoro nie działa już rok. Był świeży powiew i koniec

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 19 stycznia 2025; 15:45

>> KRIS napisał:
>> Dostaniecie Allegriego za kangura. Happy ?

_______________________________

Nie, ale z drugiej strony nie widzę aby Kangur miał dać nam puchar

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 19 stycznia 2025; 15:44

Następny znokautowany. Ten sezon to koszmar

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 19 stycznia 2025; 15:44

>> nnaderowy napisał:
>> Dragusin i jego mobilność.

Ja bym chciał jeszcze jedna rzecz zauważyć, bo my tak wszyscy płaczemy, że kontuzje, ale przed kontuzjami niewiele lepiej było. Jak to sobie zestawić z widmem spadku, gdzie nasze asy regularnie srają w zbroję, to powrót jednego z drugim może niewiele zmienić.

_______________________________
Iraola jakoś potrafi z absencjami wygrać na Newcastle

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 19 stycznia 2025; 15:43

Dostaniecie Allegriego za kangura. Happy ?

odpowiedz
Autor: Szymon007 Wysłano: 19 stycznia 2025; 15:38

Może jak skończą na 16 miejscu w tabeli, to będą protesty i Levy wyleci,

odpowiedz
Autor: skejcior87 Wysłano: 19 stycznia 2025; 15:37

Chłop taktyki niema

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 19 stycznia 2025; 15:37

A: "Spurs' bench is tragic"
B: "A big bird and a bunch of kids. It's basically Sesame Street"

śmiechłem

odpowiedz
Autor: skejcior87 Wysłano: 19 stycznia 2025; 15:37

Dość jutro chcę widzieć że kangur zwolniony

odpowiedz
Autor: McFlay Wysłano: 19 stycznia 2025; 15:36

Everton i Moyse na ciśnie xd

odpowiedz
Autor: bela Wysłano: 19 stycznia 2025; 15:35

To też racja, ale Gray wypadł z formacji i strzelec miał całą lewa stronę dla siebie

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 19 stycznia 2025; 15:34

>> bela napisał:
>> [i]>> KRIS napisał:
>> Rumuński Eric Dier co pobronił xD

_______________________________


Gray wyszedł za wysoko i dal się zrobić jak dziecko [/i]
_______________________________

Ok, ale zobacz co ta Dacia zrobiła. Najpierw krok do przodu l, potem jak się ładbie cofał na tych swoich drewnianych nogach xD

odpowiedz
Autor: McFlay Wysłano: 19 stycznia 2025; 15:34

>> Spurs napisał:
>> Gruby juz oficjalnie out czy dopiero jak będziemy na spadku to coś się ruszy?

_______________________________

Nie do ruszenia. Gramy ofensywny piękny football

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 19 stycznia 2025; 15:33

Dragusin i jego mobilność.

Ja bym chciał jeszcze jedna rzecz zauważyć, bo my tak wszyscy płaczemy, że kontuzje, ale przed kontuzjami niewiele lepiej było. Jak to sobie zestawić z widmem spadku, gdzie nasze asy regularnie srają w zbroję, to powrót jednego z drugim może niewiele zmienić.

odpowiedz
Autor: McFlay Wysłano: 19 stycznia 2025; 15:33

>> bela napisał:
>> [i]>> KRIS napisał:
>> Rumuński Eric Dier co pobronił xD

_______________________________


Gray wyszedł za wysoko i dal się zrobić jak dziecko [/i]
_______________________________

Taa, dramat

odpowiedz
Autor: szybki328 Wysłano: 19 stycznia 2025; 15:32

Czemu son a nie richi, son już 3 sytuację i nic...

odpowiedz
Autor: bela Wysłano: 19 stycznia 2025; 15:32

>> KRIS napisał:
>> Rumuński Eric Dier co pobronił xD

_______________________________


Gray wyszedł za wysoko i dal się zrobić jak dziecko

odpowiedz
Autor: Pawelllo Wysłano: 19 stycznia 2025; 15:31

Szkoda gadać

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 19 stycznia 2025; 15:31

Rumuński Eric Dier co pobronił xD

odpowiedz
Autor: McFlay Wysłano: 19 stycznia 2025; 15:31

>> KRIS napisał:
>> >> McFlay napisał:
>> Co by było gdyby Solanke dochodził do takich sytuacji
..

_______________________________

Też by zyebał co już udowodnił nie raz[/i]
_______________________________

XD Moze raz dostał taką piłkę

odpowiedz
Autor: bela Wysłano: 19 stycznia 2025; 15:31

Xd

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 19 stycznia 2025; 15:30

Jadą gnojem

odpowiedz
Autor: Spurs Wysłano: 19 stycznia 2025; 15:30

Gruby juz oficjalnie out czy dopiero jak będziemy na spadku to coś się ruszy?

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 19 stycznia 2025; 15:30

Relegation battle i nie chce słuchać sprzeciwu

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 19 stycznia 2025; 15:30

Cudownie.

odpowiedz
Autor: bela Wysłano: 19 stycznia 2025; 15:28

Już nie wiem czy on nadal gra jako ŚO czy ŚPD

odpowiedz
Autor: bela Wysłano: 19 stycznia 2025; 15:27

Gray cienko z powracaniem do pozycji

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 19 stycznia 2025; 15:27

>> KRIS napisał:
>> [i]>> McFlay napisał:
>> Co by było gdyby Solanke dochodził do takich sytuacji
..

_______________________________

Też by zyebał co już udowodnił nie raz[/i]
_______________________________

Podobnie uważam.

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 19 stycznia 2025; 15:26

Z 3-4:1 już powinno być. Co za lamusy

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 19 stycznia 2025; 15:26

>> kiriak napisał:
>> [i]>> nnaderowy napisał:
>> Kto puszcza championship w przyszłym sezonie? Wiem, że PL wraca do nc+, ale championship nie mogę namierzyć.

Tak pytam, niezwiązane z meczem :D

Son to się już wszystkiego odumiał

_______________________________

Eleven sports [/i]
_______________________________

Dobrze, mam. Tak tylko mówię. Prawie 2-0

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 19 stycznia 2025; 15:26

>> McFlay napisał:
>> Co by było gdyby Solanke dochodził do takich sytuacji
..

_______________________________

Też by zyebał co już udowodnił nie raz

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 19 stycznia 2025; 15:25

Jedna laga i nas nie ma. My naprawdę wyglądamy jak kandydat do spadku.

odpowiedz
Autor: bela Wysłano: 19 stycznia 2025; 15:25

Cały son, jakby to najpierw przyjął to by potrzebował 3 sekund aby ustawić piłkę xd

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 19 stycznia 2025; 15:25

Dziura na środku obrony jak u mnie w EA FC25.

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 19 stycznia 2025; 15:25

>> nnaderowy napisał:
>> Kto puszcza championship w przyszłym sezonie? Wiem, że PL wraca do nc+, ale championship nie mogę namierzyć.

Tak pytam, niezwiązane z meczem :D

Son to się już wszystkiego odumiał

_______________________________

Eleven sports

odpowiedz
Autor: Pawelllo Wysłano: 19 stycznia 2025; 15:24

To trzeba strzelić

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 19 stycznia 2025; 15:24

Son ty emerycie xD

W nagrodę za tą gownoformę co prezentuje od 2 lat dali mu nowy kontrakt xDDD

odpowiedz
Autor: McFlay Wysłano: 19 stycznia 2025; 15:24

Co by było gdyby Solanke dochodził do takich sytuacji
..

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 19 stycznia 2025; 15:24

Son ty dziadzie

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 19 stycznia 2025; 15:24

Kto puszcza championship w przyszłym sezonie? Wiem, że PL wraca do nc+, ale championship nie mogę namierzyć.

Tak pytam, niezwiązane z meczem :D

Son to się już wszystkiego odumiał

odpowiedz
Autor: McFlay Wysłano: 19 stycznia 2025; 15:24

Boże son

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 19 stycznia 2025; 15:24

Son jest tak cienki, że japjerdole.

odpowiedz
Autor: Spurs Wysłano: 19 stycznia 2025; 15:23

Son imbecylu *****aaa

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 19 stycznia 2025; 15:23

Nikt poważny o zdrowych zmysłach nie przyjdzie teraz tutaj trenować bo to misja samobójcza.

Szpital, rezerwowy skład pełen dzieci, łysy sam się zapędził w kozi róg

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 19 stycznia 2025; 15:22

Ciężko będzie bez Solanke. Ani nie ma kto z główki uderzyć ani nie ma kto piłkę przytrzymać.

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 19 stycznia 2025; 15:19

Jutro nadal trener od wfu będzie zajmował się taktyką i intensywnością

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 19 stycznia 2025; 15:19

Son ty emerycie

odpowiedz
Autor: McFlay Wysłano: 19 stycznia 2025; 15:18

Jak na wfie. Ofensywna stoi i czeka, żadnego ruch

odpowiedz
Autor: Spurs Wysłano: 19 stycznia 2025; 15:18

>> Lolo napisał:
>> Championship już się zbliża,
już puka do mych drzwi...

_______________________________

Poprawiłeś mój dzień Lolo
Dziękuję hqha

odpowiedz
Autor: bela Wysłano: 19 stycznia 2025; 15:18

Spokojnie, mamy plan

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 19 stycznia 2025; 15:18

Grayowi dalej się w głowie kręci, a na dogranie Sarra lepiej opuścić zasłonę milczenia

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 19 stycznia 2025; 15:16

Szybko zaczęli

odpowiedz
Autor: DierEnjoyer Wysłano: 19 stycznia 2025; 15:15

Jezus maria Gray jak wkręcony w ziemię

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 19 stycznia 2025; 15:15

Championship już się zbliża,
już puka do mych drzwi...

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 19 stycznia 2025; 15:15

Oczywiście strzelec bramki trafił po raz pierwszy od 16 meczów xD

Dr Tottenham

odpowiedz
Autor: Spurs Wysłano: 19 stycznia 2025; 15:14

Boże mój kochany xD

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 19 stycznia 2025; 15:14

Zaczęło się od Sarra

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 19 stycznia 2025; 15:13

Relegation battle

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 19 stycznia 2025; 15:13

Jak dzieci we mgle.

odpowiedz
Autor: TypNiepokorny Wysłano: 19 stycznia 2025; 15:11

Dzisiaj obejrzeć niestety nie mogę, a szkoda bo jestem bardzo ciekawy Graya na swojej pozycji i Bergvala na skrzydle

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 19 stycznia 2025; 15:01

Ławka rezerwowych jak na turnieju w podstawówce.

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 19 stycznia 2025; 14:44

Cóż, trzeba się zacząć oglądać za plecy zamiast patrzeć na top6. Takie mecze jak dziś, dla świętego spokoju trzeba wygrywać. Ale jestem pewien, że będą męczarnie.

odpowiedz
Autor: Pawelllo Wysłano: 19 stycznia 2025; 14:43

Liczymy dzisiaj na 3 punkty panowie! COYS

odpowiedz
Autor: McFlay Wysłano: 19 stycznia 2025; 14:14

>> kiriak napisał:
>> Hm...na grafice 3-4-3. Co ten Kangur taki elastyczny<img src=

_______________________________

Gray do pomocy. Panowie z flashscore już zapomnieli że Gray to pomocnik

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 19 stycznia 2025; 14:05

Hm...na grafice 3-4-3. Co ten Kangur taki elastyczny;)

odpowiedz
Autor: kiriak Wysłano: 19 stycznia 2025; 14:03

Cieszy powrót Daviesa, Gray w pomocy, ciekawie

odpowiedz
Autor: DierEnjoyer Wysłano: 19 stycznia 2025; 13:23

Skład kontuzjowanych lepszy niż skład dostępnych. Mimo wszystko trzymam kciuki! COYS

odpowiedz
Sonda serwisowa
Najlepszy transfer sezonu 2023/2024

Timo Werner: 7%
Radu Dragusin: 1%
Giglielmo Vicario: 16%
James Maddison: 16%
Manor Solomon: 2%
Micky van de Ven: 53%
Brennan Johnson: 6%

Wyniki | Archiwum

Zawodnik meczu
Statystyki serwisu

Najnowszy użytkownik: Jveemsiu72
Strona istnieje od: 4374 dni
Użytkowników online: 0
Gości online: 52
Newsów: 6380
Lista online: